abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30784568
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef fokuserdetiende het volgende:
Erg slechte ervaringen met Gevederde_Vlerk. Hj zou een pc van me kopen. Steeds weer een mail dat hij dan dan en dan zou langs komen....zou bellen.
Op gegeven moment mailde ik weer dat hij mij niet zo lang aan het lijntje moest houden en dat ik de pc's elders had verkocht.
Ik had nog een alternatieve pc voor hem staan en deze zou den toch wel erg graag vandaag komen halen.
Ook hier heb ik dus de pc achter de hand gehouden terwijl ik hem voor 20 euro meer aan iemand anders had kunnen verkopen.
Maar jullie raden het al....dhr. Gevederde_Vlerk heeft weer niet gebeld en is niet op komen dagen!
en het toppunt is dat hij gewoon door gaat met bieden op andere pc's terwijl hij gewoon een deal had met mij
Luister vriend, ik zoek meerdere PCs dus ik bied overal. Ik heb jouw telefoon nummer verkeerd genoteerd in mijn mobiel. Eenmaal aangekomen in Waalwijk kwamen we niet verder dan de Groenstraat, we hebben serieus gezocht. Ik daag je uit vriend, zodra mijn afschriften binnen komen kan ik je bewijzen dat ik die dag en die tijd getankt heb in Waalwijk. Gezien ik nog 2 gasten, die ook de dam tot dam loop hadden gelopen bij me had en verveeld raakten, moest ik naar huis, naar Den Helder om 10 uur omdat we die dag daarop gewoon weer moesten werken.

Ik heb mijn best gedaan, en daarom vind ik jouw reactie lullig, erg lullig. Want als je normaal had gedaan, was ik de avond daarop gewoon gekomen.

Stakker ben je, ik bied je vraagprijs wat ik bij iedereen doe zodat beide partijen blij zijn, en dan maak je eens een stomme fout zonder de bedoeling je klem te zetten.

Ik ben daar geweest, die stomme mededorpers van je konden ons niet eens de weg wijzen. Ik ga je bewijzen dat ik daar ben geweest, en verkoop je dan nog je pc aan mij?
pi_30784626
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik heb het ook een keertje gehad met de Gevederde Vlerk. Ik denk niet dat hij er op uit is een ander te benadelen, eerder dat het iemand is die slecht kan plannen en teveel hooi op z'n vork neemt...
Hoi Ed, dit kan wel kloppen. Maar goed dat je het zegt, wat en hoe is er bij ons fout gegaan? Kan ik dit nog goed maken?
pi_30787187
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Luister vriend, ik zoek meerdere PCs dus ik bied overal. Ik heb jouw telefoon nummer verkeerd genoteerd in mijn mobiel. Eenmaal aangekomen in Waalwijk kwamen we niet verder dan de Groenstraat, we hebben serieus gezocht. Ik daag je uit vriend, zodra mijn afschriften binnen komen kan ik je bewijzen dat ik die dag en die tijd getankt heb in Waalwijk. Gezien ik nog 2 gasten, die ook de dam tot dam loop hadden gelopen bij me had en verveeld raakten, moest ik naar huis, naar Den Helder om 10 uur omdat we die dag daarop gewoon weer moesten werken.

Ik heb mijn best gedaan, en daarom vind ik jouw reactie lullig, erg lullig. Want als je normaal had gedaan, was ik de avond daarop gewoon gekomen.

Stakker ben je, ik bied je vraagprijs wat ik bij iedereen doe zodat beide partijen blij zijn, en dan maak je eens een stomme fout zonder de bedoeling je klem te zetten.

Ik ben daar geweest, die stomme mededorpers van je konden ons niet eens de weg wijzen. Ik ga je bewijzen dat ik daar ben geweest, en verkoop je dan nog je pc aan mij?
sja...lange tenen heb je of niet!?
maar misschien moet jij eerst eens leren lezen. want het feit dat je het tel nummer verkeerd noteerd is een ding. maar in Waalwijk te gaan zoeken terwijl ik in Tilburg woon vind ik toch wel een klapper LOL....ROFL
en jouw bewijs hoef ik echt niet hoor. Boeit me om eerlijk te zijn ook geen ene fuck.
En hier dan ook het antwoord op je vraag of je de pc nog mag hebben: NOPE

2 keer is genoeg maat! En gezien jou respectloze tekst hierboven zou ik eerst eens na gaan denken of je hier bent om mensen te beledigen en te dissen of om spullen te kopen/verkopen.
Trouwens....kunnen jou mededorpers daar in de marinestad de weg wijzen als ik een straat ik Hoorn zoek!? Of ligt het aan het IQ aan de Waalwijkers dat ze geen ideen hebben waar een straat in Tilburg ligt
  woensdag 21 september 2005 @ 14:49:41 #129
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_30791714
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:18 schreef fokuserdetiende het volgende:

[..]

Waalwijk zoeken [...] Tilburg woon
  woensdag 21 september 2005 @ 15:14:16 #130
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_30792442
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:55 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Hoi Ed, dit kan wel kloppen. Maar goed dat je het zegt, wat en hoe is er bij ons fout gegaan? Kan ik dit nog goed maken?
Hallo Rob, dat is al wel een tijdje geleden hoor. Die pc heb ik inmiddels al lang weer verkocht. Goedmaken? Hoe had je dat gedacht dan?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_30795223
fok no10 user blablabla
[/quote]

Ok soapster, nu stoppen of ik snoer het toetsenbord om je nek.

MODS : Mijn V&A topics mogen allemaal gesloten worden.

Voor de mensen waarmee ik wel goede zaken mee heb gedaan, bedankt allemaal.
Allemaal nog veel succes.

Hoi.
pi_30795280
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hallo Rob, dat is al wel een tijdje geleden hoor. Die pc heb ik inmiddels al lang weer verkocht. Goedmaken? Hoe had je dat gedacht dan?
Geen idee, misschien heb je nog wat leuks te koop. Of ik iets voor jou.
We mailen wel verder, ik kom niet meer op FOK.
  woensdag 21 september 2005 @ 17:23:57 #133
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30796315
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
MODS : Mijn V&A topics mogen allemaal gesloten worden.
Done
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_30800350
Ik ben gister bij brainol geweest om DIT op te halen.
Totaal geen klachten, hij was ook zeer behulpzaam met het demonteren van dat ding en het naar beneden sjouwen.

Bedankt brainol!
pi_30823079
KVM switch gekocht van 3rno:

[TK] KVM switch

Diezelfde dag betaald, 2 werkdagen erna de switch al in huis...

Thnx 3rno!
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_30853380
Ik heb hele SLECHTE ERVARING met TIMMYASD... echt heel slecht, is nog moderator hier ook.

We hadden deal gemaakt voor Nokia9300, alleen nog afspreken waar en waneer, opeens reageert ie niet meer. EN kreeg na paar mailtjes de reply dat "ie me helemaal niet had gezien in zn box" en toch liever een ander bod in gedachte had en ook bezig was met een ander bod.

Beetje jammer als je al hebt afgesproken....
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:53:54 #137
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30875047
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef pindos het volgende:
Ik heb hele SLECHTE ERVARING met TIMMYASD... echt heel slecht, is nog moderator hier ook.

We hadden deal gemaakt voor Nokia9300, alleen nog afspreken waar en waneer, opeens reageert ie niet meer. EN kreeg na paar mailtjes de reply dat "ie me helemaal niet had gezien in zn box" en toch liever een ander bod in gedachte had en ook bezig was met een ander bod.

Beetje jammer als je al hebt afgesproken....
Tja, die andere had gewoon een beter bod. We hadden nog geen afspraken gemaakt oid, dus jammer maar helaas

En ja caps zitten vast
pi_30885608
Goede deal met SilverBolt in dit topic: [TK] 3 Nintendo DS games
Hij reageerde snel, alles snel verstuurd en ingepakt, aanradertje.
pi_30889795
Misschien beetje laat, maar heb een goeie deal gehad met r44b, [TK] diversen
Woonde 3 minuten van hem vandaan fietsen, ik heb betaalt en het spul gekregen, battlefield 1942, met alle CD's niet bekrast en werkende serials

Topgozer
pi_30892635
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Tja, die andere had gewoon een beter bod. We hadden nog geen afspraken gemaakt oid, dus jammer maar helaas

En ja caps zitten vast
Ik heb hier nog een mail van je liggen waar je toch zwart op wit zegt

"Hey,

ik had je mailadres al

D500 + 150 euro dan ga ik akkoord "

Lijkt me toch redelijk afspraak.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:26:12 #141
45511 TimmyAsd
pi_30893418
Dan krijg ik een beter bod, en ga daar mee accoord.
pi_30893716
Dan ben je een behoorlijke hond als je zo zakendoet. Maakt mij ook verder niet uit, koop die N9300 voor 300 ergens anders, en verkoop mn d500 voor 200. Ben ik nog goedkoper uit.

Wou het alleen ff melden hier wat voor persoon je bent.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:41:55 #143
45511 TimmyAsd
pi_30893852
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef pindos het volgende:
Dan ben je een behoorlijke hond als je zo zakendoet. Maakt mij ook verder niet uit, koop die N9300 voor 300 ergens anders, en verkoop mn d500 voor 200. Ben ik nog goedkoper uit.

Wou het alleen ff melden hier wat voor persoon je bent.
Ik doe gewoon zaken, en als ik een beter bod krijg en het toestel ligt nog bij mij thuis, ga ik voor dat betere bod. Too bad for you, maar dat laat me verder koud.

Next case aub
pi_30894007
je blijft kansloos, and you know it.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:57:12 #145
45511 TimmyAsd
pi_30894269
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:47 schreef pindos het volgende:
je blijft kansloos, and you know it.
Nee, ik pak de beste deal.

En kappen nu met die onzin.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:09:02 #146
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30896250
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan krijg ik een beter bod, en ga daar mee accoord.
Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_30896734
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het zal je niet boeien wat ik ervan vind, maar pindos heeft wel een punt. Akkoord is akkoord, en een deal is een deal. Maar goed; jullie weten nu van elkaar wat je ervan vindt, en oplossen zullen jullie het hier wel niet. Dus graag per mail verder aub.
Mee eens is. En nu weer vooral leuke en goede ervaringen, hoop ik dan !
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_30906816
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik doe gewoon zaken, en als ik een beter bod krijg en het toestel ligt nog bij mij thuis, ga ik voor dat betere bod. Too bad for you, maar dat laat me verder koud.

Next case aub
sorry maar een deal is echt een deal. Zeker iemand die hier als mod bezig blijkt te zijn hoort zich wat beter op te stellen lijkt mij.
Heb hier ook eens een afspraak gemakt voor 150 euro en toen kwam ineens een bod van 200. Sja dan pak je maar je verlies maar ben je een man/vrouw die zich aan haar woord houdt
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 september 2005 @ 11:44:24 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_30911295
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef pindos het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een mail van je liggen waar je toch zwart op wit zegt

"Hey,

ik had je mailadres al

D500 + 150 euro dan ga ik akkoord "

Lijkt me toch redelijk afspraak.
Sorry, hier blijkt niet uit dat er een deal IS. Alleen dat Timmy een tegenbod doet. Of jij hier duidelijk mee akkoord bent gegaan blijkt nergens uit.
Indien dat zo is is het een hondestreek, maar timmy blijft een amsterdammer natuurlijk
pi_30949524
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb slechte zaken gedaan met shine87. Ik had hem aangemeld via msn, en via msn hadden we alles geregeld. Op de dag dat hij het zou verzenden kreeg ik opeens een mail met daarin dat alles doorgebrand was door kortsluiting. Nog wat mail contact gehad maar hij kwam niet meer op msn (gewoon mij geblokt dus). Hij had beter kunnen zeggen dat hij het gewoon niet meer aan mij had willen verkopen. Het was dit topic:

[TK] Upgrade set voor pc. P4 3.2 ghz

Toen kwam ik in contact met SalvatorCoenuh via dit topic: [TK] Snelle game pc incl accesoires
Alles netjes door hem afgehandeld en de PC loopt als een trein
Ik kom even terug op mijn reactie. De PC loopt zeker als een trein, alleen het geluid deed het nog niet. Ik dacht dit is een kwestie van een driver. Inmiddels al een aantal drivers geprobeerd, een nieuwe XP installatie en zelfs naar de plaatselijke computerboer geweest maar er komt geen geluid uit het onboardgeluid. Hij is volgens de computerboer doorgefikt. Ik heb dus contact opgenomen met SalvatorCoenuh en hem het uitgelegd. Ik heb een voorstel gedaan dat ik een normale geluidskaart koop en die erin zet en dat we de kosten daarvan samen delen. allebei 16 euro. Hij wild daar echter niks van weten. Hij heeft me gezegt dat hij niks van de mankementen wist (kan ik goed begrijpen want hij gebruikte een externe geluidskaart) maar ik vind toch dat ik op ze minst een deugelijke computer mag verwachten voor dat geld, als me verzekerd is dat hij goed werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')