Zoals onze ome Johan altijd al heeft gezegdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Die ragbike komt er sneller dan verwacht![]()
Slaapsequote:
Nou, zag deze staan, en een combinatie van de prijs en het uiterlijk deden het'em.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
ja... en?ik ben de gene die jou een CR500 aangepraat heeft
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat krijgen wij ook van Rietje![]()
ah, kijk eens aan, erkenningquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou, zag deze staan, en een combinatie van de prijs en het uiterlijk deden het'em.
Ik vond een KTM een beetje te duur.![]()
Maar ik moet inderdaad wel zeggen dat ik voor die tijd nog nooit van een CR500 had gehoord.![]()
Dus ik heb zeker wat veel van je opgestoken denk ik onbewust.![]()
![]()
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwen't gaat altijd te wild
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww dan hebben ze mij het verkeerde script toegestuurd.
Anders ik niet, morgen 8 uur stipt sta ik bij mijn vrienden van de garage om een dolgedraaide bout te forcerenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Youp het volgende:
slaapze enzo... ik moet ook niet te lang meer wachten
Nee wij MC-ers bedoelde ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwen't gaat altijd te wild
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebben
Dat betekent dat ie straks dus iets over appeltaart of pannekoeken gaat zeggen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebben
Dat betekent dat ie straks dus iets over appeltaart of pannekoeken gaat zeggen
DAt is weer iets andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
weet je zeker dat het niet je gestoorde motoriek is ?
Ik sta te beven.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet een stukje vloeibaar vlees door je neus krijgt
Echt waar ? Die heb ik gemist !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Phatzak het volgende:
Ondeugend in actie![]()
En ik heb ook een keer een pannenkoekontbijt gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |