Nee die praat niet, maar slaat alleen maar denk ik.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee die praat niet, maar slaat alleen maar denk ik.
Die combinatie zie je heel weinig. Je ziet wel stakkers met uitgaan met een Burberry pet ofzo, maar vaak hebben ze dan niet tegelijkertijd ook een Lacoste polo. Maargoed dat is niet het enige, ik zag het gewoon aan hem, aan z'n manier van doen, aan z'n kop. En hij aan mij denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef Superheld het volgende:
Ohja, het burberry petje + polo hoeft niet zoveel te zeggen hoor. Zelfs de grootste kneuzen kunnen dat kopen en dragen.
Wat ik me nou af vraag, wat voor accent had ie?![]()
Te duurquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Bananenman het volgende:
Enige wat ontbrak was een Stone Island jas
Al weet ik niet of dat merk ook zo in trek is bij rojeknorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Bananenman het volgende:
Enige wat ontbrak was een Stone Island jas
Toen ik daar de pub in kwam voor Feyenoord-NAC iig wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al weet ik niet of dat merk ook zo in trek is bij rojeknor
Teveel gezopen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Middag
Doe mij maar een glas water met een aspirientje
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Tong, blijf je de tennisjongens ook even namens mij aanmoedigen?
Dank, kan ik zo ff boodschappen doen. Al is het moeilijk wegkomen, met tennis op tv en Tour op de andere tv..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |