quote:PSV-preses: 'Minimaal vijf miljoen voor Lee'
15/7/2005 11:36
AS Monaco zal flink moeten betalen voor Young-Pyo Lee, verzekert PSV-voorzitter Rob Westerhof, die ontkent dat het contract van de Zuid-Koreaan een gelimiteerde afkoopsom bevat.
Volgens de preses beweren de zaakwaarnemers van Lee ten onrechte dat het contract van de linksback een maximale transfersom bevat van vijf miljoen euro. 'Het is precies andersom', vertelt Westerhof in het Algemeen Dagblad. 'We kunnen zelf onze prijs bepalen, met een minimum van vijf miljoen euro.'
Toch laat Westerhof weten dat hij vrede zal hebben met een eventueel vertrek van Lee. 'Het is jammer dat zo'n topspeler ons wellicht gaat verlaten, maar je houdt het niet tegen. Monaco is en interessant staatje om te wonen, je hoeft er nauwelijks belasting te betalen.'
quote:Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'
15/7/2005 9 :04
Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs voor de eerste training liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'
Zoals VI.nl al vaker berichtte, wil Kalou weg bij Feyenoord voor een avontuur bij PSV. Het was dan ook vreemd dat hij twee weken terug, vlak voor de eerste training van het nieuwe seizoen, verklaarde op de website van zijn club, dat hij niets zou weten van de interesse van PSV. Tegelijkertijd liet technisch directeur Mark Wotte weten dat de negentienjarige speler niet weg mocht en al helemaal niet naar de concurrentie, oftewel PSV.
Vrijdagochtend veegt Kalou die woorden zelf van tafel in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord weet al lang wat ik wil, maar de leiding neemt me volgens mij niet serieus. Ze denken misschien dat ik een spel speel. Dat vind ik jammer, want ik wil correct zijn en bied een goeie oplossing aan: een transfer naar PSV. Dat is echt voor alle partijen het beste.'
Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'
'Dit is het moment om hogerop te gaan. Als Feyenoord me die kans niet gunt, heb ik een probleem. Ik zal de resterende jaren van mijn contract wel uitspelen, natuurlijk, ik blijf wel professional. Maar het plezier zal verdwijnen.'
'Ik heb liever dat we allemaal blij zijn. Ik, omdat ik naar PSV kan; Feyenoord, omdat het een goede transfersom voor me kan ontvangen. Als ik mijn contract uitdien, verdienen ze toch niks aan me, dat zullen ze toch niet willen?' En met een knipoog: 'Ik kan zó doorvliegen van China naar Zuid-Korea, waar PSV nu is.'
quote:PSV in Korea
Uitzendschema Peace Cup:
15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES
16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2
19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES
17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2
14.00 PSV - Once Caldas ES2
18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2
14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES
19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2
20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES
12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2
21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES
12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2
24 juli 12.00 Finale ES2
18.45 Finale ES
ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
Als John de Jong er in staat, zal hij ze wel nemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:37 schreef JustJunior het volgende:
Sepo
Ik vraag me af wie volgend seizoen de corners mag gaan nemen. Ferreyra neemt er nu een, maar ik neem vooralsnog niet aan dat hij een basisspeler wordt. Cocu zou zonde zijn, aangezien hij zo kopsterk is. FarfanIk denk dat hij voor de afvallende bal klaarstaat.
Als 't ff mee zit welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Jullie krijgen weer 3 Zuid-Amerikanen lees ik in deel 106.
Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!quote:
Leek mij ook onhaalbaar. Maar Steef zegt dat waarschijnlijk Zabaleta komt, maar als hij zelf niet wil, dan komt Rafaël. Steef is een scout van Feyenoord in Zuid-Amerika en al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal wel niet dan. Want enkele tijd geleden noemde jij vriend Rafael nog onhaalbaar voor Ajax en PSV. Maar dat is vast veranderd. Wellicht komt Rósicky ook nog!!!
Nou van mij mogen ze die grotendeels houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Jullie krijgen weer 3 Zuid-Amerikanen lees ik in deel 106.
Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet Steef nog meer dan, want de scoutingsstaf van Feyenoord bevat bij mijn weten geen Steef.
Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij post op 't Feyenoord netwerk en Steef is allicht niet z'n echte naam, want dan zal ie er niet lang meer kunnen posten als Feyenoord-scout.![]()
Dan is ie nostradamus, want al z'n beweringen kwamen tot nu toe uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardig, een Feyenoord-scout die transfers vantevoren meldt op een fansite, vind je ook niet? Lekker slim, straks lezen andere clubs mee en gaan ze die spelers benaderen. Lijkt me niet dat die Steef daadwerkelijk scout is.
Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
ik ga boodschappen doen.
Waarom eenquote:
Ach,sommige PSVers hier zijn er ook niet vies van om dat in de ajax en Feyenoord topics te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef johannes1986 het volgende:
En weer een ajax-klojo die in ons mooie topic komt trollen...![]()
En cultheld, een bekende?quote:15/7/2005 - 'PSV wilde ook Argentijnse spits op proef meenemen naar Korea'
(Gepost door RvN)
Guus Hiddink was niet alleen van plan om de Costaricaanse back op proef mee te nemen naar Zuid-Korea, maar ook een jonge Argentijnse spits. Dat meldde althans de Argentijnse voetbalkrant Ole vorige week. Blijkbaar is die stage dus niet doorgegaan. Het zou gaan om Juan Carlos Carrizo aanvaller van een jeugdelftal van San Lorenzo. Gesproken werd al dat als hij zou overtuigen PSV 2,5 miljoen dollar zou betalen, overigens afhankelijk van hoeveel wedstrijden hij voor PSV zou gaan spelen.
quote:15/7/2005 - ED: PSV laat Alex niet gaan; wel of geen noodclausule in contract Alex?
(Gepost door RvN)
In het Eindhovens Dagblad laat Westerhof weten de Braziliaan Alex absoluut niet te laten gaan. Inter zou interesse hebben en daar al met Chelsea over gesproken hebben volgens Italiaanse media. Hiddink bevestigde wel dat er iets speelt qua interesse. "Alex heeft bij PSV een contract tot 1 juli 2006 en daaraan valt niet te tornen" aldus Westerhof.
PSV Netwerk
Het opmerkelijke is dat Westerhof in het Eindhovens Dagblad de geruchten tegenspreekt dat er een 'noodclausule' in het contract van Alex zou staan op basis waarvan Chelsea hem eerder zou kunnen overhalen naar de Engelse club.
PSV Netwerk
Vanmorgen liet Guus Hiddink in het marathon interview met de VPRO uit zichzelf weten dat er een noodclausule zou zijn waarmee Chelsea hem al in de komende winterstop zou kunnen halen indien dat voor de Engelsen van belang zou zijn.
Hè cult, nudge nudge, wink winkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,sommige PSVers hier zijn er ook niet vies van om dat in de ajax en Feyenoord topics te doen.
Ik hou er helemaal niet van, maar ik heb het nu ook maar voor een keer gedaan in het Feyenoord-topic. Kijken of hun het waarderenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,sommige PSVers hier zijn er ook niet vies van om dat in de ajax en Feyenoord topics te doen.
Ja inderdaad ik ben hier nooit te zienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef johannes1986 het volgende:
In het net afgelopen superseizoen zie je ze niet, en nu er een aantal goeie spelers vertrekken schieten ze opeens als paddestoelen uit de grond. Echt heel triest![]()
Ik ken alleen spelers van het eerste elftal van San Lorenzo. Van Boca en River ken ik wel een hoop jeugdspelers.quote:
We kankeren niet op 'm omdat we denken dat 'ie al weg is, maar omdat 'ie weg wil en alles zo in de pers brengt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef johannes1986 het volgende:
En kankeren op die Kalou die lui daarTering...ze hebben zich zó hard al neergelegd bij zijn vertrek. Als ik Kalou was en ik hoorde hoe ze over me praten, dan zou ik nu al helemáál wegwillen
![]()
Kleine aanpassingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef johannes1986 het volgende:
Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax,PSV Feyenoord-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in![]()
ach, één ieder ajax talentje is altijd beter dan onze spelersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef johannes1986 het volgende:
In het net afgelopen superseizoen zie je ze niet, en nu er een aantal goeie spelers vertrekken schieten ze opeens als paddestoelen uit de grond. Echt heel triest![]()
Las net in het feyenoord-topic dat zo'n gast Kalou wou ruilen tegen Alex haha![]()
En kankeren op die Kalou die lui daarTering...ze hebben zich zó hard al neergelegd bij zijn vertrek. Als ik Kalou was en ik hoorde hoe ze over me praten, dan zou ik nu al helemáál wegwillen
![]()
Sommige PSV'ers kunnen er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik discussieer liever op een serieuze manier zonder flauw of lullig te worden, maar kennelijk zijn de meeste Ajax-en Feyenoord-fokkers en PSV-fokkers niet goed in of hebben ze er gewoon geen zin in![]()
PSV zit dit jaar met veel vertrekkende spelers. (zie je vaker na een Topjaar)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef VoreG het volgende:
Ooijer heeft getekend bij Genoa. Wat blijft er nog over?
Wees blij dat Kalou geen hersenschimmen creëert: Hij is tenminste open en eerlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We kankeren niet op 'm omdat we denken dat 'ie al weg is, maar omdat 'ie weg wil en alles zo in de pers brengt.
Niet erg netjes om zo open en eerlijk zijn tegen de pers. Als je weg wil kan je dat gewoon tegen de clubleiding zeggen, en de uitkomst van dat gesprek heb je maar te accepteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wees blij dat Kalou geen hersenschimmen creëert: Hij is tenminste open en eerlijk.
Kalou is ook maar een mens en geen auto of zo. In het bedrijfsleven komt 't ook zo vaak voor. Topmanagers worden weg gehaald bij kleinere bedrijven door grote concerns en uiteraard staat daar een vergoeding tegenover. Wotte is degene die weinig te willen heeft: Hij kan alleen nog onderhandelen over de transfersom, want Kalou tekent toch niet bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet erg netjes om zo open en eerlijk zijn tegen de pers. Als je weg wil kan je dat gewoon tegen de clubleiding zeggen, en de uitkomst van dat gesprek heb je maar te accepteren.
Maakt niet veel uit. De CL winst en kampioenschap brengt genoeg geld opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax zit volgend jaar met het vertrek van:
de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
Allen waarschijnlijk transfervrij![]()
eerste 3 tekenen gewoon bij. daar zorgt vGeel wel voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV zit dit jaar met veel vertrekkende spelers. (zie je vaker na een Topjaar)
ajax zit volgend jaar met het vertrek van:
de jong
pienaar
maxwell
trabelsi
Allen waarschijnlijk transfervrij![]()
En Keje Molenaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
eerste 3 tekenen gewoon bij. daar zorgt vGeel wel voor.
van Geel slaat ze in elkaar als ze niet bijtekenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
PSV groter dan Feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kalou is ook maar een mens en geen auto of zo. In het bedrijfsleven komt 't ook zo vaak voor. Topmanagers worden weg gehaald bij kleinere bedrijven door grote concerns en uiteraard staat daar een vergoeding tegenover. Wotte is degene die weinig te willen heeft: Hij kan alleen nog onderhandelen over de transfersom, want Kalou tekent toch niet bij.
Wou jij iets anders beweren dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Internationaal zeker wel. Heel Zuid-Korea en Brazilië zijn voor PSV. Daarnaast ook nog een groot deel van België.quote:
Wie ben jijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben hier nooit te zien
Volgens mij is dit het PSV-topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef johannes1986 het volgende:
Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar het vertrek van De Jong en Pienaar vangen ze wel op. Elk jaar ploppen er weer enkele goeie jeugdspelers uit de grond bij Ajax, en dat zal dan niet anders zijn.
Behalve Trabelsi gaat Maxwell natuurlijk ook weg, die speelt het laatste halfjaar van het seizoen zonder blessure's uit, en dan tekent hij bij een hele mooie club in Italië of Spanje
Wacht, ik pas het een beetje aan:quote:
En komen Cicinho en Nuno Valente ze vervangenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef johannes1986 het volgende:
Behalve Trabelsi gaat Maxwell natuurlijk ook weg, die speelt het laatste halfjaar van het seizoen zonder blessure's uit, en dan tekent hij bij een hele mooie club in Italië of Spanje
Zoals je net hebt kunnen lezen, gingen we net een zijspoortje in over het probleem van spelers die weggaan, dus ook bij Ajax. Toen werden deze namen volledig terecht genoemd en daar wou ik even op reageren, en dat is nu voor mij afgedaan.quote:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wacht, ik pas het een beetje aan:
'Het stadion van feyenoord is groter dan dat van psv'.
Zo klopt het.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat jij je heel erg vergist.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
De onderhandelingen met Pienaar worden binnenkort weer hervat, dus wellicht dat daar wat uit voortkomt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat jij je heel erg vergist.
Dat is natuurlijk een volstrekte overdrijving van mijn mening die jij als feit vergeeftquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De onderhandelingen met Pienaar worden binnenkort weer hervat, dus wellicht dat daar wat uit voortkomt.
Maar goed, laat ik er maar over ophouden. Straks krijg ik het verwijt te trollen in het topic
Stel je niet aan, man.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:17 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een volstrekte overdrijving van mijn mening die jij als feit vergeeft![]()
Langskomen in topics van rivalen als het eventjes minder gaat en dan negatief lopen doen over de desbetreffende club, dat vind ik trollen ja, en daar hebben sommige mensen een handje van![]()
Blijkbaar is ie weinig gewend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef ThomasBerge het volgende:
Maar goed, laat ik er maar over ophouden. Straks krijg ik het verwijt te trollen in het topic
PSV is KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:17 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Langskomen in topics van rivalen als het eventjes minder gaat en dan negatief lopen doen over de desbetreffende club, dat vind ik trollen ja, en daar hebben sommige mensen een handje van![]()
PSV is als club niet groter dan feyenoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wacht, ik pas het een beetje aan:
'Het stadion van feyenoord is groter dan dat van psv'.
Zo klopt het.
Waarop is die 'grootte' van de club dan gebaseerd? Als je alles naast elkaar legt, denk ik dat feyenoord het wint van psv met het stadion, hoeveelheid supporters, stad en iets vaags als geschiedenis. Psv wint met prestaties, beleid, topverkopen, topaankopen, prijzen, continuiteit, etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV is als club niet groter dan feyenoord.
Maar feyenoord loopt sportief gewoon een heel stuk achter op PSV en ajax.
Als je in de afgelopen 30 jaar maar 3x kampioen wordt van Nederland, tja.........
Het winnen van de UEFA Cup was een leuke uitschieter maar voor de rest is het ook op Europees gebied huilen met de pet op de afgelopen 30 jaar.
Waarom probeer je zo'n mooie zinnen te maken met al die moeilijke woorden terwijl je niet eens weet hoe je het werkwoord 'vinden' vervoegt?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het irritant vind hoor![]()
Ja maar kenbaar blijft de gescheidenis nog steeds mee spelen denk ik...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarop is die 'grootte' van de club dan gebaseerd? Als je alles naast elkaar legt, denk ik dat feyenoord het wint van psv met het stadion, hoeveelheid supporters, stad en iets vaags als geschiedenis. Psv wint met prestaties, beleid, topverkopen, topaankopen, prijzen, continuiteit, etc.
Heel voetbalminnend Zuid-Korea, een groot deel van België en veel Brazilianen supporten PSV. Daar zullen de komende 10 jaar nog een hoop Yanks, Chinezen en andere Zuid-Amerikanen bij komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarop is die 'grootte' van de club dan gebaseerd? Als je alles naast elkaar legt, denk ik dat feyenoord het wint van psv met het stadion, hoeveelheid supporters, stad en iets vaags als geschiedenis. Psv wint met prestaties, beleid, topverkopen, topaankopen, prijzen, continuiteit, etc.
Met de grootte van club doelde ik inderdaad op stadion en supporters.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jullie staan op een mooie maar erg verre 2e plekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik zal niet ontkennen dat Ajax gewoon het bekendst is zeg je Nederland zeg je Ajax.. maar ik denk dat PSV de laatste jaren het toch ook wel redelijk doet![]()
Waarschijnlijk omdat dat mijn schrijfstijl is, net zoals jij zoveel mogelijk zinnen met woorden van 1 of 2 lettergrepen maakt, omdat dat het beste bij jou past.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo'n mooie zinnen te maken met al die moeilijke woorden terwijl je niet eens weet hoe je het werkwoord 'vinden' vervoegt?
Mooi, dus ik mag nu zeggen wat ik wil zonder als troller gebrandmerkt te wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:17 schreef johannes1986 het volgende:
Nationaal heeft psv mínder fans dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef cultheld het volgende:
Nationaal heeft PSV niet meer fans dan Feyenoord, maar internationaal zeker wel. Financieel is PSV de grootste club van Nederland.
Lees nog maar eens terug. Ik heb vannacht niet eens geslapen en zie zelfs dat het fout is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Haha...het is niet het onderwerp in de zin hoor, maar ik.
Wie? Ik
Ik loop, stam + ...
Ik loop..
Ik vind..
![]()
Ik zie het bij nader inzien ook, ik heb het al gewijzigdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lees nog maar eens terug. Ik heb vannacht niet eens geslapen en zie zelfs dat het fout is.
Jealousy is a motherfucker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nationaal heeft psv mínder fans dan Feyenoord.
Internationaal hebben ze nu even wat succesfans. En wat spleten in Korea die "fan" zijn zolang Hiddiengu trainer is. Djeez, ze hebben een incidenteel CL-succesje gehad en meteen denken ze dat ze meetellen in Europa.
Hij zei dat hij dat al had gezegd, en dat hij niet werd serieus genomen, nu brengt die het naar de pers en er is rep en roer nu moet Feyenoord leiding het wel serieus nemenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet erg netjes om zo open en eerlijk zijn tegen de pers. Als je weg wil kan je dat gewoon tegen de clubleiding zeggen, en de uitkomst van dat gesprek heb je maar te accepteren.
In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo'n mooie zinnen te maken met al die moeilijke woorden terwijl je niet eens weet hoe je het werkwoord 'vinden' vervoegt?
Nou en , maar wij pakken de laatste jaartjes toch wel de prijzen en dat telt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jullie staan op een mooie maar erg verre 2e plek
Hij zegt juist dat mooie zinnen er niet toe doén, sukkel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...![]()
Het is óf: "...je zulke mooie zinnen... " óf " ...je zo'n mooi zin... ".
Bovendien was een komma tussen " terwijl " en " je " op zijn plaats geweest; een interpunctiefout.
Haal dus eerst even de balk in je eigen oog weg, voordat je begint te zeiken over mijn splinter...![]()
Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Zullen we nu maar stoppen met de Nederlandse les?
Klopt... vooral als je gaat kijken naar het aantal landstitels...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jullie staan op een mooie maar erg verre 2e plek
Ik doe er niet extra mijn best voor, het is iets wat je in je hebt of ontwikkelt. En natuurlijk maak ik weleens een foutjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat mooie zinnen er niet toe doén, sukkel.
Alleen: als je dan tóch zo je best doet, doe het dan ook foutloos.
Scholen zijn dicht, dus lijkt me goed ideequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Zullen we nu maar stoppen met de Nederlandse les?
Ja inderdaad jullie hebben net als Ajax de landstitel gewonnen wat is het verschil dan? Europees hebben we beiden niksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou en , maar wij pakken de laatste jaartjes toch wel de prijzen en dat telt.
*snik* VoreG ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja inderdaad jullie hebben net als Ajax de landstitel gewonnen wat is het verschil dan? Europees hebben we beiden niks
Agh voor de verandering mag dat wel eens. Na oktober zullen we dat een lange tijd niet mee makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snik* VoreG ik ben het met je eens![]()
En dat op het gebied van voetbalhet moet niet gekker worden
Of andersom natuurlijk, dat kan ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met onze Amsterdamse vrienden. Zijn wij in april kampioen en dan moet Ajax in de play-offs tegen AZ, FC Twente, Heerenveen, Vitesse en zelfs Feyenoord en dan zul je zien dat Ajax die niet wint.
Als er geen bekwame vervangers voor de vertrekkende spelers worden aangetrokken zou dat goed kunnen ja.quote:
Dat acht ik niet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met onze Amsterdamse vrienden. Zijn wij in april kampioen en dan moet Ajax in de play-offs tegen AZ, FC Twente, Heerenveen, Vitesse en zelfs Feyenoord en dan zul je zien dat Ajax die niet wint.
das waarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh voor de verandering mag dat wel eens. Na oktober zullen we dat een lange tijd niet mee maken
Want Ajax mist ook 5 basisspelers en moet dus ook aan een geheel nieuw team bouwen wat de laatste 9 wedstrijden gewoon goed heeft gepresteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Dat acht ik niet waarschijnlijk.
Mocht Guus toch nog bondscoach of adviseur worden, zal het denk ik wel goed te volgen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das waar
Maar ik zal mijn best doen om het te volgen daar
AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer is officieel nog niet weg en Lee naar Monaco lijkt voorlopig ook van de baan gezien die Evra weer eerst moeten verkopen.
Dus tot nu toe zijn alleen, Vogel, Bommel en Park echt weg.
Zonder humor vaart niemand wel. maarre "Eindhovense Vriend" van me... ik denk dat je wel eens raar op zou kunnen kijken in aprilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
VI meldde het ook, dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.
Hiermee lijkt de leegloop bij de Eindhovense club nog niet ten einde, want Young-Pyo Lee staat in de nadrukkelijke belangstelling van AS Monaco. Bovendien hengelt Internazionale naar de diensten van Alex.
Ik ga er van uit dat de Telegraaf het voor de verandering gewoon goed heeft
Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want Ajax mist ook 5 basisspelers en moet dus ook aan een geheel nieuw team bouwen wat de laatste 9 wedstrijden gewoon goed heeft gepresteerd
Tja, de logica is er.
Ze wisten het vertrek van Co naar Porto ook al maanden van tevoren te melden, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.
Hiermee lijkt de leegloop bij de Eindhovense club nog niet ten einde, want Young-Pyo Lee staat in de nadrukkelijke belangstelling van AS Monaco. Bovendien hengelt Internazionale naar de diensten van Alex.
Ik ga er van uit dat de Telegraaf het voor de verandering gewoon goed heeft
Sorry hoor maar ik moet het eerst zien en dan geloven.. ik ken die spelers totaal niet.. en dat vorig jaar het team klopte was mooi... maar ik moet gewoon nog zien wat het allemaal wordt...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.
Nee hoor, 4 punten en de Amstel halve finale op karakter gewonnen. Tegen Roda hebben we slechts 1 punt gepakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef fransie102 het volgende:
'Zelfs Feyenoord'? Wij zijn de ploeg die jullie het afgelopen jaar het moeilijkste hebben gemaakt, Cultheld.
Ah tja, die amateurclubs. Ik kon het verwachtten. Sterkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.
Ik hoop dat ik me vergis wat betreft Simons.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah tja, die amateurclubs. Ik kon het verwachtten. Sterk
Diezelfde tegenstand hebben ze sowieso nog in 18 wedstrijden komend seizoen, dus dat zijn al 54 punten. Volgens mij vond jij Simons totaal niet kampioenswaardig? Die clubhopper uit Rusland moet zich ook nog eerst maar bewijzen.Vayrinen heeft zich ook nog niet op CL-niveau laten zien. maar ja, natuurlijk elke aankoop van PSV heeft zich de laatste jaren bewezen.
Iedereen zegt wel eens dat wij teveel verwachten van Ajax altijd, maar ik denk dat veel PSV'ers zich ook lelijk zullen verkijken na een Europees goed seizoen. Dat middenveld vervang je niet zo maar en ik ben wel eens benieuwd hoe dat gedoe rondom Hiddink zich ontwikkelt. Hoe je het ook wendt of keert, dat zal afleiden.
1-1, 3-3, 4-2... Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef fransie102 het volgende:
'Zelfs Feyenoord'? Wij zijn de ploeg die jullie het afgelopen jaar het moeilijkste hebben gemaakt, Cultheld.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als er geen bekwame vervangers voor de vertrekkende spelers worden aangetrokken zou dat goed kunnen ja.
Ooijer is officieel nog niet weg en Lee naar Monaco lijkt voorlopig ook van de baan gezien die Evra weer eerst moeten verkopen.
Dus tot nu toe zijn alleen, Vogel, Bommel en Park echt weg.
PSV.netwerk.toquote:15/7/2005 - ED: Westerhof verwacht vandaag akkoord over Lee
(Gepost door RvN)
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV voorzitter Westerhof zou verwachten dat Monaco en PSV vandaag een akkoord bereiken over Young-pyo Lee. "De club wil zaken doen en wij kunnen niet concurreren met de salarissen die daar worden betaald. Hij kan in het buitenland drie tot vijf keer zoveel verdienen."
Maar net zeg je in een ander topic dat jij een speler na 1 wedstrijd al helemaal goed kan beoordelenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me vergis wat betreft Simons.
In Väyrynen en Ferreyra zie ik het toch wel zitten. Ferreyra had het bij CSKA gewoon niet naar z'n zin, dus hij kan weer helemaal opbloeien in het gemoedelijke Eindhoven. Ik zeg wel gelijk dit: Als Alex onverhoopt wordt verkocht, dan kan PSV het voor komend seizoen schudden. Blijft Alex, dan wordt PSV kampioen. Alex is na John Terry de beste verdediger ter wereld.
Nee, zo moet je het niet zien. Maar Alex zorgt voor zo'n enorme rust achterin dat de middenvelders meer naar voren durven te voetballen. De backs kunnen ook rustig opkomen omdat Alex toch wel achterin blijft met een concentratie van 200%. Ferreyra had geen problemen met het weer, want hij heeft in diverse interviews aangegeven dat het leven hem daar niet beviel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar net zeg je in een ander topic dat jij een speler na 1 wedstrijd al helemaal goed kan beoordelenWat is het nou?
Die vergelijking van die Ferrerya slaat dus helemaal op stront. Misschien had ie problemen met het weer en is ie na een jaar na Zuid-Europa. Of jij kent hem natuurlijk al helemaal persoonlijk
En PSV is dus afhankelijk van 1 speler? Dus na 1 juni 2006 is het over voor PSV? Want dan is Alex weg.
Dus is PSV afhankelijk van 1 speler en dat is Alex? Dus als Alex wegvalt, zullen de middenvelders meer naar achteren voetballen (wat natuurlijk niet goed is, aanvallen is de beste verdediging en achteruit lopen is nooit goed), de backs blijven ook hangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, zo moet je het niet zien. Maar Alex zorgt voor zo'n enorme rust achterin dat de middenvelders meer naar voren durven te voetballen. De backs kunnen ook rustig opkomen omdat Alex toch wel achterin blijft met een concentratie van 200%. Ferreyra had geen problemen met het weer, want hij heeft in diverse interviews aangegeven dat het leven hem daar niet beviel.
Over Simons: Hij moet nog worden ingepast. Ik kan hem pas beoordelen wanneer hij aan het PSV-systeem is gewend.
Doel je nou op Simons of op Ferreyra? Wat Ferreyra vandaag liet zien tijdens zijn invalbeurt was erg goed. Simons speelde als een stapel brandhout. Maar Simons is ook geen talent meer, maar een ervaren opruimer. Die moet ingepast worden en kan dan erg bruikbaar zijn voor PSV.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus is PSV afhankelijk van 1 speler en dat is Alex? Dus als Alex wegvalt, zullen de middenvelders meer naar achteren voetballen (wat natuurlijk niet goed is, aanvallen is de beste verdediging en achteruit lopen is nooit goed), de backs blijven ook hangen.
Het weer is geen issue voor het leven? Als ik het over een goed leven heb in een stad, dan is het weer daar ook een onderdeel van hoor. En waaruit kun je dan uit opmaken dat hij naar een rustig stadje wil als Eindhoven, ipv een trendy stad in Zuid-Europa?
Je hebt hem nu al twee keer, in ieder geval vandaag, kunnen beoordelen. En je weet het na 1 wedstrijd. Dus beoordeel hem maar
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef johannes1986 het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat Hiddink de jeugd nu meer de kans geeft. Wat zijn de precieze posities van Aisaitti, Dufour en Beerens?
Volgens Sir Tinus van de netwerkforaquote:Roy Beerens : Nederlandse jongen die op de flanken gevaarlijk is met een actie en veel snelheid. Je zou hem kunnen vergelijken met een Tim Vincken.
Guy Dufour : Belgisch talent , en van de vele belgen van jong psv. Hij is zeer technisch en slim en heeft ook al de nodige lengte. Qua uiterlijk en speelstijl vind ik dat hij iets weg heeft van Haris Medunjanin.
Ismael Aissati : Nederlands-Marrokaanse jongen , hij zat in de voorselectie van jong Marroko voor het wk o20. Speelstijl een beetje zoals Ibrahim Afellay maar dan aanvallender ingesteld , heeft een actie in huis.
Dus we worden kampioenquote:PSV laat Alex niet gaan; wel of geen noodclausule in contract Alex?
In het Eindhovens Dagblad laat Westerhof weten de Braziliaan Alex absoluut niet te laten gaan. Inter zou interesse hebben en daar al met Chelsea over gesproken hebben volgens Italiaanse media. Hiddink bevestigde wel dat er iets speelt qua interesse. "Alex heeft bij PSV een contract tot 1 juli 2006 en daaraan valt niet te tornen" aldus Westerhof. Het opmerkelijke is dat Westerhof in het Eindhovens Dagblad de geruchten tegenspreekt dat er een 'noodclausule' in het contract van Alex zou staan op basis waarvan Chelsea hem eerder zou kunnen overhalen naar de Engelse club. Vanmorgen liet Guus Hiddink in het marathon interview met de VPRO uit zichzelf weten dat er een noodclausule zou zijn waarmee Chelsea hem al in de komende winterstop zou kunnen halen indien dat voor de Engelsen van belang zou zijn.
Aha. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doel je nou op Simons of op Ferreyra? Wat Ferreyra vandaag liet zien tijdens zijn invalbeurt was erg goed. Simons speelde als een stapel brandhout. Maar Simons is ook geen talent meer, maar een ervaren opruimer. Die moet ingepast worden en kan dan erg bruikbaar zijn voor PSV.
Dat is een open deur.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:44 schreef DeTolk het volgende:
'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment'
Salomon Kalou vindt dat PSV verder is dan Feyenoord (Algemeen Dagblad)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
Robert al 2 keer gescoord
Ik ga wederom niet alles herlezen...
Go Robert, hopelijk en leuke seizoen voor hem dit jaar
Wat is er DD?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:07 schreef Dylan Dog het volgende:
zucht
Vraag me toch af waar je die bullshit altijd vandaan haaltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Väyrynen en Ferreyra zie ik het toch wel zitten. Ferreyra had het bij CSKA gewoon niet naar z'n zin, dus hij kan weer helemaal opbloeien in het gemoedelijke Eindhoven. Ik zeg wel gelijk dit: Als Alex onverhoopt wordt verkocht, dan kan PSV het voor komend seizoen schudden. Blijft Alex, dan wordt PSV kampioen. Alex is na John Terry de beste verdediger ter wereld.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uit zijn duim, denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je die bullshit altijd vandaan haalt
Ja ik weet het, ik kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Jajong het volgende:
LEKKER
dat cultheld op vakantie gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik kan er ook niks aan doen![]()
wat eigelijk?
Maar dat kan Lange Jan ook. Mij heeft hij absoluut nog niet overtuigd, hij lijkt ook vaak geblesseerd te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik blijf erbij dat hij een goaltjesdief is die er best 25 tot 30 in zou kunnen schieten in één seizoen
Morgen pas, dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hij is toch al op vakantie?
Ik vertrek om 06:00 richting Eindhoven. Zometeen om 21:00 lig ik in bed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hij is toch al op vakantie?
anders voeg je ff iets toe aan het topicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Jajong het volgende:
LEKKER
Dat stond hier 3 dagen geleden alquote:
En dit heeft er vandaag al 2x gestaan in het vorige topicquote:[quote]Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef JustJunior het volgende:
Verder meldt het Eindhovens Dagblad:
-knip-
Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mm![]()
k moet de hele tijd aan Boggle denkenquote:
Ja inderdaad. Hij zat gewoon voor z'n TVtje en zei gewoon wat we allang zagenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is me nog niet eens opgevallen
Hij miste gewoon de praktische kennis
Hopelijk zal hij met het niveau dan mee kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef PirE het volgende:
Hij was behoorlijk pro-Lamey. Dat viel me wel op.
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.
grapjasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.
Ik speel geen FM.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
CM?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik speel geen FM.
Ik welquote:
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
Cocu doet het altijd goed als het lekker weer is. Het wordt voor hem lastiger als de winter weer toeslaat. Het wordt dus hopen op een zachte hersft en winter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.
Neem ik het nou op voor cultheld
Leuk om te zien dat PSV tegen Sungnam Ilhwa de tendens van vorig jaar door kan zetten, rustig balletje rondspelen, kansen afwachten. MooiGeweldig om te zien dat Cocu nog zo fit is op die leeftijd, ongelofelijk.
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaag![]()
Haha ziet er inderdaad heel maf uit, al die Zuid-Koreanen in zo'n PSV-shirtquote:
Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...![]()
Ik zat al op je reactie te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerond
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()
Daar heb je vast heel erg je best op gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijn
Kijk, twee woorden met drie lettergrepen!![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten![]()
![]()
PSVquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daar heb je vast heel erg je best op gedaan![]()
Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studie
Daar hoeven we toch niet over te discussieren, de uitkomst lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand
Ik wíst dat ik je niet ernstiger kon beledigenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik sta op het punt hem van een doodsverwensing
Nee, en ook geen Nederlands wat een stuk relevanter is wat betreft spellingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:06 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijn![]()
![]()
* houdt zich inquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik wíst dat ik je niet ernstiger kon beledigen![]()
En één met 4 lettergrepen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Nederlands wat een stuk relevanter is wat betreft spelling
Check z'n fotoboek en zeg dat z'n neus er groot genoeg voor isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef johannes1986 het volgende:
Ik wíst dat ik je niet ernstiger kon beledigen![]()
Zal wel het leukst zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer over PSV gaan hier?
Onmogelijk, want Feyenoord wordt al 4e achter de Top Driequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je
Anyway, PSV wordt 3e achter Ajax en Feyenoord (in die volgorde).
*bookmarkpost.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je
Ik voorspelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je
ow en trouwens dat zeiden ze vorig jaar ook alquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:14 schreef johannes1986 het volgende:
Hm, dat is vast iets waarmee je me kan pakken als ik ongelijk heb![]()
Feyenoord behoort tot de top drie, dus erachter eindigen zal moeilijk gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Onmogelijk, want Feyenoord wordt al 4e achter de Top Drie
En dan jezelf naar een goedkoop merk onderbroek vernoemen, dat getuigt ook niet van intelligentiequote:
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord behoort tot de top drie, dus erachter eindigen zal moeilijk gaan
"Ons"....?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten![]()
![]()
Ik kan me een seizoen herinneren dat Ajax 6e werd. Hoorden ze toen ook opeens niet meer bij de top 3?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen![]()
Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
En in de Telegraaf wordt gezegd dat wanneer Lee vertrekt, Ferreyra linksback zal gaan spelen.
Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen![]()
Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.
En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.
Dat is een kwestie van wat papieren invullen denk ik. Arveladze lijkt me trouwens versleten en geen toegevoegde waarde voor AZ.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunning
quote:PSV ontkent definitieve transfer Ooijer
Tegenover het Algemeen Dagblad ontkende PSV voorzitter Westerhof dat er al sprake is van een transfer van Andre Ooijer naar Genoa zoals Voetbal International beweerde. "Dat die club interesse heeft, was al bekend. Maar er gebeurt niets zolang onduidelijk is of Genua in de Serie A of Serie B speelt. De club is verwikkeld in een financieel schandaal. Op 2 augustus valt daarover pas de beslissing. Tot die tijd zit Ooijer zeker bij ons."
Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...
Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:08 schreef JustJunior het volgende:
Dit is trouwens het hele bericht over Ooijer. Ik mag hopen dat als Genoa toch in de Serie B te spelen komt, hij liever bij PSV speelt
[..]
Lijkt me je dat je team beter rendeert als je gewoon een linksback haalt en Ferreyra op het middenveld neerzet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.
mooi dan blijft Ooijer...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komen
Dat gaat over twee andere clubs hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mooi dan blijft Ooijer...
Ik gun het hem wel ... maar nu iedereen zo'n beetje weg gaat.... is het wel lekker dat hij blijft..
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat gaat over twee andere clubs he
Over het al dan niet spelen van Genua in de Seria A is nog geen uitspraak gedaan.
Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...
Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef WooZ het volgende:
Ooijer kan ook nog naar Celtic staan vandaag op de voorkant van het ED
Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).
Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.
Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen
Ja, de Schotse competitie is ook erg aanlokkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.
In 95 werd AZ kampioen, het jaar daarop degradeerden ze. Ik zou dus niet zo heel hard roepen dat alles WEER goed zal gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Spelers die nooit geacepteerd zijn bij deze clubs. En zover ik weet is het al weer jaren geleden dat dat gebeurd is. Op die keepers wissels tussen PSV en Feyenoord na steeds dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.
Foutje, quote van AZ site:quote:
Dus ze degradeerde in seizoen 1996/1997?quote:AZ werd in 1996 kampioen, degradeerde een jaar later, maar keerde het seizoen daarop weer terug.
Eerste divisie, fransie, eerste divisiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:23 schreef fransie102 het volgende:
AZ werd toch alleen begin jaren 80 een keer kampioen?
In 88 was het nog gewoon de Europa Cup 1 hoor :p. En toen zat er ook ene Guus Hiddink op de bank bij PSVquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En het lijkt wel dat sinds Hiddink er zit elke goede speler van Ajax of Feyenoord van hem maar bij PSV moet gaan spelen. Hij wou van Persie, Van der Vaart, Pienaar, Trabelsi, Kalou enzv enzv. En is de CL in 88 gewonnen met een aantal ex-Ajacieden in het elftal. Jammer hoor dat je zo'n prijs met oud spelers van je concurent moet winnen ipv met eigen jeugd
In 1981 won AZ toch echt de eredivsiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eerste divisie, fransie, eerste divisie
En dat valt deze keer ook wel weer mee, Van der Vaart is overigens niet met ruzie vetrokken maar gaf wel aan dat ie zijn tijd bij Ajax gehad heeft. En Quincy is weg gestuurdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef PirE het volgende:
[..]
In 88 was het nog gewoon de Europa Cup 1 hoor :p. En toen zat er ook ene Guus Hiddink op de bank bij PSV. Als Hiddink Kalou weet te halen en daardoor komt PSV weer ver in de CL, dan zit ik daar echt niet mee.
Bij Ajax is de eigen jeugd heilig, maar zo'n beetje iedere "talentvolle" jeugdspeler gaat de laatste jaren gratis (Davids, Kluivert, Quincy![]()
etc.) of met ruzie weg (van der Vaart). Daarnaast heeft Ajax nu weer een aantal jeugdspelers met een aflopend contract. Conclusie: zomer 2006 en Ajax ziet weer eens x spelers gratis vertrekken.
Ik bedoelde dat Kaap het over de eerste divisie hadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
In 1981 won AZ toch echt de eredivsie. Laatste kampioen buiten Ajax,Feyenoord en PSV om
Ik dacht serieus waar ere divisie. Dus het is nog niet eens 10 jaar geleden dat AZ nog eerste divisie speelde.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Kaap het over de eerste divisie had
Grap? Als het al een grap was, was ik zeker niet de eerste. Cultheld is begonnen met het posten van al zijn FM-sterren vorig seizoen, met ene Todorov die ook naar PSV moest enzo. Dus het is bittere ernst hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.
Neem ik het nou op voor cultheld
Dat was al net zo rond als dit verhaal, dus best relevant.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komen
Precies ik vind het maar een vreemde transfer. Ik verwacht dat PSV zowieso een bankgarantie eist. En het kan voor Genoa weleens lastig zijn om dit op korte termijn te overleggen. Ze weten nog steeds niet of ze Serie A of B spelen komend seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ondertussen meldt iedereen dat Ooijer weg is, maar PSV weet van niks.
Het stuk ervoor ging over wat Koeman van de uitspraken vond en dat Feyenoord er vooralsnog vanuit gaat dat Kalou blijft.quote:Erwin Koeman baalt van Kalou
...Kalou zelf dook gisteren net als de andere spelers snel na aankomst in het hotel zijn bed in. Het is in China zes uur later dan in Nederland. Net voordien liet hij nog maar eens weten waar het hem om te doen is: ,,Snel naar PSV. Als dat vandaag of morgen vanuit China al lukt, vind ik dat prima.''
PSV-voorzitter Rob Westerhof zei gisteren te overwegen binnenkort ('Laat alles eerst maar eens een dag of wat bezinken') contact op te nemen met zijn Feyenoord-collega Jorien van den Herik om over Kalou te praten. Tot dusverre gingen de besprekingen vooral via Rodger Linse, één van de zaakwaarnemers van de Ivoriaan. Bij PSV is coach-directeur Guus Hiddink rechtstreeks verantwoordelijk voor het eventuel aantrekken van de Feyenoorder.
Volgens mij is er nog niets rond. Er staat ook nog niks op de officiele site van Genoa.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ze Serie B spelen is het voor Ooijer ook totaal niet interessant. Het moet haast wel dat Guus heeft gezegd dat Ooijer weinig gaat spelen en dat hij dus een nieuwe rechtsback gaat presenteren binnenkort met Lucius als stand-in voor die positie. Anders gaat Ooijer niet eens praten met een club als Genoa.
Deze discussie is nu al honderdduizend keer gevoerd en steeds druipen jullie neusjes af als er weer een lijstje wordt gemaakt van spelers die van PSV naar Ajax zijn verkast. Dus ik stel voor dat je de oude topics maar even gaat doorlezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).
Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.
Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:58 schreef Sloggi het volgende:
Op z'n zachtst gezegd een blunder van de VI
Hoogst opmerkelijk..quote:
Transfers Lee en Ooijer alleen in Nederland rond
EINDHOVEN, 16 juli 2005 13:30 - De afgelopen weken was er in de Nederlandse media nogal wat commotie rond een mogelijke transfer van Lee en Ooijer. Beide zouden al 'rond' zijn met respectievelijk Monaco en Genoa. Maar volgens PSV-preses Rob Westerhof heeft de club taal nog teken gehoord van beide clubs. Dit wil uiteraard niet betekenen dat dit niet nog staat te gebeuren. Vreemder is dat in de media rond Monaco en Genoa ook geen melding wordt gemaakt van een (op handen zijnde) transfer. En dat is wel uiterst curieus. Tenslotte betreft het hier twee internationals en dat is altijd nieuws. Het begint er dan ook sterk op te lijken dat beide transfers uitsluitend in Nederland bestaan.
Het staat nog wel op de site, maar alle verwijzingen zijn pleite..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:01 schreef Sloggi het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70192/sc=96b71f
Ze hebben het snel van de site gehaald. Er is ook geen spoor meer van het nieuwsbericht te vinden
Jij zou blij moeten zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:05 schreef Zapper het volgende:
Zeer matig.
Whehehequote:
Het viel mij ook al op, maar dacht ook aan optisch bedrogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:31 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, niemand opgevallen dat er daar alleen philps staat?
't Zou een vouw in 't shirt kunnen zijn waardoor net een lettertje wegvaltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op, maar dacht ook aan optisch bedrog
nooit of mooi?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat ooijer en lee maar mooit blijven
Dat is mogelijk jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
't Zou een vouw in 't shirt kunnen zijn waardoor net een lettertje wegvalt
Hoe kwam die T er net tussen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe die T er net tussenkwam moet je me niet vragen
"Ook Philps steunt PSV"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Al iemand ideeën over ons volgende PSV topic ?
Nog 4 replies te gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
deze kan dus vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |