UK is regio 2.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:12 schreef Desiderius het volgende:
Leon UK editie en dus regio1?
Deal! Mail me even op ebay[at]miesjel.com!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef Geckoo het volgende:
Pulp fuction 6e incl
De titels die jij nu noemt zijn bij elkaar 22,50. En dat zijn eigenlijk al absoluut bodemprijzen.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:21 schreef Geckoo het volgende:
ik heb het geld inmiddels over gemaakt via de bank, als het nog niet verstuurt is kan reservoir dogs, American history Xm black hawk down en cube er bij voor 15 euro?
volgens mij issie wegquote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Dennis121 het volgende:
JP 3 al weg? Ik bied 6.50 incl.
In principe was Geckoo eerder met bieden op deze titels. Maar zoals je ziet bood hij iets te laag. Mocht hij morgen niet reageren, hebben wij een deal!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:53 schreef Knoekie het volgende:
American History X
Black Hawk Down Double Disc Set
13 euro incl.
Deal! Mail me even op ebay[at]miesjel.com! Wel even je username vermelden.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:15 schreef thomastux het volgende:
3. Amelie. R2NL, mét DTS-track! 6 euro
Jackie Brown R2NL 5 euro
We Were Soldiers R3 DTS 6 euro
20 euro?
Sorry, maar hier wil ik graag vasthouden aan mijn vraagprijs; 5,50 euro inclusief dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef diamant het volgende:
The Story of Us, kartonnen keepcase!
¤ 4,50 incl
Is goed! Ook voor jou: ebay[at]miesjel.com!quote:
Ik zie 'm anders nergens op frs.nl staan..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef Jill-RMC het volgende:
uhm Dirty Dancing ligt bij de FRS voor 2,99 ofzo...
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Butra het volgende:
[..]
In principe was Geckoo eerder met bieden op deze titels. Maar zoals je ziet bood hij iets te laag. Mocht hij morgen niet reageren, hebben wij een deal!
[..]
Deal! Mail me even op ebay[at]miesjel.com! Wel even je username vermelden.
[..]
Sorry, maar hier wil ik graag vasthouden aan mijn vraagprijs; 5,50 euro inclusief dus.
[..]
Is goed! Ook voor jou: ebay[at]miesjel.com!
[..]
Ik zie 'm anders nergens op frs.nl staan..
Issie al weg?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Dennis121 het volgende:
JP 3 al weg? Ik bied 6.50 incl.
aanbiedingbak?quote:
Ronden we af op ¤ 5,- inclusief, hebben we dan een deal?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Butra het volgende:
Sorry, maar hier wil ik graag vasthouden aan mijn vraagprijs; 5,50 euro inclusief dus.
[..]
Je hebt mail! Ook maar even een overzichtje met welke DVD's nog beschikbaar zijn en wat prijsverlagingen..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:25 schreef diamant het volgende:
[..]
Ronden we af op ¤ 5,- inclusief, hebben we dan een deal?
Je kunt me mailen op Marcelo.villalba At gmail punt com
Veel extra's, en een DTS track. Dit zijn de specificaties, gejat van dvdcompare.net:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef Avalanche.. het volgende:
Die Donnie Darko, wat houdt special edition precies in?
quote:Commentaries:Audio Commentary by Writer/Director Richard Kelly and Jake Gyllenhaal
Audio Commentary by Additional Cast and Crew
Extras:Theatrical Trailer
"Cunning Visions" infomercials with commentary by Director Fabian Van Patten and Cunning Visions CEO Linda Connie
Production Stills
Cast & Crew Filmographies
Artwork Gallery
Website Gallery
"The Philosophy Of Time Travel" (DVD ROM)
"His name is Frank" Book covers
Bonus Trailers
Subtitles:Dutch
Picture format:2.35:1 Anamorphic PAL
Soundtrack(s):English DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1
English Dolby Digital 2.0
Dat niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:20 schreef Avalanche.. het volgende:
2 dvd's?
Voor 13 euro hebben we een deal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:06 schreef Avalanche.. het volgende:
Ok, Donnie Darko & Cube 12,50 incl. verzenden?
Wat een onzin. De verzendkosten onder de 5 kilo bedragen maximaal 5,50. maar voor 5 dvd's moet ik 7,50 betalen?quote:De verzendkosten bedragen 1,50 euro per DVD. 3 euro per 2, etc.
Ik heb al een keer aangegeven dat als iemand 4 of meer DVD's koopt ik het geheel met de pakketpost verzend. Maar goed, het is natuurlijk wel een hele opgave, dat lezen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een onzin. De verzendkosten onder de 5 kilo bedragen maximaal 5,50. maar voor 5 dvd's moet ik 7,50 betalen?
Leon is al een tijdje weg helaas. Het meest recente overzicht staat hier een paar posts boven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Leon, is dat de dir. cut? Anders bied ik 8!
Ook weg ja, in principe. thomastux heeft gisteren het geld over gemaakt daarvoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:21 schreef SunChaser het volgende:
Amelie al weg?
Ik heb je 2 dagen geleden gemaild, maar nog niets gehoord. Heb je 'm wel ontvangen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:25 schreef diamant het volgende:
[..]
Ronden we af op ¤ 5,- inclusief, hebben we dan een deal?
Je kunt me mailen op Marcelo.villalba At gmail punt com
quote:
Avalanche.., vergeet je me niet te mailen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Mooi, mail me even op ebay[at]miesjel.com!
Mooi dat alles binnen bij iedereen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:01 schreef Geckoo het volgende:
hijs netjes binnen gekomensenks
hebje ook een update van wat er nu allemaal nog is? misschien dat ik meer wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |