Ja inderdaad jullie hebben net als Ajax de landstitel gewonnen wat is het verschil dan? Europees hebben we beiden niksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou en , maar wij pakken de laatste jaartjes toch wel de prijzen en dat telt.
*snik* VoreG ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja inderdaad jullie hebben net als Ajax de landstitel gewonnen wat is het verschil dan? Europees hebben we beiden niks
Agh voor de verandering mag dat wel eens. Na oktober zullen we dat een lange tijd niet mee makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snik* VoreG ik ben het met je eens![]()
En dat op het gebied van voetbalhet moet niet gekker worden
Of andersom natuurlijk, dat kan ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met onze Amsterdamse vrienden. Zijn wij in april kampioen en dan moet Ajax in de play-offs tegen AZ, FC Twente, Heerenveen, Vitesse en zelfs Feyenoord en dan zul je zien dat Ajax die niet wint.
Als er geen bekwame vervangers voor de vertrekkende spelers worden aangetrokken zou dat goed kunnen ja.quote:
Dat acht ik niet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met onze Amsterdamse vrienden. Zijn wij in april kampioen en dan moet Ajax in de play-offs tegen AZ, FC Twente, Heerenveen, Vitesse en zelfs Feyenoord en dan zul je zien dat Ajax die niet wint.
das waarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh voor de verandering mag dat wel eens. Na oktober zullen we dat een lange tijd niet mee maken
Want Ajax mist ook 5 basisspelers en moet dus ook aan een geheel nieuw team bouwen wat de laatste 9 wedstrijden gewoon goed heeft gepresteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Dat acht ik niet waarschijnlijk.
Mocht Guus toch nog bondscoach of adviseur worden, zal het denk ik wel goed te volgen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das waar
Maar ik zal mijn best doen om het te volgen daar
AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer is officieel nog niet weg en Lee naar Monaco lijkt voorlopig ook van de baan gezien die Evra weer eerst moeten verkopen.
Dus tot nu toe zijn alleen, Vogel, Bommel en Park echt weg.
Zonder humor vaart niemand wel. maarre "Eindhovense Vriend" van me... ik denk dat je wel eens raar op zou kunnen kijken in aprilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
VI meldde het ook, dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.
Hiermee lijkt de leegloop bij de Eindhovense club nog niet ten einde, want Young-Pyo Lee staat in de nadrukkelijke belangstelling van AS Monaco. Bovendien hengelt Internazionale naar de diensten van Alex.
Ik ga er van uit dat de Telegraaf het voor de verandering gewoon goed heeft
Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want Ajax mist ook 5 basisspelers en moet dus ook aan een geheel nieuw team bouwen wat de laatste 9 wedstrijden gewoon goed heeft gepresteerd
Tja, de logica is er.
Ze wisten het vertrek van Co naar Porto ook al maanden van tevoren te melden, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
AMSTERDAM - André Ooijer vertrekt voor twee seizoenen naar Genua. Dat meldt De Telegraaf. De 31-jarige verdediger van PSV is de vierde basisspeler uit de succesformatie van trainer Guus Hiddink die de club de rug toekeert. Eerder vertrokken Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-Sung Park naar respectievelijk FC Barcelona, AC Milan en Manchester United.
Hiermee lijkt de leegloop bij de Eindhovense club nog niet ten einde, want Young-Pyo Lee staat in de nadrukkelijke belangstelling van AS Monaco. Bovendien hengelt Internazionale naar de diensten van Alex.
Ik ga er van uit dat de Telegraaf het voor de verandering gewoon goed heeft
Sorry hoor maar ik moet het eerst zien en dan geloven.. ik ken die spelers totaal niet.. en dat vorig jaar het team klopte was mooi... maar ik moet gewoon nog zien wat het allemaal wordt...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.
Nee hoor, 4 punten en de Amstel halve finale op karakter gewonnen. Tegen Roda hebben we slechts 1 punt gepakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef fransie102 het volgende:
'Zelfs Feyenoord'? Wij zijn de ploeg die jullie het afgelopen jaar het moeilijkste hebben gemaakt, Cultheld.
Ah tja, die amateurclubs. Ik kon het verwachtten. Sterkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die monsterscores tegen die amateurclubs? Ajax heeft geen echte tegenstand gehad sinds de 0-4 in eigen huis. PSV verliest dan wel goede spelers, maar krijgt er ook kampioen-waardige versterkingen voor in de plaats.
Ik hoop dat ik me vergis wat betreft Simons.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah tja, die amateurclubs. Ik kon het verwachtten. Sterk
Diezelfde tegenstand hebben ze sowieso nog in 18 wedstrijden komend seizoen, dus dat zijn al 54 punten. Volgens mij vond jij Simons totaal niet kampioenswaardig? Die clubhopper uit Rusland moet zich ook nog eerst maar bewijzen.Vayrinen heeft zich ook nog niet op CL-niveau laten zien. maar ja, natuurlijk elke aankoop van PSV heeft zich de laatste jaren bewezen.
Iedereen zegt wel eens dat wij teveel verwachten van Ajax altijd, maar ik denk dat veel PSV'ers zich ook lelijk zullen verkijken na een Europees goed seizoen. Dat middenveld vervang je niet zo maar en ik ben wel eens benieuwd hoe dat gedoe rondom Hiddink zich ontwikkelt. Hoe je het ook wendt of keert, dat zal afleiden.
1-1, 3-3, 4-2... Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:09 schreef fransie102 het volgende:
'Zelfs Feyenoord'? Wij zijn de ploeg die jullie het afgelopen jaar het moeilijkste hebben gemaakt, Cultheld.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als er geen bekwame vervangers voor de vertrekkende spelers worden aangetrokken zou dat goed kunnen ja.
Ooijer is officieel nog niet weg en Lee naar Monaco lijkt voorlopig ook van de baan gezien die Evra weer eerst moeten verkopen.
Dus tot nu toe zijn alleen, Vogel, Bommel en Park echt weg.
PSV.netwerk.toquote:15/7/2005 - ED: Westerhof verwacht vandaag akkoord over Lee
(Gepost door RvN)
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV voorzitter Westerhof zou verwachten dat Monaco en PSV vandaag een akkoord bereiken over Young-pyo Lee. "De club wil zaken doen en wij kunnen niet concurreren met de salarissen die daar worden betaald. Hij kan in het buitenland drie tot vijf keer zoveel verdienen."
Maar net zeg je in een ander topic dat jij een speler na 1 wedstrijd al helemaal goed kan beoordelenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me vergis wat betreft Simons.
In Väyrynen en Ferreyra zie ik het toch wel zitten. Ferreyra had het bij CSKA gewoon niet naar z'n zin, dus hij kan weer helemaal opbloeien in het gemoedelijke Eindhoven. Ik zeg wel gelijk dit: Als Alex onverhoopt wordt verkocht, dan kan PSV het voor komend seizoen schudden. Blijft Alex, dan wordt PSV kampioen. Alex is na John Terry de beste verdediger ter wereld.
Nee, zo moet je het niet zien. Maar Alex zorgt voor zo'n enorme rust achterin dat de middenvelders meer naar voren durven te voetballen. De backs kunnen ook rustig opkomen omdat Alex toch wel achterin blijft met een concentratie van 200%. Ferreyra had geen problemen met het weer, want hij heeft in diverse interviews aangegeven dat het leven hem daar niet beviel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar net zeg je in een ander topic dat jij een speler na 1 wedstrijd al helemaal goed kan beoordelenWat is het nou?
Die vergelijking van die Ferrerya slaat dus helemaal op stront. Misschien had ie problemen met het weer en is ie na een jaar na Zuid-Europa. Of jij kent hem natuurlijk al helemaal persoonlijk
En PSV is dus afhankelijk van 1 speler? Dus na 1 juni 2006 is het over voor PSV? Want dan is Alex weg.
Dus is PSV afhankelijk van 1 speler en dat is Alex? Dus als Alex wegvalt, zullen de middenvelders meer naar achteren voetballen (wat natuurlijk niet goed is, aanvallen is de beste verdediging en achteruit lopen is nooit goed), de backs blijven ook hangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, zo moet je het niet zien. Maar Alex zorgt voor zo'n enorme rust achterin dat de middenvelders meer naar voren durven te voetballen. De backs kunnen ook rustig opkomen omdat Alex toch wel achterin blijft met een concentratie van 200%. Ferreyra had geen problemen met het weer, want hij heeft in diverse interviews aangegeven dat het leven hem daar niet beviel.
Over Simons: Hij moet nog worden ingepast. Ik kan hem pas beoordelen wanneer hij aan het PSV-systeem is gewend.
Doel je nou op Simons of op Ferreyra? Wat Ferreyra vandaag liet zien tijdens zijn invalbeurt was erg goed. Simons speelde als een stapel brandhout. Maar Simons is ook geen talent meer, maar een ervaren opruimer. Die moet ingepast worden en kan dan erg bruikbaar zijn voor PSV.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus is PSV afhankelijk van 1 speler en dat is Alex? Dus als Alex wegvalt, zullen de middenvelders meer naar achteren voetballen (wat natuurlijk niet goed is, aanvallen is de beste verdediging en achteruit lopen is nooit goed), de backs blijven ook hangen.
Het weer is geen issue voor het leven? Als ik het over een goed leven heb in een stad, dan is het weer daar ook een onderdeel van hoor. En waaruit kun je dan uit opmaken dat hij naar een rustig stadje wil als Eindhoven, ipv een trendy stad in Zuid-Europa?
Je hebt hem nu al twee keer, in ieder geval vandaag, kunnen beoordelen. En je weet het na 1 wedstrijd. Dus beoordeel hem maar
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef johannes1986 het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat Hiddink de jeugd nu meer de kans geeft. Wat zijn de precieze posities van Aisaitti, Dufour en Beerens?
Volgens Sir Tinus van de netwerkforaquote:Roy Beerens : Nederlandse jongen die op de flanken gevaarlijk is met een actie en veel snelheid. Je zou hem kunnen vergelijken met een Tim Vincken.
Guy Dufour : Belgisch talent , en van de vele belgen van jong psv. Hij is zeer technisch en slim en heeft ook al de nodige lengte. Qua uiterlijk en speelstijl vind ik dat hij iets weg heeft van Haris Medunjanin.
Ismael Aissati : Nederlands-Marrokaanse jongen , hij zat in de voorselectie van jong Marroko voor het wk o20. Speelstijl een beetje zoals Ibrahim Afellay maar dan aanvallender ingesteld , heeft een actie in huis.
Dus we worden kampioenquote:PSV laat Alex niet gaan; wel of geen noodclausule in contract Alex?
In het Eindhovens Dagblad laat Westerhof weten de Braziliaan Alex absoluut niet te laten gaan. Inter zou interesse hebben en daar al met Chelsea over gesproken hebben volgens Italiaanse media. Hiddink bevestigde wel dat er iets speelt qua interesse. "Alex heeft bij PSV een contract tot 1 juli 2006 en daaraan valt niet te tornen" aldus Westerhof. Het opmerkelijke is dat Westerhof in het Eindhovens Dagblad de geruchten tegenspreekt dat er een 'noodclausule' in het contract van Alex zou staan op basis waarvan Chelsea hem eerder zou kunnen overhalen naar de Engelse club. Vanmorgen liet Guus Hiddink in het marathon interview met de VPRO uit zichzelf weten dat er een noodclausule zou zijn waarmee Chelsea hem al in de komende winterstop zou kunnen halen indien dat voor de Engelsen van belang zou zijn.
Aha. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doel je nou op Simons of op Ferreyra? Wat Ferreyra vandaag liet zien tijdens zijn invalbeurt was erg goed. Simons speelde als een stapel brandhout. Maar Simons is ook geen talent meer, maar een ervaren opruimer. Die moet ingepast worden en kan dan erg bruikbaar zijn voor PSV.
Dat is een open deur.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:44 schreef DeTolk het volgende:
'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment'
Salomon Kalou vindt dat PSV verder is dan Feyenoord (Algemeen Dagblad)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
Robert al 2 keer gescoord
Ik ga wederom niet alles herlezen...
Go Robert, hopelijk en leuke seizoen voor hem dit jaar
Wat is er DD?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:07 schreef Dylan Dog het volgende:
zucht
Vraag me toch af waar je die bullshit altijd vandaan haaltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Väyrynen en Ferreyra zie ik het toch wel zitten. Ferreyra had het bij CSKA gewoon niet naar z'n zin, dus hij kan weer helemaal opbloeien in het gemoedelijke Eindhoven. Ik zeg wel gelijk dit: Als Alex onverhoopt wordt verkocht, dan kan PSV het voor komend seizoen schudden. Blijft Alex, dan wordt PSV kampioen. Alex is na John Terry de beste verdediger ter wereld.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uit zijn duim, denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je die bullshit altijd vandaan haalt
Ja ik weet het, ik kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Jajong het volgende:
LEKKER
dat cultheld op vakantie gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik kan er ook niks aan doen![]()
wat eigelijk?
Maar dat kan Lange Jan ook. Mij heeft hij absoluut nog niet overtuigd, hij lijkt ook vaak geblesseerd te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik blijf erbij dat hij een goaltjesdief is die er best 25 tot 30 in zou kunnen schieten in één seizoen
Morgen pas, dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hij is toch al op vakantie?
Ik vertrek om 06:00 richting Eindhoven. Zometeen om 21:00 lig ik in bed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hij is toch al op vakantie?
anders voeg je ff iets toe aan het topicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Jajong het volgende:
LEKKER
Dat stond hier 3 dagen geleden alquote:
En dit heeft er vandaag al 2x gestaan in het vorige topicquote:[quote]Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef JustJunior het volgende:
Verder meldt het Eindhovens Dagblad:
-knip-
Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mm![]()
k moet de hele tijd aan Boggle denkenquote:
Ja inderdaad. Hij zat gewoon voor z'n TVtje en zei gewoon wat we allang zagenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is me nog niet eens opgevallen
Hij miste gewoon de praktische kennis
Hopelijk zal hij met het niveau dan mee kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef PirE het volgende:
Hij was behoorlijk pro-Lamey. Dat viel me wel op.
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.
grapjasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.
Ik speel geen FM.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
CM?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik speel geen FM.
Ik welquote:
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
Cocu doet het altijd goed als het lekker weer is. Het wordt voor hem lastiger als de winter weer toeslaat. Het wordt dus hopen op een zachte hersft en winter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.
Neem ik het nou op voor cultheld
Leuk om te zien dat PSV tegen Sungnam Ilhwa de tendens van vorig jaar door kan zetten, rustig balletje rondspelen, kansen afwachten. MooiGeweldig om te zien dat Cocu nog zo fit is op die leeftijd, ongelofelijk.
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaag![]()
Haha ziet er inderdaad heel maf uit, al die Zuid-Koreanen in zo'n PSV-shirtquote:
Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...![]()
Ik zat al op je reactie te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerond
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()
Daar heb je vast heel erg je best op gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijn
Kijk, twee woorden met drie lettergrepen!![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten![]()
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()
PSVquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daar heb je vast heel erg je best op gedaan![]()
Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studie
Daar hoeven we toch niet over te discussieren, de uitkomst lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |