Yup, het klopt toch echtquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1200 liter per uur, dat is 1 liter per 3 seconden![]()
Onderdelen ook los te koop, maar verkoop het liever in 1 verkoop.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef endr0me het volgende:
Verkoop je de onderdelen ook los ?
Helaas niet genoeg geld voor de gehele pc, het is een mooie prijs namelijk..
Wat zou de prijs dan worden met die 6800 ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:02 schreef SalvatorCoenuh het volgende:
[..]
Onderdelen ook los te koop, maar verkoop het liever in 1 verkoop.
Eventueel ook te koop met een 6800 tegen een lagere prijs die ik dan ruil met de X800.
Tjah, zou je dan een volgens jou niet te hoge richtprijs kunnen geven ? moeilijk om te zeggen in deze tijd als je ziet wat je er tegenwoordig voor krijgt, niet echt reeel te noemen als je dan vergelijkt met de nieuwprijzen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef S1nn3rz het volgende:
De prijs is wel een beetje hoog imo.![]()
Hoeveel termijnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:00 schreef HomerJ het volgende:
Damn, ik wil hem echt. Helaas heb ik er geen geld voor.
Je accepteert zeker geen aanbetaling + termijnen hé?
dat is het vermogen van je pomp in top condities hij heeft heeel wat minder flow door alle slangen, koppelingen en koelblokkkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:06 schreef SalvatorCoenuh het volgende:
[..]
Yup, het klopt toch echt
1250...Centrifugal pump
Pump output 1200 l/h 264 lmp. gal./h. 7317 U.S. gal./h.
Delivery head 2,00 m/wat.col. 6 ft. 7 in./wat.col.
Power consumption 28 W
Hose connection (suction side) Ø17mm (3/4")
Hose connection (pressure side) Ø13mm (1/2")
Dimensions: lenght x width x height 180 x 95 x 120 7.1 x 3.8 x 4.7 in.
Ik bied 550 voor het systeem en toetsenbord. (dus zonder monitor en die andere stuff)quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef SalvatorCoenuh het volgende:
[..]
Hoeveel termijnen?? En hoe groot is de aanbetaling ?
Als er nix anders opzit....
Ib-groep ?quote:Op zondag 4 september 2005 17:09 schreef HomerJ het volgende:
Mmmm, de toetsenbord is voor mij geen must dus me bod van 550 zonder toetsenbord blijft staan. Ik wil het echt in 1 keer betalen maar ik heb er momenteel geen geld voor. Bij een bank of leningsite is voor mij misschien een optie maar dat moet vanaf minstens 25.000, kan je nergens kleine leningen doen?
Je gaat toch niet lenen voor een pc? hard werken en nog even doorsparen lijkt me nog veel beterquote:Op zondag 4 september 2005 17:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga nu 5 HAVO doen en ben nog geen 18, helaas. Kan volgend jaar pas
Je hebt hem echt nodig om games te spelen?quote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem echt nodig, en dit is eigenlijk precies de PC die ik zoek. Over een half jaar is die er niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |