Tenzij jij er zelf bij was kun jij helmeaal niet concluderen dat iets een feit is. Jij wil graag dat wat er op die dvd te zien is een feit is, omdat dat nou eenmaal staaft wat jij gelooft. Jij weet echter niet meer dan wat de rest van ons kan weten. Internet is voor iedereen toegankelijk. Alle info die jij hebt is dus van internet, of van een andere bron, maar dus in ieder geval niet uit de eerste hand (dat ben jij zelf). Het is daarmee dus al onmogelijk geworden om te stellen dat info die jij onder ogen hebt gekregen 100% correct is. Het KAN, maar het hoeft niet. Omdat die mogelijkheid er is dat het niet 100% correct hoeft te zijn is het dus ook geen feit meer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
TOP !
We gaan eindelijk eens naar de feiten kijken...
Kan iemand hier kleine stukjes uit een dvd online zetten zodat iedereen de besproken feiten straks zelf kan inzien ?
Je hoeft niet ergens zelf bij te zijn om iets te bewijzen! Gelukkig mag je gebruik maken van de wetten van de natuur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tenzij jij er zelf bij was kun jij helmeaal niet concluderen dat iets een feit is. Jij wil graag dat wat er op die dvd te zien is een feit is, omdat dat nou eenmaal staaft wat jij gelooft. Jij weet echter niet meer dan wat de rest van ons kan weten. Internet is voor iedereen toegankelijk.
Daar is al een topic over:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef neep het volgende:
[..]
Je hoeft niet ergens zelf bij te zijn om iets te bewijzen! Gelukkig mag je gebruik maken van de wetten van de natuur.
Ik hoef je toch niet te bewijzen dat bij mij thuis het servies op de grond valt als ik het zomaar loslaat???
En verder. Ik begrijp dat ik niet meer kan weten dan jij omdat je het HELE internet hebt gelezen? In dat geval heb ik niks gezegd!
Mja, dat is eigenljk het enige zinnige antwoord helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:52 schreef JoZzephus het volgende:
het komt me een beetje de strot uit die fucking 9-11 topics.
het is inderdaad welles nietes gelul in de ruimte.
nou vooruit daar gaan we weer, kom maar alweer met de eeuwige linkjes en ander soort mening talk., ik geloof het allemaal wel.
het was een inside job.
punt.
klaar.
en nu?
politie bellen?
oh nee we moeten het nog bewijzen he.
zucht...
veel plezier met jullie gemanipuleerde onderzoekjes.
ik ga mezelf klem zuipen...![]()
Wat dacht je, ik edit mn post zodat ik nog even een zogenaamde gevatte opmerking kan plaatsen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef neep het volgende:
[..]
Je hoeft niet ergens zelf bij te zijn om iets te bewijzen! Gelukkig mag je gebruik maken van de wetten van de natuur.
Ik hoef je toch niet te bewijzen dat bij mij thuis het servies op de grond valt als ik het zomaar loslaat???
En verder. Ik begrijp dat ik niet meer kan weten dan jij omdat je het HELE internet hebt gelezen? In dat geval heb ik niks gezegd!
Mja. Raar hè, dat je iets moet bewijzen als je iemand beschuldigd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, dat is eigenljk het enige zinnige antwoord helaas.
sorrie, rest van het topic niet gelezen maar deze kon ik niet links laten liggen
Jeuh, maar ze laten me niet bij de spulletjesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mja. Raar hè, dat je iets moet bewijzen als je iemand beschuldigd.
Mijn ogen werken nog altijd prima en als ik WTC 7 in zie storten, dan weet ik genoeg. Om maar niet te spreken over de Noord en de Zuidtoren. Maargoed, idd, klaar ermee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Jeuh, maar ze laten me niet bij de spulletjes.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tenzij jij er zelf bij was kun jij helmeaal niet concluderen dat iets een feit is.
quote:Jij wil graag dat wat er op die dvd te zien is een feit is, omdat dat nou eenmaal staaft wat jij gelooft.
quote:Jij weet echter niet meer dan wat de rest van ons kan weten. Internet is voor iedereen toegankelijk. Alle info die jij hebt is dus van internet, of van een andere bron, maar dus in ieder geval niet uit de eerste hand (dat ben jij zelf).
quote:Het is daarmee dus al onmogelijk geworden om te stellen dat info die jij onder ogen hebt gekregen 100% correct is.
quote:Wat jij doet is gewoon hard schreeuwen, en daarmee hopen een discussie te winnen die je onmogelijk kunt winnen, omdat jij niet bij de aanslagen aanwezig was, jij die ook gewoon op tv hebt gezien waarschijnlijk, en daarna op internet dingen bent tegen gekomen die spreken over een complot.
quote:Als je dat wel denkt, dan ben je de moeite van de discussie niet waard omdat je dan met woorden gooit waarvan je de betekenis niet kent.
Zou me niet verbazen, dat leek me toen een voor de hand liggende mogelijkheid. De Mossad was waarschijnlijk beter op de hoogte van de activiteiten van Al Qaida en aanverwante groepen dan de CIA, alleen al omdat Israël meer te vrezen had.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
As I prove in my book, Al Qaeda did not carry out its plans for a major terrorist attack entirely undetected. The Israelis were hot on the trail of the 9/11 hijackers, and must have had some foreknowledge of what happened that fateful day.
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:54 schreef Doderok het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, dat leek me toen een voor de hand liggende mogelijkheid. De Mossad was waarschijnlijk beter op de hoogte van de activiteiten van Al Qaida en aanverwante groepen dan de CIA, alleen al omdat Israël meer te vrezen had.
Tegen Moussaoui, de zogenaamde 20ste kaper, wordt momenteel precies daarvoor (voorkennis) de doodstraf geeist:quote:
Since Sept. 11, more than 60 Israelis have been arrested or detained, either under the new patriot anti-terrorism law, or for immigration violations. A handful of active Israeli military were among those detained, according to investigators, who say some of the detainees also failed polygraph questions when asked about alleged surveillance activities against and in the United States.
There is no indication that the Israelis were involved in the 9/11 attacks, but investigators suspect that they Israelis may have gathered intelligence about the attacks in advance, and not shared it. A highly placed investigator said there are "tie-ins." But when asked for details, he flatly refused to describe them, saying, "evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."
Voorkennis van 9/11 is dus zo'n erge misdaad dat de doodstraf gerechtvaardigd is. Dat kan nog leuk worden.quote:
Call for Moussaoui death penalty
Prosecutors argue he deserves death for not giving information which may have foiled the 11 September plot.
BBC
Precies mijn punt, je hebt geen idee wat een feit inhoudtquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hoeveelheid brandstof die maximaal in een tank past.
Kleur van een vliegtuig op video
Uitspraak van brandweercommandant hoorbaar op opname
Allemaal feiten die zijn vastgesteld, en waar niets aan te veranderen is, zélfs niet als je er niet bij was......
[..]ow ?
JIJ weet wat ik geloof ?
[..]
Sorry dat ik erbij was, en brieven heb geschreven waar ik antwoord op kreeg.
Ik zal het nooit meer doen, en jou kopieen geven van alle brieven die ik ontving in antwoord op mijn vragen.
[..]
Welk deel van 100 % is je onduidelijk ?
[..]
Nogmaals. sorry dat ik erbij was.
[..]
![]()
Deze verhalen kloppen allemaal. Gisteren nog een uitgebreide documentaire op NGC gezien waar de kapers in de jaren voorafgaand aan 9-11 gevolgd worden, inclusief de contacten die ze hadden met Al-Qaida.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Viper2k1 het volgende:
Goed, we bekijken het van de andere kant, de waarheid volgens de Amerikaanse overheid:
- 3 met staal versterkte gebouwen (WTC1, WTC2 en WTC7) storten op 9-11 in.
- De vliegtuigen die in WTC1 en WTC2 crashen mogen hoe lang vliegen? 20 minuten ofzo?
- De vliegtuigen laten geen black boxes na, later weer wel, maar er staat niks leuks op.
- In de puin van de WTC gebouwen vinden ze een paspoort van een kaper.
- Owh ja, Larry Silverstein zegt in een interview dat het besluit was genomen (door enorme brand schade) om gebouw 7 te 'pullen'.
- Er crashed een 757 of een ander type vliegtuig, depends who you ask, in het Pentagon. De brokstukken hiervan zijn door een aantal mensen weg te tillen.
- Beveiligingscamera's van een lokaal tankstation en een hotel (?) filmen het deel van het pentagon dat geraakt wordt. Deze film wordt in beslag genomen en de overheid geeft 5 frames aan film vrij waarin niks is te zien.
- Een vliegtuig stort neer in Pittsburgh. De passagiers van dit vliegtuig hebben de kapers overmeesterd. Verder bellen ze vanuit het vliegtuig naar huis. De gesprekken mogen tijdens een ceremonie worden beluisterd, maar niemand mag daarvan een kopie of aantekeningen maken, maar deze mensen zijn dan toch helden?
- Ditzelfde vliegtuig stort neer in een stuk bos. Verschroeide aarde en een gat met wat stukken metaal blijft over. Een coroner geeft een interview aan meerdere media waarin hij verteld dat er geen enkel lichaam gevonden is.
- Het vliegtuig van het Pentagon en flight 73 die in Pittsburgh neerstort staan te boek als 'active'. De twee van de WTC gebouwen niet (staan geboekt als 'destroyed').
De kapers werden in de jaren voorafgaand gevolgd... Er zijn diverse waarschuwingen vanuitquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef klez het volgende:
[..]
Deze verhalen kloppen allemaal. Gisteren nog een uitgebreide documentaire op NGC gezien waar de kapers in de jaren voorafgaand aan 9-11 gevolgd worden, inclusief de contacten die ze hadden met Al-Qaida.
Maar National Geographic zit natuurlijk ook in het complot, sterker nog, alle blanke rechtse mannen zitten in het complot.![]()
Het verhaal van de straaljagers is al lang en breed weerlegd. Verder hebben discussies met jullie geen enkele zin, zoals iemand hier boven al aangeeft wordt door jullie elk verzinsel als feit gezien en elk onderzoek wat bevestigt wat iedereen met eigen ogen heeft gezien word als onzin afgedaan. Met religieuze fanaten kan je niet discussieren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef B-FliP het volgende:
[..]
De kapers werden in de jaren voorafgaand gevolgd... Er zijn diverse waarschuwingen vanuit
heel de wereld gekomen geruime tijd voor 9/11... Er is NIETS mee gedaan... Dit is geen foutje,
noch een blunder...
Verder liegen ze dat ze barsten dat ze op internationale tv hebben gezegd op zoiets nooit
geanticipeerd te hebben... Vanuit verschillende bronnen zijn er weldegelijk oefeningen gehouden
met rampscenario's als dit, heel het beveiligingsbeleid is hier dagelijks op ingesteld... Als er maar
een vliegtuig afwijkt van de route gaan de straaljagers de lucht in...
Er klopt te veel niet, en er worden te weinig antwoorden gegeven...
Het is een 2e pearl harbor waar gretig gebruik van is gemaakt...
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:48 schreef klez het volgende:
[..]
Het verhaal van de straaljagers is al lang en breed weerlegd. Verder hebben discussies met jullie geen enkele zin, zoals iemand hier boven al aangeeft wordt door jullie elk verzinsel als feit gezien en elk onderzoek wat bevestigt wat iedereen met eigen ogen heeft gezien word als onzin afgedaan. Met religieuze fanaten kan je niet discussieren.
Waar is nu je argument ineens gebleven dat ze die mensen al jaren volgden? Klopt nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:48 schreef klez het volgende:
[..]
Het verhaal van de straaljagers is al lang en breed weerlegd. Verder hebben discussies met jullie geen enkele zin, zoals iemand hier boven al aangeeft wordt door jullie elk verzinsel als feit gezien en elk onderzoek wat bevestigt wat iedereen met eigen ogen heeft gezien word als onzin afgedaan. Met religieuze fanaten kan je niet discussieren.
Het is bekend dat er inlichtingendiensten/legeronderdelen waren die geruchten hadden gehoord dat er iets op til was; een pakistaanse student in New York heeft ook het een en ander tegen zijn leraar verteld in de week voor 9-11. Dat niemand met echte invloed het serieus heeft genomen is triest; echter wel begrijpelijk.
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal in complexe organisaties. En Amerikanen dachten nu eenmaal heel lang dat ze onkwetsbaar waren op eigen grond.
De doofpot is ook een bekend fenomeen na dit soort gebeurtenissen; niemand gaat graag met de billen bloot omdat hij zoiets als dit had kunnen voorkomen.
Dat National Geographic achteraf een documentaire maakt waarin men de gangen nagaat van de kapers voor 9-11 is toch wel iets anders dan dat men de kapers al jaren in de smiezen had...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Waar is nu je argument ineens gebleven dat ze die mensen al jaren volgden? Klopt niet
meer in je plaatje?...
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef klez het volgende:
[..]
Dat National Geographic achteraf een documentaire maakt waarin men de gangen nagaat van de kapers voor 9-11 is toch wel iets anders dan dat men de kapers al jaren in de smiezen had...![]()
Dat beweer ik dus niet.
Het zou pas verdacht zijn als alles precies zou kloppen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef B-FliP het volgende:
Er klopt te veel niet, en er worden te weinig antwoorden gegeven...
Het is een 2e pearl harbor waar gretig gebruik van is gemaakt...
Probeer eens een video fragment te krijgen waarop je het vliegtuig ziet wat in tquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Het zou pas verdacht zijn als alles precies zou kloppen.
Of de regio te veranderen in 1 grote glasbak.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef CeeJee het volgende:
... De oplossing kan alleen in het Midden-Oosten worden gevonden door daar de situatie compleet te veranderen.
Kijk maar eens naar foto's van het gebouw... Je ziet duidelijk overal camera's op de daken,quote:1: Dat zijn een hoop vragen in een. Of er inderdaad een hoop camera's zijn met beelden vraag ik me af, de meeste veiligheidscamera's die ik ken zijn staan op een paal omlaag te kijken en niet omhoog. Als er een vliegtuig over het gras heen vliegt een gebouw in even verderop zou ik niet verwachten dat het in brand vliegt.
Dat bedoel ik niet... De aanslag is gefinancierd... En dat kan je nalopen... Dit wordt in hetquote:2: Vage vraag, er is hier al eens door iemand gepost dat de koers van de vliegtuigmaatschappijen al dalend was voor 9/11 en diegene zelf al opties erop had staan die een hoop geld opleverden. En waarom zouden de machten achter 9/11 het risico nemen een paar miljoen teverdienen dat naar ze terig te leiden is ? Ze hebben tenslotte veel meer geld aan de nasleep verdiend volgens de theorie.
Het is in de 9 maanden daarvoor 67 maal voorgekomen...quote:3: Er is voor en na 9/11 nog nooit een vliegtuig neergeschoten na een kaping. Het is dus alles behalve routing. Zelfs onderscheppingen zijn zeer zeldzaam en dan nog op een langzaam rechtuit vliegend toestel als dat van die ene bekende sporter.
Zo te lezen heb je niet eens de moeite genomen om het filmpje te bekijken... Hoe moetquote:4: Dat zegt me zo snel even niks, geef even een linkje naar iets.
Ik zeg niet dat ze veroordeeld zijn... ik heb gezegd als landverraders weggewuift, er wordtquote:5: Dit is een beetje onzin, noem eens 10 mensen die zijn veroordeeld wegens landverraad (halsmisdrijf) omdat ze vragen stelden over het officicle rapport.
Robert M. Bowman, James H. Fetzer, Wayne Madsen, John McMurtry, Morgan Reynolds,quote:6: Noem eens wat van die experts. Op www.911myths.com staat genoeg materiaal dat aangeeft hoe het heeft gelopen zonder explosieven.'
En Saddam was natuurlijk veel makkelijker...quote:7. De direkt schuldigen van 9/11 zijn bij hun aanval gestorven. Daarna kom je in een wespennest van internationale politiek en belangen terecht. Wat Bin Laden betreft, een persoon kan zich makkelijk verstoppen in een omgeving die hem steunt, zie Mladic en Karadzic of Carlos. Misschien zat hij in Tora Bora en had de VS niet op de lokale troepen moeten vertrouwen maar hem zelf moeten pakken. Of had Bin Laden alleen kunnen worden gepakt met een inval in Pakistan wat weer een enorme politieke impact zou hebben.
Yeah right... En later komt uit dat alle redenen om Irak binnen te vallen ongegrond waren...quote:Wat Irak betreft, de bron van het radikaal islamisme is het Midden-Oosten. Je kan Afghanistan met 10 miljoen manschappen helemaal zuiveren iedereen wiens baard te lang is maar dan gaan radicale islamisten elders wel weer nieuwe plannen smeden. De oplossing kan alleen in het Midden-Oosten worden gevonden door daar de situatie compleet te veranderen.
Dat zegt Mike Ruppert. Maar is daar nog ander bewijs voor dan zijn claim ? Een stuk of 15 voorbeelden met tijd en plaats zijn wel genoeg wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef B-FliP het volgende:
Het is in de 9 maanden daarvoor 67 maal voorgekomen...
[..]
Bowman is nucleair en luchtvaartwetenschapper, Fetzer en McMurty zijn filisoof, Madsen een journalist, Reynolds een econoom en von Buelow jurist. Allemaal niet de personen die het meeste verstand hebben van gebouwen die instorten.quote:Robert M. Bowman, James H. Fetzer, Wayne Madsen, John McMurtry, Morgan Reynolds,
Andreas von Buelow...
Maar wacht even, jij vindt het dus normaal dat je na een vliegtuigscrash in het Pentagon of die in Pittsburgh geen noemenswaardige brokstukken of lijken vindt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef klez het volgende:
[..]
Deze verhalen kloppen allemaal. Gisteren nog een uitgebreide documentaire op NGC gezien waar de kapers in de jaren voorafgaand aan 9-11 gevolgd worden, inclusief de contacten die ze hadden met Al-Qaida.
Maar National Geographic zit natuurlijk ook in het complot, sterker nog, alle blanke rechtse mannen zitten in het complot.![]()
Weet ik veel. Ik ben geen expert. Ik vind dit in ieder geval heel wat geloofwaardiger dan de idiote theorieen die je op conspiracy sites tegenkomt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef Viper2k1 het volgende:
[..]
Maar wacht even, jij vindt het dus normaal dat je na een vliegtuigscrash in het Pentagon of die in Pittsburgh geen noemenswaardige brokstukken of lijken vindt?
(ik stook het vuurtje even op, begrijp je wel natuurlijk. Zelfs als je het van die (National Geographic) bekijkt kan je nog niks verklaren. Leuk eigenlijk he)
"To pull" zegt helemaal niets over een vermeend complot van de overheid. De brandweer beslist wel vaker om een brandend gebouw in te laten storten. Misschien hoopte Larry wel een hoop verzekeringscentjes op te strijken en vond hij het prima zo...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Viper2k1 het volgende:
Ho wacht interessant: http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html?page=5&c=y
Laatste allinea:
"WTC 7 might have withstood the physical damage it received, or the fire that burned for hours, but those combined factors--along with the building's unusual construction--were enough to set off the chain-reaction collapse."
En dan het commentaar van Larry Silverstein (de eigenaar van het gehele complex):
http://infowars.com/Video/911/wtc7_pbs.WMV (is iets van 2.6 Mb)
Ik ben niet zo'n fan van infowars, maar Larry zegt toch duidelijk in dit filmpje dat de beslissing is gemaakt om het gebouw te 'pullen'.
Daarom ben ik er nog niet zo zeker van. Alle drie de gebouwen vallen te netjes. Als je een aardbeving ziet dan vallen alle gebouwen toch ook niet recht naar beneden. Maar ik ben hier ook geen expert in dus ik weet uiteindelijk ook niks.
Probleempje: de WTCs stortten absoluut niet kaarsrecht naar beneden met 9/11.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef Viper2k1 het volgende:
Dat bedoel ik niet helemaal. De referentie die jij geeft heeft het over 'to set off a chain-reaction collapse'. Dus zonder menselijke tussenkomst.
Larry, en jijzelf ook in je reply, heeft het over pullen. Dus met menselijke tussenkomst.
Je komt er zelf trouwens al mee: Larry verdiende inderdaad iets van 2.1 miljard? Niet helemaal de 3.2 miljaard waarvoor hij het geheel verzekerd had, maar toch aardig zakcentje.
En controlled demolition kan een gebouw kaarsrecht naar beneden laten vallen. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt in die laatste 2 zinnen?
Dank u. Het kan ook in 2 zinnen dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Probleempje: de WTCs stortten absoluut niet kaarsrecht naar beneden met 9/11.
Pull it betekent gebouw opgeven in brandweer jargon.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Viper2k1 het volgende:
Goed, we bekijken het van de andere kant, de waarheid volgens de Amerikaanse overheid:
- 3 met staal versterkte gebouwen (WTC1, WTC2 en WTC7) storten op 9-11 in.
- De vliegtuigen die in WTC1 en WTC2 crashen mogen hoe lang vliegen? 20 minuten ofzo?
- De vliegtuigen laten geen black boxes na, later weer wel, maar er staat niks leuks op.
- In de puin van de WTC gebouwen vinden ze een paspoort van een kaper.
- Owh ja, Larry Silverstein zegt in een interview dat het besluit was genomen (door enorme brand schade) om gebouw 7 te 'pullen'.
- Er crashed een 757 of een ander type vliegtuig, depends who you ask, in het Pentagon. De brokstukken hiervan zijn door een aantal mensen weg te tillen.
- Beveiligingscamera's van een lokaal tankstation en een hotel (?) filmen het deel van het pentagon dat geraakt wordt. Deze film wordt in beslag genomen en de overheid geeft 5 frames aan film vrij waarin niks is te zien.
- Een vliegtuig stort neer in Pittsburgh. De passagiers van dit vliegtuig hebben de kapers overmeesterd. Verder bellen ze vanuit het vliegtuig naar huis. De gesprekken mogen tijdens een ceremonie worden beluisterd, maar niemand mag daarvan een kopie of aantekeningen maken, maar deze mensen zijn dan toch helden?
- Ditzelfde vliegtuig stort neer in een stuk bos. Verschroeide aarde en een gat met wat stukken metaal blijft over. Een coroner geeft een interview aan meerdere media waarin hij verteld dat er geen enkel lichaam gevonden is.
- Het vliegtuig van het Pentagon en flight 73 die in Pittsburgh neerstort staan te boek als 'active'. De twee van de WTC gebouwen niet (staan geboekt als 'destroyed').
Oh? Vandaar dat er zoveel bewerkte filmpjes van conspiracy sekteleden in omloop zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
Goeie samenvatting!
Je vergeet nog een paar dingen:
ALLE video matriaal van alle inslagen is binnen 3 minuten na de inslagen door FBI in beslag genomen, terwijl eerste brandweer nog moet aankomen op plek van crash.
En dus?quote:Van diverse videobeelden zijn toevallig slechts enkele frames beschikbaar, en die frames liggen nét buiten bereik van waar te nemen vliegtuig.
Er gebeurde helemaal niets bij NORAD. Dat was het probleem. Klassieke strategische inrichtingsfout van je luchtverdediging, volkomen logisch vanuit Amerikaans perspectief trouwens.quote:Op het moment van de kapingen van de vier vliegtuigen is er een oefening bij Norad waarbij een aantal kapingen geoefend wordt.
Wat heeft dit met het vermeende "complot" te maken? Niets, volgens mij.quote:Op het moment van inslag in WTC is er een grote oefening gaande bij o.a. FBI waarbij een crash met een vliegtuig in een wolkenkrabber door terroristen uitgevoerd wordt beoefend.
(9:00 a.m.): 9/11-Styled Simulation Cancelled
John Fulton.
The National Reconnaissance Office plans a simulation of an airplane accidentally crashing into its headquarters. The office is located four miles from Washington's Dulles airport, where one of the real hijacked planes takes off. The NRO “operates many of the nation's spy satellites. It draws its personnel from the military and the CIA.” The simulation is apparently run by John Fulton “and his team at the CIA.” An agency spokesman says, “It was just an incredible coincidence that this happened to involve an aircraft crashing into our facility. As soon as the real world events began, we canceled the exercise.” [UPI, 8/22/02; Associated Press, 8/21/02]
Directe link naar de bron graag. Al zou het waar zijn. Credit card transacties gaan over maximaal een paar 1000 dollar. Waarom zou je die verplaatsen? Alsof dat geld fysiek in het WTC aanwezig is. Alsof die paar duizend dollar er toe doen als je in het WTC werkt.quote:Ruim 100 miljoen dollar inneens onttrokken aan normale verkeer op ochtend van inslag:
September 11, 2001: More Than $100 Million Rushed from WTC
Data recovery experts later looking at 32 hard drives salvaged from the 9/11 attacks discover a surge in credit card transactions from the WTC in the hours before and during the attacks. Unusually large sums of money are rushed through computers even as the disaster unfolds. Investigators later say, “There is a suspicion that some people had advance knowledge of the approximate time of the plane crashes in order to move out amounts exceeding $100 million. They thought that the records of their transactions could not be traced after the mainframes were destroyed.” [Reuters, 12/19/01]
Dat sommige Arabieren in de VS een idee hadden wat er ging gebeuren geloof ik meteen. Een serieuze bron van het auto-ongeluk heb ik niet kunnen vinden trouwens. Los van het feit dat zo'n ongeluk toch wel kan gebeuren. Misschien is hij wel gestraft door Al-Qaida voor zijn loslippigheid...quote:Student die week voor crash dromend zit te staren naar WTC 1 zegt desgevraagd tegen zijn leraar "zie je die torens?, die staan er volgende week niet meer"
Bevestigd door FBI, die nooit heeft kunnen ontdekken waar de arabische jongen zijn info haalde, ondanks verwoedde pogingen.
de jongen kreeg binnen een jaar een auto-ongeluk en "overleed"
Beetje jammer weer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef klez het volgende:
Als je dit soort roddels aan elkaar knoopt en het dan geloofwaardig voor je wordt dat een net gekozen regering in staat is duizenden overheidsfunctionarissen zo gek te krijgen dat ze hier aan mee werken en dat in een paar maanden voor elkaar te krijgen, lijd je aan een vorm van paranoia die medische behandeling nodig heeft imo.
Oh. Jij vind op hersenspinsels gefundeerde beschuldigingen wel constructief?quote:
Op zich zou jij wel een electroshock therapie mogen krijgen op hoogspanning terwijl je anaal wordt verwaarloost door een hondsdolle gorilla, imo dan hequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:47 schreef klez het volgende:
[..]
Oh. Jij vind op hersenspinsels gefundeerde beschuldigingen wel constructief?
Jaja, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
en daarom is jogy dus een van de toffe fokkers.
Ik had al zo'n vermoeden dat de belevingswereld van een lid van de conspiracysekte niet veel verder ging dan dit...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich zou jij wel een electroshock therapie mogen krijgen op hoogspanning terwijl je anaal wordt verwaarloost door een hondsdolle gorilla, imo dan he.
Volgens mij ben ik hier niet de sukkel...quote:Mijn punt is dat je gewoon onnodig aan het zeiken bent, als je een andere mening hebt is dat leuk voor je maar probeer gewoon even de domme opmerkingen er uit te houden.
Trouwens, dit is gewoon precies hetzelfde als gelovig zijn of niet. Er is geen definitieve conclusie te trekken, hard bewijs is niet te leveren over het wel of niet bestaan van God. Net zo goed als er geen bewijs is te leveren van de eventuele medeplichtigheid ( op zijn minst ) van delen binnen de Amerikaanse regering op de aanslag van de WTC. Jammer, maar zo is het. Het is leuk dat jij nog steeds denkt dat de Amerikaanse regering lief is en overal met bloemetjes strooit maar dat is net zo naief in sommige ogen als jij het paranoide vindt dat er mensen zijn die denken dat Bush en consorten het hele zooitje gepland hebben.
Dat je het niet met elkaar eens bent, prima, wees gewoon geen sukkel om er nog even opmerkingen tegenaan te gooien.
Duidelijk politieke tegenstanders van de Neocons, die waarschijnlijk net zoveel weten als jij en ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:53 schreef Viper2k1 het volgende:
Owh wacht, er is toch een docu gemaakt, en nog wel door twee vandaag!
http://tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=206
Twee ex-ministers van Duitsland en Engeland doen hun zegje.
Nee, ik denk dat er een hoop loose ends zijn. Maar die liggen op het vlak van incompetentie van betrokken inlichtingendiensten, politici en legeronderdelen en verwoedde pogingen die incompetentie onder het tafelkleed te vegen. Iets waar de Bush regering een handje van heeft. Een slechte zaak.quote:Maar even om jou (klez) te peilen: het officiele verhaal geloof je 100%? Gewoon een vraag, ik vraag me namelijk af of je helemaal niks in twijfel trekt.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef klez het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier niet de sukkel...![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Kijk dat de politici en mondstukken van de grote coorperaties een dagtaak hebben aan het wegstrijken en gladpraten is begrijpelijk. Ze zijn het voetvolk voor hun meesters tenslotte. Zij gaan de hand die hun voedt niet bijten, ze willen hogerop, made-man worden. Dus dat is verklaarbaar gedrag. Hoewel moreel verwerpelijk, wel rationeel.
Maar dat geldt niet gewoon klootjesvolk dat bijvoorbeeld op fora de apologist gaat uithangen voor een stel criminelen die het geen bal kan schelen of je nu morgen doodvalt door hun acties of niet. Dat is alleen maar te omschrijven als oerdom. Helemaal als als zulke mensen zichzelf gaan beroemen voor hun 'gezond verstand' wordt het tamelijk surreëel.
[afbeelding]
Sterke reply. [14.gif]quote:
Dat was dus niet serieus bedoeld, maar ok.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef klez het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat de belevingswereld van een lid van de conspiracysekte niet veel verder ging dan dit...![]()
Volgens mij wel. En dan niet omdat jij het allemaal wel gelooft, dat kan ik best begrijpen.quote:Volgens mij ben ik hier niet de sukkel...![]()
Ik reageer alleen maar inhoudelijk op mensen die zelf iets te melden hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sterke reply. [14.gif]
De rest voor gek verklaren is geen probleem maar als het andersom is sta je met de bek vol tanden?
Dat haalde ik er niet uit. Maar dat zal dan wel aan mij liggen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was dus niet serieus bedoeld, maar ok.
Kijk. Kan je het toch niet laten...quote:Volgens mij wel. En dan niet omdat jij het allemaal wel gelooft, dat kan ik best begrijpen.
Ok.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef klez het volgende:
[..]
Dat haalde ik er niet uit. Maar dat zal dan wel aan mij liggen...![]()
[..]
[..]
Kijk. Kan je het toch niet laten...![]()
Je hebt mijn link gezien waaruit blijkt dat er maar 1 intercept in de 10 jaar voor 9-11 is geweest?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:38 schreef CeeJee het volgende:
Waar blijven die voorbeelden van de 67 intercepts van afgedwaalde verkeersvliegtuigen in de 9 maanden voor 9/11 nou ? Er is een ware uitbraak van 9/11 topics maar daar is niks in te vinden.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:07 schreef klez het volgende:
[..]
Je hebt mijn link gezien waaruit blijkt dat er maar 1 intercept in de 10 jaar voor 9-11 is geweest?
Dan hoop ik dat dat boek voor 9-11 geschreven is, want historicus lijkt wel een heel vrij beroep te worden na die datum...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef CeeJee het volgende:
[..]
de Learjet met Payne Stewart aan boord.
Maar er zal vast wel iemand dat boek van Mike Ruppert hebben vol met bronnen die in zijn films ontbreken.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:27 schreef Viper2k1 het volgende:
En dat 'pull it' een brandweerterm is mag je even voor me opzoeken dan. Ik ken die term alleen van controlled demolition. Je kan het ook lezen als 'pull out' als in brandweermensen terugtrekken uit gebouw 7 trouwens.
Betonnen pilaar? Lijkt eerder op een stalen kolom aan de buitenkant van wtc1. Dat delen daarvan langer overeind blijven terwijl de verdiepingen naar beneden gaan vind is niet ongewoon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:01 schreef Oversight het volgende:
Géén explosieven.
Deze betonnen pilaar realiseert zich gewoon een paar seconden te laat dat ie in de lucht zweeft, en besluit dan nét te doen alsof ie in stof uiteen valt...
[afbeelding]
Ofzow...
Een betonnen pilaar kan bést even bedenktijd nodig hebben gehad.... of het niet eens zijn geweest met de wet van de zwaartekracht.
Aha, een geheime technologie, afgekeken van aardbevingen en vulkanenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:02 schreef BaajGuardian het volgende:
scalar
Eerst door de Russen gebruikt:quote:The rare earthquake boom is part of a ‘family’ of five types of events the earth can generate of which only two are known by science.
En misschien hebben ze dat ook gebruikt om de kapers te sturen?quote:Accordingly, as soon as his new superweapons were deployed and ready, Khrushchev did that "something dramatic." On April 10, 1963 he destroyed the U.S.S. Thresher with one of his new weapons. Scalar EM (electrogravitational) beams, focused through the ocean to interfere on the Thresher under the surface, recreated spurious EM energy in the sub's electrical control circuits, jamming them so that the sub lost control, sank to crush depth, and imploded. Spurious electromagnetic "splatter" surrounding the immediate vicinity of the targeted area left a signature of intense EM interference with multiple systems and multiple frequencies of the U.S.S. Skylark, surface companion of the Thresher. This anomalous EM interference was so virulent that it required over 1-1/ 2 hours for the Skylark to transmit an emergency message back to headquarters that the sub had been lost.**** The death of the Thresher was Khrushchev's first blow.
**** Some electronic systems mysteriously malfunctioned, then later completely recovered spontaneously. This again is clearly a scalar EM weapon signature.
Onbegrijpelijk dat ze de koude oorlog verloren hebben, die Russen ...quote:In the late 1960's, Lisitsyn reported that the Soviets had broken the "genetic code" of the human brain. He stated the code had 44 digits or less, and the brain employed 22 frequency bands across nearly the whole EM spectrum. However, only 11 of the frequency bands were independent. This work implies that, if 11 or more correct frequency channels* can be "phase-locked" into the human brain, then it should be possible to drastically influence the thoughts, vision, physical functioning, emotions, and conscious state of the individual, even from a great distance.
*To translate this to VHF or radar/radio frequencies, see Bearden, Gravitobiology, 1989.
It may be highly significant that
(1) up to 16 of the giant Soviet woodpecker carriers have been observed by Beck and others to carry a common, phase-locked 10-Hz modulation, and
(2) such a 10-Hz signal has been demonstrated by Beck, Rauscher, Bise, and others to be able to physically entrain or "phase-lock" the human brain, if stronger than the Schumann resonance of the Earth's magnetic field.
A human brain entrained by a common, phase-locked 10-Hz modulation on 16 carrier frequencies would effectively have 16 frequency channels phase-locked into it. The potential for using the Woodpecker transmitters to phase-lock an appreciable percentage of human brains in a targeted area, and then induce effects in the populace similar to— and even more drastic than—the effects induced in U.S. Embassy personnel in Moscow, should be strongly pointed out. Coupled with the Kaznacheyev work on EM transmission of cellular death and disease, using the Woodpecker signals to induce death and disease in the targeted populace may also be a distinct possibility. Modification of DNA/RNA—and viruses themselves—is also a possibility.
quote:And we have not been told the truth in more than two decades about what has already been spirited in here and is on site and waiting to go right now. As a single example, the Yakuza regard themselves as the last samurai, and have never forgiven us for defeating Japan and dropping the two bombs on Japan. They will not quit until they participate in the "finishing" of America; to them, that is the only "honorable" way to erase the "shame" and "humiliation" of WW II. There is a substantial and growing Yakuza presence in all our major cities, among the oriental population.
When was the last time the "talking heads" national news media --- or our own government --- alerted us to the growing Yakuza threat in heartland U.S.A.? They already have scalar interferometers, including smaller portable ones they have made in their own facilities in Japan, taking back the technology they leased from the KGB at the end of 1989. What have they already spirited into the U.S.? Can electrical intelligence analysts in our intel community --- mostly ordinary electrical engineers, communications engineers, radar engineers, etc. --- even recognize or understand a scalar interferometer? How many have had training in higher group symmetry electrodynamics? How many of their group leaders and division chiefs are aware --- or even will believe -- that such weapons exist? The answer is, "Very few indeed!"
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:44 schreef BaajGuardian het volgende:
het bestaan van scalar technologie is een feit, dat staat iig vast
wie het gebruikt heeft is niet zo makkelijk te zeggen, maar dat de bush familie er mee te maken heeft is wel erg how should i say it, obvious.
kapers besturen?
ik denk eerder dat er geen kapers aanwezig waren, en het vliegtuig bestuurd is.
Welk bewijs ? Elke explosie-theorie is 100 keer gammeler dan de officiele versie als je gaat proberen er een compleet verhaal van te maken. Geen van die sites doet ook maar een poging om zoiets te maken, er wordt alleen maar rondgestrooid met losse cijfers en "dit moet het wel geweest zijn" claims.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:47 schreef NorthernStar het volgende:
Het WTC is met vooraf geplaatste explosieven opgeblazen.
Speculatie over wie het gedaan heeft, waarom, wat er met de vliegtuigen is gebeurd, of er kapers waren, wat er in het Pentagon vloog, etc. etc. is niet nodig om tot een conclusie te komen.
Als de WTC gebouwen met explosieven zijn neergehaald, en dat zijn ze, is dat alle bewijs wat je nodig hebt.
Een lading thermiet die vijf dagen lang blijft branden in de kelder, dat moet een flinke berg geweest zijn. En hoe dit thermiet in de kelders de zogenaamde explosies een paar honderd meter hoger veroorzaakt is ook niet belangrijk. Gewoon eindeloos vragen stellen en als die allemaal beantwoord zijn gewoon weer nieuwe verzinnen.quote:The wreckage of WTC 2 radiated the greatest heat on September 16, 2001. Thermite detonations in the buildings' basements would account for this.
Inderdaad. Maar wat me het meeste stoort is de houding en arrogantie van de believers. Er is geen ruimte voor verklaringen die niet in hun belevingswereld passen, nee het MOET dat zijn. Als er op die obscure websites nou staat dat de aanslagen zijn gepleegd door onzichtbare, roze vliegende olifanten die enorme scheten lieten waardoor de gebouwen instortten dan geloven ze dat ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Welk bewijs ? Elke explosie-theorie is 100 keer gammeler dan de officiele versie als je gaat proberen er een compleet verhaal van te maken. Geen van die sites doet ook maar een poging om zoiets te maken, er wordt alleen maar rondgestrooid met losse cijfers en "dit moet het wel geweest zijn" claims.
Neem nou dit:
[..]
Gewoon eindeloos vragen stellen en als die allemaal beantwoord zijn gewoon weer nieuwe verzinnen.
Precies. Lachen ook dat er inmiddels zo'n 5000 verschillende theorieen zijn, die elkaar allemaal tegenspreken. En dan gaan ze elkaar de hersenen inslaan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:13 schreef CeeJee het volgende:
Gewoon eindeloos vragen stellen en als die allemaal beantwoord zijn gewoon weer nieuwe verzinnen.
LOL! Mja, hier niet, ik heb hier eens een keer een topic gezien waarin verschillende believers postte, en de een kwam met een nog fantastischer verhaal/verklaring als de ander, en het eind van het liedje was dat ze het zo hadden gepraat dat alles met elkaar te maken had, en voila, een nieuw, NOG groter complot was geboren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:40 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. Lachen ook dat er inmiddels zo'n 5000 verschillende theorieen zijn, die elkaar allemaal tegenspreken. En dan gaan ze elkaar de hersenen inslaan...![]()
You 've got a point, maaar sommige dingen uit het officiele rapport zijn te belachelijk voor woorden. Blijf gewoon open staan voor andere verklaringen, want dat de US gov. (of een willekeurige andere) smerige zaakjes niet schuwt is ook een gegeven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wat me het meeste stoort is de houding en arrogantie van de believers. Er is geen ruimte voor verklaringen die niet in hun belevingswereld passen, nee het MOET dat zijn. Als er op die obscure websites nou staat dat de aanslagen zijn gepleegd door onzichtbare, roze vliegende olifanten die enorme scheten lieten waardoor de gebouwen instortten dan geloven ze dat ook.
Ik denk ook niet dat het echt gaat om het geloven. Ze (en wij ook niet) hebben de kennis helemaal niet in huis om dergelijke beweringen te geloven. Als ik ergens een voor de leek geloofwaardig verhaaltje van brouw dan zal hij het lezen en zeggen 'damn dat klinkt logisch, zo moet het zijn'. Wat een leek onderscheidt van een believer is dat als je tegen de leek zegt "ja maar, dat hoeft niet, want het kan ook dit zijn" dat de leek dan zegt "heey, er zijn meerdere verklaringen, er is een kans dat de eerste verklaring misschien niet de juiste was". De believer zegt "![]()
leer je feiten kennen, want kijk, hier (de eerste verklaring) staat dat het zo is, dus zo is t, en dat jij de alternatieve verklaring gelooft is tja....lachwekkend
![]()
![]()
![]()
".
Hierin moet ik Victoria Ashley gelijk geven:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:40 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. Lachen ook dat er inmiddels zo'n 5000 verschillende theorieen zijn, die elkaar allemaal tegenspreken. En dan gaan ze elkaar de hersenen inslaan...![]()
Daarom erger ik me zo aan al de conspiracy theorieën die tegenwoordig de ronde doen. 99% is onzin, de speculaties zijn waanzinnig, of de vermelde feiten zijn aantoonbaar fout. En de gretigheid waarmee velen elke nieuwe theorie omhelzen werkt enkel in het voordeel van de overheden en diensten die zich niet zo nauw aan de regels houden. De CIA, NSA en anderen werken hier waarschijnlijk aan mee, ik zou het alvast doen als ik in hun schoenen stond. Het is de beste manier om kritische stemmen het zwjijgen op te leggen, ieder die durft suggereren dat er iets aan de hand is wordt geassocieerd met de meest waanzinnige ideëen die de ronde doen. En er is geen betere manier om een criticus de mond te snoeren dan door hem z'n naam te laten verbinden met een zaak die naderhand een hoax blijkt te zijn.quote:One purpose of such disinformation is the bundling of bogus and real information to weigh down any serious questioning of the official story in nonsense. Propaganda techniques, such as repeating an emotionally charged scene over and over, or approaching the unanswered questions of 9/11 in the manner of a ghost story telling, keeps viewers transfixed by the presentation without any involvement of a rational evaluation of evidence. Both the official story and productions like 'In Plane Site' employ propaganda techniques to establish their points, while actual scientific inquiries, instead, rely on the inherent qualities of the evidence itself, to stand the test of time.
Ook deze theorie maakt zich weer schuldig aan een grenzeloze overschatting van de verstandelijke vermogens en de uitvoerende capaciteiten van personen die een rol spelen binnen de Amerikaanse politiek en inlichtingendiensten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:23 schreef Doderok het volgende:
[..]
Hierin moet ik Victoria Ashley gelijk geven:
[..]
Daarom erger ik me zo aan al de conspiracy theorieën die tegenwoordig de ronde doen. 99% is onzin, de speculaties zijn waanzinnig, of de vermelde feiten zijn aantoonbaar fout. En de gretigheid waarmee velen elke nieuwe theorie omhelzen werkt enkel in het voordeel van de overheden en diensten die zich niet zo nauw aan de regels houden. De CIA, NSA en anderen werken hier waarschijnlijk aan mee, ik zou het alvast doen als ik in hun schoenen stond. Het is de beste manier om kritische stemmen het zwjijgen op te leggen, ieder die durft suggereren dat er iets aan de hand is wordt geassocieerd met de meest waanzinnige ideëen die de ronde doen. En er is geen betere manier om een criticus de mond te snoeren dan door hem z'n naam te laten verbinden met een zaak die naderhand een hoax blijkt te zijn.
Dat doen ze inderdaad zelf. Als ze niet meteen achter een verklaring aanhollen die beweert dat het een F-16 was die het Pentagon raakte in plaats van een Boeing, dan doe je dat toch echt zelf. En als je daarbij 100-en getuigen negeert, maak je je niet echt geloofwaardig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef klez het volgende:
[..]
Ook deze theorie maakt zich weer schuldig aan een grenzeloze overschatting van de verstandelijke vermogens en de uitvoerende capaciteiten van personen die een rol spelen binnen de Amerikaanse politiek en inlichtingendiensten.
Bovendien verbinden die critici zelf hun naam met hoaxes en onzin; daar hoeft de Amerikaanse overheid helemaal niets voor te doen.
Explosies zijn er wel geweest. Hier een filmpje over de explosies en wat ze denken wat het is: http://terrorize.dk/911/witnesses/911.wtc.reporter.1.wmvquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Welk bewijs ? Elke explosie-theorie is 100 keer gammeler dan de officiele versie als je gaat proberen er een compleet verhaal van te maken. Geen van die sites doet ook maar een poging om zoiets te maken, er wordt alleen maar rondgestrooid met losse cijfers en "dit moet het wel geweest zijn" claims.
Neem nou dit:
[..]
Een lading thermiet die vijf dagen lang blijft branden in de kelder, dat moet een flinke berg geweest zijn. En hoe dit thermiet in de kelders de zogenaamde explosies een paar honderd meter hoger veroorzaakt is ook niet belangrijk. Gewoon eindeloos vragen stellen en als die allemaal beantwoord zijn gewoon weer nieuwe verzinnen.
Je hebt wel gelijk, maar de meeste mensen kunnen toch echt wel zelf nadenken hoor en slikken heus niet alles voor zoete koek. En juist die tegenstrijdige verklaringen van getuigen zet je toch aan het denken?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat doen ze inderdaad zelf. Als ze niet meteen achter een verklaring aanhollen die beweert dat het een F-16 was die het Pentagon raakte in plaats van een Boeing, dan doe je dat toch echt zelf. En als je daarbij 100-en getuigen negeert, maak je je niet echt geloofwaardig.
Bovendien hebben ze vaak de neiging om elke beeldspraak letterlijk te nemen. Als er dus wordt gezegd "het vliegtuig vloog erop af als een raket", dan zeggen "ha, zie je wel, het was een raket!".
ik vermoed dat hun eigen auto nooit als een trein loopt
Die explosies zijn hier allang geweest, dus hoor je ze niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:26 schreef Viper2k1 het volgende:
Toch hoor je op dit fragment helemaal geen enkele explosie. De brandweerlieden kijken ook niet vreemd ofzo. Het gebouw komt gewoon naar beneden. Als ik het zo bekijk dan kan dat 911eyewitness verhaal ook de prullenbak in:
http://www.911myths.com/WTC2Collapse.mpeg
Komt hier vandaan:
http://www.911myths.com/html/freefall__video_evidence.html
(Met dank aan Wombcat voor de link)
(heftig filmpje trouwens)
Als ik de eerste getuigeverklaring zag na het neerschieten van de Braziliaan in Londen, en daarna lees wat de werkelijke feiten bleken te zijn, dan krijg ik toch de indruk dat er opzettelijk desinformatie verspreid werd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef klez het volgende:
[..]
Ook deze theorie maakt zich weer schuldig aan een grenzeloze overschatting van de verstandelijke vermogens en de uitvoerende capaciteiten van personen die een rol spelen binnen de Amerikaanse politiek en inlichtingendiensten.
[..]
quote:Washington Post | May 26, 2004
WASHINGTON -- A federal judge said yesterday he had significant doubts about whether the federal government has enough scientific evidence to show that the anthrax vaccine required for military personnel is either safe or effective.
US District Judge Emmet Sullivan, who will decide in coming weeks whether to halt the Defense Department's mandatory anthrax inoculations, also criticized the government's review of the vaccine as ''one of the most jumbled, confusing" processes he had ever seen.
quote:The FDA allowed it [pyridostigmine bromide] to be used on soldiers in 1991 under a special exemption for "investigational" drugs, though it was not officially approved at that time.
Welke tegenstijdige verklaringen. Over het Pentagon ben ik al heel wat getuigenverklaringen langsgegaan. Dan gaan er ongeveer 100 over mensen die een vliegtuig hebben gezien, een deel heeft een American Airlines toestel gezien. Zitten er een paar tussen die een vergelijking (let wel: vergelijking!) met een raket maken, en één of twee die een kleiner vliegtuig hebben gezien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:13 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar de meeste mensen kunnen toch echt wel zelf nadenken hoor en slikken heus niet alles voor zoete koek. En juist die tegenstrijdige verklaringen van getuigen zet je toch aan het denken?![]()
Een reporter heeft iemand horen zeggen dat er een explosie was. Geen naam van de reporter of degene met wie hij sprak, geen niks, en dat op een dag waarin er de meest wilde verhalen rondgingen. Ik heb hier nog wat beelden van Sky News van 11 september waarin ze zeggen dat er 10.000 doden zijn gevallen. Moet ik nu gelijk er ook van uitgaan dat dat de waarheid is, en niet wat er later is gebleken ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:36 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Die explosies zijn hier allang geweest, dus hoor je ze niet.
Het woord "loosechange" durven zelfs de paar enigzins serieus te nemen critici van het officiële verhaal niet meer in de mond te nemen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef Mickey98 het volgende:
Film die maandag gaat verschijnen: http://www.loosechange911.com/
Het einde van Bush?
heb een safe-copy op m'n website staan
Je moet eerst een 'compleet verhaal' hebben om tot de conclusie te komen dat de gebouwen zijn opgeblazen? Eerst precies weten wie, wat, waar, hoe en waarom? Ja dan kan ik begrijpen dat jij blijft hangen in de officiele versie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |