Ik wíst dat ik je niet ernstiger kon beledigenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik sta op het punt hem van een doodsverwensing

Nee, en ook geen Nederlands wat een stuk relevanter is wat betreft spellingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:06 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zal wel geen Communicatiewetenschappen zijn![]()
![]()

* houdt zich inquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik wíst dat ik je niet ernstiger kon beledigen![]()

En één met 4 lettergrepen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, en ook geen Nederlands wat een stuk relevanter is wat betreft spelling

Check z'n fotoboek en zeg dat z'n neus er groot genoeg voor isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef johannes1986 het volgende:
Ik wíst dat ik je niet ernstiger kon beledigen![]()

Zal wel het leukst zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer over PSV gaan hier?

Onmogelijk, want Feyenoord wordt al 4e achter de Top Driequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je
Anyway, PSV wordt 3e achter Ajax en Feyenoord (in die volgorde).

*bookmarkpost.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je

Ik voorspelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je

ow en trouwens dat zeiden ze vorig jaar ook alquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Mijn post, wat doe je

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:14 schreef johannes1986 het volgende:
Hm, dat is vast iets waarmee je me kan pakken als ik ongelijk heb![]()

Feyenoord behoort tot de top drie, dus erachter eindigen zal moeilijk gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Onmogelijk, want Feyenoord wordt al 4e achter de Top Drie

En dan jezelf naar een goedkoop merk onderbroek vernoemen, dat getuigt ook niet van intelligentiequote:

Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord behoort tot de top drie, dus erachter eindigen zal moeilijk gaan

"Ons"....?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten![]()
Hoe meer Ajacieden er komen trollen in ons forum, hoe arroganter ik word![]()
![]()

Ik kan me een seizoen herinneren dat Ajax 6e werd. Hoorden ze toen ook opeens niet meer bij de top 3?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen![]()

Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
En in de Telegraaf wordt gezegd dat wanneer Lee vertrekt, Ferreyra linksback zal gaan spelen.

Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, AZ is veel en veel beter gebleken vorig seizoen, en ook dit jaar zal AZ boven Feyenoord eindigen![]()

Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, de rek lijkt er een beetje uit. Bovendien zitten ze nog met twee ongemotiveerde spelers, Kromkamp en Landzaat, het is dus de vraag of die nog steeds met plezier deelnemen aan het AZ-spel.

En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Co is weg, Lindenbergh is weg en ook Nelisse is weg. Echt veel is er niet voor teruggekomen en Kromkamp en Landzaat willen nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Feyenoord gaat boven AZ eindigen.

Dat is een kwestie van wat papieren invullen denk ik. Arveladze lijkt me trouwens versleten en geen toegevoegde waarde voor AZ.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En voorlopig heeft Arvaladze ook nog geen verblijfsvergunning

quote:PSV ontkent definitieve transfer Ooijer
Tegenover het Algemeen Dagblad ontkende PSV voorzitter Westerhof dat er al sprake is van een transfer van Andre Ooijer naar Genoa zoals Voetbal International beweerde. "Dat die club interesse heeft, was al bekend. Maar er gebeurt niets zolang onduidelijk is of Genua in de Serie A of Serie B speelt. De club is verwikkeld in een financieel schandaal. Op 2 augustus valt daarover pas de beslissing. Tot die tijd zit Ooijer zeker bij ons."

Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's een verkrachting van de kwaliteiten van Ferreyra...

Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:08 schreef JustJunior het volgende:
Dit is trouwens het hele bericht over Ooijer. Ik mag hopen dat als Genoa toch in de Serie B te spelen komt, hij liever bij PSV speelt
[..]

Lijkt me je dat je team beter rendeert als je gewoon een linksback haalt en Ferreyra op het middenveld neerzet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer dan, maak je maar ondergeschikt aan het teambelang, anders mag je wegblijven.

mooi dan blijft Ooijer...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Torino en Messina worden al weerhouden door de Italiaanse bond om in de Serie A uit te komen

Dat gaat over twee andere clubs hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mooi dan blijft Ooijer...
Ik gun het hem wel ... maar nu iedereen zo'n beetje weg gaat.... is het wel lekker dat hij blijft..

quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat gaat over twee andere clubs he
Over het al dan niet spelen van Genua in de Seria A is nog geen uitspraak gedaan.

Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar is jouw realisme heen? Een Feyenoord-scout die op een fansite post, come on...

Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef WooZ het volgende:
Ooijer kan ook nog naar Celtic staan vandaag op de voorkant van het ED

Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).
Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.
Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen

Ja, de Schotse competitie is ook erg aanlokkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is een wel wat mooiere club dan die Italiaanse degradaticlubs.

In 95 werd AZ kampioen, het jaar daarop degradeerden ze. Ik zou dus niet zo heel hard roepen dat alles WEER goed zal gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:08 schreef johannes1986 het volgende:
[..]

Spelers die nooit geacepteerd zijn bij deze clubs. En zover ik weet is het al weer jaren geleden dat dat gebeurd is. Op die keepers wissels tussen PSV en Feyenoord na steeds dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Ajax en Feyenoord hebben ze ook spelers van PSV gehaald dus wat lul je nou.

Foutje, quote van AZ site:quote:
Dus ze degradeerde in seizoen 1996/1997?quote:AZ werd in 1996 kampioen, degradeerde een jaar later, maar keerde het seizoen daarop weer terug.

Eerste divisie, fransie, eerste divisiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:23 schreef fransie102 het volgende:
AZ werd toch alleen begin jaren 80 een keer kampioen?

In 88 was het nog gewoon de Europa Cup 1 hoor :p. En toen zat er ook ene Guus Hiddink op de bank bij PSVquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En het lijkt wel dat sinds Hiddink er zit elke goede speler van Ajax of Feyenoord van hem maar bij PSV moet gaan spelen. Hij wou van Persie, Van der Vaart, Pienaar, Trabelsi, Kalou enzv enzv. En is de CL in 88 gewonnen met een aantal ex-Ajacieden in het elftal. Jammer hoor dat je zo'n prijs met oud spelers van je concurent moet winnen ipv met eigen jeugd

In 1981 won AZ toch echt de eredivsiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eerste divisie, fransie, eerste divisie

En dat valt deze keer ook wel weer mee, Van der Vaart is overigens niet met ruzie vetrokken maar gaf wel aan dat ie zijn tijd bij Ajax gehad heeft. En Quincy is weg gestuurdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef PirE het volgende:
[..]
In 88 was het nog gewoon de Europa Cup 1 hoor :p. En toen zat er ook ene Guus Hiddink op de bank bij PSV. Als Hiddink Kalou weet te halen en daardoor komt PSV weer ver in de CL, dan zit ik daar echt niet mee.
Bij Ajax is de eigen jeugd heilig, maar zo'n beetje iedere "talentvolle" jeugdspeler gaat de laatste jaren gratis (Davids, Kluivert, Quincy![]()
etc.) of met ruzie weg (van der Vaart). Daarnaast heeft Ajax nu weer een aantal jeugdspelers met een aflopend contract. Conclusie: zomer 2006 en Ajax ziet weer eens x spelers gratis vertrekken.

Ik bedoelde dat Kaap het over de eerste divisie hadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
In 1981 won AZ toch echt de eredivsie. Laatste kampioen buiten Ajax,Feyenoord en PSV om

Ik dacht serieus waar ere divisie. Dus het is nog niet eens 10 jaar geleden dat AZ nog eerste divisie speelde.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Kaap het over de eerste divisie had

Grap? Als het al een grap was, was ik zeker niet de eerste. Cultheld is begonnen met het posten van al zijn FM-sterren vorig seizoen, met ene Todorov die ook naar PSV moest enzo. Dus het is bittere ernst hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Serieus, die grap van methodmich was de eerste keer al niet leuk.
Neem ik het nou op voor cultheld

Dat was al net zo rond als dit verhaal, dus best relevant.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had meer betrekking op de opmerking over Rosicky waar iedereen al van wist dat ie toch niet zou komen en jij er iedere keer op terug blijft komen

Precies ik vind het maar een vreemde transfer. Ik verwacht dat PSV zowieso een bankgarantie eist. En het kan voor Genoa weleens lastig zijn om dit op korte termijn te overleggen. Ze weten nog steeds niet of ze Serie A of B spelen komend seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ondertussen meldt iedereen dat Ooijer weg is, maar PSV weet van niks.

Het stuk ervoor ging over wat Koeman van de uitspraken vond en dat Feyenoord er vooralsnog vanuit gaat dat Kalou blijft.quote:Erwin Koeman baalt van Kalou
...Kalou zelf dook gisteren net als de andere spelers snel na aankomst in het hotel zijn bed in. Het is in China zes uur later dan in Nederland. Net voordien liet hij nog maar eens weten waar het hem om te doen is: ,,Snel naar PSV. Als dat vandaag of morgen vanuit China al lukt, vind ik dat prima.''
PSV-voorzitter Rob Westerhof zei gisteren te overwegen binnenkort ('Laat alles eerst maar eens een dag of wat bezinken') contact op te nemen met zijn Feyenoord-collega Jorien van den Herik om over Kalou te praten. Tot dusverre gingen de besprekingen vooral via Rodger Linse, één van de zaakwaarnemers van de Ivoriaan. Bij PSV is coach-directeur Guus Hiddink rechtstreeks verantwoordelijk voor het eventuel aantrekken van de Feyenoorder.

Volgens mij is er nog niets rond. Er staat ook nog niks op de officiele site van Genoa.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ze Serie B spelen is het voor Ooijer ook totaal niet interessant. Het moet haast wel dat Guus heeft gezegd dat Ooijer weinig gaat spelen en dat hij dus een nieuwe rechtsback gaat presenteren binnenkort met Lucius als stand-in voor die positie. Anders gaat Ooijer niet eens praten met een club als Genoa.

Deze discussie is nu al honderdduizend keer gevoerd en steeds druipen jullie neusjes af als er weer een lijstje wordt gemaakt van spelers die van PSV naar Ajax zijn verkast. Dus ik stel voor dat je de oude topics maar even gaat doorlezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf het maar niet begrijpen hoor dat PSV-ers zo graag spelers van hun directe concurenten willen (Ajax en Feyenoord).
Als er bij Ajax of Feyenoord een naam van de directe concurent genoemd wordt dat zijn er de vele over de zeik omdat ze het niet willen (of de speler moet echt maar dan ook echt heel goed zijn). En bij PSV staan ze bij elke speler met de armen open en vinden ze de speler waarop ze jaren lang aan het zeiken waren (want hij was een speler van de concurent) ineens super goed.
Alweer een reden waarom je PSV niet als club kan beschouwen

Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:58 schreef Sloggi het volgende:
Op z'n zachtst gezegd een blunder van de VI

Hoogst opmerkelijk..quote:
Transfers Lee en Ooijer alleen in Nederland rond
EINDHOVEN, 16 juli 2005 13:30 - De afgelopen weken was er in de Nederlandse media nogal wat commotie rond een mogelijke transfer van Lee en Ooijer. Beide zouden al 'rond' zijn met respectievelijk Monaco en Genoa. Maar volgens PSV-preses Rob Westerhof heeft de club taal nog teken gehoord van beide clubs. Dit wil uiteraard niet betekenen dat dit niet nog staat te gebeuren. Vreemder is dat in de media rond Monaco en Genoa ook geen melding wordt gemaakt van een (op handen zijnde) transfer. En dat is wel uiterst curieus. Tenslotte betreft het hier twee internationals en dat is altijd nieuws. Het begint er dan ook sterk op te lijken dat beide transfers uitsluitend in Nederland bestaan.

Het staat nog wel op de site, maar alle verwijzingen zijn pleite..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:01 schreef Sloggi het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70192/sc=96b71f
Ze hebben het snel van de site gehaald. Er is ook geen spoor meer van het nieuwsbericht te vinden

Jij zou blij moeten zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:05 schreef Zapper het volgende:
Zeer matig.

Whehehequote:

Het viel mij ook al op, maar dacht ook aan optisch bedrogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:31 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, niemand opgevallen dat er daar alleen philps staat?

't Zou een vouw in 't shirt kunnen zijn waardoor net een lettertje wegvaltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op, maar dacht ook aan optisch bedrog

nooit of mooi?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat ooijer en lee maar mooit blijven

Dat is mogelijk jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
't Zou een vouw in 't shirt kunnen zijn waardoor net een lettertje wegvalt

Hoe kwam die T er net tussen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe die T er net tussenkwam moet je me niet vragen

"Ook Philps steunt PSV"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Al iemand ideeën over ons volgende PSV topic ?

Nog 4 replies te gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
deze kan dus vol

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |