Mag voor 115 euro mijn schermpje wel overnemen, uit de Hami inkoopactiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:29 schreef MmadviewW het volgende:
kick, Ben Btw nog meer op zoek naar een 8 inch tft schermpje
zit de laptop er zelf ook bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:56 schreef richkes het volgende:
Uit een asus a2500h laptop: 15.1 " scherm. E30,
hehe, dan kan ik m ook zelf bestellen, jah ik ken de inkoopactiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:33 schreef BYM het volgende:
[..]
Mag voor 115 euro mijn schermpje wel overnemen, uit de Hami inkoopactie
Is nog niet uitgeleverd dus spikkienieuw
@ zelf bestellen, nee want dan moet je je op de reservelijst zetten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
hehe, dan kan ik m ook zelf bestellen, jah ik ken de inkoopactie(denk er ff overna zum beispiel)
je weet niet wat er kapot isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef Geckoo het volgende:
Ik heb hiero een kapot 15inch tft, maar hij doet het niet meer.
als ik em aan doe geven de geintereerde boxen wel een tik van dat er stroom op staat maar er verschijnt geen beeld op de tft zelf. geen idee waar het aan ligt.
oh en hiero is leeuwarden
hmm, ik zoek liever verder naar een 2ehandsschermpjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef BYM het volgende:
Je moet trouwens snel beslissen, want ik denk er hard aan af te haken in de ia.net hami 8" tft actie.
Nu heb je nog een kans de mijne over te nemen, als geld is teruggestort niet meer
Niet om te pushen, maar om je een kans te geven, mijn geld krijg ik zowieso wel
[edit]
Zoals het er nu naar uitziet, lijkt de hele I.A. afgeblazen te gaan worden![]()
topics stelen mocht niet, toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:19 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een 15" tft scherm, bied er 50 euro voor, als hij compleet is.
Dude, TS zal m eerder krijgen als ik m inderdaad kan vinden, dus geen zorgen... Maar 45 ex verzenden wil ik er wel voor hebben jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:27 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Oh dat wistt ik niet sorry, ik ben net nieuw hier, maar om nu een heel nieuw topic te maken.. Dacht dan gaan we gewoon opbieden, maargoed. Ben wel geïnteresseerd, wat voor monitor is het precies (type)?
hey, ik ben heel erg geïnteresseerd ik neem aan dat alleen de backlight kapot is?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Dude, TS zal m eerder krijgen als ik m inderdaad kan vinden, dus geen zorgen... Maar 45 ex verzenden wil ik er wel voor hebben ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |