Ja, ik las even terug in het vorig topic en zag dat je wat stuiptrekkingen had.quote:
via een infuus, that isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet een stukje vloeibaar vlees door je neus krijgt
Jaloersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja, ik las even terug in het vorig topic en zag dat je wat stuiptrekkingen had.
quote:
Mossels met witte wijn enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt waar ? Die heb ik gemist !!
Maar ... jullie heren zijn straks alleen thuis. Ik ga nu al erg benieuwd zijn naar de culinaire misbaksels.
Ik ga volgende keer de pan met mosselen op plaat zetten, kijken wie er hier allemaal over hunnek gaan.
![]()
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensquote:
Als ze dan maar wel halal geslacht zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer de pan met mosselen op plaat zetten, kijken wie er hier allemaal over hunnek gaan.
![]()
Die misbaksels komen echt wel goed hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt waar ? Die heb ik gemist !!
Maar ... jullie heren zijn straks alleen thuis. Ik ga nu al erg benieuwd zijn naar de culinaire misbaksels.
![]()
Mosselmeet !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Mossels met witte wijn enzo![]()
LANG niet op, maak is voor me aub
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker gevenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensSensatie-zoekertje
Heb ik die macht dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker geven
Die een soapgeit zoekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Phatzak het volgende:
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker geven
Ik roep wel wat onverstaanbaars uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel halal geslacht zijn![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensSensatie-zoekertje
Bismallah bedoel jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik roep wel wat onverstaanbaars uit.![]()
Niet Beslamah ?quote:
Nee nee nee, Bismallah it isquote:
Ik zoek meteen het Zuid-Oosten ? op.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee nee nee, Bismallah it is
Makster for Iman
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee nee nee, Bismaillah it is
Makster for Imanm
Zuid Oosten, Noord Oosten, Noord Westen, je komt zo tegenwoordig overal tegenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zoek meteen het Zuid-Oosten ? op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |