Proximity hier, lijkt me wel leuke filmquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Eilanduh!![]()
En hoi Tolk!
* -Vaduz- gaat Studio Sport kijken.![]()
Te weinig geslapen afgelopen nacht?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Tong!
Ik had ook beter even kunnen gaan slapen
Nee, dat kan het niet zijn.. Maar ik heb steeds zoooo'n koppijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Te weinig geslapen afgelopen nacht?
Misschien migraine vanwege het weer? Heb ik jaren geleden ook een tijdje last van gehadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, dat kan het niet zijn.. Maar ik heb steeds zoooo'n koppijn
Geen idee..ik weet niet hoe migraine voelt..heb steeds een pijnlijk kloppend gevoel in mn hoofd, alsof er een strakke band op mn (voor)hoofd zit. Misschien is het ook wel weer m'n bloeddrukquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien migraine vanwege het weer? Heb ik jaren geleden ook een tijdje last van gehad
Dat lijkt me ook best lastig! Volgende keer kruip ik lekker mee in dat wonder-van-je-koppijn-af-bed van jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft altijd hoofdpijn, is goed mee te leven. Ik merk het niet eens meer totdat ik er aan denk.Maar soms als het erg warm is of als ik verkouden ben is het denk ik te vergelijken m et migraine. Kan een maand duren of een half jaar, soms is het er weer en kan ik niks verdragen, was net weer een beetje zo maar trok gelukkig snel weer weg.
Ik heb wel een heel duur nieuw bed jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best lastig! Volgende keer kruip ik lekker mee in dat wonder-van-je-koppijn-af-bed van je
Dat klinkt kloten zeg !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft altijd hoofdpijn, is goed mee te leven. Ik merk het niet eens meer totdat ik er aan denk.Maar soms als het erg warm is of als ik verkouden ben is het denk ik te vergelijken m et migraine. Kan een maand duren of een half jaar, soms is het er weer en kan ik niks verdragen, was net weer een beetje zo maar trok gelukkig snel weer weg.
Tja, je weet het niet hèquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel duur nieuw bed jaZou dat het zijn ?
0-0quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden voor iedereen die dat wil trouwens!
Roda op SS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |