Ik ben het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb een lastige klant aan de lijn
Verbind 'm maar door naar mij. Ik weet er wel raad mee...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
Help die klant dan ipv te zitten Fok!kenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Help die klant dan ipv te zitten Fok!ken
Mag je wel opschietenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
* DarkShine moet zo nog verjaardagcadeau's kopen, me ma & zusje zijn morgen jarig.
hey stadsequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:32 schreef Eilanden het volgende:
Goedemiddag Boeren en Buitenlui!
"Word opend geen bestanden meer"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
't blijft druk
Ach hede...
een boze klant aan de lijn...
MIJN INTERNET DOET HET NIET!!
Oke dan ga ik ff wat instellingen nalopen....
Klant: " moet mijn pc daarvoor aan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen en computers .... *zucht*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
"Word opend geen bestanden meer"
Ik: "Hoe bedoeld u, zou gewoon moeten werken namelijk"
"Nou ik opend dit bestand en dan krijg ik dat het bestand ongeldig is"
Ik "Kom wel even kijken"
Wil ze een (ik geloof een) *.pdf openen in Word, "Je zo open ik al mijn bestanden" Ik heb toen een half uur nodig gehad om de verkenner uit te leggen en dat Word eigenlijk bedoeld is om Word bestanden te openen.
Toen vond ze me ineens dom omdat het veel makkelijker kon, naar 3 dagen begreep ze eindelijk dat haar manier toch niet zoveel makkelijker was
leuk spul johquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mensen en computers .... *zucht*
nee, heb net me eten op, ga er zo mee aan de gangquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Pascal al klaar met nomineren? Heb van Golfie en DG al binnen!
Rondje op kosten van mevrouw Frigo.
Zitten er echt zulke domme klanten tussen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
't blijft druk
Ach hede...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idiotsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
't blijft druk
Ach hede...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja had er net 1 aan de lijn.. dus ja ze zitten er tussenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zitten er echt zulke domme klanten tussen ?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef Bananenman het volgende:
Niet te geloven gister
Zit je in een café in Zaandam, zie ik een gast met Lacoste polo en Burberry pet. Kon al niet missen natuurlijk. Pakt 'ie z'n telefoon, zie ik feyenooit logo. Dus ik van what the fuck heb jij nou blabla. Bijna vechten nog. Raakten we echter aan de praat in plaats van te knokken, en heb ik 2,5 uur gepraat met hem over FIIIR, relletjes, plisie en weet ik veel wat nog meer
Die gast heeft al m'n bier betaald
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef Bananenman het volgende:
Niet te geloven gister
Zit je in een café in Zaandam, zie ik een gast met Lacoste polo en Burberry pet. Kon al niet missen natuurlijk. Pakt 'ie z'n telefoon, zie ik feyenooit logo. Dus ik van what the fuck heb jij nou blabla. Bijna vechten nog. Raakten we echter aan de praat in plaats van te knokken, en heb ik 2,5 uur gepraat met hem over FIIIR, relletjes, plisie en weet ik veel wat nog meer
Die gast heeft al m'n bier betaald
Hij vertelde ook dat hij altijd naar deze kroeg ging omdat hij bij andere altijd in elkaar geslagen werd door (echte) Ajax jongens uit Zaandamquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Kut kakkerlak
Hij is een vriend van de joden![]()
Wel lef dat ie toch nog met zn feyenoord logo op mobiel enzo komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat hij altijd naar deze kroeg ging omdat hij bij andere altijd in elkaar geslagen werd door (echte) Ajax jongens uit Zaandam
Koning![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat hij altijd naar deze kroeg ging omdat hij bij andere altijd in elkaar geslagen werd door (echte) Ajax jongens uit Zaandam
Koning![]()
Ja en hij verborg het ook niet ofzo...toen ik er wat van zei greep ie me bij m'n nek en vroeg ie of ik voor Ajax was, zei ik ja en gaf ik hem een duw, toen werd ie opeens rustig en ging die bier voor me halenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wel lef dat ie toch nog met zn feyenoord logo op mobiel enzo komt.
Wast het niet gewoon Cart_man?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja en hij verborg het ook niet ofzo...toen ik er wat van zei greep ie me bij m'n nek en vroeg ie of ik voor Ajax was, zei ik ja en gaf ik hem een duw, toen werd ie opeens rustig en ging die bier voor me halen!
Toen ie wegging zei hij nog van 'ik vond het gezellig, als we elkaar ooit in de toekomst tegenkomen bij een wedstrijd ofzo zal het denk ik niet zo gezellig zijn'
En dat maak je mee in Zaandam. Whehehehe
Dat hoor je beter te plannen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef clauwheee het volgende:
JustVeelzijdig
Mjah wij moeten hier ook nog boodschappen doen enzoStraks ook maar es doen...En Davis Cup en Tour dan...vraag ik me af
Je hebt helemaal gelijkquote:
Wat je wel niet meemaakt op een vrijdagavond in Zaandam jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat toch weer een belevenissen Bananenman!
Nee die praat niet, maar slaat alleen maar denk ik.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee die praat niet, maar slaat alleen maar denk ik.
Die combinatie zie je heel weinig. Je ziet wel stakkers met uitgaan met een Burberry pet ofzo, maar vaak hebben ze dan niet tegelijkertijd ook een Lacoste polo. Maargoed dat is niet het enige, ik zag het gewoon aan hem, aan z'n manier van doen, aan z'n kop. En hij aan mij denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef Superheld het volgende:
Ohja, het burberry petje + polo hoeft niet zoveel te zeggen hoor. Zelfs de grootste kneuzen kunnen dat kopen en dragen.
Wat ik me nou af vraag, wat voor accent had ie?![]()
Te duurquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Bananenman het volgende:
Enige wat ontbrak was een Stone Island jas
Al weet ik niet of dat merk ook zo in trek is bij rojeknorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Bananenman het volgende:
Enige wat ontbrak was een Stone Island jas
Toen ik daar de pub in kwam voor Feyenoord-NAC iig wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al weet ik niet of dat merk ook zo in trek is bij rojeknor
Teveel gezopen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Middag
Doe mij maar een glas water met een aspirientje
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Tong, blijf je de tennisjongens ook even namens mij aanmoedigen?
Dank, kan ik zo ff boodschappen doen. Al is het moeilijk wegkomen, met tennis op tv en Tour op de andere tv..quote:
Ik zap me wezenloosquote:
Hij moet heel hard tegen ballen slaan!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé, niet doen, er gaat hier iemand heel hard door het huis fietsen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé, niet doen, er gaat hier iemand heel hard door het huis fietsen
Zieligquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:19 schreef clauwheee het volgende:
Hij moet heel hard tegen ballen slaan!
ze doen het wel veilig toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou bij de Tour blijven GEWELDIG wat er gebeurt
Omdat het zo druk is ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben het zo heel erg zat deze dag...![]()
![]()
da's dan geen gaatje meer inmiddelsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wraaaaaaagh en natuurlijk zo'n debiel die het moeilijk vind om over een gaatje drie uur te doenwraaaaaaagh
Waar laat je het terrasje dan ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef DarkShine het volgende:
Zo een terrasje pikken en vandaar door naar het stadion!
In de auto?quote:
het balkon lijkt me een geschikte plekquote:
Mooi, eindelijk weer eens voetbal op tv! Gaan we eindelijk binnenkort weer beginnenquote:22.10-22.45 uur,Ned.2: STUDIO SPORT
wielrennen Tour de France,14e etappe
volleybal World Grand Prix (vrouwen):
Nederland-China
tennis Davis Cup:Slowakije-
Nederland
voetbal Intertoto:Roda JC-Slovan
Liberec
triathlon in Holten (Olympische
afstand)
Daarom is SCH zo stilquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Dode leidt politie naar bestialiteitschandaal
Een onderzoek naar een man die vermoedelijk is overleden na seks te hebben gehad met een paard heeft de politie in de Amerikaanse stad Seattle geleid naar een boerderij waar veelvuldig bestialiteitsorgies plaatsvonden. De 45-jarige man was op 2 juli afgeleverd bij een plaatselijk ziekenhuis, maar bleek al te zijn overleden. De chauffeur die hem afleverde bleek vervolgens gevlogen.
De man zou zijn overleden aan een acute darmperforatie. Een onderzoek naar zijn achtergrond leidde naar een boerderij in het dorpje Enumclaw. Hier trof de politie honderden videobanden aan, waarop onder andere de overleden man te zien is terwijl hij seks heeft met een paard. Een opname zou zijn opgenomen kort voordat de man kwam te overlijden. Behalve eigen dieren zou er ook gebruik zijn gemaakt van beesten van nabijgelegen boerderijen. De eigenaren lieten in een reactie weten geschokt en boos te zijn.
In de staat Washington, waar het voorval plaatsvond, is bestialiteit niet strafbaar. De politie onderzoekt echter of er ook kleinere dieren werden misbruikt, hetgeen geschaard kan worden onder wreedheid jegens dieren. Op de boerderij werden onder meer kippen, geiten en schapen aangetroffen. "Als we het hebben over schapen of geiten, kunnen er vraagtekens rijzen", stelde een woordvoerder van de politie. Lokale dierenbeschermers hopen dat de politiek paal en perk wil gaan stellen tegen bestialiteitspraktijken.
is die eigenlijk al terug uit de Ardennen, Bananenman kwam al bruin terug zei hijquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die eigenlijk al terug uit de Ardennen, Bananenman kwam al bruin terug zei hij
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die eigenlijk al terug uit de Ardennen, Bananenman kwam al bruin terug zei hij
jouw woorden niet de mijnequote:
Waarin? De nieuwe Harry Potter? Die leest m'n broertje nuquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat nog even richting balkon; lekker lezen
Bluezzekind ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:43 schreef Bananenman het volgende:
Waarin? De nieuwe Harry Potter? Die leest m'n broertje nu![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van het voetballen. Wat een hitte zeg, het kunstgras beviel wel in Enter. En niet te vergeten, 7-3 gewonnen!
Oftewel, net voor hij zijn laatste adem uitblaast :quote:
Oké, dat is ook wel belangrijk, plezierquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf een belabberde bijdrage geleverd, maar wel plezierig gevoetbald.
Precies, ook ben ik heel gebleven. Is me ook heel wat waard.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké, dat is ook wel belangrijk, plezier
Ach hij werkt. Mis wat dingen die op m'n Nokia3650 zaten maar deze heeft weer dingen die ik miste op de 3650quote:
daarom heb je ook zoveel mobieltjesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach hij werkt. Mis wat dingen die op m'n Nokia3650 zaten maar deze heeft weer dingen die ik miste op de 3650
JustJunior ookquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarin? De nieuwe Harry Potter? Die leest m'n broertje nu![]()
Hello ik ben zoon van bluezz(hoewel als je dat vraagt ik het in het dagelijks leven zou ontkennenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En? Al ver? Hij is weer vrij dik zag ik![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:56 schreef vegeta het volgende:
[..]
(hoewel als je dat vraagt ik het in het dagelijks leven zou ontkennen)
Ik was er ook al een paar keer eerder in begonnen. Maar ben er vandaag echt even aan gaan zitten, eerste deel doorheen gekomen en dan zit je in het verhaal. Ben bang dat ik hem binnen een week uit ga hebben, ondanks de Tour en het studerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:Ik ben al vijf keer in de Da Vinci Code begonnen maar door diverse redenen niet verder gekomen dan de eerste 30 paginas en als ik het dan weer oppak, dan ben ik het begin weer vergeten en moet ik weer opnieuw beginnen
Dus ik moet 'em nog steeds een keer lezen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca BliksemSchigt = Hoegaarden verslaafd
DG houdt het bij de oude Bacardiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Bacardi Razz nu officieel te koop in de Gall&Gall in Weert!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bacardi Coco trouwens ook.....
Tis nog niet de laatste boek dus lijkt mij ni als je goed nadenktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat Pottert nou ook dood?
Verrassing enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:05 schreef vegeta het volgende:
[..]
Tis nog niet de laatste boek dus lijkt mij ni als je goed nadenkt![]()
![]()
![]()
Wat een kutsubforum is datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam net hier op het forum, toen ik niet ingelogd was...
Blijkt dat Iedereen is moderator forum er nog steeds te zijn ofzo
Razz OK Franky ... maar heeft hij ook Bacardi Big Apple?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Bacardi Razz nu officieel te koop in de Gall&Gall in Weert!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bacardi Coco trouwens ook.....
Het is blijkbaar weer terug. Ik zie het nu ook in de index staanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan heb je Bacardi Razz en Big Apple nog niet geprobeerd!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaat niets boven de originele Bacardi inderdaad
Ja dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar weer terug. Ik zie het nu ook in de index staan
Ooit het Bernini-mysterie gelezen? Die vind ik zelf beterquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Da Vinci Code is het boek wat ik tot nu toe het snelste uitgelezen heb!
tsja,sommige mensen vonden het geinig om het tijdelijk weer in te voerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Die gaat mee naar Egypte!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
Ooit het Bernini-mysterie gelezen? Die vind ik zelf beter
Goed boek, moet je eigenlijk lezen voor dat je aan de Da Vince Code begintquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ooit het Bernini-mysterie gelezen? Die vind ik zelf beter
Ja, daar is hij vanmorgen vroeg naar vertrokken. Zal gelukkig dus niet op de boot hebben gezetenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:14 schreef pascalheister het volgende:
Net met die zinkende boot op het nieuws in Alanya, daar was Cultheld toch ook heen
Big Apple en Razz zijn erg lekker!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed dat ik die mooi niet zie dan
En inderdaad Ailantsjie, nooit geprobeerd...
Ik wilde beginnen met de Da Vinci Code maar die pakte m'n vader toen, toen ben ik maar begonnen met Berniniquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed boek, moet je eigenlijk lezen voor dat je aan de Da Vince Code begint
Ik heb het natuurlijk andersom gedaan![]()
Daar komen ze nu meequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed boek, moet je eigenlijk lezen voor dat je aan de Da Vince Code begint
Ik heb het natuurlijk andersom gedaan![]()
Bij mij precies andersom, mijn pa wilde de DVC lezen en ik pakte 'm. Toen is m'n pa begonnen in Bernini, die ik weer van 'm gejat heb voordat ie 'm uit hadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wilde beginnen met de Da Vinci Code maar die pakte m'n vader toen, toen ben ik maar begonnen met Bernini
Tsss die van mij is al 85quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn opa (80 jaar) heeft de Kennedy-mars nog 1x uitgelopen!
Ik ben 24 en ik zal hem iig nooit uitlopen!quote:
Idd!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zouden kratjes moeten verkopen
Is nooit leuk geweest alleen irritant en een speelplaats voor de onzinusers.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef Noca het volgende:
De grap van dat IED forum is er toch wel af dacht ik zo.
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is nooit leuk geweest alleen irritant en een speelplaats voor de onzinusers.
die is er na 2 minuten al vanaf lijkt mij,de policy wordt er massaal overschreden,ze doen d'r best maar,ik vind het goed zo,schijtsubforumquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef Noca het volgende:
De grap van dat IED forum is er toch wel af dacht ik zo.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Mee eens.
Zie net in MED dat die tools voor Firefox niet meer toegestaan zijn op FOK!, nou ik blijf ze lekker gebruiken! Nanananananaaaaa!
Idd, je draait het ook lokaal....kunnen ze weinig aan doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
rebel!
Idiote reden om iets te verbieden trouwens. En ze kunnen het niet controleren
dat ben ik,heb net mijn haren er weer vanaf gemiktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die kale?
ik ken wel een site die een paar leuke foto's staan maar ie wordt niet zo gewaardeerd door hogere machtenquote:
DG voelt zich echt thuis in de Fok-familie ... hij wil Danny zijn...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat ben ik,heb net mijn haren er weer vanaf gemikt
QuickQuotequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, je draait het ook lokaal....kunnen ze weinig aan doen.
Maar ze hoeven bij mij niet te controleren, ik gebruik het namelijk gewoon.. QuickPI
Ben jij dan niet de hoogste macht?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ken wel een site die een paar leuke foto's staan maar ie wordt niet zo gewaardeerd door hogere machten
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DG voelt zich echt thuis in de Fok-familie ... hij wil Danny zijn...![]()
nee en dat willen we graag zo houden,aleen wat VBL-users vervelen is meer dan genoegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben jij dan niet de hoogste macht?
Dat valt me dan weer tegen..
Wanbeleid noem ik het!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nee en dat willen we graag zo houden,aleen wat VBL-users vervelen is meer dan genoeg
Tja heb alles opnieuw moeten installeren.. dus ik heb niks meerquote:
Hey,maar dat is toch logischquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben jij niet een voorbeeld voor ons allemaal?
DG mijn voorbeeldquote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb nu zakken vol met van die lege flesjes staan
met banaan erop ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:13 schreef Bananenman het volgende:
Jalalala. Ik heb lekker een ovenpizza gegeten
B'sia Dortmund (Ger) 1 - 1 Sigma Olomouc (Cze)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het Verbaast me wel dat VBL zich weinig bezig houdt met voorondes voor de uefa cup en ook de intertoto niet echt volgt.
Ooh ja en goede avoind allemaal.
Pizza Hawaiiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik wel een Hawai pizza
![]()
Was te verwachten. Bert luidde niet voor niets de noodklok na de verkoop van Ewerthon. Wie stonden er in de spits?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
B'sia heb ik een groot gedeelte van gezien op DSF (sat). Aardige pot met een terechte uitslag. B'sia was iets sterker maar voorin was het drama.
Ik dacht al net in het andere topic, er is iets met Tongie!! Mag ik met je mee? Ik heb ook koppijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
Koppijn slaat weer toe. Misschien tot later anders tot morgen.
En dat terwijl jouw helden weer op de tv zijn. Al die tros-debielenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
Teams & Torequote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was te verwachten. Bert luidde niet voor niets de noodklok na de verkoop van Ewerthon. Wie stonden er in de spits?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Een boerenfeest of iets dergelijks? Of zijn die niet in Hengelo?
Nu ja, ben weg! Prettig feest pfaf!
Laters!
klote manquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
20.55. Nog 30minuutjes dus.
Irene Moors te gast en geen Sara Kroos schijnt
Jawel, het is zaterdag, even stappen moet kunnen. Eerst even een maaltijd in elkaar flansenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe nou niet... is niet goed voor je...
Proximity hier, lijkt me wel leuke filmquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Eilanduh!![]()
En hoi Tolk!
* -Vaduz- gaat Studio Sport kijken.![]()
Te weinig geslapen afgelopen nacht?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Tong!
Ik had ook beter even kunnen gaan slapen
Nee, dat kan het niet zijn.. Maar ik heb steeds zoooo'n koppijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Te weinig geslapen afgelopen nacht?
Misschien migraine vanwege het weer? Heb ik jaren geleden ook een tijdje last van gehadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, dat kan het niet zijn.. Maar ik heb steeds zoooo'n koppijn
Geen idee..ik weet niet hoe migraine voelt..heb steeds een pijnlijk kloppend gevoel in mn hoofd, alsof er een strakke band op mn (voor)hoofd zit. Misschien is het ook wel weer m'n bloeddrukquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien migraine vanwege het weer? Heb ik jaren geleden ook een tijdje last van gehad
Dat lijkt me ook best lastig! Volgende keer kruip ik lekker mee in dat wonder-van-je-koppijn-af-bed van jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft altijd hoofdpijn, is goed mee te leven. Ik merk het niet eens meer totdat ik er aan denk.Maar soms als het erg warm is of als ik verkouden ben is het denk ik te vergelijken m et migraine. Kan een maand duren of een half jaar, soms is het er weer en kan ik niks verdragen, was net weer een beetje zo maar trok gelukkig snel weer weg.
Ik heb wel een heel duur nieuw bed jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best lastig! Volgende keer kruip ik lekker mee in dat wonder-van-je-koppijn-af-bed van je
Dat klinkt kloten zeg !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft altijd hoofdpijn, is goed mee te leven. Ik merk het niet eens meer totdat ik er aan denk.Maar soms als het erg warm is of als ik verkouden ben is het denk ik te vergelijken m et migraine. Kan een maand duren of een half jaar, soms is het er weer en kan ik niks verdragen, was net weer een beetje zo maar trok gelukkig snel weer weg.
Tja, je weet het niet hèquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel duur nieuw bed jaZou dat het zijn ?
0-0quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden voor iedereen die dat wil trouwens!
Roda op SS.
Biertje gaat er wel in jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden voor iedereen die dat wil trouwens!
Roda op SS.
Nee tien jaar geleden met een hersenschudding doorgegaan. Op hersenscans is niks meer te zien. 'Je moet er mee leren leven.' Dat doe ik dan maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat klinkt kloten zeg !
Niks aan te doen dus?
Nou lekker danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee tien jaar geleden met een hersenschudding doorgegaan. Op hersenscans is niks meer te zien. 'Je moet er mee leren leven.' Dat doe ik dan maar.
Ja snel moe ben ik ook. Waarvan, vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb het laatste jaar van mijn studie in Duitsland gezeten en in de zomer was het klimaat daar toch anders en daardoor kreeg ik last van migraine .... hoofdpijn en erg snel moe door die hoofdpijn. Sinds ik weer terug ben heb ik er nauwelijks meer last van gehad
Ik denk er wel over er nog eens foto's van te maken want er moet iets mis zijn.quote:
Hoofdpijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee tien jaar geleden met een hersenschudding doorgegaan. Op hersenscans is niks meer te zien. 'Je moet er mee leren leven.' Dat doe ik dan maar.
Ja dat lijkt me ook wel (ik val ff in het gesprek sorryquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk er wel over er nog eens foto's van te maken want er moet iets mis zijn.
*tv aanzetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Avondetappe nu met Danielle en Reinout trouwens.
Mjah, had ik deze week heel erg, hoorde mezelf zeuren (heb zo'n koppijn, ben zo moe). Terwijl ik geen reet doe.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad ... hoofdpijn kan je echt uitputten, zelfs als je je fysiek helemaal niet inspant
Ik probeer nu niet als 'Papa Clau' te klinkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah, had ik deze week heel erg, hoorde mezelf zeuren (heb zo'n koppijn, ben zo moe). Terwijl ik geen reet doe.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk er wel over er nog eens foto's van te maken want er moet iets mis zijn.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik probeer nu niet als 'Papa Clau' te klinkenmaar als je je er langer last van blijft hebben, dan absoluut naar de dokter gaan (net als Tong die er naar moet laten kijken!), ik heb er destijds ook veel te lang mee doorgelopen
Zwarte Cross ??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
zo in me sas met badedas
lekker gedoucht zo naar bed, morgen vroeg op en richting Zwarte Cross![]()
Heerlijk hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb hier trouwens een heerlijk palmpje naast me staan
Heerlijk genieten is dat
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Heerlijk he
Ik heb mijn nieuw aangeschaft glas van Hoegaarden heerlijk gevuld met....*tromgeroffel* Hoegaarden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |