Ik speel geen FM.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
CM?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik speel geen FM.
Ik welquote:
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent
Cocu doet het altijd goed als het lekker weer is. Het wordt voor hem lastiger als de winter weer toeslaat. Het wordt dus hopen op een zachte hersft en winter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.
Neem ik het nou op voor cultheld
Leuk om te zien dat PSV tegen Sungnam Ilhwa de tendens van vorig jaar door kan zetten, rustig balletje rondspelen, kansen afwachten. MooiGeweldig om te zien dat Cocu nog zo fit is op die leeftijd, ongelofelijk.
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaag![]()
Haha ziet er inderdaad heel maf uit, al die Zuid-Koreanen in zo'n PSV-shirtquote:
Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...![]()
Ik zat al op je reactie te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerond
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()
Daar heb je vast heel erg je best op gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijn
Kijk, twee woorden met drie lettergrepen!![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten![]()
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()
PSVquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daar heb je vast heel erg je best op gedaan![]()
Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studie
Daar hoeven we toch niet over te discussieren, de uitkomst lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |