quote:zeer tevreden over kvn. Netjes op tijd de shirts binnen gehad, goed op de hoogte gehouden wanneer hij ze op stuurde. Top
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:31 schreef ChOas het volgende:
ZEER goed zaken gedaan met exec in [TK]Mac Mini 1.42 GHz
mini is in perfecte staat, draait als een zonnetje, alles nog in doos, bonnen erbij,
had niet meer kunnen wensen!!!
Hey vriend waar ben je nou mee bezig dan we hebben heel duidelijk mail contact gehad ik ben heel open en eerlijk tegen je geweest. JIJ meende dat het binnen 1 dag op mijn rekening erbij stond en je wist dat ik op vakantie ging. je denkt toch niet dat ik iets opstuur voordat ik geld heb je heb gevraagd om je pakket nummer en die heb ik je wel degelijk terug gemaild en het pakketje is ook WEL ontvangen dus het zou fijn zijn als je even een rectificatie zou willen postenquote:quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:04 schreef Opperuiver.com het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Samsung E700 van ellzjon niet ontvangen...
[TK] Samsung E700
Heb een week geleden al 100,- betaald...
Dan mail hij dat die op vakantie ging en daarna wel zou kijken
En hij zou hem gisteren dan eindelijk versturen, maar ik heb nog steeds niets
En op mijn email met de vraag naar het pakketnummer krijg ik geen antwoord meer
Ben opgelicht op FOK denk ik
Want dit: http://forum.fok.nl/topic/726030 ging een beetje misquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:21 schreef marcosta het volgende:
alles is perfect verpakt en uitstekend werkend binnengekomen!
hulde voor deze man!
ook terug te vinden in ervaringentopic nr zoveel trouwens
elisaB mijn hartelijke dank!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Namens: marcosta
[TK] 2 gsm's, Chieftec pc-kast, p3-systeem
[..]
Want dit: http://forum.fok.nl/topic/726030 ging een beetje mis
Ja, hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef vosss het volgende:
Anyway, bedankt aldus.
En ik wil nog even de groetjes doen aan ElisaB
Dit is het ervaringentopicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:42 schreef TheBoogieMan het volgende:
[TK]Canon PowerShot S500 Digital ELPH
Deze kan dicht.. thanks
Heel hard duimenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef Erik het volgende:
Ik heb geld overgemaakt naar Clau-tje n.a.v. [TK] Nokia 7210 + toebehoren, KOOPJE
Door omstandigheden kon ze het pakketje pas vorige week zaterdag versturen, nu (8 dagen) later heb ik nog steeds niets gezien en op mail wordt niet gereageerd.
Wat hiermee te doen?
Oke bedankt, zal even mailenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel hard duimen
(als je wilt dat de mods zich er tegenaan bemoeien, dan moet je ff een mailtje sturen met daarin de link naar het topic, de door jou gebruikte emailadressen, en een overzichtje van wat er wanneer gebeurd is: je betaling, mailcontact, laatste reacties, enz).
heb je geen Track&Trace code van haar gekregen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb een broek gekocht van Snowqueen911... ze zei de broek vrijdag op de post te hebben gedaan maar ik heb nog niks ontvangen.. HELLUP
Dit topic: [TK] Diesel Zerox damesjeans mt 30
Zaterdag eigenlijk al hoor, dan krijg ik ze ook als ze vrijdag met de post gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:13 schreef kutvent het volgende:
Vrijdag op de post?
Pakketje! Dat wordt vandaag of morgen pas hoor.
[GEZ] Pc spel Touche!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:16 schreef vosss het volgende:
Ik wil even iemand bedanken; alleen ben ik de naam vergeten
Hij (of zij) heeft me ergens in 2002 ofzo Touché - The Adventures of the fifth Musketeer opgestuurd.
Bedankt daarvoor; het is een leuk spel
Welk topic ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:07 schreef MmadviewW het volgende:
Ik wacht al een week op een mailtje of een berichtje op fok van Dabamaster over een tft met kapotte backlight die hij mij te koop aanbood![]()
[gez] 15" tft scherm met kapotte backlight/behuizingquote:
mensen worden ook wel ziek enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
[gez] 15" tft scherm met kapotte backlight/behuizing
volgens zijn profile is hij ook 4 dagen en een aantal uren niet op fok geweest![]()
Het is een vrij bekende user en als ie niet reageert, dan zal hij daar wel zn redenen voor hebben. Geen idee wat (zo goed ken ik hem nou ook weer nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef MmadviewW het volgende:
[gez] 15" tft scherm met kapotte backlight/behuizing
volgens zijn profile is hij ook 4 dagen en een aantal uren niet op fok geweest![]()
Ik wacht het idd nog wel even af, maargoed ondertussen heb ik een bod gebracht op een acer tft, dus ik wacht even af wat die ts van dat bod vind...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een vrij bekende user en als ie niet reageert, dan zal hij daar wel zn redenen voor hebben. Geen idee wat (zo goed ken ik hem nou ook weer niet), maar misschien is ie gewoon een weekje op vakantie. Wacht nog ff af zou ik zeggen
Gelijk heb je; je hebt je best gedaan hem te bereiken. Als ie niet reageert, dan heeft ie pechquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:51 schreef MmadviewW het volgende:
ondertussen heb ik een bod gebracht op een acer tft, dus ik wacht even af wat die ts van dat bod vind...![]()
preciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelijk heb je; je hebt je best gedaan hem te bereiken. Als ie niet reageert, dan heeft ie pech
Donequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:08 schreef kutvent het volgende:
Hallo,
Kan dit topic: [TK] 18,1" TFT (met klein defect)
weer open?
Ik hoor maar niks van WaStEd
Ik kan mailen wat ik wil maar ik blijf niks horen. Hij zit wel op het forum zie ik maar het blijft angsvallig stil.
Hmmm, jammer is dat PeRi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
Hm ja, dat had ik ook. Ik zou ook een boek van Dabamaster overnemen maar het werd telkens op de lange baan geschoven. Gelukkig zou ik contant betalen. Het was een goed boek en ik baal er wel van, maar ik heb ook geen zin meer om zaken met hem te doen eigenlijk.
Ik vind dit heel flauw om heel eerlijk te zijn, ik had je nog gemaild dat ik het ECHt heel lullig vind dat het zo was gegaan. Maar daar antwoord je dan niet op, nee dat doe je nu zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
Ik had ook nog wat over bibi. Ik zou als tweede thalyskaartjes kunnen krijgen en en kreeg een dag later te horen dat het kon. Gemaild en afgesproken dat ik de kaarten kwam afhalen. Die middag bleek dat de koper voor mij wél het geld had overgemaakt en de kaartjes gingen dus naar hem. Ik ben erg teleurgesteld. Koper Hoppit had haar ettele malen gemaild en kreeg geen reactie van haar, en zag tot zijn verbazing ook ineens dat de kaarten weer te koop waren, aan mij dan. Ik vind het erg jammer dat zij niet beter let op haar transacties en zo roekeloos, want dat vind ik het, omgaat met andere mensen. Ik vind dit erg vervelend naar Hoppit en mij toe.
Dan is de reactie van peri wat overtrokken. Ik kan me overigens de teleurstelling nog wel voorstellen. Maar helaas, het is niet anders. Ik denk dat uiteindelijk de deal goed afgerond is, dat we er wel vanuit moeten blijven gaan dat niet iedereen elk moment van de dag zijn e-mail checkt. Daarnaast zeg je je excuses gemaakt te hebben, wat wmb netjes isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik vind dit heel flauw om heel eerlijk te zijn, ik had je nog gemaild dat ik het ECHt heel lullig vind dat het zo was gegaan. Maar daar antwoord je dan niet op, nee dat doe je nu zo.
Het is niet gegaan zoals jij het hier schets. Ik had gehoord van Hoppit dat hij het woensdag zou overmaken, en aangezien we dezelfde bank hebben zou het er die dag ook staan. Het was er donderdagochtend nog niet, en IK heb hem toen een paar mailtjes gestuurd. Waar geen reaktie op kwam en toen zag ik dat hij wel Fok was geweest en dat vond ik vreemd. En aangezien ik JOU die kaartjes dan wel gunde en het krap tijd werd met eventueel geld enz overmaken bood ik ze je aan. Toen bleek dus dat Hoppit zijn 1e overboeking niet goed was gegaan, en hij het die dag alsnog een keer overmaakte en tsja toen voelde ik me dus heel lullig richting jou en heb daar mijn excusses voor aangeboden in een email, waar vanuit jou geen reaktie kwam.![]()
![]()
Dat moet je aan Hopit vragenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef PeRi het volgende:
Waarom kreeg ik mails van Hopit die iets anders beweren?
????quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef PeRi het volgende:
Waarom kreeg ik mails van Hopit die iets anders beweren?
Tuurlijk snap ik haar teleurstelling ook wel, nogmaals daar heb ik dus mijn excusses voor aangeboden. Maar ze doet het nu voorkomen alsof ik 1 of andere oplichter ben en daar baal ik een beetje van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan is de reactie van peri wat overtrokken. Ik kan me overigens de teleurstelling nog wel voorstellen. Maar helaas, het is niet anders. Ik denk dat uiteindelijk de deal goed afgerond is, dat we er wel vanuit moeten blijven gaan dat niet iedereen elk moment van de dag zijn e-mail checkt. Daarnaast zeg je je excuses gemaakt te hebben, wat wmb netjes is.
Thanksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmm, jammer is dat PeRi.
@ MmadviewW: ik heb DABA ff gemaild om hem erop te wijzen dat je een reactie van hem verwacht. Ik heb zomaar het vermoeden dat ie op vakantie is.
ja lap!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef ElisaB het volgende:
vannelle is net langs geweest om een halve pc op te halen; prima geregeld; alles fijn
[TK] Halve PC voor de knutselaar
Ah right, zie dit nu pas.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef ElisaB het volgende:
vannelle is net langs geweest om een halve pc op te halen; prima geregeld; alles fijn
[TK] Halve PC voor de knutselaar
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:37 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb een TFT monitor gekocht van kutvent . Aanbieding stond in dit topic . Vandaag is het pakketje met monitor afgeleverd, perfect verpakt en de monitor staat momenteel werkend om mijn bureau.
Thnx.
Idem hierzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:35 schreef Intrepidity het volgende:
zaken gedaan met sander_kok. 3 matrix films (5 dvd's) gekocht. Zondag het geld overgemaakt, vrijdag daarop in huis. Vond het alleen jammer dat hij niet even een mailtje stuurde dat hij het geld binnenhad bijvoorbeeld, maar dat is te overleven.
Alles prima verlopen, dus ik ben vanavond film kijken![]()
Voor een commerciele doe ik het erg slechtquote:Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef vannelle het volgende:
Jeemig ElisaB!!!!
Jij bent echt uitverkoop aan het houden!
Het lijkt bijna commercieel en dat mag niet hier eej?
quote:Op maandag 12 september 2005 03:31 schreef vannelle het volgende:
Maar voor een sociale doe je het goed. Laat dat een troost zijn.
[slowchat]
Ik baal er van dat die pc die ik van jou gekocht heb gewoon goed is, ik zou best met je willen stappen als alternatief zoals afgesproken.
U is een leuk mens.
[/slowchat]
Jow, veel plezier er mee, héquote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef SvenM het volgende:
Met Skv heb ik een deal gemaakt mbt [TK]iPod Mini 4GB Zilver.
zoals je kan lezen zijn we gister tot een overeenkomst gekomen en heeft skv hem keurig verpakt verstuurd naar mijecht prima gedaan
, alleen jammer dat hij moet wachten op zijn geld
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef perezoso het volgende:
Ik heb ijsmeis misgelopen omdat ik de trein heb gemist (door kaartjes machine), 15 minuten te laat aanwezig, ijsmeis spoorloos (logisch).
Excuses ijsmeis !
Als ie gestempeld is niet meer.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef perezoso het volgende:
raar, ik heb je mail gelezen en zag dat je tot 14:30 aanwezig was, zag je niet zitten, ik van 2 kanten de bankjes bekeken, ik was in het zwart met een roze slip aan maar die slip zag je natuurlijk niet.![]()
Ja ik wil het nog wel een keer proberen, is zo'n retourtje van de trein de hele dag geldig, kan ik daarmee 2x op en neer ?
huh, je kunt er nog de hele dag op reizen hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie gestempeld is niet meer.
Dus?
Ah bedankt voor de info maar 1 middag openbaar vervoer is wel weer genoeg voor een half jaar, bleh!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
huh, je kunt er nog de hele dag op reizen hoor![]()
Geld is inmiddels binnen!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef SvenM het volgende:
Met Skv heb ik een deal gemaakt mbt [TK]iPod Mini 4GB Zilver.
zoals je kan lezen zijn we gister tot een overeenkomst gekomen en heeft skv hem keurig verpakt verstuurd naar mijecht prima gedaan
, alleen jammer dat hij moet wachten op zijn geld
En ik maak geld naar je over maar krijg geen dvd's.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
sincerly komt zijn verplichtingen niet na , zou vorige week vrijdag 120 euro overmaken voor doos vol dvds , tot op heden 0,0 gezien en hij reageert ook niet op zijn email![]()
![]()
mijn fout inderdaad , is ondertussen onderwegquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En ik maak geld naar je over maar krijg geen dvd's.![]()
Okay. dan wachten we het nog ffies af.quote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mijn fout inderdaad , is ondertussen onderweg
Prima geregeldquote:Op zondag 18 september 2005 23:02 schreef Woutey het volgende:
prima deal met Swetsenegger, binnen 2 uur deal rond, betaald, en ontvangen door Swets. Beter kan t niet.
YIEEEHA! Gelukkigquote:
Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef fokuserdetiende het volgende:
Erg slechte ervaringen met Gevederde_Vlerk. Hj zou een pc van me kopen. Steeds weer een mail dat hij dan dan en dan zou langs komen....zou bellen.
Op gegeven moment mailde ik weer dat hij mij niet zo lang aan het lijntje moest houden en dat ik de pc's elders had verkocht.
Ik had nog een alternatieve pc voor hem staan en deze zou den toch wel erg graag vandaag komen halen.
Ook hier heb ik dus de pc achter de hand gehouden terwijl ik hem voor 20 euro meer aan iemand anders had kunnen verkopen.
Maar jullie raden het al....dhr. Gevederde_Vlerk heeft weer niet gebeld en is niet op komen dagen!![]()
![]()
en het toppunt is dat hij gewoon door gaat met bieden op andere pc's terwijl hij gewoon een deal had met mij![]()
mwahhh....zou best kunnen maar die gast laat ook niets meer weten via mail of tel. Hij weet ht donders goed hoor en het kost mij gewoon gel. Dus om eerlijk te zijn heb ik er geen boodschap aan. Als hij ht te druk heeft moet hij maar geen afspraken maken of op tijd laten weten dat hij dezen niet na kan komenquote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...
Luister vriend, ik zoek meerdere PCs dus ik bied overal. Ik heb jouw telefoon nummer verkeerd genoteerd in mijn mobiel. Eenmaal aangekomen in Waalwijk kwamen we niet verder dan de Groenstraat, we hebben serieus gezocht. Ik daag je uit vriend, zodra mijn afschriften binnen komen kan ik je bewijzen dat ik die dag en die tijd getankt heb in Waalwijk. Gezien ik nog 2 gasten, die ook de dam tot dam loop hadden gelopen bij me had en verveeld raakten, moest ik naar huis, naar Den Helder om 10 uur omdat we die dag daarop gewoon weer moesten werken.quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef fokuserdetiende het volgende:
Erg slechte ervaringen met Gevederde_Vlerk. Hj zou een pc van me kopen. Steeds weer een mail dat hij dan dan en dan zou langs komen....zou bellen.
Op gegeven moment mailde ik weer dat hij mij niet zo lang aan het lijntje moest houden en dat ik de pc's elders had verkocht.
Ik had nog een alternatieve pc voor hem staan en deze zou den toch wel erg graag vandaag komen halen.
Ook hier heb ik dus de pc achter de hand gehouden terwijl ik hem voor 20 euro meer aan iemand anders had kunnen verkopen.
Maar jullie raden het al....dhr. Gevederde_Vlerk heeft weer niet gebeld en is niet op komen dagen!![]()
![]()
en het toppunt is dat hij gewoon door gaat met bieden op andere pc's terwijl hij gewoon een deal had met mij![]()
Hoi Ed, dit kan wel kloppen. Maar goed dat je het zegt, wat en hoe is er bij ons fout gegaan? Kan ik dit nog goed maken?quote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Luister vriend, ik zoek meerdere PCs dus ik bied overal. Ik heb jouw telefoon nummer verkeerd genoteerd in mijn mobiel. Eenmaal aangekomen in Waalwijk kwamen we niet verder dan de Groenstraat, we hebben serieus gezocht. Ik daag je uit vriend, zodra mijn afschriften binnen komen kan ik je bewijzen dat ik die dag en die tijd getankt heb in Waalwijk. Gezien ik nog 2 gasten, die ook de dam tot dam loop hadden gelopen bij me had en verveeld raakten, moest ik naar huis, naar Den Helder om 10 uur omdat we die dag daarop gewoon weer moesten werken.
Ik heb mijn best gedaan, en daarom vind ik jouw reactie lullig, erg lullig. Want als je normaal had gedaan, was ik de avond daarop gewoon gekomen.
Stakker ben je, ik bied je vraagprijs wat ik bij iedereen doe zodat beide partijen blij zijn, en dan maak je eens een stomme fout zonder de bedoeling je klem te zetten.
Ik ben daar geweest, die stomme mededorpers van je konden ons niet eens de weg wijzen. Ik ga je bewijzen dat ik daar ben geweest, en verkoop je dan nog je pc aan mij?
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:18 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
Waalwijk zoeken [...] Tilburg woon
Hallo Rob, dat is al wel een tijdje geleden hoor. Die pc heb ik inmiddels al lang weer verkocht. Goedmaken? Hoe had je dat gedacht dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:55 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Hoi Ed, dit kan wel kloppen. Maar goed dat je het zegt, wat en hoe is er bij ons fout gegaan? Kan ik dit nog goed maken?
Geen idee, misschien heb je nog wat leuks te koop. Of ik iets voor jou.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hallo Rob, dat is al wel een tijdje geleden hoor. Die pc heb ik inmiddels al lang weer verkocht. Goedmaken? Hoe had je dat gedacht dan?
Donequote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
MODS : Mijn V&A topics mogen allemaal gesloten worden.
Tja, die andere had gewoon een beter bod. We hadden nog geen afspraken gemaakt oid, dus jammer maar helaasquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef pindos het volgende:
Ik heb hele SLECHTE ERVARING met TIMMYASD... echt heel slecht, is nog moderator hier ook.
We hadden deal gemaakt voor Nokia9300, alleen nog afspreken waar en waneer, opeens reageert ie niet meer. EN kreeg na paar mailtjes de reply dat "ie me helemaal niet had gezien in zn box" en toch liever een ander bod in gedachte had en ook bezig was met een ander bod.
Beetje jammer als je al hebt afgesproken....
Ik heb hier nog een mail van je liggen waar je toch zwart op wit zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Tja, die andere had gewoon een beter bod. We hadden nog geen afspraken gemaakt oid, dus jammer maar helaas
En ja caps zitten vast
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef pindos het volgende:
Dan ben je een behoorlijke hond als je zo zakendoet. Maakt mij ook verder niet uit, koop die N9300 voor 300 ergens anders, en verkoop mn d500 voor 200. Ben ik nog goedkoper uit.
Wou het alleen ff melden hier wat voor persoon je bent.
Nee, ik pak de beste deal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:47 schreef pindos het volgende:
je blijft kansloos, and you know it.
Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan krijg ik een beter bod, en ga daar mee accoord.
Mee eens is. En nu weer vooral leuke en goede ervaringen, hoop ik dan !quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
sorry maar een deal is echt een deal. Zeker iemand die hier als mod bezig blijkt te zijn hoort zich wat beter op te stellen lijkt mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik doe gewoon zaken, en als ik een beter bod krijg en het toestel ligt nog bij mij thuis, ga ik voor dat betere bod. Too bad for you, maar dat laat me verder koud.
Next case aub
Sorry, hier blijkt niet uit dat er een deal IS. Alleen dat Timmy een tegenbod doet. Of jij hier duidelijk mee akkoord bent gegaan blijkt nergens uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef pindos het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een mail van je liggen waar je toch zwart op wit zegt
"Hey,
ik had je mailadres al
D500 + 150 euro dan ga ik akkoord"
Lijkt me toch redelijk afspraak.
Ik kom even terug op mijn reactie. De PC loopt zeker als een trein, alleen het geluid deed het nog niet. Ik dacht dit is een kwestie van een driver. Inmiddels al een aantal drivers geprobeerd, een nieuwe XP installatie en zelfs naar de plaatselijke computerboer geweest maar er komt geen geluid uit het onboardgeluid. Hij is volgens de computerboer doorgefikt. Ik heb dus contact opgenomen met SalvatorCoenuh en hem het uitgelegd. Ik heb een voorstel gedaan dat ik een normale geluidskaart koop en die erin zet en dat we de kosten daarvan samen delen. allebei 16 euro. Hij wild daar echter niks van weten. Hij heeft me gezegt dat hij niks van de mankementen wist (kan ik goed begrijpen want hij gebruikte een externe geluidskaart) maar ik vind toch dat ik op ze minst een deugelijke computer mag verwachten voor dat geld, als me verzekerd is dat hij goed werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb slechte zaken gedaan met shine87. Ik had hem aangemeld via msn, en via msn hadden we alles geregeld. Op de dag dat hij het zou verzenden kreeg ik opeens een mail met daarin dat alles doorgebrand was door kortsluiting. Nog wat mail contact gehad maar hij kwam niet meer op msn (gewoon mij geblokt dus). Hij had beter kunnen zeggen dat hij het gewoon niet meer aan mij had willen verkopen. Het was dit topic:
[TK] Upgrade set voor pc. P4 3.2 ghz
Toen kwam ik in contact met SalvatorCoenuh via dit topic: [TK] Snelle game pc incl accesoires
Alles netjes door hem afgehandeld en de PC loopt als een trein![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:
Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:
forum@fok.nl is het emailadres van de FA's.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef pindos het volgende:
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctie
Man, zeik niet zo.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef pindos het volgende:
[..]
Is er iemand op fok die moderators controleerd? Wil daargraag een mail heen sturen, want volgens mij hebben moderators hierook nog zoiets als een voorbeeldfunctie
Klopt, maar Timmy zegt in het topic dit:quote:Op zondag 25 september 2005 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Sorry, hier blijkt niet uit dat er een deal IS. Alleen dat Timmy een tegenbod doet. Of jij hier duidelijk mee akkoord bent gegaan blijkt nergens uit.
Indien dat zo is is het een hondestreek, maar timmy blijft een amsterdammer natuurlijk
Imho wel degelijk een deal dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja, die d500 is wel aardig, maar wil er wel 150 euro bij hebben
Dan hebben we een deal
rightquote:k ga het geld op je rekening overmaken, ik maak er een spoedoverboeking van, dus vandaag of morgen staat het op je rekening.
details details!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef J_CDA het volgende:
Afgezien van een junkie die ons kwam lastigvallen
Sorry kerel dat ik niet mijn leven om jou heen fabriceer, ik heb zo mijn redenen dat het wat later is verstuurd dan eigenlijk de bedoeling was, de processor is iig onderweg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef fokuserdetiende het volgende:
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.
Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMENquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
Ik hoop ook dat ie al is aangekomen, moet toch wel zo zijn langzamerhand...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Sjwanz01 het volgende:
Ik hoop ook dat ie al is aangekomen, moet toch wel zo zijn langzamerhand...
Vecht het verder even per mail uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:31 schreef fokuserdetiende het volgende:
Postbode zojuist geweest. WEER NIET GEKOMEN
Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:30 schreef DaFan het volgende:
Slechte ervaring met silenzer
6-10 al geld overgemaakt, 2x gemailed, niks meer gehoord:
[TK] PS2 games en console
Doei 15 euri , klootzak![]()
En het mailadres in zn profiel heeft ook nog s een volle inbox !![]()
Donequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur me even een mailtje, dan kan ik je even iets doorsturen.
Watquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Zéér negatieve ervaring met Koewam. In dit [GEZ] CD's met klassiek topic.
We zijn de koop overeengekomen. Gegevens uitgewisseld etc. Inmiddels heb ik de cd netjes verpakt, en gereed staan voor verzending. Nochtans wordt er maar geen geld op mijn rekening bijgeschreven.
Als ik Koewam daar over mail, beweert ie dat hij het vergeten is.Ok, kan gebeuren zou je zeggen. Maar hij besluit ook van de deal af te zien met een of ander smoesje.
Behoorlijk onfatsoenlijk dus.
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef Guns_n_Roses het volgende:
![]()
Ok dan.Maar vervolgens zie ik hem in een ander topic weer gewoon biedingen doen.
![]()
En wat moet dit voorstellenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Koewam het volgende:
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/1429/dsc000575xb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had het meer over deze eigenlijk [TK] leuke spulletjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
![]()
Hahaha! Dit was misschien het enige bod die ik gedaan had!
[TK] Power Unlimiteds, PC ZONE's en 60 demo cd's + spel
Slecht van mij, hè? Of was het misschien toch voor een vriend van me die gamer isIk post immers nooit in GAM
![]()
Goeie conclusies, vriend!![]()
Probleem opgelost, ik heb gelijk.
Oh en ik had ook geen excuses aangeboden in die mailNeeeee, dat vergeet je maar ff
Ik zie een pic van een vaag gelig (onleesbaar) briefje. Moet ik dan snappen wat dat isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Koewam het volgende:
Hoezo ben je verbaasd?Begrijp je het niet?
Ook hier (tot nu toe) geen echt goede ervaring met Sjwanz01. Hij zou een pc-kastje ( [GEZ] ATX kast van me overnemen, de afspraak kon echter niet doorgaan omdat hij verplichtingen op z'n werk had zei 'ie. Kan gebeuren lijkt me. Hij zou me echter een mail sturen voor het maken van een nieuwe afspraak. Omdat dit uitbleef heb ik hem vervolgens gemaild maar geen reactie mogen ontvangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef fokuserdetiende het volgende:
Helaas weer eens wat slechte ervaringen moeten maken op FOK. Vorige week een cpu gekocht van Sjwanz01 in [TK] Hardware
Ik had toen meteen de poen overgemaakt en het lijkt mij niet meer dan 24 uur te duren voordat een internet overschrijving van Rabo naar ABN is verwerkt.
Op mails of de betaling binnen was werd niet geantwoord. Uiteindelijk toch maar eens in zijn topic gevraagd hoe het ermee staat.
Geen reactie wat betreft de betaling maar wel de vermelding dat de cpu morgen (dinsdag) opgestuurd zou worden.
Vandaag natuurlijk weer niks binnen. Heb dus maar een mail gestuurd met het verzoek om nou eens een keer wel de mail te beantwoorden.
Als antwoord kreeg ik dat hij dinsdag verstuurd zou zijn met volgende toevoeging: “is dinsdag de deur uit gegaan naar mijn weten”.
Sorry maar ik heb niks aan iemand die niet weet wat met zijn spullen gebeurd.
Blijkt dus in zijn volgende mail dat hij ervan uit gaat dat zijn huisgenoot de cpu op de post zou doen. Sja denk ik….vraag dan desbetreffende huisgenoot zodat zowel hij als ook ik weet waar we aan toe zijn.
Heb nu nog geen antwoord gehad wat er nou precies loos is.
Heb iig compleet het vertrouwen in Sjwanz01 verloren. Compleet geen communicatie en geen reactie op mails. Late oftewel geen reactie op de betaling en dan nog eens niet nakomen van afspraken betreffende de verzenddata. Daarop nog eens compleet desinteresse wat betreft het inlichten wat er nou wel aan de hand is of gaat gebeuren
Check je mail even en kom eens van je plek. Dit slaat namelijk allemaal helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef Sjwanz01 het volgende:
zoals eerder vermeld in het desbetreffende topic, broerlief heeft me voorzien, iig bedankt voor de genomen moeite!
Hier maar verder dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check je mail even en kom eens van je plek. Dit slaat namelijk allemaal helemaal nergens op.
er is juist iemand anders dan hij aan wie jij je excuses moet gaan aanbieden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef Sjwanz01 het volgende:
maar ik bied je iig mijn welgemeende excuses aan voor het verloop van de deal. Ondanks dat de deal niet verloopt zoals het van jouw kant gewenst was wens ik je verder ook nog veel plezier met de processor.
gezien het feit dat jij niets met desbetreffende deal te maken hebt vraag ik me af wat jij denkt hier te moeten melden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
er is juist iemand anders dan hij aan wie jij je excuses moet gaan aanbieden...![]()
en wat fokuserdetiende betreft:heerlijk om te zien hoe iemand zoals jij onschuldig loopt te doen in dat topic en uiteindelijk zelf genaaid wordt. ik hoop dat je cpu doorbrandt, mocht je hem nog krijgen...
![]()
Jij je zegje, hij z'n zegje. Eerlijk toch? Alleen dan moet het gewoon ophouden, want hier is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
Als je mijn post trashed, terwijl aan het eind al staat dat ik je reactie niet heb gelezen toen ik die schreef, trash dan ook ZIJN reactie.![]()
Even voor de duidelijkheid , ik heb mijn grieven in 't topic zelf gezet en nergens anders. Wat die SoladisRock er nou mee te maken heeft is mij ook een volslagen raadsel maar daar weet Fokuserdetiende vast meer van.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:42 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
gezien het feit dat jij niets met desbetreffende deal te maken hebt vraag ik me af wat jij denkt hier te moeten melden.
Om de lezers van dit Topic in te lichten: SolidasRock wenst mij het slechte toe omdat ik per mail heb geboden op een computeronderdeel terwijl iemand anders al een bod had gedaan. Verkoper heeft MIJ terug gemailed dat ik het onderdeel mocht hebben en ik heb de poen ook meteen overgemaakt.
Betreffende user die in het topic al een bod gedaan had voelde zich zwaar gepasseerd en maakte zowel de verkoper als ook mij als loeje type uit die niet betrouwbaar zijn.
Wat betreft de verkoper had hij ...blijkt nu gelijkt...gelijk![]()
Wat mij betreft accepteer ik dat de bieder in het topic zich gepasseerd voelt. Echter niet door mij, maar door de verkoper
en @SolidasRock:bemoei je met je eigen zooi
Raar volk hèquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef SolidasRock het volgende:
jij wou toch een reltopic, tis ook nooit goed, vrouwen....
![]()
het is SolidasRock, helemaal geen moeilijke naam, en ik ken geen van jullie beiden, hij post ook niet dat wij elkaar kennen. ik ben gwoon een toevallige passant die dit topic gelezen heeft en zijn mening heeft neergezet. in dit geval kom ik voor jou op, maar blijkbaar kan je niet lezen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:38 schreef schvvmert het volgende:
Even voor de duidelijkheid , ik heb mijn grieven in 't topic zelf gezet en nergens anders. Wat die SoladisRock er nou mee te maken heeft is mij ook een volslagen raadsel maar daar weet Fokuserdetiende vast meer van.![]()
Verder is 't jammer dat ook op Fok in vertrouwen wat kopen/verkopen ook door een enkeling bedorven wordt.![]()
mooi zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef ElisaB het volgende:
Te uwer info:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Zodra de user reageert en doet wat ie heeft beloofd, komen de postrechten gewoon weer terug.
Top, veel plezier ermeequote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
Uitstekende deal met mr_cucumber in topic [TK] Diverse rock/metal/enz. cd's
Erg vlotte deal![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef t0y het volgende:
Goede deal gehad met Douwe! Deze kan gesloten worden
[TK] PS2 + Gran Turismo 4 / GTA 3 / Vice City / Driv3r
Mail me even zijn adres als je wilt, dan zal ik in actie komenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:12 schreef err het volgende:
DuckyV heeft niets meer van zich laten horen na dat ik de umds heb opgestuurd ( [TK] diverse PSP UMDs ) Hij wilde alleen de hlft vooruit te betalen ("hoe weet ik dat je te vertrouwen bent") en zou de andere helft betalen na ontvangst, maar meneer reageert nergens meer op...
Ik zeg dus... Mail me even zn adresquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:12 schreef err het volgende:
DuckyV heeft niets meer van zich laten horen na dat ik de umds heb opgestuurd ( [TK] diverse PSP UMDs ) Hij wilde alleen de hlft vooruit te betalen ("hoe weet ik dat je te vertrouwen bent") en zou de andere helft betalen na ontvangst, maar meneer reageert nergens meer op...
gemaild.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg dus... Mail me even zn adres
goh, toeval zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef ooge het volgende:
genaait door: [TK] HP Vectra VE7 PC, Celeron 500Mhz, 128MB SDRam enz.
Gun die arme jongen nog wat tijd, normaal komt hij immers altijd trouw zijn afspraken na.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef ooge het volgende:
<knip>
Fokuserdetiende heeft wel wat gegevens van 'm.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef ooge het volgende:
afgesproken bedrag netjes direct betaald op 2 okt. 4okt kreeg ik een mailtje van hem dat hij het zou versturen op 6okt. weekje gewacht. wat beleefde mailtje gestuurt waarom het zolang duurde. familie problemen zei die maar hij zou het zo snel mogelijk op de post doen. nu bijna een maand later nog steeds niks. hij reageert inmiddels niet meer op mails, is nooit meer online op msn etc.
kan ik nog iets doen, kan de bank niet mijn geld terug voorderen?
hij licht half fok! op and nobody's gives a damn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef ooge het volgende:
hij is dus al bekent kan iemand me wat meer info geven?
Wat eerder in dit topic [V&A] ERVARINGEN staan wel paar users die zijn gegevens hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef ooge het volgende:
hij is dus al bekent kan iemand me wat meer info geven?
nog iets vernomen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg dus... Mail me even zn adres
Yeps, zie je inbox.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef err het volgende:
nog iets vernomen?
bedankt, ik zal hem zelf ook nog maar 's mailen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, zie je inbox.
Ik kan er nog niet echt enthousiast van worden, dus ik heb nog even gevraagd hoe lang het nog gaat duren
Graag gedaan, overigens hielp het ook wel dat ze al binnen vier uur verkocht waren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:30 schreef Skv het volgende:
[TK] aantal Star Wars en Batman DVD's
Gisteren geboden, vandaag binnen
Mijn dank aan DrDurden
Het blijken ook nog 2-dvd edities te zijn, wist ik niet eens
Top!
Pakketje vandaag in perfecte staat ontvangen, lekker snel! Bedankt ElisaB!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef ElisaB het volgende:
Gajescheren heeft mijn kapotte telefoon en hele batterij gekocht. Geld stond sneller op mn rekening dan ik Mijn Postbank kon opstarten. Nou ja, bijna dan
Pakketje is onderweg!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:31 schreef Gajescheren het volgende:
Pakketje vandaag in perfecte staat ontvangen, lekker snel! Bedankt ElisaB!![]()
Skv Is een oprechte koper betaalt zeer snel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:31 schreef Skv het volgende:
2 DVD's gekocht van diamant in [TK] DVD'S
Vandaag binnen, prima staat
Tnx!
En zojuist in prima staat ontvangen, vergezeld van een vriendelijk briefje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:07 schreef ElisaB het volgende:
Edvandeberg heeft mn headset gekocht. Geld stond snel op mijn rekening en het pakketje is onderweg naar hem
Alles nog heel; helemaal topquote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
En zojuist in prima staat ontvangen, vergezeld van een vriendelijk briefje.![]()
Ik heb met meneer Silverbolt tijd terug ooit een goede Megadrive2 geruild tegen een mATX boardje met Celeron500. Boardje werkte niet en processor heb ik nooit verder uitgeprobeerd, zwerft nog ergens in een of andere kast. Heb hem gemaild en hij had het toen te druk, hij zou er nog op terug komen. Not.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:01 schreef fokuserdetiende het volgende:
goede ervaring met SilverBolt gemaakt. Ps 2 gekocht en alles erg netjes verpakt ontvangen. Alles zag er geweldig uit en werkt prima!
Bedankt voor de snelle afwikkeling
U mag je zeggen en mijn MSN is fjb hetnet nlquote:Op maandag 7 november 2005 17:14 schreef DuckyV het volgende:
@ElisaB
Ben weer eindelijk Online. Wil graag uw op MSN binnen en heb nu uw E-mailtjes gelezen sinds een bepaalde datum. Ik vind dat Err niet alles eerlijk zegt en wil het toch nog netjes afhandelen.
Heb al 10 Goeie Deals op FOK Gehad die perfect hebben verlopen en 100 in totaal op het Internet, dus weet zeker dat niet alles aan mij ligt.
Hoop wat van u te horen.
Heb je geen apenstaartje in je e-mail? Anders voeg mij even toe (DuckyCorparation@hotmail.com)quote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
U mag je zeggen en mijn MSN is fjb hetnet nl
Nee, ik ben de enige Nederlander zónder @ in mn emailadresquote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef DuckyV het volgende:
Heb je geen apenstaartje in je e-mail?
En vandaag in goede staat ontvangen!!! Ik heb geen idee of ik het apparaatje ooit nuttig ga gebruiken, maar voor die prijs is het een hele leuke gadget!quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef Tha_wrecka het volgende:
[TK] Spectec SD card Camera voor je Ipaq/Palm verkocht aan Banzi. geld was snel binnen, vandaag verzonden!
big up for Banzi!![]()
Ik ben de hele dag online geweest, maar geen DuckyV te zien.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef DuckyV het volgende:
Heb je geen apenstaartje in je e-mail? Anders voeg mij even toe (DuckyCorparation@hotmail.com)
Thnx
Volgens Ducky is het nu allemaal in orde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef err het volgende:
@ElisaB helemaal niets vernomen DuckyV
Opgelost heb het geld al teruggeboekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:33 schreef Mr.G het volgende:
Kaartjes voor de gameplay gekocht van Scoutmaster : [TK] PU Gameplay kaartjes
Geld overgemaakt, vervolgens liet hij weten de kaartjes aan kennissen te geven dus ik zou mijn geld terug krijgen. 10 dagen later, nog steeds niets ontvangen.
![]()
Verkeerde topic, maar hij is dichtquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[TK] Nokia HS-6 Headset (nieuw)
deze kan dicht
zie het ook netquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkeerde topic, maar hij is dicht
Nah, had ik hier nog helemaal niet op gereageerdquote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring met mn medemod RATMEN
Het was gezellig, de koffie was lekker en de vaatwasser draait al![]()
Beresterk én gevaarlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef RATMEN het volgende:
Nah, had ik hier nog helemaal niet op gereageerd! Het was idd gezellig, we hebben zowaar samen de machine getild (ze is echt sterk!!) en het geld kwam netjes op de rekening. Hoe kan je het anders verwachten van DE V&A mod
!
Convertor kabeltje van voeding nageleverd gekregenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef Herkauwer het volgende:
Even commentaar op mijn topic: [TK] Radeon 9600 128MB DDR en AOpen AO300-12AHNF 300W
Burbo en Het_Biertje snel met geldGoeie kopers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |