Daarom is SCH zo stilquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Dode leidt politie naar bestialiteitschandaal
Een onderzoek naar een man die vermoedelijk is overleden na seks te hebben gehad met een paard heeft de politie in de Amerikaanse stad Seattle geleid naar een boerderij waar veelvuldig bestialiteitsorgies plaatsvonden. De 45-jarige man was op 2 juli afgeleverd bij een plaatselijk ziekenhuis, maar bleek al te zijn overleden. De chauffeur die hem afleverde bleek vervolgens gevlogen.
De man zou zijn overleden aan een acute darmperforatie. Een onderzoek naar zijn achtergrond leidde naar een boerderij in het dorpje Enumclaw. Hier trof de politie honderden videobanden aan, waarop onder andere de overleden man te zien is terwijl hij seks heeft met een paard. Een opname zou zijn opgenomen kort voordat de man kwam te overlijden. Behalve eigen dieren zou er ook gebruik zijn gemaakt van beesten van nabijgelegen boerderijen. De eigenaren lieten in een reactie weten geschokt en boos te zijn.
In de staat Washington, waar het voorval plaatsvond, is bestialiteit niet strafbaar. De politie onderzoekt echter of er ook kleinere dieren werden misbruikt, hetgeen geschaard kan worden onder wreedheid jegens dieren. Op de boerderij werden onder meer kippen, geiten en schapen aangetroffen. "Als we het hebben over schapen of geiten, kunnen er vraagtekens rijzen", stelde een woordvoerder van de politie. Lokale dierenbeschermers hopen dat de politiek paal en perk wil gaan stellen tegen bestialiteitspraktijken.
is die eigenlijk al terug uit de Ardennen, Bananenman kwam al bruin terug zei hijquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die eigenlijk al terug uit de Ardennen, Bananenman kwam al bruin terug zei hij
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die eigenlijk al terug uit de Ardennen, Bananenman kwam al bruin terug zei hij
jouw woorden niet de mijnequote:
Waarin? De nieuwe Harry Potter? Die leest m'n broertje nuquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat nog even richting balkon; lekker lezen
Bluezzekind ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:43 schreef Bananenman het volgende:
Waarin? De nieuwe Harry Potter? Die leest m'n broertje nu![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van het voetballen. Wat een hitte zeg, het kunstgras beviel wel in Enter. En niet te vergeten, 7-3 gewonnen!
Oftewel, net voor hij zijn laatste adem uitblaast :quote:
Oké, dat is ook wel belangrijk, plezierquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf een belabberde bijdrage geleverd, maar wel plezierig gevoetbald.
Precies, ook ben ik heel gebleven. Is me ook heel wat waard.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké, dat is ook wel belangrijk, plezier
Ach hij werkt. Mis wat dingen die op m'n Nokia3650 zaten maar deze heeft weer dingen die ik miste op de 3650quote:
daarom heb je ook zoveel mobieltjesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach hij werkt. Mis wat dingen die op m'n Nokia3650 zaten maar deze heeft weer dingen die ik miste op de 3650
JustJunior ookquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarin? De nieuwe Harry Potter? Die leest m'n broertje nu![]()
Hello ik ben zoon van bluezz(hoewel als je dat vraagt ik het in het dagelijks leven zou ontkennenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En? Al ver? Hij is weer vrij dik zag ik![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:56 schreef vegeta het volgende:
[..]
(hoewel als je dat vraagt ik het in het dagelijks leven zou ontkennen)
Ik was er ook al een paar keer eerder in begonnen. Maar ben er vandaag echt even aan gaan zitten, eerste deel doorheen gekomen en dan zit je in het verhaal. Ben bang dat ik hem binnen een week uit ga hebben, ondanks de Tour en het studerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:Ik ben al vijf keer in de Da Vinci Code begonnen maar door diverse redenen niet verder gekomen dan de eerste 30 paginas en als ik het dan weer oppak, dan ben ik het begin weer vergeten en moet ik weer opnieuw beginnen
Dus ik moet 'em nog steeds een keer lezen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca BliksemSchigt = Hoegaarden verslaafd
DG houdt het bij de oude Bacardiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Bacardi Razz nu officieel te koop in de Gall&Gall in Weert!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bacardi Coco trouwens ook.....
Tis nog niet de laatste boek dus lijkt mij ni als je goed nadenktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat Pottert nou ook dood?
Verrassing enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:05 schreef vegeta het volgende:
[..]
Tis nog niet de laatste boek dus lijkt mij ni als je goed nadenkt![]()
![]()
![]()
Wat een kutsubforum is datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam net hier op het forum, toen ik niet ingelogd was...
Blijkt dat Iedereen is moderator forum er nog steeds te zijn ofzo
Razz OK Franky ... maar heeft hij ook Bacardi Big Apple?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Bacardi Razz nu officieel te koop in de Gall&Gall in Weert!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bacardi Coco trouwens ook.....
Het is blijkbaar weer terug. Ik zie het nu ook in de index staanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam net hier op het forum, toen ik niet ingelogd was...
Blijkt dat Iedereen is moderator forum er nog steeds te zijn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |