Top, veel plezier ermeequote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
Uitstekende deal met mr_cucumber in topic [TK] Diverse rock/metal/enz. cd's
Erg vlotte deal![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef t0y het volgende:
Goede deal gehad met Douwe! Deze kan gesloten worden
[TK] PS2 + Gran Turismo 4 / GTA 3 / Vice City / Driv3r
Mail me even zijn adres als je wilt, dan zal ik in actie komenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:12 schreef err het volgende:
DuckyV heeft niets meer van zich laten horen na dat ik de umds heb opgestuurd ( [TK] diverse PSP UMDs ) Hij wilde alleen de hlft vooruit te betalen ("hoe weet ik dat je te vertrouwen bent") en zou de andere helft betalen na ontvangst, maar meneer reageert nergens meer op...
Ik zeg dus... Mail me even zn adresquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:12 schreef err het volgende:
DuckyV heeft niets meer van zich laten horen na dat ik de umds heb opgestuurd ( [TK] diverse PSP UMDs ) Hij wilde alleen de hlft vooruit te betalen ("hoe weet ik dat je te vertrouwen bent") en zou de andere helft betalen na ontvangst, maar meneer reageert nergens meer op...
gemaild.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg dus... Mail me even zn adres
goh, toeval zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef ooge het volgende:
genaait door: [TK] HP Vectra VE7 PC, Celeron 500Mhz, 128MB SDRam enz.
Gun die arme jongen nog wat tijd, normaal komt hij immers altijd trouw zijn afspraken na.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef ooge het volgende:
<knip>
Fokuserdetiende heeft wel wat gegevens van 'm.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef ooge het volgende:
afgesproken bedrag netjes direct betaald op 2 okt. 4okt kreeg ik een mailtje van hem dat hij het zou versturen op 6okt. weekje gewacht. wat beleefde mailtje gestuurt waarom het zolang duurde. familie problemen zei die maar hij zou het zo snel mogelijk op de post doen. nu bijna een maand later nog steeds niks. hij reageert inmiddels niet meer op mails, is nooit meer online op msn etc.
kan ik nog iets doen, kan de bank niet mijn geld terug voorderen?
hij licht half fok! op and nobody's gives a damn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef ooge het volgende:
hij is dus al bekent kan iemand me wat meer info geven?
Wat eerder in dit topic [V&A] ERVARINGEN staan wel paar users die zijn gegevens hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef ooge het volgende:
hij is dus al bekent kan iemand me wat meer info geven?
nog iets vernomen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg dus... Mail me even zn adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |