met banaan erop ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:13 schreef Bananenman het volgende:
Jalalala. Ik heb lekker een ovenpizza gegeten
B'sia Dortmund (Ger) 1 - 1 Sigma Olomouc (Cze)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het Verbaast me wel dat VBL zich weinig bezig houdt met voorondes voor de uefa cup en ook de intertoto niet echt volgt.
Ooh ja en goede avoind allemaal.
Pizza Hawaiiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik wel een Hawai pizza
![]()
Was te verwachten. Bert luidde niet voor niets de noodklok na de verkoop van Ewerthon. Wie stonden er in de spits?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
B'sia heb ik een groot gedeelte van gezien op DSF (sat). Aardige pot met een terechte uitslag. B'sia was iets sterker maar voorin was het drama.
Ik dacht al net in het andere topic, er is iets met Tongie!! Mag ik met je mee? Ik heb ook koppijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
Koppijn slaat weer toe. Misschien tot later anders tot morgen.
En dat terwijl jouw helden weer op de tv zijn. Al die tros-debielenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
Teams & Torequote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was te verwachten. Bert luidde niet voor niets de noodklok na de verkoop van Ewerthon. Wie stonden er in de spits?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Een boerenfeest of iets dergelijks? Of zijn die niet in Hengelo?
Nu ja, ben weg! Prettig feest pfaf!
Laters!
klote manquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
20.55. Nog 30minuutjes dus.
Irene Moors te gast en geen Sara Kroos schijnt
Jawel, het is zaterdag, even stappen moet kunnen. Eerst even een maaltijd in elkaar flansenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe nou niet... is niet goed voor je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |