Ik ben het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb een lastige klant aan de lijn
Verbind 'm maar door naar mij. Ik weet er wel raad mee...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
Help die klant dan ipv te zitten Fok!kenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Help die klant dan ipv te zitten Fok!ken
Mag je wel opschietenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
* DarkShine moet zo nog verjaardagcadeau's kopen, me ma & zusje zijn morgen jarig.
hey stadsequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:32 schreef Eilanden het volgende:
Goedemiddag Boeren en Buitenlui!
"Word opend geen bestanden meer"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
't blijft druk
Ach hede...
een boze klant aan de lijn...
MIJN INTERNET DOET HET NIET!!
Oke dan ga ik ff wat instellingen nalopen....
Klant: " moet mijn pc daarvoor aan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen en computers .... *zucht*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
"Word opend geen bestanden meer"
Ik: "Hoe bedoeld u, zou gewoon moeten werken namelijk"
"Nou ik opend dit bestand en dan krijg ik dat het bestand ongeldig is"
Ik "Kom wel even kijken"
Wil ze een (ik geloof een) *.pdf openen in Word, "Je zo open ik al mijn bestanden" Ik heb toen een half uur nodig gehad om de verkenner uit te leggen en dat Word eigenlijk bedoeld is om Word bestanden te openen.
Toen vond ze me ineens dom omdat het veel makkelijker kon, naar 3 dagen begreep ze eindelijk dat haar manier toch niet zoveel makkelijker was
leuk spul johquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mensen en computers .... *zucht*
nee, heb net me eten op, ga er zo mee aan de gangquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Pascal al klaar met nomineren? Heb van Golfie en DG al binnen!
Rondje op kosten van mevrouw Frigo.
Zitten er echt zulke domme klanten tussen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
't blijft druk
Ach hede...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idiotsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
't blijft druk
Ach hede...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja had er net 1 aan de lijn.. dus ja ze zitten er tussenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zitten er echt zulke domme klanten tussen ?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef Bananenman het volgende:
Niet te geloven gister
Zit je in een café in Zaandam, zie ik een gast met Lacoste polo en Burberry pet. Kon al niet missen natuurlijk. Pakt 'ie z'n telefoon, zie ik feyenooit logo. Dus ik van what the fuck heb jij nou blabla. Bijna vechten nog. Raakten we echter aan de praat in plaats van te knokken, en heb ik 2,5 uur gepraat met hem over FIIIR, relletjes, plisie en weet ik veel wat nog meer
Die gast heeft al m'n bier betaald
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef Bananenman het volgende:
Niet te geloven gister
Zit je in een café in Zaandam, zie ik een gast met Lacoste polo en Burberry pet. Kon al niet missen natuurlijk. Pakt 'ie z'n telefoon, zie ik feyenooit logo. Dus ik van what the fuck heb jij nou blabla. Bijna vechten nog. Raakten we echter aan de praat in plaats van te knokken, en heb ik 2,5 uur gepraat met hem over FIIIR, relletjes, plisie en weet ik veel wat nog meer
Die gast heeft al m'n bier betaald
Hij vertelde ook dat hij altijd naar deze kroeg ging omdat hij bij andere altijd in elkaar geslagen werd door (echte) Ajax jongens uit Zaandamquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Kut kakkerlak
Hij is een vriend van de joden![]()
Wel lef dat ie toch nog met zn feyenoord logo op mobiel enzo komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat hij altijd naar deze kroeg ging omdat hij bij andere altijd in elkaar geslagen werd door (echte) Ajax jongens uit Zaandam
Koning![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat hij altijd naar deze kroeg ging omdat hij bij andere altijd in elkaar geslagen werd door (echte) Ajax jongens uit Zaandam
Koning![]()
Ja en hij verborg het ook niet ofzo...toen ik er wat van zei greep ie me bij m'n nek en vroeg ie of ik voor Ajax was, zei ik ja en gaf ik hem een duw, toen werd ie opeens rustig en ging die bier voor me halenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wel lef dat ie toch nog met zn feyenoord logo op mobiel enzo komt.
Wast het niet gewoon Cart_man?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja en hij verborg het ook niet ofzo...toen ik er wat van zei greep ie me bij m'n nek en vroeg ie of ik voor Ajax was, zei ik ja en gaf ik hem een duw, toen werd ie opeens rustig en ging die bier voor me halen!
Toen ie wegging zei hij nog van 'ik vond het gezellig, als we elkaar ooit in de toekomst tegenkomen bij een wedstrijd ofzo zal het denk ik niet zo gezellig zijn'
En dat maak je mee in Zaandam. Whehehehe
Dat hoor je beter te plannen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef clauwheee het volgende:
JustVeelzijdig
Mjah wij moeten hier ook nog boodschappen doen enzoStraks ook maar es doen...En Davis Cup en Tour dan...vraag ik me af
Je hebt helemaal gelijkquote:
Wat je wel niet meemaakt op een vrijdagavond in Zaandam jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat toch weer een belevenissen Bananenman!
Nee die praat niet, maar slaat alleen maar denk ik.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee die praat niet, maar slaat alleen maar denk ik.
Die combinatie zie je heel weinig. Je ziet wel stakkers met uitgaan met een Burberry pet ofzo, maar vaak hebben ze dan niet tegelijkertijd ook een Lacoste polo. Maargoed dat is niet het enige, ik zag het gewoon aan hem, aan z'n manier van doen, aan z'n kop. En hij aan mij denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef Superheld het volgende:
Ohja, het burberry petje + polo hoeft niet zoveel te zeggen hoor. Zelfs de grootste kneuzen kunnen dat kopen en dragen.
Wat ik me nou af vraag, wat voor accent had ie?![]()
Te duurquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Bananenman het volgende:
Enige wat ontbrak was een Stone Island jas
Al weet ik niet of dat merk ook zo in trek is bij rojeknorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Bananenman het volgende:
Enige wat ontbrak was een Stone Island jas
Toen ik daar de pub in kwam voor Feyenoord-NAC iig wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al weet ik niet of dat merk ook zo in trek is bij rojeknor
Teveel gezopen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Middag
Doe mij maar een glas water met een aspirientje
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Tong, blijf je de tennisjongens ook even namens mij aanmoedigen?
Dank, kan ik zo ff boodschappen doen. Al is het moeilijk wegkomen, met tennis op tv en Tour op de andere tv..quote:
Ik zap me wezenloosquote:
Hij moet heel hard tegen ballen slaan!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé, niet doen, er gaat hier iemand heel hard door het huis fietsen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé, niet doen, er gaat hier iemand heel hard door het huis fietsen
Zieligquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:19 schreef clauwheee het volgende:
Hij moet heel hard tegen ballen slaan!
ze doen het wel veilig toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou bij de Tour blijven GEWELDIG wat er gebeurt
Omdat het zo druk is ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben het zo heel erg zat deze dag...![]()
![]()
da's dan geen gaatje meer inmiddelsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wraaaaaaagh en natuurlijk zo'n debiel die het moeilijk vind om over een gaatje drie uur te doenwraaaaaaagh
Waar laat je het terrasje dan ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef DarkShine het volgende:
Zo een terrasje pikken en vandaar door naar het stadion!
In de auto?quote:
het balkon lijkt me een geschikte plekquote:
Mooi, eindelijk weer eens voetbal op tv! Gaan we eindelijk binnenkort weer beginnenquote:22.10-22.45 uur,Ned.2: STUDIO SPORT
wielrennen Tour de France,14e etappe
volleybal World Grand Prix (vrouwen):
Nederland-China
tennis Davis Cup:Slowakije-
Nederland
voetbal Intertoto:Roda JC-Slovan
Liberec
triathlon in Holten (Olympische
afstand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |