abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28852150
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen
Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.
pi_28852189
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:40 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.
Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28852260
Het fenomeen ongemotiveerde spelers is wel in zeg

Robinho, Kalou, Kromkamp & Landzaat, misschien Lee...
pi_28852273
Bij PSV verkopen ze spelers wat sneller lijkt het wel. Een ouwe rot als Hiddink weet dat je beter een gemotiveerde speler kunt hebben die zich volledig inzet, dan iemand met gruwelijk veel talent die niet meer voor de club wil voetballen.

Het is iets van alle tijden overigens. Trabelsi een paar jaar terug ook.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28852274
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.
En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunning
pi_28852288
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunning
Dat is een kwestie van wat papieren invullen denk ik. Arveladze lijkt me trouwens versleten en geen toegevoegde waarde voor AZ.
pi_28852424
Dit is trouwens het hele bericht over Ooijer. Ik mag hopen dat als Genoa toch in de Serie B te spelen komt, hij liever bij PSV speelt
quote:
PSV ontkent definitieve transfer Ooijer

Tegenover het Algemeen Dagblad ontkende PSV voorzitter Westerhof dat er al sprake is van een transfer van Andre Ooijer naar Genoa zoals Voetbal International beweerde. "Dat die club interesse heeft, was al bekend. Maar er gebeurt niets zolang onduidelijk is of Genua in de Serie A of Serie B speelt. De club is verwikkeld in een financieel schandaal. Op 2 augustus valt daarover pas de beslissing. Tot die tijd zit Ooijer zeker bij ons."

[ Bericht 7% gewijzigd door JustJunior op 16-07-2005 10:14:45 ]
pi_28852819
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...
Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:03:14 #234
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28853190
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:08 schreef JustJunior het volgende:
Dit is trouwens het hele bericht over Ooijer. Ik mag hopen dat als Genoa toch in de Serie B te spelen komt, hij liever bij PSV speelt
[..]
Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komen
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28853278
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.
Lijkt me je dat je team beter rendeert als je gewoon een linksback haalt en Ferreyra op het middenveld neerzet.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:09:24 #236
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28853280
quote:
mooi dan blijft Ooijer...
Ik gun het hem wel ... maar nu iedereen zo'n beetje weg gaat.... is het wel lekker dat hij blijft..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:10:30 #237
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28853302
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:

[..]

mooi dan blijft Ooijer...
Ik gun het hem wel ... maar nu iedereen zo'n beetje weg gaat.... is het wel lekker dat hij blijft..
Dat gaat over twee andere clubs he

Over het al dan niet spelen van Genua in de Seria A is nog geen uitspraak gedaan.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:18:31 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28853451
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:10 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat gaat over twee andere clubs he

Over het al dan niet spelen van Genua in de Seria A is nog geen uitspraak gedaan.
oeps verkeerd gelezen...
Moet ook niet werken en fokken tegelijk
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:19:45 #239
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28853479
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...
Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28854067
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).

Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.

Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_28854165
Je wilt toch gewoon een goed elftal. Mij als FC Den Bosch-fan boeit het niet zoveel waar de FC de spelers vandaan haalt. Liever een goede speler van een concurrent, dan een prutser van een niet-concurrent.
pi_28854379
Ooijer kan ook nog naar Celtic staan vandaag op de voorkant van het ED
pi_28854487
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef WooZ het volgende:
Ooijer kan ook nog naar Celtic staan vandaag op de voorkant van het ED
Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.
pi_28854568
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).

Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.

Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen
Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.
pi_28854583
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.
Ja, de Schotse competitie is ook erg aanlokkelijk.
pi_28854709
Bij Celtic kun je wel nog wat winnen.
Bij Genoa speel je om lijfsbehoud.
pi_28854849
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen
In 95 werd AZ kampioen, het jaar daarop degradeerden ze. Ik zou dus niet zo heel hard roepen dat alles WEER goed zal gaan.
pi_28854992
95?
pi_28855007
Misschien in 2de klasse
pi_28855095
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.
Spelers die nooit geacepteerd zijn bij deze clubs. En zover ik weet is het al weer jaren geleden dat dat gebeurd is. Op die keepers wissels tussen PSV en Feyenoord na steeds dan.

En het lijkt wel dat sinds Hiddink er zit elke goede speler van Ajax of Feyenoord van hem maar bij PSV moet gaan spelen. Hij wou van Persie, Van der Vaart, Pienaar, Trabelsi, Kalou enzv enzv. En is de CL in 88 gewonnen met een aantal ex-Ajacieden in het elftal. Jammer hoor dat je zo'n prijs met oud spelers van je concurent moet winnen ipv met eigen jeugd
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')