abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:35:12 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28828924

Vorig deeltje: Het Officiële PSV-Topic #106: Adieu Andre

Juweeltje uit de oude doos: Michel Valke

Stem hier voor het mooiste PSV-doelpunt allertijden: Klikle
quote:
PSV-preses: 'Minimaal vijf miljoen voor Lee'

15/7/2005 11:36

AS Monaco zal flink moeten betalen voor Young-Pyo Lee, verzekert PSV-voorzitter Rob Westerhof, die ontkent dat het contract van de Zuid-Koreaan een gelimiteerde afkoopsom bevat.
Volgens de preses beweren de zaakwaarnemers van Lee ten onrechte dat het contract van de linksback een maximale transfersom bevat van vijf miljoen euro. 'Het is precies andersom', vertelt Westerhof in het Algemeen Dagblad. 'We kunnen zelf onze prijs bepalen, met een minimum van vijf miljoen euro.'

Toch laat Westerhof weten dat hij vrede zal hebben met een eventueel vertrek van Lee. 'Het is jammer dat zo'n topspeler ons wellicht gaat verlaten, maar je houdt het niet tegen. Monaco is en interessant staatje om te wonen, je hoeft er nauwelijks belasting te betalen.'
quote:
Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'

15/7/2005 9 :04

Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs voor de eerste training liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'
Zoals VI.nl al vaker berichtte, wil Kalou weg bij Feyenoord voor een avontuur bij PSV. Het was dan ook vreemd dat hij twee weken terug, vlak voor de eerste training van het nieuwe seizoen, verklaarde op de website van zijn club, dat hij niets zou weten van de interesse van PSV. Tegelijkertijd liet technisch directeur Mark Wotte weten dat de negentienjarige speler niet weg mocht en al helemaal niet naar de concurrentie, oftewel PSV.

Vrijdagochtend veegt Kalou die woorden zelf van tafel in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord weet al lang wat ik wil, maar de leiding neemt me volgens mij niet serieus. Ze denken misschien dat ik een spel speel. Dat vind ik jammer, want ik wil correct zijn en bied een goeie oplossing aan: een transfer naar PSV. Dat is echt voor alle partijen het beste.'

Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'

'Dit is het moment om hogerop te gaan. Als Feyenoord me die kans niet gunt, heb ik een probleem. Ik zal de resterende jaren van mijn contract wel uitspelen, natuurlijk, ik blijf wel professional. Maar het plezier zal verdwijnen.'

'Ik heb liever dat we allemaal blij zijn. Ik, omdat ik naar PSV kan; Feyenoord, omdat het een goede transfersom voor me kan ontvangen. Als ik mijn contract uitdien, verdienen ze toch niks aan me, dat zullen ze toch niet willen?' En met een knipoog: 'Ik kan zó doorvliegen van China naar Zuid-Korea, waar PSV nu is.'
quote:
PSV in Korea

Uitzendschema Peace Cup:

15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES

16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2

19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES

17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2

14.00 PSV - Once Caldas ES2

18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2

14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES

19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2

20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES

12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2

21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES

12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2

24 juli 12.00 Finale ES2

18.45 Finale ES

ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28828998
fipo!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28829009
Sepo

Ik vraag me af wie volgend seizoen de corners mag gaan nemen. Ferreyra neemt er nu een, maar ik neem vooralsnog niet aan dat hij een basisspeler wordt. Cocu zou zonde zijn, aangezien hij zo kopsterk is. Farfan Ik denk dat hij voor de afvallende bal klaarstaat.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:39:11 #4
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28829048
Vayrynen heeft een goede trap in z'n poten, lijkt me een geschikte voor corners.
pi_28829076
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:37 schreef JustJunior het volgende:
Sepo

Ik vraag me af wie volgend seizoen de corners mag gaan nemen. Ferreyra neemt er nu een, maar ik neem vooralsnog niet aan dat hij een basisspeler wordt. Cocu zou zonde zijn, aangezien hij zo kopsterk is. Farfan Ik denk dat hij voor de afvallende bal klaarstaat.
Als John de Jong er in staat, zal hij ze wel nemen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_28829561
En dat was 't weer
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:56:11 #7
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28829563
2-1 gewonnen. Nu maar kijken wat het zondag wordt tegen Caldas
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:58:15 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28829634
Zo dat gaat snel... 1 topic in 1 dag...

tvp
maar goed de eerste wedstrijd gewonnen dus... goede zaak
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:59:44 #9
125224 M.deHond
Uw mening telt.
pi_28829680
EDIT;Geen polls in VBL zie FAQ

[ Bericht 93% gewijzigd door DutchGooner op 15-07-2005 14:01:02 ]
Wat vindt het volk hiervan ?
pi_28829702
HAHA, op 't laatst hoorde je nog 't publiek roepen:

Boe âh, Boe âh

net Park opt stadhuisplein
pi_28829722
Overigens is andere wedstrijd 1-1 als ik me niet vergis
pi_28829886
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28829895
Jullie krijgen weer 3 Zuid-Amerikanen lees ik in deel 106.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28829949
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Als 't ff mee zit wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:08:58 #15
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28829958

[ Bericht 30% gewijzigd door Zapper op 15-07-2005 14:14:01 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28830010
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als 't ff mee zit wel
Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_28830042
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!
Leek mij ook onhaalbaar. Maar Steef zegt dat waarschijnlijk Zabaleta komt, maar als hij zelf niet wil, dan komt Rafaël. Steef is een scout van Feyenoord in Zuid-Amerika en al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28830083
Hoe heet Steef nog meer dan, want de scoutingsstaf van Feyenoord bevat bij mijn weten geen Steef.

Lees het vanavond wel dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28830084
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Nou van mij mogen ze die grotendeels houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28830114
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet Steef nog meer dan, want de scoutingsstaf van Feyenoord bevat bij mijn weten geen Steef.
Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.
pi_28830145
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.
Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.
www.thuisuiteten.nl
pi_28830155
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.
Dan is ie nostradamus, want al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.
pi_28830202
Nou, wat jij wilt. Droom gerust verder, ik ga boodschappen doen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:19:48 #24
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28830273
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
ik ga boodschappen doen.
Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mm
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28830715
we kunnen ook TE snel gaan zeg...
zo volg ik het nieuws niet meer...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:41:32 #26
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28830920
Zo, ik ben terug, en we zijn alweer 4 pagina's verder Arme cultheld..als hij van vakantie terug is, moet hij een stuk of 10 topics doorwerken
pi_28831042
Daarom ga ik ook ff langs een internetcafé na een paar dagen of zo.
pi_28831076
Ooijer heeft getekend bij Genoa. Wat blijft er nog over?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:51:12 #29
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28831266
Farfan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:52:56 #30
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831329
En weer een ajax-klojo die in ons mooie topic komt trollen...

In het net afgelopen superseizoen zie je ze niet, en nu er een aantal goeie spelers vertrekken schieten ze opeens als paddestoelen uit de grond. Echt heel triest

Las net in het feyenoord-topic dat zo'n gast Kalou wou ruilen tegen Alex haha

En kankeren op die Kalou die lui daar Tering...ze hebben zich zó hard al neergelegd bij zijn vertrek. Als ik Kalou was en ik hoorde hoe ze over me praten, dan zou ik nu al helemáál wegwillen
pi_28831335
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Jajong het volgende:
Farfan
Waarom een ?

Die jongen staat gewoon in de basis volgend jaar en zal een stuk of 10 assists geven en rond de 10 doelpunten maken.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:54:13 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28831376
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef johannes1986 het volgende:
Ach,sommige PSVers hier zijn er ook niet vies van om dat in de ajax en Feyenoord topics te doen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28831454
quote:
15/7/2005 - 'PSV wilde ook Argentijnse spits op proef meenemen naar Korea'
(Gepost door RvN)

Guus Hiddink was niet alleen van plan om de Costaricaanse back op proef mee te nemen naar Zuid-Korea, maar ook een jonge Argentijnse spits. Dat meldde althans de Argentijnse voetbalkrant Ole vorige week. Blijkbaar is die stage dus niet doorgegaan. Het zou gaan om Juan Carlos Carrizo aanvaller van een jeugdelftal van San Lorenzo. Gesproken werd al dat als hij zou overtuigen PSV 2,5 miljoen dollar zou betalen, overigens afhankelijk van hoeveel wedstrijden hij voor PSV zou gaan spelen.
En cultheld, een bekende?
quote:
15/7/2005 - ED: PSV laat Alex niet gaan; wel of geen noodclausule in contract Alex?
(Gepost door RvN)

In het Eindhovens Dagblad laat Westerhof weten de Braziliaan Alex absoluut niet te laten gaan. Inter zou interesse hebben en daar al met Chelsea over gesproken hebben volgens Italiaanse media. Hiddink bevestigde wel dat er iets speelt qua interesse. "Alex heeft bij PSV een contract tot 1 juli 2006 en daaraan valt niet te tornen" aldus Westerhof.
PSV Netwerk
Het opmerkelijke is dat Westerhof in het Eindhovens Dagblad de geruchten tegenspreekt dat er een 'noodclausule' in het contract van Alex zou staan op basis waarvan Chelsea hem eerder zou kunnen overhalen naar de Engelse club.
PSV Netwerk
Vanmorgen liet Guus Hiddink in het marathon interview met de VPRO uit zichzelf weten dat er een noodclausule zou zijn waarmee Chelsea hem al in de komende winterstop zou kunnen halen indien dat voor de Engelsen van belang zou zijn.
pi_28831488
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach,sommige PSVers hier zijn er ook niet vies van om dat in de ajax en Feyenoord topics te doen.
Hè cult, nudge nudge, wink wink
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:57:24 #35
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831497
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik hou er helemaal niet van, maar ik heb het nu ook maar voor een keer gedaan in het Feyenoord-topic. Kijken of hun het waarderen

Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax-en Feyenoord-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in
pi_28831503
quote:

In het net afgelopen superseizoen zie je ze niet, en nu er een aantal goeie spelers vertrekken schieten ze opeens als paddestoelen uit de grond. Echt heel triest
Ja inderdaad ik ben hier nooit te zien
pi_28831518
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:56 schreef Wedge het volgende:

[..]

En cultheld, een bekende?
[..]

Ik ken alleen spelers van het eerste elftal van San Lorenzo. Van Boca en River ken ik wel een hoop jeugdspelers.
pi_28831529
quote:
En kankeren op die Kalou die lui daar Tering...ze hebben zich zó hard al neergelegd bij zijn vertrek. Als ik Kalou was en ik hoorde hoe ze over me praten, dan zou ik nu al helemáál wegwillen
We kankeren niet op 'm omdat we denken dat 'ie al weg is, maar omdat 'ie weg wil en alles zo in de pers brengt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:59:34 #39
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28831561
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef johannes1986 het volgende:

Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax,PSV Feyenoord-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in
Kleine aanpassing
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28831564
quote:

Las net in het feyenoord-topic dat zo'n gast Kalou wou ruilen tegen Alex haha

ach, één ieder ajax talentje is altijd beter dan onze spelers
Heb je dat nog niet door?
pi_28831600
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax-en Feyenoord-fokkers en PSV-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in
Sommige PSV'ers kunnen er ook wat van hoor
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:01:01 #42
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28831608
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef VoreG het volgende:
Ooijer heeft getekend bij Genoa. Wat blijft er nog over?
PSV zit dit jaar met veel vertrekkende spelers. (zie je vaker na een Topjaar)

ajax zit volgend jaar met het vertrek van:
de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
Allen waarschijnlijk transfervrij
pi_28831613
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

We kankeren niet op 'm omdat we denken dat 'ie al weg is, maar omdat 'ie weg wil en alles zo in de pers brengt.
Wees blij dat Kalou geen hersenschimmen creëert: Hij is tenminste open en eerlijk.
pi_28831641
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wees blij dat Kalou geen hersenschimmen creëert: Hij is tenminste open en eerlijk.
Niet erg netjes om zo open en eerlijk zijn tegen de pers. Als je weg wil kan je dat gewoon tegen de clubleiding zeggen, en de uitkomst van dat gesprek heb je maar te accepteren.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:03:01 #45
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831662
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kleine aanpassing
Haha mooie aanpassing

Mooie beroep he, Moderator
pi_28831712
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet erg netjes om zo open en eerlijk zijn tegen de pers. Als je weg wil kan je dat gewoon tegen de clubleiding zeggen, en de uitkomst van dat gesprek heb je maar te accepteren.
Kalou is ook maar een mens en geen auto of zo. In het bedrijfsleven komt 't ook zo vaak voor. Topmanagers worden weg gehaald bij kleinere bedrijven door grote concerns en uiteraard staat daar een vergoeding tegenover. Wotte is degene die weinig te willen heeft: Hij kan alleen nog onderhandelen over de transfersom, want Kalou tekent toch niet bij.
pi_28831730
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
Maakt niet veel uit. De CL winst en kampioenschap brengt genoeg geld op
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:05:37 #48
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28831743
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV zit dit jaar met veel vertrekkende spelers. (zie je vaker na een Topjaar)

de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
eerste 3 tekenen gewoon bij. daar zorgt vGeel wel voor.
pi_28831767
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Jajong het volgende:

[..]

En Keje Molenaar natuurlijk.
pi_28831778
quote:

[..]

van Geel slaat ze in elkaar als ze niet bijtekenen.
pi_28831789
Ben je een weekje weg, is Ooijer ook opeens naar Genoa. Lee naar Frankrijk, Alex misschien weg...
Prijs van het succes, maar ik zou er als ik Hiddink was behoorlijk pissig van worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28831798
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kalou is ook maar een mens en geen auto of zo. In het bedrijfsleven komt 't ook zo vaak voor. Topmanagers worden weg gehaald bij kleinere bedrijven door grote concerns en uiteraard staat daar een vergoeding tegenover. Wotte is degene die weinig te willen heeft: Hij kan alleen nog onderhandelen over de transfersom, want Kalou tekent toch niet bij.
PSV groter dan Feyenoord
pi_28831819
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

PSV groter dan Feyenoord
Wou jij iets anders beweren dan?
Klik dan als je durft
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:08:12 #54
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831822
Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar het vertrek van De Jong en Pienaar vangen ze wel op. Elk jaar ploppen er weer enkele goeie jeugdspelers uit de grond bij Ajax, en dat zal dan niet anders zijn.

Behalve Trabelsi gaat Maxwell natuurlijk ook weg, die speelt het laatste halfjaar van het seizoen zonder blessure's uit, en dan tekent hij bij een hele mooie club in Italië of Spanje
pi_28831835
quote:

[..]

pi_28831844
quote:

[..]

PSV groter dan Feyenoord
Internationaal zeker wel. Heel Zuid-Korea en Brazilië zijn voor PSV. Daarnaast ook nog een groot deel van België.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:08:53 #57
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28831849
quote:

[..]

PSV groter dan Feyenoord
Ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:09:00 #58
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28831853
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik ben hier nooit te zien
Wie ben jij

pi_28831861
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef johannes1986 het volgende:
Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar het vertrek van De Jong en Pienaar vangen ze wel op. Elk jaar ploppen er weer enkele goeie jeugdspelers uit de grond bij Ajax, en dat zal dan niet anders zijn.

Behalve Trabelsi gaat Maxwell natuurlijk ook weg, die speelt het laatste halfjaar van het seizoen zonder blessure's uit, en dan tekent hij bij een hele mooie club in Italië of Spanje
Volgens mij is dit het PSV-topic.
pi_28831871
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wou jij iets anders beweren dan?
pi_28831904
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wacht, ik pas het een beetje aan:

'Het stadion van feyenoord is groter dan dat van psv'.

Zo klopt het.
Klik dan als je durft
pi_28831908
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef johannes1986 het volgende:
En komen Cicinho en Nuno Valente ze vervangen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:11:16 #63
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28831928
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is dit het PSV-topic.
Zoals je net hebt kunnen lezen, gingen we net een zijspoortje in over het probleem van spelers die weggaan, dus ook bij Ajax. Toen werden deze namen volledig terecht genoemd en daar wou ik even op reageren, en dat is nu voor mij afgedaan.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:12:14 #64
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28831965
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zo klopt het.
Ik ben het helemaal met je eens
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:12:53 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28831986
quote:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker dat jij je heel erg vergist.

De enige die misschien wel bij zou kunnen tekenen is De Jong maar die schijnt een aanbieding van Arsenal op zak te hebben om volgend jaar voor flink wat tekengeld (en transfervrij) te tekenen

De rest loopt gewoon gratis en voor niks weg uit amsterdam, net zoals Vogel en Bommel bij ons dit jaar.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:14:15 #66
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832028
Ik vind het leuk om te zien dat Hiddink de jeugd nu meer de kans geeft. Wat zijn de precieze posities van Aisaitti, Dufour en Beerens?
pi_28832051
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker dat jij je heel erg vergist.
De onderhandelingen met Pienaar worden binnenkort weer hervat, dus wellicht dat daar wat uit voortkomt.

Maar goed, laat ik er maar over ophouden. Straks krijg ik het verwijt te trollen in het topic
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:17:25 #68
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832142
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

De onderhandelingen met Pienaar worden binnenkort weer hervat, dus wellicht dat daar wat uit voortkomt.

Maar goed, laat ik er maar over ophouden. Straks krijg ik het verwijt te trollen in het topic
Dat is natuurlijk een volstrekte overdrijving van mijn mening die jij als feit vergeeft

Langskomen in topics van rivalen als het eventjes minder gaat en dan negatief lopen doen over de desbetreffende club, dat vind ik trollen ja, en daar hebben sommige mensen een handje van
pi_28832158
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:17 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een volstrekte overdrijving van mijn mening die jij als feit vergeeft

Langskomen in topics van rivalen als het eventjes minder gaat en dan negatief lopen doen over de desbetreffende club, dat vind ik trollen ja, en daar hebben sommige mensen een handje van
Stel je niet aan, man.
Klik dan als je durft
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:19:27 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28832216
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef ThomasBerge het volgende:

Blijkbaar is ie weinig gewend.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28832250
quote:

[..]

PSV is KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!

vrijdag 15 juli 2005 @ 15:20:48 #72
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832255
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Blijkbaar is ie weinig gewend.
Ik ben niet de enige die het irritant vind hoor
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:22:39 #73
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28832323
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zo klopt het.
PSV is als club niet groter dan feyenoord.
Maar feyenoord loopt sportief gewoon een heel stuk achter op PSV en ajax.

Als je in de afgelopen 30 jaar maar 3x kampioen wordt van Nederland, tja.........
Het winnen van de UEFA Cup was een leuke uitschieter maar voor de rest is het ook op Europees gebied huilen met de pet op de afgelopen 30 jaar.
pi_28832454
Nationaal heeft PSV niet meer fans dan Feyenoord, maar internationaal zeker wel. Financieel is PSV de grootste club van Nederland.
pi_28832455
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV is als club niet groter dan feyenoord.
Maar feyenoord loopt sportief gewoon een heel stuk achter op PSV en ajax.

Als je in de afgelopen 30 jaar maar 3x kampioen wordt van Nederland, tja.........
Het winnen van de UEFA Cup was een leuke uitschieter maar voor de rest is het ook op Europees gebied huilen met de pet op de afgelopen 30 jaar.
Waarop is die 'grootte' van de club dan gebaseerd? Als je alles naast elkaar legt, denk ik dat feyenoord het wint van psv met het stadion, hoeveelheid supporters, stad en iets vaags als geschiedenis. Psv wint met prestaties, beleid, topverkopen, topaankopen, prijzen, continuiteit, etc.
Klik dan als je durft
pi_28832459
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die het irritant vind hoor
Waarom probeer je zo'n mooie zinnen te maken met al die moeilijke woorden terwijl je niet eens weet hoe je het werkwoord 'vinden' vervoegt?
pi_28832579
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Jajong het volgende:
Farfan
had jou club maar zo'n speler.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:29:16 #78
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28832588
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarop is die 'grootte' van de club dan gebaseerd? Als je alles naast elkaar legt, denk ik dat feyenoord het wint van psv met het stadion, hoeveelheid supporters, stad en iets vaags als geschiedenis. Psv wint met prestaties, beleid, topverkopen, topaankopen, prijzen, continuiteit, etc.
Ja maar kenbaar blijft de gescheidenis nog steeds mee spelen denk ik...
en de 'klassieker'
Kijk ik zal niet ontkennen dat Ajax gewoon het bekendst is zeg je Nederland zeg je Ajax.. maar ik denk dat PSV de laatste jaren het toch ook wel redelijk doet

en ik zal in Oz ff mijn best doen om PSV te promoten
pi_28832589
quote:

[..]

Heel voetbalminnend Zuid-Korea, een groot deel van België en veel Brazilianen supporten PSV. Daar zullen de komende 10 jaar nog een hoop Yanks, Chinezen en andere Zuid-Amerikanen bij komen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:29:49 #80
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28832616
quote:

[..]

Met de grootte van club doelde ik inderdaad op stadion en supporters.
pi_28832639
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik zal niet ontkennen dat Ajax gewoon het bekendst is zeg je Nederland zeg je Ajax.. maar ik denk dat PSV de laatste jaren het toch ook wel redelijk doet
Jullie staan op een mooie maar erg verre 2e plek
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:30:32 #82
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832641
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom probeer je zo'n mooie zinnen te maken met al die moeilijke woorden terwijl je niet eens weet hoe je het werkwoord 'vinden' vervoegt?
Waarschijnlijk omdat dat mijn schrijfstijl is, net zoals jij zoveel mogelijk zinnen met woorden van 1 of 2 lettergrepen maakt, omdat dat het beste bij jou past.

Wat was er fout aan het vervoegen van het werkwoord vinden in mijn zin?
pi_28832680
Er had een t achter die d gemoeten.
pi_28832722
quote:

Mooi, dus ik mag nu zeggen wat ik wil zonder als troller gebrandmerkt te worden
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:34:42 #85
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832812

[ Bericht 100% gewijzigd door johannes1986 op 15-07-2005 15:36:32 ]
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 15:35:02 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28832819
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef cultheld het volgende:
Nationaal heeft PSV niet meer fans dan Feyenoord, maar internationaal zeker wel. Financieel is PSV de grootste club van Nederland.
Nationaal heeft psv mínder fans dan Feyenoord.
Internationaal hebben ze nu even wat succesfans. En wat spleten in Korea die "fan" zijn zolang Hiddiengu trainer is. Djeez, ze hebben een incidenteel CL-succesje gehad en meteen denken ze dat ze meetellen in Europa.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28832864
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Haha...het is niet het onderwerp in de zin hoor, maar ik.

Wie? Ik

Ik loop, stam + ...

Ik loop..

Ik vind..

Lees nog maar eens terug. Ik heb vannacht niet eens geslapen en zie zelfs dat het fout is.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:37:03 #88
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28832888
PSV begint Peace Cup met moeizame zege

15/7/2005 15:21

PSV boekte de eerste zege in het toernooi om de Peace Cup. In Seoul was de Nederlandse kampioen met 2-1 te sterk voor Seongnam Ilhwa. Opnieuw was Robert matchwinner.
Voor rust stond de eindstand al op het scorebord. In het snikhete World Cup Stadium stuurde coach Guus Hiddink nu wel zijn sterkst mogelijke opstelling het veld in, met uitzondering van Wilfred Bouma die nog op de bank begon. Michael Lamey nam zijn plaats in. In de aanval startten Jerfferson Farfán, Jan Vennegoor of Hesselink en Robert.

Al na vier minuten schoot Phillip Cocu PSV naar 1-0. Lang hielden de Eindhovenaren de voorsprong niet vast, want na een misverstand tussen André Ooijer en Alex profiteerde Do-Hoon Kim: 1-1. Halverwege de eerste helft nam PSV opnieuw de leiding, ditmaal dankzij een lob van Robert, die ook de tweede Brabantse kans benutte.

De ploeg van Hiddink had overigens niet te klagen over de efficiency van de Koreaanse opponent, die meer kansen creëerde, maar er niet in slaagde naast PSV te komen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:37:17 #89
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28832903
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lees nog maar eens terug. Ik heb vannacht niet eens geslapen en zie zelfs dat het fout is.
Ik zie het bij nader inzien ook, ik heb het al gewijzigd

Ik neem mijn bus zout mee, en ga eens in zijn zin kijken
pi_28832906
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Nationaal heeft psv mínder fans dan Feyenoord.
Internationaal hebben ze nu even wat succesfans. En wat spleten in Korea die "fan" zijn zolang Hiddiengu trainer is. Djeez, ze hebben een incidenteel CL-succesje gehad en meteen denken ze dat ze meetellen in Europa.
Jealousy is a motherfucker.
pi_28832934
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij zei dat hij dat al had gezegd, en dat hij niet werd serieus genomen, nu brengt die het naar de pers en er is rep en roer nu moet Feyenoord leiding het wel serieus nemen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:41:22 #92
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28833036
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...

Het is óf: "...je zulke mooie zinnen... " óf " ...je zo'n mooi zin... ".

Bovendien was een komma tussen " terwijl " en " je " op zijn plaats geweest; een interpunctiefout.

Haal dus eerst even de balk in je eigen oog weg, voordat je begint te zeiken over mijn splinter...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:42:30 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28833080
Zullen we nu maar stoppen met de Nederlandse les?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28833134
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nou en , maar wij pakken de laatste jaartjes toch wel de prijzen en dat telt.
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 15:43:44 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28833137
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...

Het is óf: "...je zulke mooie zinnen... " óf " ...je zo'n mooi zin... ".

Bovendien was een komma tussen " terwijl " en " je " op zijn plaats geweest; een interpunctiefout.

Haal dus eerst even de balk in je eigen oog weg, voordat je begint te zeiken over mijn splinter...
Hij zegt juist dat mooie zinnen er niet toe doén, sukkel.
Alleen: als je dan tóch zo je best doet, doe het dan ook foutloos.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:45:00 #96
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28833186
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaag
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:45:01 #97
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28833187
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klopt... vooral als je gaat kijken naar het aantal landstitels...
Maar goed voetbal zal nog wel ff door blijven gaan en hoop doet leven
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:46:21 #98
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28833233
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij zegt juist dat mooie zinnen er niet toe doén, sukkel.
Alleen: als je dan tóch zo je best doet, doe het dan ook foutloos.
Ik doe er niet extra mijn best voor, het is iets wat je in je hebt of ontwikkelt. En natuurlijk maak ik weleens een foutje
pi_28833235
drommels al weer een nieuw topic
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:50:40 #100
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28833396
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Scholen zijn dicht, dus lijkt me goed idee
pi_28833415
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nou en , maar wij pakken de laatste jaartjes toch wel de prijzen en dat telt.
Ja inderdaad jullie hebben net als Ajax de landstitel gewonnen wat is het verschil dan? Europees hebben we beiden niks
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:56:25 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28833647
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja inderdaad jullie hebben net als Ajax de landstitel gewonnen wat is het verschil dan? Europees hebben we beiden niks
*snik* VoreG ik ben het met je eens
En dat op het gebied van voetbal het moet niet gekker worden
pi_28833745
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:

[..]

*snik* VoreG ik ben het met je eens
En dat op het gebied van voetbal het moet niet gekker worden
Agh voor de verandering mag dat wel eens. Na oktober zullen we dat een lange tijd niet mee maken
pi_28833806
Ik heb ergens wel medelijden met onze Amsterdamse vrienden. Zijn wij in april kampioen en dan moet Ajax in de play-offs tegen AZ, FC Twente, Heerenveen, Vitesse en zelfs Feyenoord en dan zul je zien dat Ajax die niet wint.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:02:14 #105
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28833898
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met onze Amsterdamse vrienden. Zijn wij in april kampioen en dan moet Ajax in de play-offs tegen AZ, FC Twente, Heerenveen, Vitesse en zelfs Feyenoord en dan zul je zien dat Ajax die niet wint.
Of andersom natuurlijk, dat kan ook
pi_28833926
Dat acht ik niet waarschijnlijk.
pi_28833972
Agh het gaat gewoon weer tussen PSV en Ajax we zien wel hoe het loopt
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:04:58 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28833997
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Of andersom natuurlijk, dat kan ook
Als er geen bekwame vervangers voor de vertrekkende spelers worden aangetrokken zou dat goed kunnen ja.

Ooijer is officieel nog niet weg en Lee naar Monaco lijkt voorlopig ook van de baan gezien die Evra weer eerst moeten verkopen.

Dus tot nu toe zijn alleen, Vogel, Bommel en Park echt weg.
pi_28834003
quote:
Dat acht ik niet waarschijnlijk
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:05:19 #110
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28834009
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Agh voor de verandering mag dat wel eens. Na oktober zullen we dat een lange tijd niet mee maken
das waar
Maar ik zal mijn best doen om het te volgen daar
pi_28834014
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Dat acht ik niet waarschijnlijk.
Want Ajax mist ook 5 basisspelers en moet dus ook aan een geheel nieuw team bouwen wat de laatste 9 wedstrijden gewoon goed heeft gepresteerd

Tja, de logica is er.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:07:03 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28834067
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

das waar
Maar ik zal mijn best doen om het te volgen daar
Mocht Guus toch nog bondscoach of adviseur worden, zal het denk ik wel goed te volgen zijn
pi_28834082
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:

[..]
Ooijer is officieel nog niet weg en Lee naar Monaco lijkt voorlopig ook van de baan gezien die Evra weer eerst moeten verkopen.

AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.

Hiermee lijkt de leegloop bij de Eindhovense club nog niet ten einde, want Young-Pyo Lee staat in de nadrukkelijke belangstelling van AS Monaco. Bovendien hengelt Internazionale naar de diensten van Alex.

Ik ga er van uit dat de Telegraaf het voor de verandering gewoon goed heeft
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:07:26 #114
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28834083
quote:
Zonder humor vaart niemand wel. maarre "Eindhovense Vriend" van me... ik denk dat je wel eens raar op zou kunnen kijken in april
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:08:06 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28834108
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:

[..]

AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.

Hiermee lijkt de leegloop bij de Eindhovense club nog niet ten einde, want Young-Pyo Lee staat in de nadrukkelijke belangstelling van AS Monaco. Bovendien hengelt Internazionale naar de diensten van Alex.

VI meldde het ook, dus dat zit wel snor
pi_28834110
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Want Ajax mist ook 5 basisspelers en moet dus ook aan een geheel nieuw team bouwen wat de laatste 9 wedstrijden gewoon goed heeft gepresteerd

Tja, de logica is er.
Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.
pi_28834119
quote:

[..]

Ze wisten het vertrek van Co naar Porto ook al maanden van tevoren te melden, dus ik heb er wel vertrouwen in.
pi_28834154
'Zelfs Feyenoord'? Wij zijn de ploeg die jullie het afgelopen jaar het moeilijkste hebben gemaakt, Cultheld.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:10:00 #119
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28834171
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.
Sorry hoor maar ik moet het eerst zien en dan geloven.. ik ken die spelers totaal niet.. en dat vorig jaar het team klopte was mooi... maar ik moet gewoon nog zien wat het allemaal wordt...
ik verwacht veel van Ajax met Danny blind.. wanneer kunnen we weer een poll maken ??
pi_28834174
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef fransie102 het volgende:
'Zelfs Feyenoord'? Wij zijn de ploeg die jullie het afgelopen jaar het moeilijkste hebben gemaakt, Cultheld.
Nee hoor, 4 punten en de Amstel halve finale op karakter gewonnen. Tegen Roda hebben we slechts 1 punt gepakt.
pi_28834244
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ah tja, die amateurclubs. Ik kon het verwachtten. Sterk

Diezelfde tegenstand hebben ze sowieso nog in 18 wedstrijden komend seizoen, dus dat zijn al 54 punten. Volgens mij vond jij Simons totaal niet kampioenswaardig? Die clubhopper uit Rusland moet zich ook nog eerst maar bewijzen.Vayrinen heeft zich ook nog niet op CL-niveau laten zien. maar ja, natuurlijk elke aankoop van PSV heeft zich de laatste jaren bewezen.

Iedereen zegt wel eens dat wij teveel verwachten van Ajax altijd, maar ik denk dat veel PSV'ers zich ook lelijk zullen verkijken na een Europees goed seizoen. Dat middenveld vervang je niet zo maar en ik ben wel eens benieuwd hoe dat gedoe rondom Hiddink zich ontwikkelt. Hoe je het ook wendt of keert, dat zal afleiden.
pi_28834315
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ah tja, die amateurclubs. Ik kon het verwachtten. Sterk

Diezelfde tegenstand hebben ze sowieso nog in 18 wedstrijden komend seizoen, dus dat zijn al 54 punten. Volgens mij vond jij Simons totaal niet kampioenswaardig? Die clubhopper uit Rusland moet zich ook nog eerst maar bewijzen.Vayrinen heeft zich ook nog niet op CL-niveau laten zien. maar ja, natuurlijk elke aankoop van PSV heeft zich de laatste jaren bewezen.

Iedereen zegt wel eens dat wij teveel verwachten van Ajax altijd, maar ik denk dat veel PSV'ers zich ook lelijk zullen verkijken na een Europees goed seizoen. Dat middenveld vervang je niet zo maar en ik ben wel eens benieuwd hoe dat gedoe rondom Hiddink zich ontwikkelt. Hoe je het ook wendt of keert, dat zal afleiden.
Ik hoop dat ik me vergis wat betreft Simons.
In Väyrynen en Ferreyra zie ik het toch wel zitten. Ferreyra had het bij CSKA gewoon niet naar z'n zin, dus hij kan weer helemaal opbloeien in het gemoedelijke Eindhoven. Ik zeg wel gelijk dit: Als Alex onverhoopt wordt verkocht, dan kan PSV het voor komend seizoen schudden. Blijft Alex, dan wordt PSV kampioen. Alex is na John Terry de beste verdediger ter wereld.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:15:11 #123
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28834331
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef fransie102 het volgende:
1-1, 3-3, 4-2... Ja, je hebt gelijk
pi_28834361
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als er geen bekwame vervangers voor de vertrekkende spelers worden aangetrokken zou dat goed kunnen ja.

quote:
15/7/2005 - ED: Westerhof verwacht vandaag akkoord over Lee
(Gepost door RvN)

Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV voorzitter Westerhof zou verwachten dat Monaco en PSV vandaag een akkoord bereiken over Young-pyo Lee. "De club wil zaken doen en wij kunnen niet concurreren met de salarissen die daar worden betaald. Hij kan in het buitenland drie tot vijf keer zoveel verdienen."
PSV.netwerk.to
pi_28834422
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

PSV.netwerk.to
Wat ben jij gemeen zeg
pi_28834432
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

In Väyrynen en Ferreyra zie ik het toch wel zitten. Ferreyra had het bij CSKA gewoon niet naar z'n zin, dus hij kan weer helemaal opbloeien in het gemoedelijke Eindhoven. Ik zeg wel gelijk dit: Als Alex onverhoopt wordt verkocht, dan kan PSV het voor komend seizoen schudden. Blijft Alex, dan wordt PSV kampioen. Alex is na John Terry de beste verdediger ter wereld.
Maar net zeg je in een ander topic dat jij een speler na 1 wedstrijd al helemaal goed kan beoordelen Wat is het nou?

Die vergelijking van die Ferrerya slaat dus helemaal op stront. Misschien had ie problemen met het weer en is ie na een jaar na Zuid-Europa. Of jij kent hem natuurlijk al helemaal persoonlijk

En PSV is dus afhankelijk van 1 speler? Dus na 1 juni 2006 is het over voor PSV? Want dan is Alex weg.
pi_28834595
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar net zeg je in een ander topic dat jij een speler na 1 wedstrijd al helemaal goed kan beoordelen Wat is het nou?

Die vergelijking van die Ferrerya slaat dus helemaal op stront. Misschien had ie problemen met het weer en is ie na een jaar na Zuid-Europa. Of jij kent hem natuurlijk al helemaal persoonlijk

En PSV is dus afhankelijk van 1 speler? Dus na 1 juni 2006 is het over voor PSV? Want dan is Alex weg.
Nee, zo moet je het niet zien. Maar Alex zorgt voor zo'n enorme rust achterin dat de middenvelders meer naar voren durven te voetballen. De backs kunnen ook rustig opkomen omdat Alex toch wel achterin blijft met een concentratie van 200%. Ferreyra had geen problemen met het weer, want hij heeft in diverse interviews aangegeven dat het leven hem daar niet beviel.
Over Simons: Hij moet nog worden ingepast. Ik kan hem pas beoordelen wanneer hij aan het PSV-systeem is gewend.
pi_28834722
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, zo moet je het niet zien. Maar Alex zorgt voor zo'n enorme rust achterin dat de middenvelders meer naar voren durven te voetballen. De backs kunnen ook rustig opkomen omdat Alex toch wel achterin blijft met een concentratie van 200%. Ferreyra had geen problemen met het weer, want hij heeft in diverse interviews aangegeven dat het leven hem daar niet beviel.
Over Simons: Hij moet nog worden ingepast. Ik kan hem pas beoordelen wanneer hij aan het PSV-systeem is gewend.
Dus is PSV afhankelijk van 1 speler en dat is Alex? Dus als Alex wegvalt, zullen de middenvelders meer naar achteren voetballen (wat natuurlijk niet goed is, aanvallen is de beste verdediging en achteruit lopen is nooit goed), de backs blijven ook hangen.

Het weer is geen issue voor het leven? Als ik het over een goed leven heb in een stad, dan is het weer daar ook een onderdeel van hoor. En waaruit kun je dan uit opmaken dat hij naar een rustig stadje wil als Eindhoven, ipv een trendy stad in Zuid-Europa?

Je hebt hem nu al twee keer, in ieder geval vandaag, kunnen beoordelen. En je weet het na 1 wedstrijd. Dus beoordeel hem maar
pi_28834767
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus is PSV afhankelijk van 1 speler en dat is Alex? Dus als Alex wegvalt, zullen de middenvelders meer naar achteren voetballen (wat natuurlijk niet goed is, aanvallen is de beste verdediging en achteruit lopen is nooit goed), de backs blijven ook hangen.

Het weer is geen issue voor het leven? Als ik het over een goed leven heb in een stad, dan is het weer daar ook een onderdeel van hoor. En waaruit kun je dan uit opmaken dat hij naar een rustig stadje wil als Eindhoven, ipv een trendy stad in Zuid-Europa?

Je hebt hem nu al twee keer, in ieder geval vandaag, kunnen beoordelen. En je weet het na 1 wedstrijd. Dus beoordeel hem maar
Doel je nou op Simons of op Ferreyra? Wat Ferreyra vandaag liet zien tijdens zijn invalbeurt was erg goed. Simons speelde als een stapel brandhout. Maar Simons is ook geen talent meer, maar een ervaren opruimer. Die moet ingepast worden en kan dan erg bruikbaar zijn voor PSV.
pi_28834945
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef johannes1986 het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat Hiddink de jeugd nu meer de kans geeft. Wat zijn de precieze posities van Aisaitti, Dufour en Beerens?
quote:
Roy Beerens : Nederlandse jongen die op de flanken gevaarlijk is met een actie en veel snelheid. Je zou hem kunnen vergelijken met een Tim Vincken.
Guy Dufour : Belgisch talent , en van de vele belgen van jong psv. Hij is zeer technisch en slim en heeft ook al de nodige lengte. Qua uiterlijk en speelstijl vind ik dat hij iets weg heeft van Haris Medunjanin.
Ismael Aissati : Nederlands-Marrokaanse jongen , hij zat in de voorselectie van jong Marroko voor het wk o20. Speelstijl een beetje zoals Ibrahim Afellay maar dan aanvallender ingesteld , heeft een actie in huis.
Volgens Sir Tinus van de netwerkfora

Ik hoorde net via via dat Hiddink in het drie-uur-durende interview van vanochtend heeft aangegeven dat hij met PSV in een vergevorderd stadium is over een verlenging van zijn contract met drie jaar

Verder meldt het Eindhovens Dagblad:
quote:
PSV laat Alex niet gaan; wel of geen noodclausule in contract Alex?

In het Eindhovens Dagblad laat Westerhof weten de Braziliaan Alex absoluut niet te laten gaan. Inter zou interesse hebben en daar al met Chelsea over gesproken hebben volgens Italiaanse media. Hiddink bevestigde wel dat er iets speelt qua interesse. "Alex heeft bij PSV een contract tot 1 juli 2006 en daaraan valt niet te tornen" aldus Westerhof. Het opmerkelijke is dat Westerhof in het Eindhovens Dagblad de geruchten tegenspreekt dat er een 'noodclausule' in het contract van Alex zou staan op basis waarvan Chelsea hem eerder zou kunnen overhalen naar de Engelse club. Vanmorgen liet Guus Hiddink in het marathon interview met de VPRO uit zichzelf weten dat er een noodclausule zou zijn waarmee Chelsea hem al in de komende winterstop zou kunnen halen indien dat voor de Engelsen van belang zou zijn.
Dus we worden kampioen Chelsea kan Alex toch nog niet gebruiken, tenzij Alex opeens veel interlands gaat spelen.
pi_28835014
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Doel je nou op Simons of op Ferreyra? Wat Ferreyra vandaag liet zien tijdens zijn invalbeurt was erg goed. Simons speelde als een stapel brandhout. Maar Simons is ook geen talent meer, maar een ervaren opruimer. Die moet ingepast worden en kan dan erg bruikbaar zijn voor PSV.
Aha. Ik ben benieuwd.

Ik gun het jullie in ieder geval niet
pi_28835085
Robert al 2 keer gescoord
Ik ga wederom niet alles herlezen...

Go Robert, hopelijk en leuke seizoen voor hem dit jaar
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:44:56 #133
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28835310
'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment'
Salomon Kalou vindt dat PSV verder is dan Feyenoord (Algemeen Dagblad)
pi_28835318
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:44 schreef DeTolk het volgende:
'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment'
Salomon Kalou vindt dat PSV verder is dan Feyenoord (Algemeen Dagblad)
Dat is een open deur.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juli 2005 @ 16:46:44 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28835354
omg in nog geen 15 uur een volledig PSV topic vol
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:56:13 #136
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28835629
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is een open deur.
Die de Feyenoord aanhang heel hard dichttrapt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juli 2005 @ 17:02:09 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28835819
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
Robert al 2 keer gescoord
Ik ga wederom niet alles herlezen...

Go Robert, hopelijk en leuke seizoen voor hem dit jaar
ik blijf erbij dat hij een goaltjesdief is die er best 25 tot 30 in zou kunnen schieten in één seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:07:42 #138
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28835978
zucht
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:08:20 #139
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28835989
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:07 schreef Dylan Dog het volgende:
zucht
Wat is er DD?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:25:44 #140
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28836397
quote:

[..]

Vraag me toch af waar je die bullshit altijd vandaan haalt
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:27:43 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28836430
quote:

[..]

je wordt steeds grappiger
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:28:40 #142
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28836455
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

je wordt steeds grappiger
Volgens mij vergeet ie er een paar, (Maldini, Stam o.a.)
pi_28836465
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:25 schreef Jajong het volgende:

[..]

Vraag me toch af waar je die bullshit altijd vandaan haalt
Uit zijn duim, denk ik
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:29:30 #144
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28836477
Cultheld, lekker op vakantie morgen?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:31:34 #145
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28836531
LEKKER
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:32:37 #146
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28836561
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Jajong het volgende:
LEKKER
Ja ik weet het, ik kan er ook niks aan doen

wat eigelijk?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:32:41 #147
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28836563
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat is er DD?
Al dat welles-nietes geroep hiero
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28836640
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Al dat welles-nietes geroep hiero
De topics gaan niet voor niets zo hard
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:37:11 #149
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28836659
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:32 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ja ik weet het, ik kan er ook niks aan doen

wat eigelijk?
dat cultheld op vakantie gaat
pi_28837395
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik blijf erbij dat hij een goaltjesdief is die er best 25 tot 30 in zou kunnen schieten in één seizoen
Maar dat kan Lange Jan ook. Mij heeft hij absoluut nog niet overtuigd, hij lijkt ook vaak geblesseerd te zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28837632
Hij is toch al op vakantie?
pi_28837643
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Morgen pas, dacht ik
pi_28837649
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vertrek om 06:00 richting Eindhoven. Zometeen om 21:00 lig ik in bed.
pi_28838004
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Jajong het volgende:
LEKKER
anders voeg je ff iets toe aan het topic
pi_28838894
quote:

[..]

AMSTERDAM - André Ooijer -knip-
Dat stond hier 3 dagen geleden al
quote:
[quote]Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef JustJunior het volgende:

Verder meldt het Eindhovens Dagblad:

-knip-
En dit heeft er vandaag al 2x gestaan in het vorige topic

jullie lijken mij wel als ik 't weekend eens internet heb
pi_28838905
Waarom heb ik deze hier nog niet gezien?

pi_28839259
Eigenlijk moet heel PSV leeglopen en dan gewoon kampioen worden.
Moet je die Ajacieden dan eens horen
pi_28839360
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mm
Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juli 2005 @ 19:39:59 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28839626
leuk hoor PSV op Eurosport
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28839649
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
leuk hoor PSV op Eurosport
Op die commentator na dan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juli 2005 @ 19:43:32 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28839756
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:40 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

k moet de hele tijd aan Boggle denken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28839830
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:40 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ja

ik vond em toch wat anti-PSV overkomen

pi_28839908
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:45 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik vond em toch wat anti-PSV overkomen

Dat is me nog niet eens opgevallen
Hij miste gewoon de praktische kennis
pi_28839950
Wel slecht beeld.
pi_28839958
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat is me nog niet eens opgevallen
Hij miste gewoon de praktische kennis
Ja inderdaad. Hij zat gewoon voor z'n TVtje en zei gewoon wat we allang zagen

Maar lag dat nou aan mij, ik vond die beelkwaliteit zo laag

In het begin herkende ik geeneen speler

-edit-

echt een enorme ito typo

[ Bericht 5% gewijzigd door WooZ op 15-07-2005 21:11:38 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:52:23 #166
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28840023
Hij was behoorlijk pro-Lamey. Dat viel me wel op.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28840074
Die Beerens is wel oke.
pi_28840093
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef PirE het volgende:
Hij was behoorlijk pro-Lamey. Dat viel me wel op.
Hopelijk zal hij met het niveau dan mee kunnen
pi_28843120
Cult slaapt en gelijk minder posts hier
pi_28843427
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef WooZ het volgende:
Cult slaapt en gelijk minder posts hier
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28843436
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

vrijdag 15 juli 2005 @ 21:57:57 #172
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28843468
Nog mensen hier die over 2 weken naar Gladbach gaan?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28843766
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

grapjas
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:25:50 #174
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28844366
Beeld was zo slecht omdat t live satelietbeelden zijn volgens mij..
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:42:02 #175
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28844860
3 ajacieden posten op rij hier, dat gaat niet de goede kant op
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:45:21 #176
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28844971
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten . Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:46:03 #177
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_28844994
De goals staan inmiddels ook hier

wel een nice lobje van Robert idd
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_28845101
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten . Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
Ik speel geen FM.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:50:31 #179
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28845130
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik speel geen FM.
CM?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:52:43 #180
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28845195
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik speel geen FM.
Ik wel . Heb net een top regen gevonden

@ Zapper: FM is van de makers van CM-serie, de naam CM zit nu bij een andere firma.
pi_28845285
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.

Neem ik het nou op voor cultheld

Leuk om te zien dat PSV tegen Sungnam Ilhwa de tendens van vorig jaar door kan zetten, rustig balletje rondspelen, kansen afwachten. Mooi Geweldig om te zien dat Cocu nog zo fit is op die leeftijd, ongelofelijk.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:55:58 #182
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28845310
Kijk dan toch

pi_28845339
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef Zapper het volgende:
Kijk dan toch

[afbeelding]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:57:55 #184
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28845368
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat PSV tegen Sungnam Ilhwa de tendens van vorig jaar door kan zetten, rustig balletje rondspelen, kansen afwachten. Mooi Geweldig om te zien dat Cocu nog zo fit is op die leeftijd, ongelofelijk.
Cocu doet het altijd goed als het lekker weer is. Het wordt voor hem lastiger als de winter weer toeslaat. Het wordt dus hopen op een zachte hersft en winter.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:58:05 #185
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28845374
Te treurig voor woorden eigenlijk ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28845383
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaag
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerond
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:59:47 #187
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845430
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:56 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Haha ziet er inderdaad heel maf uit, al die Zuid-Koreanen in zo'n PSV-shirt

en bedenk eens hoeveel Park's, Lee's en Kim's ertussenzitten
pi_28845460
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijn

Kijk, twee woorden met drie lettergrepen!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2005 23:01:21 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:01:16 #189
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845464
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerond
Ik zat al op je reactie te wachten

Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word
pi_28845489
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Nu ga je te ver
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:02:21 #191
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845497
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijn

Kijk, twee woorden met drie lettergrepen!
Daar heb je vast heel erg je best op gedaan

Je wilt weer verder met de nederlandse les merk ik? Of zullen we nu gewoon weer on-topic gaan?
pi_28845526
quote:

[..]

De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand
pi_28845547
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nu ga je te ver

Hij noemt je een Ajacied
pi_28845556
Dit wordt een rel topic
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:05:26 #195
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845568
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:

[..]

PSV

pi_28845569
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Daar heb je vast heel erg je best op gedaan
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studie
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:06:24 #197
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845587
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studie
Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijn
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:06:54 #198
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28845595
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Daar hoeven we toch niet over te discussieren, de uitkomst lijkt me duidelijk.
pi_28845609
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij noemt je een Ajacied
Ik sta op het punt hem van een doodsverwensing

vrijdag 15 juli 2005 @ 23:07:35 #200
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28845610
Oh, DeeeeGeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:08:13 #201
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845621
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik sta op het punt hem van een doodsverwensing

Ik wíst dat ik je niet ernstiger kon beledigen
pi_28845633
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:06 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijn
Nee, en ook geen Nederlands wat een stuk relevanter is wat betreft spelling
pi_28845646
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

* houdt zich in
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:09:11 #204
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845647
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, en ook geen Nederlands wat een stuk relevanter is wat betreft spelling
En één met 4 lettergrepen!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:09:29 #205
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28845662
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef johannes1986 het volgende:
Check z'n fotoboek en zeg dat z'n neus er groot genoeg voor is
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:09:33 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28845663
Kan het nu weer over PSV gaan hier?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:10:04 #207
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845678
PSV wordt kampioen
pi_28845741
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer over PSV gaan hier?
Zal wel het leukst zijn
pi_28845748
Mijn post, wat doe je

Anyway, PSV wordt 3e achter Ajax en Feyenoord (in die volgorde).
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:13:42 #210
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845767
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je

Onmogelijk, want Feyenoord wordt al 4e achter de Top Drie
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:13:48 #211
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28845774
quote:
Mijn post, wat doe je

*bookmarkpost.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:14:46 #212
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845799
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

*bookmarkpost.
Hm, dat is vast iets waarmee je me kan pakken als ik ongelijk heb
pi_28845811
quote:
Mijn post, wat doe je

Ik voorspel

PSV
Ajax
Roda
Feyenoord.

En dan haalt Roda CL door de play-off
pi_28845829
quote:
Mijn post, wat doe je

ow en trouwens dat zeiden ze vorig jaar ook al
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:16:34 #215
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28845840
Eensch, alleen Roda JC moet vervangen worden door AZ of verrassing SC Heerenveen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:17:31 #216
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28845856
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:14 schreef johannes1986 het volgende:
Hm, dat is vast iets waarmee je me kan pakken als ik ongelijk heb
ik quote jou niet eens.
pi_28845890
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Onmogelijk, want Feyenoord wordt al 4e achter de Top Drie
Feyenoord behoort tot de top drie, dus erachter eindigen zal moeilijk gaan
pi_28845934
Ik hoop dat Robert veel minuten zal gaan maken.
Ik zie in hem ook de opvolger van Park
Maar Kalou mag ook wel komen.
pi_28847028
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

meneer ik heb HAVO en VWO afgerond
En dan jezelf naar een goedkoop merk onderbroek vernoemen, dat getuigt ook niet van intelligentie
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:08:50 #220
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28847169
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Feyenoord behoort tot de top drie, dus erachter eindigen zal moeilijk gaan
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:09:43 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28848706
quote:

[..]

"Ons"....?

[ Bericht 2% gewijzigd door DutchGooner op 16-07-2005 03:22:44 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28851361
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen
Ik kan me een seizoen herinneren dat Ajax 6e werd. Hoorden ze toen ook opeens niet meer bij de top 3?
pi_28851422
Ooijer nog lang niet weg volgens Westerhof in het AD. Genoa moet eerst duidelijkheid hebben over Serie A of B en dan nog de financiele shit.
pi_28851766
En in de Telegraaf wordt gezegd dat wanneer Lee vertrekt, Ferreyra linksback zal gaan spelen.
pi_28852142
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 08:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
En in de Telegraaf wordt gezegd dat wanneer Lee vertrekt, Ferreyra linksback zal gaan spelen.
Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28852150
quote:

[..]

Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.
pi_28852189
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:40 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.
Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28852260
Het fenomeen ongemotiveerde spelers is wel in zeg

Robinho, Kalou, Kromkamp & Landzaat, misschien Lee...
pi_28852273
Bij PSV verkopen ze spelers wat sneller lijkt het wel. Een ouwe rot als Hiddink weet dat je beter een gemotiveerde speler kunt hebben die zich volledig inzet, dan iemand met gruwelijk veel talent die niet meer voor de club wil voetballen.

Het is iets van alle tijden overigens. Trabelsi een paar jaar terug ook.
pi_28852274
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.
En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunning
pi_28852288
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunning
Dat is een kwestie van wat papieren invullen denk ik. Arveladze lijkt me trouwens versleten en geen toegevoegde waarde voor AZ.
pi_28852424
Dit is trouwens het hele bericht over Ooijer. Ik mag hopen dat als Genoa toch in de Serie B te spelen komt, hij liever bij PSV speelt
quote:
PSV ontkent definitieve transfer Ooijer

Tegenover het Algemeen Dagblad ontkende PSV voorzitter Westerhof dat er al sprake is van een transfer van Andre Ooijer naar Genoa zoals Voetbal International beweerde. "Dat die club interesse heeft, was al bekend. Maar er gebeurt niets zolang onduidelijk is of Genua in de Serie A of Serie B speelt. De club is verwikkeld in een financieel schandaal. Op 2 augustus valt daarover pas de beslissing. Tot die tijd zit Ooijer zeker bij ons."

[ Bericht 7% gewijzigd door JustJunior op 16-07-2005 10:14:45 ]
pi_28852819
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...
Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:03:14 #234
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28853190
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:08 schreef JustJunior het volgende:
Dit is trouwens het hele bericht over Ooijer. Ik mag hopen dat als Genoa toch in de Serie B te spelen komt, hij liever bij PSV speelt
[..]
Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komen
pi_28853278
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.
Lijkt me je dat je team beter rendeert als je gewoon een linksback haalt en Ferreyra op het middenveld neerzet.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:09:24 #236
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28853280
quote:
mooi dan blijft Ooijer...
Ik gun het hem wel ... maar nu iedereen zo'n beetje weg gaat.... is het wel lekker dat hij blijft..
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:10:30 #237
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28853302
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:

[..]

mooi dan blijft Ooijer...
Ik gun het hem wel ... maar nu iedereen zo'n beetje weg gaat.... is het wel lekker dat hij blijft..
Dat gaat over twee andere clubs he

Over het al dan niet spelen van Genua in de Seria A is nog geen uitspraak gedaan.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:18:31 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28853451
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:10 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat gaat over twee andere clubs he

Over het al dan niet spelen van Genua in de Seria A is nog geen uitspraak gedaan.
oeps verkeerd gelezen...
Moet ook niet werken en fokken tegelijk
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:19:45 #239
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28853479
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...
Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komen
pi_28854067
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).

Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.

Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_28854165
Je wilt toch gewoon een goed elftal. Mij als FC Den Bosch-fan boeit het niet zoveel waar de FC de spelers vandaan haalt. Liever een goede speler van een concurrent, dan een prutser van een niet-concurrent.
pi_28854379
Ooijer kan ook nog naar Celtic staan vandaag op de voorkant van het ED
pi_28854487
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef WooZ het volgende:
Ooijer kan ook nog naar Celtic staan vandaag op de voorkant van het ED
Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.
pi_28854568
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).

Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.

Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.
pi_28854583
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.
Ja, de Schotse competitie is ook erg aanlokkelijk.
pi_28854709
Bij Celtic kun je wel nog wat winnen.
Bij Genoa speel je om lijfsbehoud.
pi_28854849
quote:

[..]

In 95 werd AZ kampioen, het jaar daarop degradeerden ze. Ik zou dus niet zo heel hard roepen dat alles WEER goed zal gaan.
pi_28854992
95?
pi_28855007
Misschien in 2de klasse
pi_28855095
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.
Spelers die nooit geacepteerd zijn bij deze clubs. En zover ik weet is het al weer jaren geleden dat dat gebeurd is. Op die keepers wissels tussen PSV en Feyenoord na steeds dan.

En het lijkt wel dat sinds Hiddink er zit elke goede speler van Ajax of Feyenoord van hem maar bij PSV moet gaan spelen. Hij wou van Persie, Van der Vaart, Pienaar, Trabelsi, Kalou enzv enzv. En is de CL in 88 gewonnen met een aantal ex-Ajacieden in het elftal. Jammer hoor dat je zo'n prijs met oud spelers van je concurent moet winnen ipv met eigen jeugd
pi_28856076
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:31 schreef fransie102 het volgende:
95?
Foutje, quote van AZ site:
quote:
AZ werd in 1996 kampioen, degradeerde een jaar later, maar keerde het seizoen daarop weer terug.
Dus ze degradeerde in seizoen 1996/1997?
pi_28856105
AZ werd toch alleen begin jaren 80 een keer kampioen?
pi_28856153
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:23 schreef fransie102 het volgende:
AZ werd toch alleen begin jaren 80 een keer kampioen?
Eerste divisie, fransie, eerste divisie
pi_28856169
LOL heb het nog effe nagezocht. In 95/96 werd AZ kampioen van de 1ste divisie, speelde dus in 96/97 Ere en degradeerde toen dus.

Het is dus nog zelfs slechter dan ik dacht
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:27:13 #255
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28856183
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:36 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]
En het lijkt wel dat sinds Hiddink er zit elke goede speler van Ajax of Feyenoord van hem maar bij PSV moet gaan spelen. Hij wou van Persie, Van der Vaart, Pienaar, Trabelsi, Kalou enzv enzv. En is de CL in 88 gewonnen met een aantal ex-Ajacieden in het elftal. Jammer hoor dat je zo'n prijs met oud spelers van je concurent moet winnen ipv met eigen jeugd
In 88 was het nog gewoon de Europa Cup 1 hoor :p. En toen zat er ook ene Guus Hiddink op de bank bij PSV . Als Hiddink Kalou weet te halen en daardoor komt PSV weer ver in de CL, dan zit ik daar echt niet mee.

Bij Ajax is de eigen jeugd heilig, maar zo'n beetje iedere "talentvolle" jeugdspeler gaat de laatste jaren gratis (Davids, Kluivert, Quincy etc.) of met ruzie weg (van der Vaart). Daarnaast heeft Ajax nu weer een aantal jeugdspelers met een aflopend contract. Conclusie: zomer 2006 en Ajax ziet weer eens x spelers gratis vertrekken.
pi_28856236
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Eerste divisie, fransie, eerste divisie
In 1981 won AZ toch echt de eredivsie . Laatste kampioen buiten Ajax,Feyenoord en PSV om
pi_28856273
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef PirE het volgende:

[..]

In 88 was het nog gewoon de Europa Cup 1 hoor :p. En toen zat er ook ene Guus Hiddink op de bank bij PSV . Als Hiddink Kalou weet te halen en daardoor komt PSV weer ver in de CL, dan zit ik daar echt niet mee.

Bij Ajax is de eigen jeugd heilig, maar zo'n beetje iedere "talentvolle" jeugdspeler gaat de laatste jaren gratis (Davids, Kluivert, Quincy etc.) of met ruzie weg (van der Vaart). Daarnaast heeft Ajax nu weer een aantal jeugdspelers met een aflopend contract. Conclusie: zomer 2006 en Ajax ziet weer eens x spelers gratis vertrekken.
En dat valt deze keer ook wel weer mee, Van der Vaart is overigens niet met ruzie vetrokken maar gaf wel aan dat ie zijn tijd bij Ajax gehad heeft. En Quincy is weg gestuurd
pi_28856613
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

In 1981 won AZ toch echt de eredivsie . Laatste kampioen buiten Ajax,Feyenoord en PSV om
Ik bedoelde dat Kaap het over de eerste divisie had
pi_28856648
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat Kaap het over de eerste divisie had
Ik dacht serieus waar ere divisie. Dus het is nog niet eens 10 jaar geleden dat AZ nog eerste divisie speelde.
pi_28856825
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Grap? Als het al een grap was, was ik zeker niet de eerste. Cultheld is begonnen met het posten van al zijn FM-sterren vorig seizoen, met ene Todorov die ook naar PSV moest enzo. Dus het is bittere ernst hoor.

Ik denk dat zijn verhaal van Zabaleta en Rafael een leuk afscheidsgeintje voor zijn vakantie was.

Ondertussen meldt iedereen dat Ooijer weg is, maar PSV weet van niks.
www.thuisuiteten.nl
pi_28856845
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komen
Dat was al net zo rond als dit verhaal, dus best relevant.
www.thuisuiteten.nl
pi_28857217
Zabaleta naar PSV is niet eens zo onrealistisch hoor.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:23:15 #263
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28857442
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef methodmich het volgende:

[..]
Ondertussen meldt iedereen dat Ooijer weg is, maar PSV weet van niks.
Precies ik vind het maar een vreemde transfer. Ik verwacht dat PSV zowieso een bankgarantie eist. En het kan voor Genoa weleens lastig zijn om dit op korte termijn te overleggen. Ze weten nog steeds niet of ze Serie A of B spelen komend seizoen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:25:50 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28857488
korte quote uit het AD betreffende de soap Kalou
quote:
Erwin Koeman baalt van Kalou
...Kalou zelf dook gisteren net als de andere spelers snel na aankomst in het hotel zijn bed in. Het is in China zes uur later dan in Nederland. Net voordien liet hij nog maar eens weten waar het hem om te doen is: ,,Snel naar PSV. Als dat vandaag of morgen vanuit China al lukt, vind ik dat prima.''

PSV-voorzitter Rob Westerhof zei gisteren te overwegen binnenkort ('Laat alles eerst maar eens een dag of wat bezinken') contact op te nemen met zijn Feyenoord-collega Jorien van den Herik om over Kalou te praten. Tot dusverre gingen de besprekingen vooral via Rodger Linse, één van de zaakwaarnemers van de Ivoriaan. Bij PSV is coach-directeur Guus Hiddink rechtstreeks verantwoordelijk voor het eventuel aantrekken van de Feyenoorder.
Het stuk ervoor ging over wat Koeman van de uitspraken vond en dat Feyenoord er vooralsnog vanuit gaat dat Kalou blijft.
pi_28857491
Als ze Serie B spelen is het voor Ooijer ook totaal niet interessant. Het moet haast wel dat Guus heeft gezegd dat Ooijer weinig gaat spelen en dat hij dus een nieuwe rechtsback gaat presenteren binnenkort met Lucius als stand-in voor die positie. Anders gaat Ooijer niet eens praten met een club als Genoa.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:29:23 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28857570
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ze Serie B spelen is het voor Ooijer ook totaal niet interessant. Het moet haast wel dat Guus heeft gezegd dat Ooijer weinig gaat spelen en dat hij dus een nieuwe rechtsback gaat presenteren binnenkort met Lucius als stand-in voor die positie. Anders gaat Ooijer niet eens praten met een club als Genoa.
Volgens mij is er nog niets rond. Er staat ook nog niks op de officiele site van Genoa.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:58:32 #267
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28858164
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:

Deze discussie is nu al honderdduizend keer gevoerd en steeds druipen jullie neusjes af als er weer een lijstje wordt gemaakt van spelers die van PSV naar Ajax zijn verkast. Dus ik stel voor dat je de oude topics maar even gaat doorlezen.
pi_28858167
Op z'n zachtst gezegd een blunder van de VI
pi_28858183
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:58 schreef Sloggi het volgende:
Op z'n zachtst gezegd een blunder van de VI
Behoorlijk ja
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:01:14 #270
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28858224
Op voetbalonline.nl staat de lezen dat de transfers alleen in Nederland bekend zijn
quote:

Transfers Lee en Ooijer alleen in Nederland rond

EINDHOVEN, 16 juli 2005 13:30 - De afgelopen weken was er in de Nederlandse media nogal wat commotie rond een mogelijke transfer van Lee en Ooijer. Beide zouden al 'rond' zijn met respectievelijk Monaco en Genoa. Maar volgens PSV-preses Rob Westerhof heeft de club taal nog teken gehoord van beide clubs. Dit wil uiteraard niet betekenen dat dit niet nog staat te gebeuren. Vreemder is dat in de media rond Monaco en Genoa ook geen melding wordt gemaakt van een (op handen zijnde) transfer. En dat is wel uiterst curieus. Tenslotte betreft het hier twee internationals en dat is altijd nieuws. Het begint er dan ook sterk op te lijken dat beide transfers uitsluitend in Nederland bestaan.
Hoogst opmerkelijk..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28858233
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70192/sc=96b71f

Ze hebben het snel van de site gehaald. Er is ook geen spoor meer van het nieuwsbericht te vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2005 15:02:16 ]
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:03:01 #272
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28858273
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:01 schreef Sloggi het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70192/sc=96b71f

Ze hebben het snel van de site gehaald. Er is ook geen spoor meer van het nieuwsbericht te vinden
Het staat nog wel op de site, maar alle verwijzingen zijn pleite..

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70819/sc=9118f6
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:05:53 #273
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28858338
Zeer matig.
pi_28858349
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:05 schreef Zapper het volgende:
Zeer matig.
Jij zou blij moeten zijn
pi_28858570
Idd, ben ook blij
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:22:11 #276
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28858805
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:13 schreef ASSpirine het volgende:
Idd, ben ook blij
Wisten we al

zaterdag 16 juli 2005 @ 15:25:05 #277
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28858861
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:22 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wisten we al

[afbeelding]
Whehehe
pi_28858969
en de clubs moesten vandaag nog rondkomen, vaag bericht hoor
pi_28858997
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:22 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wisten we al

[afbeelding]
pi_28859023
trouwens, niemand opgevallen dat er daar alleen philps staat?

ik weet dat in China en Hong Kong heel veel namaak is, maar in Z-korea ook
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:40:10 #281
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28859277
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:31 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, niemand opgevallen dat er daar alleen philps staat?
Het viel mij ook al op, maar dacht ook aan optisch bedrog
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:06:24 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28860038
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het viel mij ook al op, maar dacht ook aan optisch bedrog
't Zou een vouw in 't shirt kunnen zijn waardoor net een lettertje wegvalt
pi_28860312
Laat ooijer en lee maar mooi blijven
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:16:26 #284
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28860335
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat ooijer en lee maar mooit blijven
nooit of mooi?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:17:32 #285
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28860359
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:06 schreef twi het volgende:

[..]

't Zou een vouw in 't shirt kunnen zijn waardoor net een lettertje wegvalt
Dat is mogelijk ja
pi_28860381
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:16 schreef Spideyman het volgende:

[..]

nooit of mooi?
Mooi
pi_28860396
Hoe die T er net tussenkwam moet je me niet vragen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:23:19 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28860510
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe die T er net tussenkwam moet je me niet vragen
Hoe kwam die T er net tussen?
pi_28860557
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:23 schreef twi het volgende:

[..]

Hoe kwam die T er net tussen?
Geen idee.
pi_28860634
Al iemand ideeën over ons volgende PSV topic ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 juli 2005 @ 16:28:23 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28860672
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Al iemand ideeën over ons volgende PSV topic ?
"Ook Philps steunt PSV"
?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28860685
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

"Ook Philps steunt PSV"
?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:31:41 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28860762
Of "Marketing PSV in Korea maar 85% succesvol"
pi_28860770
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

"Ook Philps steunt PSV"
?

Wel die foto van die Koreaan in de OP zetten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 juli 2005 @ 16:35:50 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28860874
deze kan dus vol
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:39:10 #296
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28860958
PLaats dan maar vast een linkje dan
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:42:11 #297
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28861037
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
deze kan dus vol
Nog 4 replies te gaan
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:42:44 #298
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28861054
Op naar de 200e
pi_28861063
Ik help ook wel even mee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 juli 2005 @ 16:43:50 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28861080
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28861086
VOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')