abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 13:08:58 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35841890
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:48 schreef klez het volgende:

[..]

Het verhaal van de straaljagers is al lang en breed weerlegd. Verder hebben discussies met jullie geen enkele zin, zoals iemand hier boven al aangeeft wordt door jullie elk verzinsel als feit gezien en elk onderzoek wat bevestigt wat iedereen met eigen ogen heeft gezien word als onzin afgedaan. Met religieuze fanaten kan je niet discussieren.
Je hebt helemaal gelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:18:06 #127
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_35842182
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:48 schreef klez het volgende:

[..]

Het verhaal van de straaljagers is al lang en breed weerlegd. Verder hebben discussies met jullie geen enkele zin, zoals iemand hier boven al aangeeft wordt door jullie elk verzinsel als feit gezien en elk onderzoek wat bevestigt wat iedereen met eigen ogen heeft gezien word als onzin afgedaan. Met religieuze fanaten kan je niet discussieren.

Het is bekend dat er inlichtingendiensten/legeronderdelen waren die geruchten hadden gehoord dat er iets op til was; een pakistaanse student in New York heeft ook het een en ander tegen zijn leraar verteld in de week voor 9-11. Dat niemand met echte invloed het serieus heeft genomen is triest; echter wel begrijpelijk.
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal in complexe organisaties. En Amerikanen dachten nu eenmaal heel lang dat ze onkwetsbaar waren op eigen grond.

De doofpot is ook een bekend fenomeen na dit soort gebeurtenissen; niemand gaat graag met de billen bloot omdat hij zoiets als dit had kunnen voorkomen.
Waar is nu je argument ineens gebleven dat ze die mensen al jaren volgden? Klopt niet
meer in je plaatje?

Hoe kom je erbij dat ze zich onkwetsbaar waanden? Er zijn al eerder aanslagen
in amerika geweest... Er wordt zoooveel geld aan beveiliging uitgegeven in dat land...
Ze hebben de modernste en duurste middelen...

Om dan te gaan zeggen dat er die dag het een en t ander mis is gegaan als gevolg
van technische storingen (zoals in die link is aangegeven) is wel het aannemelijkste
excuus... Echter is dit niet naar voren gebracht in het officiele rapport, noch openlijk
in een internationale verklaring in het nieuws gebracht en zijn de bronnen niet te traceren...

Maar ik heb eerder in dit topic al een zevental vragen neergezet die ik graag met bron
beantwoord zou willen hebben van mensen die wel genoegen nemen met het officiele
rapport van 9/11... Vragen stellen is niet hetzelfde als iets verzinnen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:45:05 #128
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_35843083
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Waar is nu je argument ineens gebleven dat ze die mensen al jaren volgden? Klopt niet
meer in je plaatje?...
Dat National Geographic achteraf een documentaire maakt waarin men de gangen nagaat van de kapers voor 9-11 is toch wel iets anders dan dat men de kapers al jaren in de smiezen had...
Dat beweer ik dus niet.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 14:24:42 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35844515
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef klez het volgende:

[..]

Dat National Geographic achteraf een documentaire maakt waarin men de gangen nagaat van de kapers voor 9-11 is toch wel iets anders dan dat men de kapers al jaren in de smiezen had...
Dat beweer ik dus niet.
Inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_35847629
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef B-FliP het volgende:

Er klopt te veel niet, en er worden te weinig antwoorden gegeven...

Het is een 2e pearl harbor waar gretig gebruik van is gemaakt...
Het zou pas verdacht zijn als alles precies zou kloppen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:18:01 #131
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_35848184
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Het zou pas verdacht zijn als alles precies zou kloppen.
Probeer eens een video fragment te krijgen waarop je het vliegtuig ziet wat in t
pentagon klapt? Een gebouw waarop en eromheen enorm veel camera's zijn geplaatst...

Ook zijn de tapes in beslag genomen van meerdere locaties in de omgeving...

Maar het enige wat we krijgen te zien is een filmpje van 4 frames waar geen vliegtuig
op te zien is...

Maar nogmaals... ik heb eerder in dit topic een aantal vragen neergezet... Als deze met
bron en beantwoord kunnen worden zijn we al veel verder...
B-FliP Youtube Channel
pi_35849842
OK.

1: Dat zijn een hoop vragen in een. Of er inderdaad een hoop camera's zijn met beelden vraag ik me af, de meeste veiligheidscamera's die ik ken zijn staan op een paal omlaag te kijken en niet omhoog. Als er een vliegtuig over het gras heen vliegt een gebouw in even verderop zou ik niet verwachten dat het in brand vliegt.

2: Vage vraag, er is hier al eens door iemand gepost dat de koers van de vliegtuigmaatschappijen al dalend was voor 9/11 en diegene zelf al opties erop had staan die een hoop geld opleverden. En waarom zouden de machten achter 9/11 het risico nemen een paar miljoen teverdienen dat naar ze terig te leiden is ? Ze hebben tenslotte veel meer geld aan de nasleep verdiend volgens de theorie.

3: Er is voor en na 9/11 nog nooit een vliegtuig neergeschoten na een kaping. Het is dus alles behalve routing. Zelfs onderscheppingen zijn zeer zeldzaam en dan nog op een langzaam rechtuit vliegend toestel als dat van die ene bekende sporter.

4: Dat zegt me zo snel even niks, geef even een linkje naar iets.

5: Dit is een beetje onzin, noem eens 10 mensen die zijn veroordeeld wegens landverraad (halsmisdrijf) omdat ze vragen stelden over het officicle rapport.

6: Noem eens wat van die experts. Op www.911myths.com staat genoeg materiaal dat aangeeft hoe het heeft gelopen zonder explosieven.'

7. De direkt schuldigen van 9/11 zijn bij hun aanval gestorven. Daarna kom je in een wespennest van internationale politiek en belangen terecht. Wat Bin Laden betreft, een persoon kan zich makkelijk verstoppen in een omgeving die hem steunt, zie Mladic en Karadzic of Carlos. Misschien zat hij in Tora Bora en had de VS niet op de lokale troepen moeten vertrouwen maar hem zelf moeten pakken. Of had Bin Laden alleen kunnen worden gepakt met een inval in Pakistan wat weer een enorme politieke impact zou hebben.

Wat Irak betreft, de bron van het radikaal islamisme is het Midden-Oosten. Je kan Afghanistan met 10 miljoen manschappen helemaal zuiveren iedereen wiens baard te lang is maar dan gaan radicale islamisten elders wel weer nieuwe plannen smeden. De oplossing kan alleen in het Midden-Oosten worden gevonden door daar de situatie compleet te veranderen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:11:00 #133
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35849939
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef CeeJee het volgende:
... De oplossing kan alleen in het Midden-Oosten worden gevonden door daar de situatie compleet te veranderen.
Of de regio te veranderen in 1 grote glasbak.
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:59:12 #134
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_35851336
Thanks, praat makkelijker...
quote:
1: Dat zijn een hoop vragen in een. Of er inderdaad een hoop camera's zijn met beelden vraag ik me af, de meeste veiligheidscamera's die ik ken zijn staan op een paal omlaag te kijken en niet omhoog. Als er een vliegtuig over het gras heen vliegt een gebouw in even verderop zou ik niet verwachten dat het in brand vliegt.
Kijk maar eens naar foto's van het gebouw... Je ziet duidelijk overal camera's op de daken,
onder andere ook gericht naar de plek van inslag en daarvoor... Maar dat is dus een vraag
onbeantwoord... Het gras is overigens pal naast het gebouw en de explosie van kerosine
zou dat zeker hebben aangefikt... Heb je ooit de moeite genomen foto's van het gebeuren
te zien?
quote:
2: Vage vraag, er is hier al eens door iemand gepost dat de koers van de vliegtuigmaatschappijen al dalend was voor 9/11 en diegene zelf al opties erop had staan die een hoop geld opleverden. En waarom zouden de machten achter 9/11 het risico nemen een paar miljoen teverdienen dat naar ze terig te leiden is ? Ze hebben tenslotte veel meer geld aan de nasleep verdiend volgens de theorie.
Dat bedoel ik niet... De aanslag is gefinancierd... En dat kan je nalopen... Dit wordt in het
officiele rapport van ondergeschikt belang genoemd...
quote:
3: Er is voor en na 9/11 nog nooit een vliegtuig neergeschoten na een kaping. Het is dus alles behalve routing. Zelfs onderscheppingen zijn zeer zeldzaam en dan nog op een langzaam rechtuit vliegend toestel als dat van die ene bekende sporter.
Het is in de 9 maanden daarvoor 67 maal voorgekomen...
quote:
4: Dat zegt me zo snel even niks, geef even een linkje naar iets.
Zo te lezen heb je niet eens de moeite genomen om het filmpje te bekijken... Hoe moet
ik weten ofdat je dit serieus neemt of ik voor jan met de korte achternaam aan t reageren ben?
http://en.wikipedia.org/wiki/Zacarias_Moussaoui
http://www.apollo98.nl/nieuws_911aanslagofgeschenk.html
quote:
5: Dit is een beetje onzin, noem eens 10 mensen die zijn veroordeeld wegens landverraad (halsmisdrijf) omdat ze vragen stelden over het officicle rapport.
Ik zeg niet dat ze veroordeeld zijn... ik heb gezegd als landverraders weggewuift, er wordt
geen antwoord gegeven op kritische vragen... En dit is absoluut geen onzin...
quote:
6: Noem eens wat van die experts. Op www.911myths.com staat genoeg materiaal dat aangeeft hoe het heeft gelopen zonder explosieven.'
Robert M. Bowman, James H. Fetzer, Wayne Madsen, John McMurtry, Morgan Reynolds,
Andreas von Buelow...
Ga eens op http://www.911citizenswatch.org/ kijken wat direct betrokkenen te zeggen
hebben
quote:
7. De direkt schuldigen van 9/11 zijn bij hun aanval gestorven. Daarna kom je in een wespennest van internationale politiek en belangen terecht. Wat Bin Laden betreft, een persoon kan zich makkelijk verstoppen in een omgeving die hem steunt, zie Mladic en Karadzic of Carlos. Misschien zat hij in Tora Bora en had de VS niet op de lokale troepen moeten vertrouwen maar hem zelf moeten pakken. Of had Bin Laden alleen kunnen worden gepakt met een inval in Pakistan wat weer een enorme politieke impact zou hebben.
En Saddam was natuurlijk veel makkelijker...

Als ze Bin Laden hadden gepakt was heel de Irak campagne die al voor 2001 in de planmning
stond op losse schroeven komen te staan...
quote:
Wat Irak betreft, de bron van het radikaal islamisme is het Midden-Oosten. Je kan Afghanistan met 10 miljoen manschappen helemaal zuiveren iedereen wiens baard te lang is maar dan gaan radicale islamisten elders wel weer nieuwe plannen smeden. De oplossing kan alleen in het Midden-Oosten worden gevonden door daar de situatie compleet te veranderen.
Yeah right... En later komt uit dat alle redenen om Irak binnen te vallen ongegrond waren...
Ongeacht wat goed was voor de bevolking of niet, omdat die bevolking zeker niet een
van de belangenpunten van Amerika is... En als je daar over twijfelt moet je maar eens
het nieuws aan zetten...

Als t je werkelijk interesseert en boeit, is er ontzettend veel informatie te vinden op t net...

Veel succes...

Bovendien zou ik Fahrenheit 9/11 echt absoluut niet willen aanraden... Moore
verdraait om de een of andere reden ook feiten...
B-FliP Youtube Channel
pi_35852616
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef B-FliP het volgende:

Het is in de 9 maanden daarvoor 67 maal voorgekomen...
[..]
Dat zegt Mike Ruppert. Maar is daar nog ander bewijs voor dan zijn claim ? Een stuk of 15 voorbeelden met tijd en plaats zijn wel genoeg wat mij betreft.
quote:
Robert M. Bowman, James H. Fetzer, Wayne Madsen, John McMurtry, Morgan Reynolds,
Andreas von Buelow...
Bowman is nucleair en luchtvaartwetenschapper, Fetzer en McMurty zijn filisoof, Madsen een journalist, Reynolds een econoom en von Buelow jurist. Allemaal niet de personen die het meeste verstand hebben van gebouwen die instorten.

De laptop van Moussaoui mocht de FBI zonder FISA zoekbevel niet onderzoeken, en ze konden onvoldoende bewijs leveren voor zo\n bevel. Na 11 september kwam er van de Engelse inlichtingendienst een melding dat Moussaoui betrokken was waarna de laptop wel bekeken werd. Niemand zei : "deze laptop niet tot 11 september bekijken"

[ Bericht 45% gewijzigd door CeeJee op 08-03-2006 19:00:38 ]
pi_35853230
Weet je (iemand of muur ofzo ) wat het is: ik heb erg veel van het materiaal over 9-11 gezien. Langzamerhand wordt je er door gekleurd, dan wel positief (er is iets anders aan de hand) dan wel negatief (Amerika verteld de waarheid). Wij zullen misschien wel nooit weten wat er echt heeft gespeeld, maar daar gaat deze reply even niet om.

Waar ik heen wil is dat ik het goed vind dat er meerdere meningen zijn. Een groep mensen met 1 gedachte zal snel leiden tot iets dat ook wel 'groupthink' wordt genoemd. Hierbij wordt de algehele mening zelfs nog extremer dan dat deze al was. Ik merk aan mezelf dat ik steeds stelliger wordt met wat ik zie en dat is al helemaal niet meer objectief. Meningen van anderen zorgen voor een andere gedachtengang, een andere manier om iets uit te leggen.

De uitersten van mensen in hun meningen lijkt me ook niet objectief. Wij weten immers niet wat er werkelijk gebeurd is. De complottheorien kloppen nooit 100%, maar ik denk dat ook de amkerikaanse overheid niet volledig open is. Daarom ook die complottheorien. En deels is dat ook aan hun beleid zelf te danken, denk aan Iran en denk aan Watergate.

Ik probeer me open te stellen voor andere mogelijkheden en probeer deels daarbij 2 conflicterende theorien in acht te nemen. Zoals ik het nu zie zou het best kunnen dat Bin Laden het van tevoren gepland heeft, maar ik blijf zitten met de gaten in het verhaal van Amerika. Waarom worden delen van de gegevens niet vrijgegeven bijvoorbeeld?
pi_35853519
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef klez het volgende:

[..]

Deze verhalen kloppen allemaal. Gisteren nog een uitgebreide documentaire op NGC gezien waar de kapers in de jaren voorafgaand aan 9-11 gevolgd worden, inclusief de contacten die ze hadden met Al-Qaida.
Maar National Geographic zit natuurlijk ook in het complot, sterker nog, alle blanke rechtse mannen zitten in het complot.
Maar wacht even, jij vindt het dus normaal dat je na een vliegtuigscrash in het Pentagon of die in Pittsburgh geen noemenswaardige brokstukken of lijken vindt?

(ik stook het vuurtje even op, begrijp je wel natuurlijk. Zelfs als je het van die (National Geographic) bekijkt kan je nog niks verklaren. Leuk eigenlijk he )
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:17:33 #138
70154 klez
pi_35856129
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef Viper2k1 het volgende:

[..]

Maar wacht even, jij vindt het dus normaal dat je na een vliegtuigscrash in het Pentagon of die in Pittsburgh geen noemenswaardige brokstukken of lijken vindt?

(ik stook het vuurtje even op, begrijp je wel natuurlijk. Zelfs als je het van die (National Geographic) bekijkt kan je nog niks verklaren. Leuk eigenlijk he )
Weet ik veel. Ik ben geen expert. Ik vind dit in ieder geval heel wat geloofwaardiger dan de idiote theorieen die je op conspiracy sites tegenkomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door klez op 08-03-2006 20:32:51 ]
pi_35856835
Ho wacht interessant: http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html?page=5&c=y

Laatste allinea:

"WTC 7 might have withstood the physical damage it received, or the fire that burned for hours, but those combined factors--along with the building's unusual construction--were enough to set off the chain-reaction collapse."

En dan het commentaar van Larry Silverstein (de eigenaar van het gehele complex):

http://infowars.com/Video/911/wtc7_pbs.WMV (is iets van 2.6 Mb)

Ik ben niet zo'n fan van infowars, maar Larry zegt toch duidelijk in dit filmpje dat de beslissing is gemaakt om het gebouw te 'pullen'.

Daarom ben ik er nog niet zo zeker van. Alle drie de gebouwen vallen te netjes. Als je een aardbeving ziet dan vallen alle gebouwen toch ook niet recht naar beneden. Maar ik ben hier ook geen expert in dus ik weet uiteindelijk ook niks.
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:58:13 #140
70154 klez
pi_35857775
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Viper2k1 het volgende:
Ho wacht interessant: http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html?page=5&c=y

Laatste allinea:

"WTC 7 might have withstood the physical damage it received, or the fire that burned for hours, but those combined factors--along with the building's unusual construction--were enough to set off the chain-reaction collapse."

En dan het commentaar van Larry Silverstein (de eigenaar van het gehele complex):

http://infowars.com/Video/911/wtc7_pbs.WMV (is iets van 2.6 Mb)

Ik ben niet zo'n fan van infowars, maar Larry zegt toch duidelijk in dit filmpje dat de beslissing is gemaakt om het gebouw te 'pullen'.

Daarom ben ik er nog niet zo zeker van. Alle drie de gebouwen vallen te netjes. Als je een aardbeving ziet dan vallen alle gebouwen toch ook niet recht naar beneden. Maar ik ben hier ook geen expert in dus ik weet uiteindelijk ook niks.
"To pull" zegt helemaal niets over een vermeend complot van de overheid. De brandweer beslist wel vaker om een brandend gebouw in te laten storten. Misschien hoopte Larry wel een hoop verzekeringscentjes op te strijken en vond hij het prima zo...

Alleen een idioot zal later toegeven dat hij zich om die reden versproken heeft, natuurlijk.

Overigens; hoe idioot ben je als je die gebouwen op wil blazen om dit dan ook nog eens kaarsrecht te doen?
Los van het feit dat dit voorbereiden natuurlijk volkomen onmogelijk is in een gebouw waar 80.000 mensen werken.

[ Bericht 2% gewijzigd door klez op 08-03-2006 21:06:37 ]
pi_35859345
Dat bedoel ik niet helemaal. De referentie die jij geeft heeft het over 'to set off a chain-reaction collapse'. Dus zonder menselijke tussenkomst.
Larry, en jijzelf ook in je reply, heeft het over pullen. Dus met menselijke tussenkomst.

Je komt er zelf trouwens al mee: Larry verdiende inderdaad iets van 2.1 miljard? Niet helemaal de 3.2 miljaard waarvoor hij het geheel verzekerd had, maar toch aardig zakcentje.

En controlled demolition kan een gebouw kaarsrecht naar beneden laten vallen. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt in die laatste 2 zinnen?
pi_35859736
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef Viper2k1 het volgende:
Dat bedoel ik niet helemaal. De referentie die jij geeft heeft het over 'to set off a chain-reaction collapse'. Dus zonder menselijke tussenkomst.
Larry, en jijzelf ook in je reply, heeft het over pullen. Dus met menselijke tussenkomst.

Je komt er zelf trouwens al mee: Larry verdiende inderdaad iets van 2.1 miljard? Niet helemaal de 3.2 miljaard waarvoor hij het geheel verzekerd had, maar toch aardig zakcentje.

En controlled demolition kan een gebouw kaarsrecht naar beneden laten vallen. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt in die laatste 2 zinnen?
Probleempje: de WTCs stortten absoluut niet kaarsrecht naar beneden met 9/11.

Pull it betekent gebouw opgeven in brandweer jargon.
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:52:26 #143
70154 klez
pi_35860546
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Probleempje: de WTCs stortten absoluut niet kaarsrecht naar beneden met 9/11.

Pull it betekent gebouw opgeven in brandweer jargon.
Dank u. Het kan ook in 2 zinnen dus.
pi_35861821
Er is schade, inderdaad. We hebben het hier ook over gebouwen die 417m en 415m hoog waren he. In de plattegrond zie je de schade. Blauw is veel, heel veel schade. Maar die staan er dan ook naast. Dat staal moet toch ergens heen he.

http://www.photoduck.com/photo.aspx?id=30870

En dat 'pull it' een brandweerterm is mag je even voor me opzoeken dan. Ik ken die term alleen van controlled demolition. Je kan het ook lezen als 'pull out' als in brandweermensen terugtrekken uit gebouw 7 trouwens.

Dit is niet netjes dan?

http://911research.com/mirrors/guardian2/wtc/fig-5-26.jpg
http://www.911research.wt(...)es/docs/fig_1_7c.jpg

Laatste komt volgens mij uit het FEMA rapport, kijk ik nog even na.

Maar je kan het ook zoals op deze site interpreteren (onderaan, kopje "The Collapse"):

http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:7_World_Trade_Center

[ Bericht 15% gewijzigd door Viper2k1 op 08-03-2006 22:41:42 ]
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:44:43 #145
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35864609
http://www.xs4all.nl/~jmt1970/audio/firefighterstape.wma

ik hoor niks dus ik zie niks dus ik denk niks
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:44:23 #146
19194 Oversight
◢◤
pi_35867111
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Viper2k1 het volgende:
Goed, we bekijken het van de andere kant, de waarheid volgens de Amerikaanse overheid:

- 3 met staal versterkte gebouwen (WTC1, WTC2 en WTC7) storten op 9-11 in.
- De vliegtuigen die in WTC1 en WTC2 crashen mogen hoe lang vliegen? 20 minuten ofzo?
- De vliegtuigen laten geen black boxes na, later weer wel, maar er staat niks leuks op.
- In de puin van de WTC gebouwen vinden ze een paspoort van een kaper.
- Owh ja, Larry Silverstein zegt in een interview dat het besluit was genomen (door enorme brand schade) om gebouw 7 te 'pullen'.
- Er crashed een 757 of een ander type vliegtuig, depends who you ask, in het Pentagon. De brokstukken hiervan zijn door een aantal mensen weg te tillen.
- Beveiligingscamera's van een lokaal tankstation en een hotel (?) filmen het deel van het pentagon dat geraakt wordt. Deze film wordt in beslag genomen en de overheid geeft 5 frames aan film vrij waarin niks is te zien.
- Een vliegtuig stort neer in Pittsburgh. De passagiers van dit vliegtuig hebben de kapers overmeesterd. Verder bellen ze vanuit het vliegtuig naar huis. De gesprekken mogen tijdens een ceremonie worden beluisterd, maar niemand mag daarvan een kopie of aantekeningen maken, maar deze mensen zijn dan toch helden?
- Ditzelfde vliegtuig stort neer in een stuk bos. Verschroeide aarde en een gat met wat stukken metaal blijft over. Een coroner geeft een interview aan meerdere media waarin hij verteld dat er geen enkel lichaam gevonden is.
- Het vliegtuig van het Pentagon en flight 73 die in Pittsburgh neerstort staan te boek als 'active'. De twee van de WTC gebouwen niet (staan geboekt als 'destroyed').
Goeie samenvatting!

Je vergeet nog een paar dingen:

ALLE video matriaal van alle inslagen is binnen 3 minuten na de inslagen door FBI in beslag genomen, terwijl eerste brandweer nog moet aankomen op plek van crash.

Van diverse videobeelden zijn toevallig slechts enkele frames beschikbaar, en die frames liggen nét buiten bereik van waar te nemen vliegtuig.

Op het moment van de kapingen van de vier vliegtuigen is er een oefening bij Norad waarbij een aantal kapingen geoefend wordt.

(After 9:00 a.m.): Indianapolis Flight Control Issues Alert to Look for Flight 77; FAA and NORAD Not Notified According to the 9/11 Commission, shortly after 9:00 a.m., Indianapolis flight control begins to notify other government agencies that American 77 is missing and has possibly crashed. For instance, at 9:08 a.m., Indianapolis contacts Air Force Search and Rescue at Langley Air Force Base, Virginia, and tells them to look out for a downed aircraft. They also contact the West Virginia State Police, and ask whether they have any reports of a downed aircraft. However, they apparently do not notify the FAA or NORAD. [9/11 Commission Report, 6/17/04]

Op het moment van inslag in WTC is er een grote oefening gaande bij o.a. FBI waarbij een crash met een vliegtuig in een wolkenkrabber door terroristen uitgevoerd wordt beoefend.

(9:00 a.m.): 9/11-Styled Simulation Cancelled
John Fulton.
The National Reconnaissance Office plans a simulation of an airplane accidentally crashing into its headquarters. The office is located four miles from Washington's Dulles airport, where one of the real hijacked planes takes off. The NRO “operates many of the nation's spy satellites. It draws its personnel from the military and the CIA.” The simulation is apparently run by John Fulton “and his team at the CIA.” An agency spokesman says, “It was just an incredible coincidence that this happened to involve an aircraft crashing into our facility. As soon as the real world events began, we canceled the exercise.” [UPI, 8/22/02; Associated Press, 8/21/02]

Ruim 100 miljoen dollar inneens onttrokken aan normale verkeer op ochtend van inslag:

September 11, 2001: More Than $100 Million Rushed from WTC
Data recovery experts later looking at 32 hard drives salvaged from the 9/11 attacks discover a surge in credit card transactions from the WTC in the hours before and during the attacks. Unusually large sums of money are rushed through computers even as the disaster unfolds. Investigators later say, “There is a suspicion that some people had advance knowledge of the approximate time of the plane crashes in order to move out amounts exceeding $100 million. They thought that the records of their transactions could not be traced after the mainframes were destroyed.” [Reuters, 12/19/01]

Student die week voor crash dromend zit te staren naar WTC 1 zegt desgevraagd tegen zijn leraar "zie je die torens?, die staan er volgende week niet meer"
Bevestigd door FBI, die nooit heeft kunnen ontdekken waar de arabische jongen zijn info haalde, ondanks verwoedde pogingen.

de jongen kreeg binnen een jaar een auto-ongeluk en "overleed"

◢◤
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:49:42 #147
19194 Oversight
◢◤
pi_35867212
Déze is helemaal gaaf!

8:30 a.m.: FAA Hijack Coordinator Responsible For Contacting Military is Out of Contact

Mike Canavan testifying before the 9/11 Commission.
Protocols in place on 9/11 state that if the FAA requests the military to go after an airplane, “the escort service will be requested by the FAA hijack coordinator by direct contact with the National Military Command Center (NMCC).” [FAA, 11/3/98] Acting FAA Deputy Administrator Monty Belger states essentially the same thing to the 9/11 Commission, “The official protocol on that day was for the FAA headquarters, primarily through the hijack coordinator ... to request assistance from the NMCC if there was a need for DOD assistance.” [9/11 Commission Report, 6/17/04 Sources: Monty Belger] However, the hijack coordinator, FAA Office of Civil Aviation Security Director Mike Canavan, is in Puerto Rico and claims to have missed out on “everything that transpired that day.” The 9/11 Commission fails to ask him if he had delegated that task to anyone else while he was gone. [9/11 Commission, 5/23/03; 9/11 Commission Final Report, 7/22/04, pp 17]
◢◤
  donderdag 9 maart 2006 @ 03:01:21 #148
19194 Oversight
◢◤
pi_35867832
Géén explosieven.

Deze betonnen pilaar realiseert zich gewoon een paar seconden te laat dat ie in de lucht zweeft, en besluit dan nét te doen alsof ie in stof uiteen valt...

Ofzow...

Een betonnen pilaar kan bést even bedenktijd nodig hebben gehad.... of het niet eens zijn geweest met de wet van de zwaartekracht.
◢◤
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:17:32 #149
70154 klez
pi_35869699
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:44 schreef Oversight het volgende:

[..]

Goeie samenvatting!

Je vergeet nog een paar dingen:

ALLE video matriaal van alle inslagen is binnen 3 minuten na de inslagen door FBI in beslag genomen, terwijl eerste brandweer nog moet aankomen op plek van crash.
Oh? Vandaar dat er zoveel bewerkte filmpjes van conspiracy sekteleden in omloop zijn?
quote:
Van diverse videobeelden zijn toevallig slechts enkele frames beschikbaar, en die frames liggen nét buiten bereik van waar te nemen vliegtuig.
En dus? Wel eens geprobeerd van dichtbij een vliegtuig te volgen met je DV cameraatje...
In Manhattan tussen de wolkenkrabbers notabene
quote:
Op het moment van de kapingen van de vier vliegtuigen is er een oefening bij Norad waarbij een aantal kapingen geoefend wordt.
Er gebeurde helemaal niets bij NORAD. Dat was het probleem. Klassieke strategische inrichtingsfout van je luchtverdediging, volkomen logisch vanuit Amerikaans perspectief trouwens.
quote:
Op het moment van inslag in WTC is er een grote oefening gaande bij o.a. FBI waarbij een crash met een vliegtuig in een wolkenkrabber door terroristen uitgevoerd wordt beoefend.
(9:00 a.m.): 9/11-Styled Simulation Cancelled
John Fulton.
The National Reconnaissance Office plans a simulation of an airplane accidentally crashing into its headquarters. The office is located four miles from Washington's Dulles airport, where one of the real hijacked planes takes off. The NRO “operates many of the nation's spy satellites. It draws its personnel from the military and the CIA.” The simulation is apparently run by John Fulton “and his team at the CIA.” An agency spokesman says, “It was just an incredible coincidence that this happened to involve an aircraft crashing into our facility. As soon as the real world events began, we canceled the exercise.” [UPI, 8/22/02; Associated Press, 8/21/02]
Wat heeft dit met het vermeende "complot" te maken? Niets, volgens mij.
quote:
Ruim 100 miljoen dollar inneens onttrokken aan normale verkeer op ochtend van inslag:

September 11, 2001: More Than $100 Million Rushed from WTC
Data recovery experts later looking at 32 hard drives salvaged from the 9/11 attacks discover a surge in credit card transactions from the WTC in the hours before and during the attacks. Unusually large sums of money are rushed through computers even as the disaster unfolds. Investigators later say, “There is a suspicion that some people had advance knowledge of the approximate time of the plane crashes in order to move out amounts exceeding $100 million. They thought that the records of their transactions could not be traced after the mainframes were destroyed.” [Reuters, 12/19/01]
Directe link naar de bron graag. Al zou het waar zijn. Credit card transacties gaan over maximaal een paar 1000 dollar. Waarom zou je die verplaatsen? Alsof dat geld fysiek in het WTC aanwezig is. Alsof die paar duizend dollar er toe doen als je in het WTC werkt.
quote:
Student die week voor crash dromend zit te staren naar WTC 1 zegt desgevraagd tegen zijn leraar "zie je die torens?, die staan er volgende week niet meer"
Bevestigd door FBI, die nooit heeft kunnen ontdekken waar de arabische jongen zijn info haalde, ondanks verwoedde pogingen.

de jongen kreeg binnen een jaar een auto-ongeluk en "overleed"
Dat sommige Arabieren in de VS een idee hadden wat er ging gebeuren geloof ik meteen. Een serieuze bron van het auto-ongeluk heb ik niet kunnen vinden trouwens. Los van het feit dat zo'n ongeluk toch wel kan gebeuren. Misschien is hij wel gestraft door Al-Qaida voor zijn loslippigheid...

Als je dit soort roddels aan elkaar knoopt en het dan geloofwaardig voor je wordt dat een net gekozen regering in staat is duizenden overheidsfunctionarissen zo gek te krijgen dat ze hier aan mee werken en dat in een paar maanden voor elkaar te krijgen, lijd je aan een vorm van paranoia die medische behandeling nodig heeft imo.
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:56:00 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35873151
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef klez het volgende:
Als je dit soort roddels aan elkaar knoopt en het dan geloofwaardig voor je wordt dat een net gekozen regering in staat is duizenden overheidsfunctionarissen zo gek te krijgen dat ze hier aan mee werken en dat in een paar maanden voor elkaar te krijgen, lijd je aan een vorm van paranoia die medische behandeling nodig heeft imo.
Beetje jammer weer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')