Slapen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:57 schreef snowqueen911 het volgende:
waar ben je opeens N-tertainment?
ga ik even voor je meten: taille is Waist 30: ongeveer 40 cmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef lienelien het volgende:
hmm, gaaf!
maar hoe lang is ie en hoeveel cm is te taille?
kga eens even meten pfdat ie me past dan, mn bod hoor je dan asapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ga ik even voor je meten: taille is Waist 30: ongeveer 40 cm
Lengte is ongeveer lenght 31, ongeveer 70 cm.
tis gelijk aan een maat 36-38
okeyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
kga eens even meten pfdat ie me past dan, mn bod hoor je dan asap
Nou, er is dus hoger geboden op Marktplaats en er is nog iemand die een bod gaat doen.. allemaal prima, maar moet je je nog wel een beetje aan je "deathline" houden..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:10 schreef snowqueen911 het volgende:
loopt tot volgend weekend.
Geen hoger bod? Dan gaat de broek naar Zweefvliegje!
heb ik gedaan. Ik heb gezegd voor het weekend, en ik heb vrijdag al contact opgenomen met die bieder van 30 euro, de 'deal' was in principe rond. Maar zolang ik niks meer hoor van die persoon, laat ik het topic nog even open.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:55 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nou, er is dus hoger geboden op Marktplaats en er is nog iemand die een bod gaat doen.. allemaal prima, maar moet je je nog wel een beetje aan je "deathline" houden..
Het vervelende is: de deal is in principe rond, heb een bieder die er 30 excl. euro voor wil geven, gegevens zijn al over en weer uitgewisseld, maar ik wacht nog steeds op het geld. Zodra het geld maar steeds niet komt, wordt de kans steeds groter dat de bieder het toch laat afweten, op een onnette manier dus blijft het topic nog open.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:05 schreef lienelien het volgende:
nog ni verkocht?
ik geef je er ¤20 voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |