Het gaat ook niet om het spelquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef GertJanPeter het volgende:
ik wil exitence er even op wijzen dat de originele WAR 2 het slecht doet op moderne systemen....het scrollen van het speelveld gaat veels te snel.....de battlenet edition heeft hier geen last van...het is dat je het weet...
Jouw bod: 12 euro incl voor twee van de betere games, dat geeft me dus zo'n 3 euro per game.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef Hari-Bo het volgende:
Mijn bod?
Ja, het gaat de geinteresseerde denk ik ook niet zo zeer om de spellen an sich, maar de dozen en de boekjes maken het een stukje interessanter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef ne0n het volgende:
die games heb je nieuw aan 20 euro hier in de bart smit, de recente dan, die oude die vind je in de rommelbak voor 2euro/stuk..
Mark_plons[at]hotmail[dot]comquote:@Mark-ajaxfan Tiberium Sun Warcraft II Warcraft II Expansion is ok voor 22,50
In dat geval heb ik wel interesse in Blade Runner...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:44 schreef Testdummy het volgende:
Ik wacht nog steeds op email van Fubar203 , als ik morgen nog niets gehoord heb gaat het los eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |