Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen![]()
Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.
En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.
Dat is een kwestie van wat papieren invullen denk ik. Arveladze lijkt me trouwens versleten en geen toegevoegde waarde voor AZ.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunning
quote:PSV ontkent definitieve transfer Ooijer
Tegenover het Algemeen Dagblad ontkende PSV voorzitter Westerhof dat er al sprake is van een transfer van Andre Ooijer naar Genoa zoals Voetbal International beweerde. "Dat die club interesse heeft, was al bekend. Maar er gebeurt niets zolang onduidelijk is of Genua in de Serie A of Serie B speelt. De club is verwikkeld in een financieel schandaal. Op 2 augustus valt daarover pas de beslissing. Tot die tijd zit Ooijer zeker bij ons."
Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...
Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:08 schreef JustJunior het volgende:
Dit is trouwens het hele bericht over Ooijer. Ik mag hopen dat als Genoa toch in de Serie B te spelen komt, hij liever bij PSV speelt
[..]
Lijkt me je dat je team beter rendeert als je gewoon een linksback haalt en Ferreyra op het middenveld neerzet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.
mooi dan blijft Ooijer...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komen
Dat gaat over twee andere clubs hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mooi dan blijft Ooijer...
Ik gun het hem wel ... maar nu iedereen zo'n beetje weg gaat.... is het wel lekker dat hij blijft..
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat gaat over twee andere clubs he
Over het al dan niet spelen van Genua in de Seria A is nog geen uitspraak gedaan.
Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...
Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef WooZ het volgende:
Ooijer kan ook nog naar Celtic staan vandaag op de voorkant van het ED
Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).
Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.
Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen
Ja, de Schotse competitie is ook erg aanlokkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.
In 95 werd AZ kampioen, het jaar daarop degradeerden ze. Ik zou dus niet zo heel hard roepen dat alles WEER goed zal gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen![]()
Spelers die nooit geacepteerd zijn bij deze clubs. En zover ik weet is het al weer jaren geleden dat dat gebeurd is. Op die keepers wissels tussen PSV en Feyenoord na steeds dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |