Dan heb je Bacardi Razz en Big Apple nog niet geprobeerd!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaat niets boven de originele Bacardi inderdaad
Ja dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar weer terug. Ik zie het nu ook in de index staan
Ooit het Bernini-mysterie gelezen? Die vind ik zelf beterquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Da Vinci Code is het boek wat ik tot nu toe het snelste uitgelezen heb!
tsja,sommige mensen vonden het geinig om het tijdelijk weer in te voerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam net hier op het forum, toen ik niet ingelogd was...
Blijkt dat Iedereen is moderator forum er nog steeds te zijn ofzo
Die gaat mee naar Egypte!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
Ooit het Bernini-mysterie gelezen? Die vind ik zelf beter
Goed boek, moet je eigenlijk lezen voor dat je aan de Da Vince Code begintquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ooit het Bernini-mysterie gelezen? Die vind ik zelf beter
Ja, daar is hij vanmorgen vroeg naar vertrokken. Zal gelukkig dus niet op de boot hebben gezetenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:14 schreef pascalheister het volgende:
Net met die zinkende boot op het nieuws in Alanya, daar was Cultheld toch ook heen
Big Apple en Razz zijn erg lekker!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed dat ik die mooi niet zie dan
En inderdaad Ailantsjie, nooit geprobeerd...
Ik wilde beginnen met de Da Vinci Code maar die pakte m'n vader toen, toen ben ik maar begonnen met Berniniquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed boek, moet je eigenlijk lezen voor dat je aan de Da Vince Code begint
Ik heb het natuurlijk andersom gedaan![]()
Daar komen ze nu meequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed boek, moet je eigenlijk lezen voor dat je aan de Da Vince Code begint
Ik heb het natuurlijk andersom gedaan![]()
Bij mij precies andersom, mijn pa wilde de DVC lezen en ik pakte 'm. Toen is m'n pa begonnen in Bernini, die ik weer van 'm gejat heb voordat ie 'm uit hadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wilde beginnen met de Da Vinci Code maar die pakte m'n vader toen, toen ben ik maar begonnen met Bernini
Tsss die van mij is al 85quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn opa (80 jaar) heeft de Kennedy-mars nog 1x uitgelopen!
Ik ben 24 en ik zal hem iig nooit uitlopen!quote:
Idd!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zouden kratjes moeten verkopen
Is nooit leuk geweest alleen irritant en een speelplaats voor de onzinusers.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef Noca het volgende:
De grap van dat IED forum is er toch wel af dacht ik zo.
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is nooit leuk geweest alleen irritant en een speelplaats voor de onzinusers.
die is er na 2 minuten al vanaf lijkt mij,de policy wordt er massaal overschreden,ze doen d'r best maar,ik vind het goed zo,schijtsubforumquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef Noca het volgende:
De grap van dat IED forum is er toch wel af dacht ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |