Tenzij jij er zelf bij was kun jij helmeaal niet concluderen dat iets een feit is. Jij wil graag dat wat er op die dvd te zien is een feit is, omdat dat nou eenmaal staaft wat jij gelooft. Jij weet echter niet meer dan wat de rest van ons kan weten. Internet is voor iedereen toegankelijk. Alle info die jij hebt is dus van internet, of van een andere bron, maar dus in ieder geval niet uit de eerste hand (dat ben jij zelf). Het is daarmee dus al onmogelijk geworden om te stellen dat info die jij onder ogen hebt gekregen 100% correct is. Het KAN, maar het hoeft niet. Omdat die mogelijkheid er is dat het niet 100% correct hoeft te zijn is het dus ook geen feit meer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
TOP !
We gaan eindelijk eens naar de feiten kijken...
Kan iemand hier kleine stukjes uit een dvd online zetten zodat iedereen de besproken feiten straks zelf kan inzien ?
Je hoeft niet ergens zelf bij te zijn om iets te bewijzen! Gelukkig mag je gebruik maken van de wetten van de natuur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tenzij jij er zelf bij was kun jij helmeaal niet concluderen dat iets een feit is. Jij wil graag dat wat er op die dvd te zien is een feit is, omdat dat nou eenmaal staaft wat jij gelooft. Jij weet echter niet meer dan wat de rest van ons kan weten. Internet is voor iedereen toegankelijk.
Daar is al een topic over:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef neep het volgende:
[..]
Je hoeft niet ergens zelf bij te zijn om iets te bewijzen! Gelukkig mag je gebruik maken van de wetten van de natuur.
Ik hoef je toch niet te bewijzen dat bij mij thuis het servies op de grond valt als ik het zomaar loslaat???
En verder. Ik begrijp dat ik niet meer kan weten dan jij omdat je het HELE internet hebt gelezen? In dat geval heb ik niks gezegd!
Mja, dat is eigenljk het enige zinnige antwoord helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:52 schreef JoZzephus het volgende:
het komt me een beetje de strot uit die fucking 9-11 topics.
het is inderdaad welles nietes gelul in de ruimte.
nou vooruit daar gaan we weer, kom maar alweer met de eeuwige linkjes en ander soort mening talk., ik geloof het allemaal wel.
het was een inside job.
punt.
klaar.
en nu?
politie bellen?
oh nee we moeten het nog bewijzen he.
zucht...
veel plezier met jullie gemanipuleerde onderzoekjes.
ik ga mezelf klem zuipen...![]()
Wat dacht je, ik edit mn post zodat ik nog even een zogenaamde gevatte opmerking kan plaatsen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef neep het volgende:
[..]
Je hoeft niet ergens zelf bij te zijn om iets te bewijzen! Gelukkig mag je gebruik maken van de wetten van de natuur.
Ik hoef je toch niet te bewijzen dat bij mij thuis het servies op de grond valt als ik het zomaar loslaat???
En verder. Ik begrijp dat ik niet meer kan weten dan jij omdat je het HELE internet hebt gelezen? In dat geval heb ik niks gezegd!
Mja. Raar hè, dat je iets moet bewijzen als je iemand beschuldigd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, dat is eigenljk het enige zinnige antwoord helaas.
sorrie, rest van het topic niet gelezen maar deze kon ik niet links laten liggen
Jeuh, maar ze laten me niet bij de spulletjesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mja. Raar hè, dat je iets moet bewijzen als je iemand beschuldigd.
Mijn ogen werken nog altijd prima en als ik WTC 7 in zie storten, dan weet ik genoeg. Om maar niet te spreken over de Noord en de Zuidtoren. Maargoed, idd, klaar ermee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Jeuh, maar ze laten me niet bij de spulletjes.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tenzij jij er zelf bij was kun jij helmeaal niet concluderen dat iets een feit is.
quote:Jij wil graag dat wat er op die dvd te zien is een feit is, omdat dat nou eenmaal staaft wat jij gelooft.
quote:Jij weet echter niet meer dan wat de rest van ons kan weten. Internet is voor iedereen toegankelijk. Alle info die jij hebt is dus van internet, of van een andere bron, maar dus in ieder geval niet uit de eerste hand (dat ben jij zelf).
quote:Het is daarmee dus al onmogelijk geworden om te stellen dat info die jij onder ogen hebt gekregen 100% correct is.
quote:Wat jij doet is gewoon hard schreeuwen, en daarmee hopen een discussie te winnen die je onmogelijk kunt winnen, omdat jij niet bij de aanslagen aanwezig was, jij die ook gewoon op tv hebt gezien waarschijnlijk, en daarna op internet dingen bent tegen gekomen die spreken over een complot.
quote:Als je dat wel denkt, dan ben je de moeite van de discussie niet waard omdat je dan met woorden gooit waarvan je de betekenis niet kent.
Zou me niet verbazen, dat leek me toen een voor de hand liggende mogelijkheid. De Mossad was waarschijnlijk beter op de hoogte van de activiteiten van Al Qaida en aanverwante groepen dan de CIA, alleen al omdat Israël meer te vrezen had.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
As I prove in my book, Al Qaeda did not carry out its plans for a major terrorist attack entirely undetected. The Israelis were hot on the trail of the 9/11 hijackers, and must have had some foreknowledge of what happened that fateful day.
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:54 schreef Doderok het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, dat leek me toen een voor de hand liggende mogelijkheid. De Mossad was waarschijnlijk beter op de hoogte van de activiteiten van Al Qaida en aanverwante groepen dan de CIA, alleen al omdat Israël meer te vrezen had.
Tegen Moussaoui, de zogenaamde 20ste kaper, wordt momenteel precies daarvoor (voorkennis) de doodstraf geeist:quote:
Since Sept. 11, more than 60 Israelis have been arrested or detained, either under the new patriot anti-terrorism law, or for immigration violations. A handful of active Israeli military were among those detained, according to investigators, who say some of the detainees also failed polygraph questions when asked about alleged surveillance activities against and in the United States.
There is no indication that the Israelis were involved in the 9/11 attacks, but investigators suspect that they Israelis may have gathered intelligence about the attacks in advance, and not shared it. A highly placed investigator said there are "tie-ins." But when asked for details, he flatly refused to describe them, saying, "evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."
Voorkennis van 9/11 is dus zo'n erge misdaad dat de doodstraf gerechtvaardigd is. Dat kan nog leuk worden.quote:
Call for Moussaoui death penalty
Prosecutors argue he deserves death for not giving information which may have foiled the 11 September plot.
BBC
Precies mijn punt, je hebt geen idee wat een feit inhoudtquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hoeveelheid brandstof die maximaal in een tank past.
Kleur van een vliegtuig op video
Uitspraak van brandweercommandant hoorbaar op opname
Allemaal feiten die zijn vastgesteld, en waar niets aan te veranderen is, zélfs niet als je er niet bij was......
[..]ow ?
JIJ weet wat ik geloof ?
[..]
Sorry dat ik erbij was, en brieven heb geschreven waar ik antwoord op kreeg.
Ik zal het nooit meer doen, en jou kopieen geven van alle brieven die ik ontving in antwoord op mijn vragen.
[..]
Welk deel van 100 % is je onduidelijk ?
[..]
Nogmaals. sorry dat ik erbij was.
[..]
![]()
Deze verhalen kloppen allemaal. Gisteren nog een uitgebreide documentaire op NGC gezien waar de kapers in de jaren voorafgaand aan 9-11 gevolgd worden, inclusief de contacten die ze hadden met Al-Qaida.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Viper2k1 het volgende:
Goed, we bekijken het van de andere kant, de waarheid volgens de Amerikaanse overheid:
- 3 met staal versterkte gebouwen (WTC1, WTC2 en WTC7) storten op 9-11 in.
- De vliegtuigen die in WTC1 en WTC2 crashen mogen hoe lang vliegen? 20 minuten ofzo?
- De vliegtuigen laten geen black boxes na, later weer wel, maar er staat niks leuks op.
- In de puin van de WTC gebouwen vinden ze een paspoort van een kaper.
- Owh ja, Larry Silverstein zegt in een interview dat het besluit was genomen (door enorme brand schade) om gebouw 7 te 'pullen'.
- Er crashed een 757 of een ander type vliegtuig, depends who you ask, in het Pentagon. De brokstukken hiervan zijn door een aantal mensen weg te tillen.
- Beveiligingscamera's van een lokaal tankstation en een hotel (?) filmen het deel van het pentagon dat geraakt wordt. Deze film wordt in beslag genomen en de overheid geeft 5 frames aan film vrij waarin niks is te zien.
- Een vliegtuig stort neer in Pittsburgh. De passagiers van dit vliegtuig hebben de kapers overmeesterd. Verder bellen ze vanuit het vliegtuig naar huis. De gesprekken mogen tijdens een ceremonie worden beluisterd, maar niemand mag daarvan een kopie of aantekeningen maken, maar deze mensen zijn dan toch helden?
- Ditzelfde vliegtuig stort neer in een stuk bos. Verschroeide aarde en een gat met wat stukken metaal blijft over. Een coroner geeft een interview aan meerdere media waarin hij verteld dat er geen enkel lichaam gevonden is.
- Het vliegtuig van het Pentagon en flight 73 die in Pittsburgh neerstort staan te boek als 'active'. De twee van de WTC gebouwen niet (staan geboekt als 'destroyed').
De kapers werden in de jaren voorafgaand gevolgd... Er zijn diverse waarschuwingen vanuitquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef klez het volgende:
[..]
Deze verhalen kloppen allemaal. Gisteren nog een uitgebreide documentaire op NGC gezien waar de kapers in de jaren voorafgaand aan 9-11 gevolgd worden, inclusief de contacten die ze hadden met Al-Qaida.
Maar National Geographic zit natuurlijk ook in het complot, sterker nog, alle blanke rechtse mannen zitten in het complot.![]()
Het verhaal van de straaljagers is al lang en breed weerlegd. Verder hebben discussies met jullie geen enkele zin, zoals iemand hier boven al aangeeft wordt door jullie elk verzinsel als feit gezien en elk onderzoek wat bevestigt wat iedereen met eigen ogen heeft gezien word als onzin afgedaan. Met religieuze fanaten kan je niet discussieren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef B-FliP het volgende:
[..]
De kapers werden in de jaren voorafgaand gevolgd... Er zijn diverse waarschuwingen vanuit
heel de wereld gekomen geruime tijd voor 9/11... Er is NIETS mee gedaan... Dit is geen foutje,
noch een blunder...
Verder liegen ze dat ze barsten dat ze op internationale tv hebben gezegd op zoiets nooit
geanticipeerd te hebben... Vanuit verschillende bronnen zijn er weldegelijk oefeningen gehouden
met rampscenario's als dit, heel het beveiligingsbeleid is hier dagelijks op ingesteld... Als er maar
een vliegtuig afwijkt van de route gaan de straaljagers de lucht in...
Er klopt te veel niet, en er worden te weinig antwoorden gegeven...
Het is een 2e pearl harbor waar gretig gebruik van is gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |