Morgen pas, dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hij is toch al op vakantie?

Ik vertrek om 06:00 richting Eindhoven. Zometeen om 21:00 lig ik in bed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hij is toch al op vakantie?

anders voeg je ff iets toe aan het topicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef Jajong het volgende:
LEKKER

Dat stond hier 3 dagen geleden alquote:
En dit heeft er vandaag al 2x gestaan in het vorige topicquote:[quote]Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef JustJunior het volgende:
Verder meldt het Eindhovens Dagblad:
-knip-

Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vergeet dan geen zout mee te nemen want ik vind je weet wat flauw mm![]()

k moet de hele tijd aan Boggle denkenquote:

Ja inderdaad. Hij zat gewoon voor z'n TVtje en zei gewoon wat we allang zagenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is me nog niet eens opgevallen
Hij miste gewoon de praktische kennis

Hopelijk zal hij met het niveau dan mee kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef PirE het volgende:
Hij was behoorlijk pro-Lamey. Dat viel me wel op.

Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.quote:

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.

grapjasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er slapen meteen wat klonen dus dat scheelt wel ja.

Ik speel geen FM.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent

CM?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik speel geen FM.

Ik welquote:

Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:45 schreef PirE het volgende:
Alle PSV-ers zijn druk aan het scouten. Druk met FM spelen op zoek naar weer weer een Zuid-Amerikaans talent

Cocu doet het altijd goed als het lekker weer is. Het wordt voor hem lastiger als de winter weer toeslaat. Het wordt dus hopen op een zachte hersft en winter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.
Neem ik het nou op voor cultheld
Leuk om te zien dat PSV tegen Sungnam Ilhwa de tendens van vorig jaar door kan zetten, rustig balletje rondspelen, kansen afwachten. MooiGeweldig om te zien dat Cocu nog zo fit is op die leeftijd, ongelofelijk.

Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Mij best, ik denk dat ik hem weer voldoende heb bijgebracht voor vandaag![]()

Haha ziet er inderdaad heel maf uit, al die Zuid-Koreanen in zo'n PSV-shirtquote:

Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
In de zin dat je mij afzeikt om mijn fout, ga je zélf de mist in. Heel teleurstellend...![]()

Ik zat al op je reactie te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Arrogantie is je ook niet vreemd merk ik, meneer ik heb HAVO en VWO afgerond

Nu ga je te verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()

Daar heb je vast heel erg je best op gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook niet een taalwonder te zijn
Kijk, twee woorden met drie lettergrepen!![]()

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten![]()
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()

PSVquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand

Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daar heb je vast heel erg je best op gedaan![]()

Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet bepaald. Het is vast iets wat ik vaker zal gaan doen tijdens mijn universitaire studie

Daar hoeven we toch niet over te discussieren, de uitkomst lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De discussie over of Feyenoord of PSV de grotere club is loopt uit de hand

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |