Genoteerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:28 schreef Koenijntje het volgende:
2) Gent Backstage: Die is wel apart die wil ik 17 incl
Zie je mailquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:43 schreef stormiot het volgende:
ik heb al een tijd niets meer van je gehoord erover ???
inge
Het zal niet veel meer zijn, want hij past (zonder doosje in elk geval) door de brievenbus. Momentje, ik ga het ff voor je uitzoeken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat kost het versturen, minder dan 2 euro? Lijkt me toch niet.. Dan staat mijn bod nog steeds!
enquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:28 schreef Koenijntje het volgende:
2) Gent Backstage: Die is wel apart die wil ik 17 incl
komt zo ongeveer op hetzelfde neer. Verzendkosten zijn ¤ 1,17 of ¤ 1,56 (afhankelijk of je het originele doosje erbij wilt). Dat zou betekenen dat Koenijntje het bod van SadKingBilly met minder dan een euro verhoogd heeft. Kortom: komt op het zelfde neer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat kost het versturen, minder dan 2 euro? Lijkt me toch niet.. Dan staat mijn bod (15 excl) nog steeds!
18 euro incl verzenden staat genoteerd.quote:
Mail gestuurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef Koenijntje het volgende:
18 euro dan Mail me maar ff voor gegevens enzo
Een beetje wel eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:23 schreef buitenbeentje het volgende:
En de AquaChrono Cool-water? Of is mijn bod aan de lage kant?
Ach welja, laten we dat maar doen!quote:
Nee, dat was mijn schuld denk ik. Gisteren op de post gegaan, maar was pas om 17:20 bij de bus. Zou zomaar kunnen dat ie toen al gelicht is, want dat doen ze meestal tussen 17:15 en 17:45. Wordt het dus morgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:35 schreef Koenijntje het volgende:
Mijne is er nog niet, dat die postbodes maar wat harder lopen
Nou, da's lekker danquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef Koenijntje het volgende:
Nu is hij er, doosje helemaal verbrijzeld (vreemd met een bubbelenvelope) maar horloge is intact!
Tnx, kan ik mooi mee werkenen tenminste niet zon zwaar metalen Arnani
Kast en sluiting wel, maar het batterijklepje niet. De enige Swatches (voor zover ik weet) die een kunststof batterijklepje hebben zijn de Skin-modellen (hoewel je ook daarvan natuurlijk de metalen uitvoeringen hebt).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef pluisje het volgende:
ElisaB, zijn de sluiting en kast (achterkant) van het resterende horloge toevallig van plastic?
Dit ivm metaalallergie...
Nee, zou ik dan niet doen als ik jou was (alle trucjes van dekseltje (nagel-)lakken en zo ken je natuurlijk al).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:08 schreef pluisje het volgende:
Hm, dat durf ik dan niet aan, helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |