Met vizier dicht gewoon hard genoeg schreeuwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Minder, maar goed zo ga je nog 34000 dingen mee maken met de koekblikkers
Beter had je wel je vizier open tijdens het schelden![]()
Kom maar kijken als je durft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Als het om één van die rare motorfietsen van Pepsel gaat geloof ik alles... behalve dat ze goed lopen dan.![]()
Wist jij het nog niet dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Vertel vertel......
crosshelmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Minder, maar goed zo ga je nog 34000 dingen mee maken met de koekblikkers
Beter had je wel je vizier open tijdens het schelden![]()
Alleen jammer van dat Polisport voorspatbord.quote:
niet ijlenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat Polisport voorspatbord.![]()
Nou hebben alle SM'ers op Fok! hetzelfde model.![]()
Mooie helm.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:05 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Tis zondag geworden
volgens mijsee you tomorrow
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kom maar kijken als je durft.![]()
[..]
Wist jij het nog niet dan.![]()
![]()
Wij waren wel netjes door er niet over te praten hier.![]()
wanneer ik op de 1500 zit moet ik een beurt doen aan mquote:
nee helaas met een weekje uitgesteldquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe gaat'ie vandaag.![]()
Proefritje met de motor ging zeker niet door?![]()
Jammer, een lichte helm is niet zo goed voor je nekspieren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:10 schreef Youp het volgende:
niet ijlen![]()
en hij is van carbonlekker licht
Nog veel last van pijnen ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee helaas met een weekje uitgesteld![]()
moet nu vast gaan bedenken wat ik wil gaan rijden![]()
enne het gaat een beetje, krijg flinke hoofdpijn van Fokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe gaat'ie vandaag.![]()
Proefritje met de motor ging zeker niet door?![]()
Je mag wel een keer proefrijden op mijn ZX-6Rquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet nu vast gaan bedenken wat ik wil gaan rijden![]()
Ja maar dat krijgen wij ook van Rietjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
enne het gaat een beetje, krijg flinke hoofdpijn van Fokken![]()
Hej, mijn tekstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat krijgen wij ook van Rietje![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Je mag wel een keer proefrijden op mijn ZX-6RAls je voorzichtig doet
Heb vandaag ook een paar mooie gezien, goddamn. Die moet ik ook nog hebben eigenlijkquote:
Owww dan hebben ze mij het verkeerde script toegestuurd.quote:
ja... en?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jammer, een lichte helm is niet zo goed voor je nekspieren.![]()
En mijn motor is toch lichter.![]()
![]()
Zoals onze ome Johan altijd al heeft gezegdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Die ragbike komt er sneller dan verwacht![]()
Slaapsequote:
Nou, zag deze staan, en een combinatie van de prijs en het uiterlijk deden het'em.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
ja... en?ik ben de gene die jou een CR500 aangepraat heeft
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat krijgen wij ook van Rietje![]()
ah, kijk eens aan, erkenningquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou, zag deze staan, en een combinatie van de prijs en het uiterlijk deden het'em.
Ik vond een KTM een beetje te duur.![]()
Maar ik moet inderdaad wel zeggen dat ik voor die tijd nog nooit van een CR500 had gehoord.![]()
Dus ik heb zeker wat veel van je opgestoken denk ik onbewust.![]()
![]()
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwen't gaat altijd te wild
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww dan hebben ze mij het verkeerde script toegestuurd.
Anders ik niet, morgen 8 uur stipt sta ik bij mijn vrienden van de garage om een dolgedraaide bout te forcerenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Youp het volgende:
slaapze enzo... ik moet ook niet te lang meer wachten
Nee wij MC-ers bedoelde ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwen't gaat altijd te wild
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebben
Dat betekent dat ie straks dus iets over appeltaart of pannekoeken gaat zeggen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebben
Dat betekent dat ie straks dus iets over appeltaart of pannekoeken gaat zeggen
DAt is weer iets andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
weet je zeker dat het niet je gestoorde motoriek is ?
Ik sta te beven.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet een stukje vloeibaar vlees door je neus krijgt
Echt waar ? Die heb ik gemist !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Phatzak het volgende:
Ondeugend in actie![]()
En ik heb ook een keer een pannenkoekontbijt gepost
Ja, ik las even terug in het vorig topic en zag dat je wat stuiptrekkingen had.quote:
via een infuus, that isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet een stukje vloeibaar vlees door je neus krijgt
Jaloersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja, ik las even terug in het vorig topic en zag dat je wat stuiptrekkingen had.
quote:
Mossels met witte wijn enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt waar ? Die heb ik gemist !!
Maar ... jullie heren zijn straks alleen thuis. Ik ga nu al erg benieuwd zijn naar de culinaire misbaksels.
Ik ga volgende keer de pan met mosselen op plaat zetten, kijken wie er hier allemaal over hunnek gaan.
![]()
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensquote:
Als ze dan maar wel halal geslacht zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer de pan met mosselen op plaat zetten, kijken wie er hier allemaal over hunnek gaan.
![]()
Die misbaksels komen echt wel goed hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt waar ? Die heb ik gemist !!
Maar ... jullie heren zijn straks alleen thuis. Ik ga nu al erg benieuwd zijn naar de culinaire misbaksels.
![]()
Mosselmeet !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Mossels met witte wijn enzo![]()
LANG niet op, maak is voor me aub
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker gevenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensSensatie-zoekertje
Heb ik die macht dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker geven
Die een soapgeit zoekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Phatzak het volgende:
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker geven
Ik roep wel wat onverstaanbaars uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel halal geslacht zijn![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensSensatie-zoekertje
Bismallah bedoel jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik roep wel wat onverstaanbaars uit.![]()
Niet Beslamah ?quote:
Nee nee nee, Bismallah it isquote:
Ik zoek meteen het Zuid-Oosten ? op.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee nee nee, Bismallah it is
Makster for Iman
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee nee nee, Bismaillah it is
Makster for Imanm
Zuid Oosten, Noord Oosten, Noord Westen, je komt zo tegenwoordig overal tegenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zoek meteen het Zuid-Oosten ? op.
Damnit, die kleine details die me altijd nekkenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef Makster het volgende:
Deze rooie iman gaat neer. Morgen weer hard aan de klus![]()
Heb al meer tijd besteed aan het verbouwen van de motor dan aan het klussen destijds in mijn huis![]()
Mensen bis morgen und adios
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:15 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Imam (Al?)Fawaz![]()
![]()
Nog puike foto's geschoten vanmiddag
Klinkt als een sjappie. Heeft hij ook een rooie baardquote:
Ja dat associeert wel met Mak !quote:Interview met imam Fawaz
Imam Fawaz geldt als een van de meest radicale en conservatieve imams van Nederland.
Good job hoor !quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef Makster het volgende:
Deze rooie iman gaat neer. Morgen weer hard aan de klus![]()
Heb al meer tijd besteed aan het verbouwen van de motor dan aan het klussen destijds in mijn huis![]()
Mensen bis morgen und adios
Even onder voorbehoud, ellende komt nooit in zijn eentje dus we hebben op dit moment weer even een huis vol.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat die sleutelmeet nog door6 aug toch
ik zie lars niet emigreren voor die datum
![]()
Wat is er mis?quote:mijn oude plek voor die 400 wil ik alsnog gebruik van makeniemand verstand van hydraulische koppelingen
anders breng ik hem gewoon weg
en ik zou graag een (grote) beurt met hulp doen
Hydraulische koppeling boeit niet, gewoon eerst de remolie verversen, werking controleren en anders dezelfde platen verwisselen als bij een gewone koppeling.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat die sleutelmeet nog door6 aug toch
ik zie lars niet emigreren voor die datum
![]()
mijn oude plek voor die 400 wil ik alsnog gebruik van makeniemand verstand van hydraulische koppelingen
anders breng ik hem gewoon weg
en ik zou graag een (grote) beurt met hulp doen
Pfff, jullie hebben ook altijd watquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:
Even onder voorbehoud, ellende komt nooit in zijn eentje dus we hebben op dit moment weer even een huis vol.Ga er verder niet over uitwijden maar we hebben weer wat uitdagingen zeg maar.........
Emigreren voor die datum gaat inderdaad niet lukken.![]()
edit: was het maar hoewel dat dan weer neer komt op weglopen voor problemen e.d.![]()
Niks misquote:Wat is er mis?Remleidingen oid?
Topquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hydraulische koppeling boeit niet, gewoon eerst de remolie verversen, werking controleren en anders dezelfde platen verwisselen als bij een gewone koppeling.
Ik zorg dat ik er 1 voor die tijd hebquote:Wel even het WPH naslaan voordat er verrassingen tegengekomen worden.![]()
Ik weet het.........quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pfff, jullie hebben ook altijd wat
Want het hoort ook gewoon bij een grote beurt, dus eigenlijk herhaal je jezelf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neem ik het gewoon mee met het onderhoud dat ik dan ga doen
Nee, je krijgt nooit een beloning in directe zin daarvoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Zouden we daar nou ooit nog voor beloond worden? Of moeten we daarvoor moslim worden oid?![]()
![]()
Mierenneukerquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Want het hoort ook gewoon bij een grote beurt, dus eigenlijk herhaal je jezelf.![]()
Mierenneukermodus.![]()
Af en toe denk ik daar weleens aan, genoegdoening zou wel op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, je krijgt nooit een beloning in directe zin daarvoor.![]()
Kan ik me niet meer herinneren.quote:En wie weet wat je in een vorig leven allemaal uit hebt gevreten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |