Oh. Jij vind op hersenspinsels gefundeerde beschuldigingen wel constructief?quote:
Op zich zou jij wel een electroshock therapie mogen krijgen op hoogspanning terwijl je anaal wordt verwaarloost door een hondsdolle gorilla, imo dan hequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:47 schreef klez het volgende:
[..]
Oh. Jij vind op hersenspinsels gefundeerde beschuldigingen wel constructief?
Jaja, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
en daarom is jogy dus een van de toffe fokkers.
Ik had al zo'n vermoeden dat de belevingswereld van een lid van de conspiracysekte niet veel verder ging dan dit...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich zou jij wel een electroshock therapie mogen krijgen op hoogspanning terwijl je anaal wordt verwaarloost door een hondsdolle gorilla, imo dan he.
Volgens mij ben ik hier niet de sukkel...quote:Mijn punt is dat je gewoon onnodig aan het zeiken bent, als je een andere mening hebt is dat leuk voor je maar probeer gewoon even de domme opmerkingen er uit te houden.
Trouwens, dit is gewoon precies hetzelfde als gelovig zijn of niet. Er is geen definitieve conclusie te trekken, hard bewijs is niet te leveren over het wel of niet bestaan van God. Net zo goed als er geen bewijs is te leveren van de eventuele medeplichtigheid ( op zijn minst ) van delen binnen de Amerikaanse regering op de aanslag van de WTC. Jammer, maar zo is het. Het is leuk dat jij nog steeds denkt dat de Amerikaanse regering lief is en overal met bloemetjes strooit maar dat is net zo naief in sommige ogen als jij het paranoide vindt dat er mensen zijn die denken dat Bush en consorten het hele zooitje gepland hebben.
Dat je het niet met elkaar eens bent, prima, wees gewoon geen sukkel om er nog even opmerkingen tegenaan te gooien.
Duidelijk politieke tegenstanders van de Neocons, die waarschijnlijk net zoveel weten als jij en ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:53 schreef Viper2k1 het volgende:
Owh wacht, er is toch een docu gemaakt, en nog wel door twee vandaag!
http://tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=206
Twee ex-ministers van Duitsland en Engeland doen hun zegje.
Nee, ik denk dat er een hoop loose ends zijn. Maar die liggen op het vlak van incompetentie van betrokken inlichtingendiensten, politici en legeronderdelen en verwoedde pogingen die incompetentie onder het tafelkleed te vegen. Iets waar de Bush regering een handje van heeft. Een slechte zaak.quote:Maar even om jou (klez) te peilen: het officiele verhaal geloof je 100%? Gewoon een vraag, ik vraag me namelijk af of je helemaal niks in twijfel trekt.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef klez het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier niet de sukkel...![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Kijk dat de politici en mondstukken van de grote coorperaties een dagtaak hebben aan het wegstrijken en gladpraten is begrijpelijk. Ze zijn het voetvolk voor hun meesters tenslotte. Zij gaan de hand die hun voedt niet bijten, ze willen hogerop, made-man worden. Dus dat is verklaarbaar gedrag. Hoewel moreel verwerpelijk, wel rationeel.
Maar dat geldt niet gewoon klootjesvolk dat bijvoorbeeld op fora de apologist gaat uithangen voor een stel criminelen die het geen bal kan schelen of je nu morgen doodvalt door hun acties of niet. Dat is alleen maar te omschrijven als oerdom. Helemaal als als zulke mensen zichzelf gaan beroemen voor hun 'gezond verstand' wordt het tamelijk surreëel.
[afbeelding]
Sterke reply. [14.gif]quote:
Dat was dus niet serieus bedoeld, maar ok.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef klez het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat de belevingswereld van een lid van de conspiracysekte niet veel verder ging dan dit...![]()
Volgens mij wel. En dan niet omdat jij het allemaal wel gelooft, dat kan ik best begrijpen.quote:Volgens mij ben ik hier niet de sukkel...![]()
Ik reageer alleen maar inhoudelijk op mensen die zelf iets te melden hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sterke reply. [14.gif]
De rest voor gek verklaren is geen probleem maar als het andersom is sta je met de bek vol tanden?
Dat haalde ik er niet uit. Maar dat zal dan wel aan mij liggen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was dus niet serieus bedoeld, maar ok.
Kijk. Kan je het toch niet laten...quote:Volgens mij wel. En dan niet omdat jij het allemaal wel gelooft, dat kan ik best begrijpen.
Ok.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef klez het volgende:
[..]
Dat haalde ik er niet uit. Maar dat zal dan wel aan mij liggen...![]()
[..]
[..]
Kijk. Kan je het toch niet laten...![]()
Je hebt mijn link gezien waaruit blijkt dat er maar 1 intercept in de 10 jaar voor 9-11 is geweest?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:38 schreef CeeJee het volgende:
Waar blijven die voorbeelden van de 67 intercepts van afgedwaalde verkeersvliegtuigen in de 9 maanden voor 9/11 nou ? Er is een ware uitbraak van 9/11 topics maar daar is niks in te vinden.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:07 schreef klez het volgende:
[..]
Je hebt mijn link gezien waaruit blijkt dat er maar 1 intercept in de 10 jaar voor 9-11 is geweest?
Dan hoop ik dat dat boek voor 9-11 geschreven is, want historicus lijkt wel een heel vrij beroep te worden na die datum...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef CeeJee het volgende:
[..]
de Learjet met Payne Stewart aan boord.
Maar er zal vast wel iemand dat boek van Mike Ruppert hebben vol met bronnen die in zijn films ontbreken.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:27 schreef Viper2k1 het volgende:
En dat 'pull it' een brandweerterm is mag je even voor me opzoeken dan. Ik ken die term alleen van controlled demolition. Je kan het ook lezen als 'pull out' als in brandweermensen terugtrekken uit gebouw 7 trouwens.
Betonnen pilaar? Lijkt eerder op een stalen kolom aan de buitenkant van wtc1. Dat delen daarvan langer overeind blijven terwijl de verdiepingen naar beneden gaan vind is niet ongewoon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:01 schreef Oversight het volgende:
Géén explosieven.
Deze betonnen pilaar realiseert zich gewoon een paar seconden te laat dat ie in de lucht zweeft, en besluit dan nét te doen alsof ie in stof uiteen valt...
[afbeelding]
Ofzow...
Een betonnen pilaar kan bést even bedenktijd nodig hebben gehad.... of het niet eens zijn geweest met de wet van de zwaartekracht.
Aha, een geheime technologie, afgekeken van aardbevingen en vulkanenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:02 schreef BaajGuardian het volgende:
scalar
Eerst door de Russen gebruikt:quote:The rare earthquake boom is part of a ‘family’ of five types of events the earth can generate of which only two are known by science.
En misschien hebben ze dat ook gebruikt om de kapers te sturen?quote:Accordingly, as soon as his new superweapons were deployed and ready, Khrushchev did that "something dramatic." On April 10, 1963 he destroyed the U.S.S. Thresher with one of his new weapons. Scalar EM (electrogravitational) beams, focused through the ocean to interfere on the Thresher under the surface, recreated spurious EM energy in the sub's electrical control circuits, jamming them so that the sub lost control, sank to crush depth, and imploded. Spurious electromagnetic "splatter" surrounding the immediate vicinity of the targeted area left a signature of intense EM interference with multiple systems and multiple frequencies of the U.S.S. Skylark, surface companion of the Thresher. This anomalous EM interference was so virulent that it required over 1-1/ 2 hours for the Skylark to transmit an emergency message back to headquarters that the sub had been lost.**** The death of the Thresher was Khrushchev's first blow.
**** Some electronic systems mysteriously malfunctioned, then later completely recovered spontaneously. This again is clearly a scalar EM weapon signature.
Onbegrijpelijk dat ze de koude oorlog verloren hebben, die Russen ...quote:In the late 1960's, Lisitsyn reported that the Soviets had broken the "genetic code" of the human brain. He stated the code had 44 digits or less, and the brain employed 22 frequency bands across nearly the whole EM spectrum. However, only 11 of the frequency bands were independent. This work implies that, if 11 or more correct frequency channels* can be "phase-locked" into the human brain, then it should be possible to drastically influence the thoughts, vision, physical functioning, emotions, and conscious state of the individual, even from a great distance.
*To translate this to VHF or radar/radio frequencies, see Bearden, Gravitobiology, 1989.
It may be highly significant that
(1) up to 16 of the giant Soviet woodpecker carriers have been observed by Beck and others to carry a common, phase-locked 10-Hz modulation, and
(2) such a 10-Hz signal has been demonstrated by Beck, Rauscher, Bise, and others to be able to physically entrain or "phase-lock" the human brain, if stronger than the Schumann resonance of the Earth's magnetic field.
A human brain entrained by a common, phase-locked 10-Hz modulation on 16 carrier frequencies would effectively have 16 frequency channels phase-locked into it. The potential for using the Woodpecker transmitters to phase-lock an appreciable percentage of human brains in a targeted area, and then induce effects in the populace similar to— and even more drastic than—the effects induced in U.S. Embassy personnel in Moscow, should be strongly pointed out. Coupled with the Kaznacheyev work on EM transmission of cellular death and disease, using the Woodpecker signals to induce death and disease in the targeted populace may also be a distinct possibility. Modification of DNA/RNA—and viruses themselves—is also a possibility.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |