Biertje gaat er wel in jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden voor iedereen die dat wil trouwens!
Roda op SS.
Nee tien jaar geleden met een hersenschudding doorgegaan. Op hersenscans is niks meer te zien. 'Je moet er mee leren leven.' Dat doe ik dan maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat klinkt kloten zeg !
Niks aan te doen dus?
Nou lekker danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee tien jaar geleden met een hersenschudding doorgegaan. Op hersenscans is niks meer te zien. 'Je moet er mee leren leven.' Dat doe ik dan maar.
Ja snel moe ben ik ook. Waarvan, vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb het laatste jaar van mijn studie in Duitsland gezeten en in de zomer was het klimaat daar toch anders en daardoor kreeg ik last van migraine .... hoofdpijn en erg snel moe door die hoofdpijn. Sinds ik weer terug ben heb ik er nauwelijks meer last van gehad
Ik denk er wel over er nog eens foto's van te maken want er moet iets mis zijn.quote:
Hoofdpijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee tien jaar geleden met een hersenschudding doorgegaan. Op hersenscans is niks meer te zien. 'Je moet er mee leren leven.' Dat doe ik dan maar.
Ja dat lijkt me ook wel (ik val ff in het gesprek sorryquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk er wel over er nog eens foto's van te maken want er moet iets mis zijn.
*tv aanzetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Avondetappe nu met Danielle en Reinout trouwens.
Mjah, had ik deze week heel erg, hoorde mezelf zeuren (heb zo'n koppijn, ben zo moe). Terwijl ik geen reet doe.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad ... hoofdpijn kan je echt uitputten, zelfs als je je fysiek helemaal niet inspant
Ik probeer nu niet als 'Papa Clau' te klinkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah, had ik deze week heel erg, hoorde mezelf zeuren (heb zo'n koppijn, ben zo moe). Terwijl ik geen reet doe.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk er wel over er nog eens foto's van te maken want er moet iets mis zijn.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik probeer nu niet als 'Papa Clau' te klinkenmaar als je je er langer last van blijft hebben, dan absoluut naar de dokter gaan (net als Tong die er naar moet laten kijken!), ik heb er destijds ook veel te lang mee doorgelopen
Zwarte Cross ??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
zo in me sas met badedas
lekker gedoucht zo naar bed, morgen vroeg op en richting Zwarte Cross![]()
Heerlijk hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb hier trouwens een heerlijk palmpje naast me staan
Heerlijk genieten is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |