quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik hier op de bank op mijn comp te werken, staat er weer een groepje toeristen*keurig rechtop gaat zitten*
zwaai eens naar ze?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik hier op de bank op mijn comp te werken, staat er weer een groepje toeristen*keurig rechtop gaat zitten*
Nou Peet, wat is vanmiddag?? Ik bedoel, die is nu gaande, maar gaat wel een tijdje door nog he?? Die gaat nog wel een tijdje door.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
zwaai eens naar ze?
zit je er vanmiddag ook? ( dan kan ik naar binnen turen)
waar ga je trouwens morgen heen dan? op vakantie?
ik kom zo richting Z. denk rond een uur of half 3 of 3 uur dat ik door centrum zelf zwerf .quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou Peet, wat is vanmiddag?? Ik bedoel, die is nu gaande, maar gaat wel een tijdje door nog he?? Die gaat nog wel een tijdje door.....
Ik ben er voorlopig nog welMaar ga ook naar D.
Want waaaaarrrrrr ga ik morgen toch ook alweer naartoe??
ik haat homo evenementenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
ik haat kermis
Arme SJquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef Sunjammer het volgende:
*aan de stevige pijnstillers zit*
als het maar blij, druk en geldklopperij is????quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef Ryan_R het volgende:
Kermis, als het maar hoog, snel en hard gaat![]()
Eens..quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het maar blij, druk en geldklopperij is????
kermissen zijn zoooo saaaaaaai
Omdat we het meest over onzin zaken lullen...?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat ik nou nog steeds niet snap heal een flink tijdje niet is waarom die homo topics on Onz staan..?
omdat ik ze wil bekeren naar heteroquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat ik nou nog steeds niet snap heal een flink tijdje niet is waarom die homo topics on Onz staan..?
Er zijn kermissen die hele goede prijzen hebben hoor, alleen daar hoort Tilly dan weer niet bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het maar blij, druk en geldklopperij is????
kermissen zijn zoooo saaaaaaai
't is een homo evenement.. dat vind ie engquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn kermissen die hele goede prijzen hebben hoor, alleen daar hoort Tilly dan weer niet bij.
Maarre, neem ik hier uit op dat je niet van de partij bent?![]()
ben je voor hetzelfde geld ook een dag onder de pannen en kun je ergens zo vaak in als je wilt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eens..
Voor hoog, snel en hard ga ik wel naar Walibi
Geen ideequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dat mag..quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hmm oke toch vind ik het een beetje vaag
dat lijkt me bij voorbaat al logisch inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn kermissen die hele goede prijzen hebben hoor, alleen daar hoort Tilly dan weer niet bij.
Maarre, neem ik hier uit op dat je niet van de partij bent?![]()
1x per jaar moet je er heen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben je voor hetzelfde geld ook een dag onder de pannen en kun je ergens zo vaak in als je wilt...
haalt niet weg dat het natuurlijk een kutpark is, maar voor een keer kan dat best leuk zijn
Ja zeg, dan ga ik nog niet weten wie cybartje in werkelijkheid isquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat lijkt me bij voorbaat al logisch inderdaad
Nou, die was al dik... door dat gedoe zijn m'n lymfe-klieren ook ontstoken. Dus een dikke hals en wang. De verdoving heeft de linker kant van m'n gezicht zo'n beetje verlamd. Apart wel ghehe.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme SJ
Heb je ook zo'n dikke wang nu?
dat geld besteed ik dan liever aan de efteling, helaas niet zo veel thrillrides, maar wel tigkeer beter verzorgd en mooierquote:
Heb je al eens overwogen anti-depressieva-dingsels te nemen? Kan niet goed voor je bloeddruk zijn, hoe jij tegen het leven aankijktquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben je voor hetzelfde geld ook een dag onder de pannen en kun je ergens zo vaak in als je wilt...
haalt niet weg dat het natuurlijk een kutpark is, maar voor een keer kan dat best leuk zijn
daar moet je juist blij mee zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja zeg, dan ga ik nog niet weten wie cybartje in werkelijkheid is![]()
Werkt goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar moet je juist blij mee zijn...
sommige users hier zitten nog in therapie...
nee, ik kan maar beter in de anoniemiteit blijven tegenwoordig!
ik regel mijn bloed (en bloeddruk) met alcohol...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heb je al eens overwogen anti-depressieva-dingsels te nemen? Kan niet goed voor je bloeddruk zijn, hoe jij tegen het leven aankijkt![]()
Das leuk! Dan moet je de hele dag met een bakje onder je smoel rondhuppelen omdat je zelf niet door hebt dat je kwijltquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, die was al dik... door dat gedoe zijn m'n lymfe-klieren ook ontstoken. Dus een dikke hals en wang. De verdoving heeft de linker kant van m'n gezicht zo'n beetje verlamd. Apart wel ghehe.
Anywayz, hij heeft me 4 verdovingen gegeven en nog zat ik tegen het plafond toen ie bezig was. Hij heeft 'm niet getrokken, omdat het een vrij grote wond oplevert die verzorgt moet worden en dat gaat wat moeilijk op vakantie he. Dus nu heeft ie aan het schrapen en hakken en boren geweest om alles schoon te maken daaro...
Ben wel blij dat ik ff gegaan ben, want nu heb ik voorlopig geen last meer
Je stelt je aan..quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ah.. dus na de vakantie mag ie er echt uit?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, die was al dik... door dat gedoe zijn m'n lymfe-klieren ook ontstoken. Dus een dikke hals en wang. De verdoving heeft de linker kant van m'n gezicht zo'n beetje verlamd. Apart wel ghehe.
Anywayz, hij heeft me 4 verdovingen gegeven en nog zat ik tegen het plafond toen ie bezig was. Hij heeft 'm niet getrokken, omdat het een vrij grote wond oplevert die verzorgt moet worden en dat gaat wat moeilijk op vakantie he. Dus nu heeft ie aan het schrapen en hakken en boren geweest om alles schoon te maken daaro...
Ben wel blij dat ik ff gegaan ben, want nu heb ik voorlopig geen last meer
Ik was al bang dat dit nog je GOEIE periode was. Maar wat voor alcohol dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik regel mijn bloed (en bloeddruk) met alcohol...
je komt me nu net in een slechte periode tegen
klopt..... meestal heb ik er meer moeite mee dan de tegenpartij...quote:
*de tijd voor deze zin nam*quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nee, bij het volgende periodieke consult. En da's peanuts. Hij kon 'm er vanochtend zo uithalen, maar heeft dat dus niet gedaan om de reden die ik opgaf. Oftewel: 8 maart 2006 ben ik 'm kwijtquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah.. dus na de vakantie mag ie er echt uit?
dat maakt niet veel uit....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik was al bang dat dit nog je GOEIE periode was. Maar wat voor alcohol dan?![]()
Stel je voor dat mensen doorkrijgen dat je eigenlijk een watje bentquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt..... meestal heb ik er meer moeite mee dan de tegenpartij...
en af en toe is het best gezellig.... maar dat moet ik natuurlijk niet toegeven nu
moeten we niet hebben he....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen doorkrijgen dat je eigenlijk een watje bent
Moslims?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef Cybart het volgende:
vanavond moet ik met mensen werken die niet drinken
Ah, je werkt in de horeca. Maarruh, werkze alvast dan maar, succes d'r mee.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat maakt niet veel uit....
zo kan ik me ook niet meer herrinneren wat ik gisteren op mn werk heb gezopen....
maar wel dat het gezellig was
vanavond moet ik met mensen werken die niet drinken
maar meestal gaat er gewoon bier naar binnen!
Zal wel meevaleen denk, en MM heeft het ook overleefdquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt ja. een klein uurtje inderdaad....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart was jij er vorig jaar niet met je homo-vriend?
wel je speakers van de auto vol open gooien he!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef Camoth het volgende:
Ik ben even mijn boeken naar school bonjouren en pimpen met me moeder's cabrio
![]()
Whaha.. iets met speld en ballon ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
moeten we niet hebben he....
die image-building begint eindelijk een beetje door te werken
vertaling:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt ja. een klein uurtje inderdaad....
we vonden het echt 3 keer niks....
toen zijn we maar snel omgedraaid en gaan mc'en (als in mc donalds) en thuis een dvd gaan kijken
"Call on meeeee.... Call on me.... Call on meeee...."quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel je speakers van de auto vol open gooien he!
al een paar keer zelfsquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zal wel meevaleen denk, en MM heeft het ook overleefd![]()
's avonds zijn er ongetwijfeld nog genoeg bekenden hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Cazman het volgende:
Yay, ik heb eindelijk Constantine in huis. Nu moet alleen nog de nieuwe cd van Disturbed uitkomen.
Hmm, de tilburgse kermis. Ik zal vast moeten werken helaas. Misschien'sávond nog dan. Als er dan nog mensen zijn tenminste
Bart, stel je niet aan. Homo zijn is misschien een vloek, maar de seks blijft goed verdomme
praktisch hetzelfde.quote:
seks, seks....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Cazman het volgende:
Yay, ik heb eindelijk Constantine in huis. Nu moet alleen nog de nieuwe cd van Disturbed uitkomen.
Hmm, de tilburgse kermis. Ik zal vast moeten werken helaas. Misschien'sávond nog dan. Als er dan nog mensen zijn tenminste
Bart, stel je niet aan. Homo zijn is misschien een vloek, maar de seks blijft goed verdomme
Sommige scooterrijdersquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
praktisch hetzelfde.
allebei ongenode gasten![]()
Je moet niet naar de kermis gaan met de instelling dat er alleen maar kutnichten lopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
seks, seks....
ik heb in godverdomme al ruim een half jaar geen lichaam meer aangeraakt....
nee ok, dat is inderdaad welchill
Een boer'n gat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel een ontiegelijk lekker ventje...
maar ja, die scooter he.... en zn woonplaats...
Want?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is het Vondelpark toch eigenlijk een enorme kutplek om te werken.
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
's avonds zijn er ongetwijfeld nog genoeg bekenden hoor.
Geef ff een gil als je gaat, nogal een tijd geleden dat ik je gezien heb
Een half jaar al niet? Zo'n menneke als jij moet toch weer makkelijk aan de vent komenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
seks, seks....
constantine.... lijkt me vet, heb hem hier al een tijdje op dvd liggen, maar daar begint na 5 minuten het geluid te ruisen... binnenkort maar een officiele kopieren... laat ff weten hoe hij geweest is als je hem gezien hebt
Heb hem in Antwerpen gezien, hij was echt vet, alleen het einde had wel wat beter gekund. En natuurlijk is er ruimte gemaakt voor een vervolgquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
seks, seks....
constantine.... lijkt me vet, heb hem hier al een tijdje op dvd liggen, maar daar begint na 5 minuten het geluid te ruisen... binnenkort maar een officiele kopieren... laat ff weten hoe hij geweest is als je hem gezien hebt
Laat ik hem nou net gekocht hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Constantine![]()
Holy fuck!![]()
CONSTANTINE!![]()
Zijn er hier zielloze teven die Constantine goed vinden!?![]()
Wat een ongelofelijke kut-film was dat zeg. Wat de neuk dachten ze te doen toen ze die abominatie maakte. Wat de neuk bezielt een mens om een comic te verfilmen om vervolgens het te transformeren in een of andere mongoloide vertyfde Hollywood-film te maken!?
Keeanu Reeves als Constantine is de nagel aan de doodskist.
vooral omdat qua uiterlijk de Brit gebaseerd was op STING!
en ik ben dan mild in mijn oordeel, in mijn lokale comic-winkel word je op straat geschopt na gecastreerd te zijn.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh en als Tilburg een grote versie is van de roze zaterdag in Nijmegen dan bedank ik.
Heel vaak.
mjah, de hoes maakt me vaak niet uit, ik ben meer benieuwd dus naar de film...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een half jaar al niet? Zo'n menneke als jij moet toch weer makkelijk aan de vent komen
Ik heb em al gezien daarom vind ik em gekocht. Zeker aan te raden. special edition heeft ook een mooie hoes.
Niks voor mij dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:50 schreef Vlarp het volgende:
[..].
Roze maandag is nergens mee te vergelijken. 't is totaal niet zo rellerig als de Gay Pride, nah ja, de roze zaterdag is er een lachertje bij vergeleken.
't is gewoon gezellig en leuk. Veel radio stations zenden live uit vanaf de kermis, optredens van bekenden DJ's en artiesten. En travo's die je onderuit kunt schoppen
Zoek wat anders...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel een keer gezien.
dat moet tegenwoordig verplicht in alle flims, om zo goed moelijk te kunnen cashenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heb hem in Antwerpen gezien, hij was echt vet, alleen het einde had wel wat beter gekund. En natuurlijk is er ruimte gemaakt voor een vervolg
Aangezien het volk in de comicshops niks anders zijn dan een opeenhoping van verkoop - en koopnerds durf ik zelfs een megafoon mee te nemen en het te roepen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ik ben dan mild in mijn oordeel, in mijn lokale comic-winkel word je op straat geschopt na gecastreerd te zijn.
Werken? Ik zit lekker op m'n balkon te intersletten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoek wat anders...
en anders bek dicht en werken
Einde vond ik juist wel leuk. Ik zal de extra features eens checken. daar staat een alternatief einde opquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heb hem in Antwerpen gezien, hij was echt vet, alleen het einde had wel wat beter gekund. En natuurlijk is er ruimte gemaakt voor een vervolg
Sure sure surequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Aangezien het volk in de comicshops niks anders zijn dan een opeenhoping van verkoop - en koopnerds durf ik zelfs een megafoon mee te nemen en het te roepen.
Wie weet schrijf ik het wel daar op iedereen z'n aars: CONSTANTINE RULEZ
Nog erger...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Werken? Ik zit lekker op m'n balkon te intersletten.
Volgens de laatste [peilingen ben ik alles behalve saai.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent gewoon saai.. dus inderdaad, het zou de sfeer verzieken
Beetje hangen in lunteren en volgende week beginnen met werk op de vuilniswagen. Vakantie komt pas van de herfstvakantie ben ik bang voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, de hoes maakt me vaak niet uit, ik ben meer benieuwd dus naar de film...
voor volgens de comic-critici hierboven is ie dus helemaal ruk...
mij lijkt ie ook wel vet... wat ik er ooit van gezien heb dan...
wat doe jij nu in je vakantie?
Je bent de relnicht der relnichtenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de laatste [peilingen ben ik alles behalve saai.
Ik ben gewoon niet echt in trek bij nichten.
en jij vertrouwd die maurice de hond peilingen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de laatste [peilingen ben ik alles behalve saai.
Ik ben gewoon niet echt in trek bij nichten.
en dan weg, of gewoon luieren?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Beetje hangen in lunteren en volgende week beginnen met werk op de vuilniswagen. Vakantie komt pas van de herfstvakantie ben ik bang voor
Die dweil is al een paar keer over de kop gegaan met z'n bedrijf en dat konie niet inschatten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jij vertrouwd die maurice de hond peilingen?
ja, dat is dan weer verdacht....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die dweil is al een paar keer over de kop gegaan met z'n bedrijf en dat konie niet inschatten?
Nee, het zijn mijn persoonlijke peilingen.
Zet nooit iets op papier daar kan men je later alleen maar op pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat is dan weer verdacht....
zijn die peilingen dan ook na te slaan ergens?
het is dat je de voordeel van twijfel hebt
Als je het vergelijkt met op de vuilniswagen zitten of in het algemeen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan naar Turkije. Hopen dat dat leuk is
turkije is relaxed....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan naar Turkije. Hopen dat dat leuk is
Het lijkt me niet verstandig om momenteel dieper op het onderwerp sex in te gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:01 schreef Semisane het volgende:
Goh....was een gebabbel hier ook he....Comic-books en sex....op zich een combinatie die wel goed gaat...maar wat die kermis er nou tussen doet snap ik niet hoor.
Anyways goeiemiddag....helaas kan ik even niks nieuws brengen qua comic-books...want tja...de laatste die ik las was Wolverine....of was het het laatste deel van Storm.....Daarmee bedoel ik niet de Storm van Marvel
Sex kan ik wel over meepraten trouwens.....dat was gisteravond nog.![]()
vast een goede administratie in die kroegenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet nooit iets op papier daar kan men je later alleen maar op pakken.
Hoiquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:01 schreef Semisane het volgende:
Anyways goeiemiddag....
Sex kan ik wel over meepraten trouwens.....dat was gisteravond nog.![]()
Ik dacht van: dan ben ik alvast gewend aan de geurquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met op de vuilniswagen zitten of in het algemeen?
ik hoop 't. als 't maar goed weer isquote:
Ohw....te veel frustraties in dit topic wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig om momenteel dieper op het onderwerp sex in te gaan.
wat jij stiekem wilt zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
als je BrE3Z4H bent
Mag niet van meneer kooistra.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
vast een goede administratie in die kroegenBlur - Girls & Boys
Kut amerikanen ook altijdquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:03 schreef Semisane het volgende:
MTV-Filmploeg vernielt schildpaddenstrand <--- MTV En alle productie-maatschappijtjes die ze inhuren mag ook wel heel hard en pijnlijk dood....imho dan.
Niet met jou toch???quote:
En met de mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik dacht van: dan ben ik alvast gewend aan de geur
en jij ondertussen maar klagen over dat je op een balkon in een park zit te internetten!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag niet van meneer kooistra.
Ik klaag alleen maar over het park, niet over het feit dat ik zit te internetten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jij ondertussen maar klagen over dat je op een balkon in een park zit te internetten!
kut geld ook altijd....en gewoon ff te beroerd zijn om excuses aan te bieden...of op z'n minst even het strand weer netjes achterlaten....tjonge het zou ook maar iets te veel gaan kosten...quote:
en wat is er dan mis aan het park?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik klaag alleen maar over het park, niet over het feit dat ik zit te internetten.
Agossie....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, 't was meer als *grrr* bedoeld...
Hij blijft wat hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
K-K wil er stiekum zo uitzien.
[afbeelding]
Oh nee, met je feilloze analyse heb je me ten val gebracht, mijn hele leven is niets meer dan een grimmig schaduwspel. Waarlijk, je hebt me mijn fouten doen inzien met je scherpe tong. Ik heb berouw!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat jij stiekem wilt zijn...
je wilt geaccepteerd worden
je wilt bij de massa horen
je wilt geen outsider meer zijn
maar je kan het gewoon niet
tientallen pogingen, allen zonder succes...
alles afkrakend, maar dan stiekem wel zelf het gaan uitproberen...
ik ken dat soort mannetjes wel...
Veel plezierquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:10 schreef Semisane het volgende:
nou...ik ga maar weer wat doen ofzow.....beetje een ruimte opzetten met allemaal mooie nieuwe pctjes mac en ander computertuig.![]()
Dat is lekker overzichtelijk dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die zijn er niet zo veel in gemeente waalwijk gelukkig. maar 2 turken
En daar val jij niet op?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het trek PC Hooftstraatpubliek aan.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh nee, met je feilloze analyse heb je me ten val gebracht, mijn hele leven is niets meer dan een grimmig schaduwspel. Waarlijk, je hebt me mijn fouten doen inzien met je scherpe tong. Ik heb berouw!![]()
Van alle dingen die ik heb gedaan de laatste drie jaar, is er nog nooit een periode geweest waarin ik gepoogd heb om BrE3Z4H te worden.
Ik ben nog niet zo laag gezonken, wel laag, maar nooit ZO laag.
Zeg vertel eens wanneer moet je weer draaien?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Markie-Mark het volgende:
En Turkije is helemaal niet breezah, want ik ga er heen
Ho!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Markie-Mark het volgende:
He zag ik daar Jim![]()
![]()
And you guys.....STILL SUCK
bij grote hitte kan je lopen over de botox?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het trek PC Hooftstraatpubliek aan.
Niet? Waarom zijn er dan plannen voor een tweede, ik herhaal TWEEDE moskee?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die zijn er niet zo veel in gemeente waalwijk gelukkig. maar 2 turken
He zag ik daar Markiequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Markie-Mark het volgende:
He zag ik daar Jim![]()
![]()
And you guys.....STILL SUCK
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dit alles wat ik als weerwoord terug krijg?
valt me toch van je tegen.
ben je nog niet helemaal wakker ofzo, of ben je het aan het verleren?
dat waren je ouders toch of niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.
En ik heb gisteren al weer ruzie gemaakt met mensen op een zeer hoog niveau (Gristen-fundies afzeiken is een nieuwe hobby) dus ik heb mijn quota al weer vervuld voor deze week.
Geen excuusquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.
En ik heb gisteren al weer ruzie gemaakt met mensen op een zeer hoog niveau (Gristen-fundies afzeiken is een nieuwe hobby) dus ik heb mijn quota al weer vervuld voor deze week.
Die plannen zijn er al jaren en nog beginnen ze er niet aan. Maar als ik je gerust moet stellen kan ik wel wat rondvragen binnen de gemeente of ze er werkelijk mee willen beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet? Waarom zijn er dan plannen voor een tweede, ik herhaal TWEEDE moskee?
Jim heeft trouwens een gave armband om![]()
Negeren heeft geen zin hoor.. ze zijn er dan nog steedsquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die Tilburgse kermis, sla hem maar over denk ik dit jaar
Ik heb het een beetje gehad met homo's
mijn ouders zijn geen Gristen-fundies, maar ex-hippies.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat waren je ouders toch of niet?
sfeer nog wel bijgetrokken daarna?
oja, dat forum...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn ouders zijn geen Gristen-fundies, maar ex-hippies.
en ik heb m'n pa nog niet gesproken sinds de ruzie.
Nee de fundies zijn amerikaanse weirdos die geloven dat Jezus nabij is, net als het einde van de wereld enzo... soort van Jehova getuigen, maar dan... zonder het idealistische happy-go-lucky pamfletje met het blonde meisjes dat een leeuw omarmt terwijl een lammetje in de weide achter haar aan het dansen is.
Nah.... wij zijn het óók hoor! En jij óók hoor, echt!! Tenminste, het schijnt dat jij.... en een andere jongen.... gewoon twee kérels dus, dáár heb ik het over, twéé kérels sámen.... van alles....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die Tilburgse kermis, sla hem maar over denk ik dit jaar
Ik heb het een beetje gehad met homo's
ik ben er nu gebannedquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
oja, dat forum...
heb ik nog eens doorgekeken....
alle leuke woorden waren doorzeeft van *** om het maar niet te hoeven te typen
Pff gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die plannen zijn er al jaren en nog beginnen ze er niet aan. Maar als ik je gerust moet stellen kan ik wel wat rondvragen binnen de gemeente of ze er werkelijk mee willen beginnen
WAX!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah.... wij zijn het óók hoor! En jij óók hoor, echt!! Tenminste, het schijnt dat jij.... en een andere jongen.... gewoon twee kérels dus, dáár heb ik het over, twéé kérels sámen.... van alles....
Subaru Impreza toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Pff gelukkig maar![]()
Deze is trouwens mooi
Da's altijd bij christenen..quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ruimte voor discussies is er daar niet als het voor hun in negatieve zin is
Ik zie het aan je posts van afgelopen jaren.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie het aan je posts van afgelopen jaren.
Wad hep jei daaroofer te zeche dam?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is te confronterend als je aankomt met het mottoquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ruimte voor discussies is er daar niet als het voor hun in negatieve zin is
"Dossier: Waxxer"quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tolerant?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is te confronterend als je aankomt met het motto
leven en laten leven.
En de al-oude regel van:
wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet
...is daar als een of andere duivelse uitspraak die het babieltje Jezus doet janken.
Ze zijn zo tolerant... zo vergevingsgezind... zo hartelijk en vriendelijk en liefdevol... als ze er zelf baat bij hebben, zo niet dan heb je een probleem dat groter is dan een voet tussen de deur.
Nau me gaat wel eff med het trijn na je teo in Nuffesmorp of ze iets ik en op seoke ja voor wand je hazes in mekaa trimme aasnokkert!!!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nau me gaat wel eff med het trijn na je teo in Nuffesmorp of ze iets ik en op seoke ja voor wand je hazes in mekaa trimme aasnokkert!!!
Jaaaaaquote:
Spannnd!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Roze maandag word trouwens leuk, ik ben er en creno en zo. En mijn broer ook, en die weet nog van niks![]()
Anders kun je niet uit eten met je scharrel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:37 schreef Ryan_R het volgende:
Een dubbele baan hebben is ook niet alles, gister in waalwijk gewerkt, dadelijk weer terug, morgenavond weer in utrecht en dan zondag ook.
Maar goed het is wel kassa![]()
Dat zegt he-le-maal niksquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan heeft een (niet geheel onaardige) vriend![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Stout Stout Stout
Leuke nieuwe Avatar SAJ, ben je dat zelf
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef killerbeestje het volgende:
hey mensen, de tilburgse kermis is gaaf. ik kom zelf uit tilburg en kijk er altijd naar uit.
ik ben een meisje/vrouw en ga dan altijd op mannen jacht, ow wat heb ik al mannen mee naar huis genomen. roze maandag is gewoon leuk om op een terrasje te gaan zitten en mensen te kijken, moet je wel vroeg gaan heb je een goede plaats lekker vooraan en dan lachen, met een drankje erbij, super.
mar ik ga voor de mannen
Kweenie of er op roze maandag zoveel mannen komen die met je mee naar huis willenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef killerbeestje het volgende:
hey mensen, de tilburgse kermis is gaaf. ik kom zelf uit tilburg en kijk er altijd naar uit.
ik ben een meisje/vrouw en ga dan altijd op mannen jacht, ow wat heb ik al mannen mee naar huis genomen. roze maandag is gewoon leuk om op een terrasje te gaan zitten en mensen te kijken, moet je wel vroeg gaan heb je een goede plaats lekker vooraan en dan lachen, met een drankje erbij, super.
mar ik ga voor de mannen
Als je tenminste als 29 jarige op net-geen-tiener-meer jochies valt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan heeft een (niet geheel onaardige) vriend![]()
werd ik geroepen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je tenminste als 29 jarige op net-geen-tiener-meer jochies valt...
dat vond ik dan weer wel humorquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:06 schreef Andyvie het volgende:
Iemand dat stukje op MTV gezien net over een homo-tennistournooi?
Wat een eikels daar bij MTV zeg, elk vooroordeel kwam weer eens langs. Ben maar gauw doorgezapt
homogeen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alles waar Homo voor staat is fout.
Nice try.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:29 schreef error het volgende:
[..]
homogeen?
homologeren?niets fouts aan
(btw het 2e woord betekent dus niet dat er iemand die op mannen valt, komt logeren )
Je vindt dus eigenlijk dat alleen een hokje waar homo voor staat, fout is. Dat is niet alles, wees dan ook duidelijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nice try.
Ik heb het over dingen in hokjes stoppen.
Kom gerust een keer langsgefietst!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:37 schreef Vlarp het volgende:
My god..
Ik ga steeds gekker doen... 52 km gefietst met een tussenstop op m'n wek om af te koelen onder de airco en m'n bidon bij te vullen
Ehm, Deurne is nog ruim 2 uur fietsen van hier... Ik woon aan de gunstige kant van Eindhoven, voorbij Tilburg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deurne ofzo? Richting Eindhoven iig. toch?
Da's nog best een eindje weg
Heb je binnenmaten gevraagd en buitenmaten gekregen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef wonderer het volgende:
Koop ik via marktplaats een laptop rugzak, nadat ik voor de zekerheid de maten nog even gevraagd heb, past ie er niet in
Moet ik weer op zoek, en deze zien te slijten.
Nee, hij gaf de maten van zijn laptop op en zei dat die er "ruim inpaste". De mijne is maar 1 cm langer dus dat moest lukken, dacht ik. Niet dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:13 schreef tech het volgende:
[..]
Heb je binnenmaten gevraagd en buitenmaten gekregen?
Ohw.. da's "maar" 100 km denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef tech het volgende:
[..]
Ehm, Deurne is nog ruim 2 uur fietsen van hier... Ik woon aan de gunstige kant van Eindhoven, voorbij Tilburg.
Okee, nu krijg je 't ook te weten ook:quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef tech het volgende:
[..]
Okee, nu krijg je 't ook te weten ook:
[afbeelding]
89,5 km kortste route. Bij aankomst staan de consumpties klaar. Succes!
Neem je een totale bodysuit met masker?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:51 schreef keizerpinguin het volgende:
Kermis
![]()
Ik ga natuurlijk ook !!
Misschien dit jaar wel verkleed als hetero!!!![]()
hoe groot is die je nu hebt ( tas) qua binnenmaten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hij gaf de maten van zijn laptop op en zei dat die er "ruim inpaste". De mijne is maar 1 cm langer dus dat moest lukken, dacht ik. Niet dus.
Mocht iemand een leuke tegenkomen, ergens, voor een redelijke prijs, de binnenmaten moeten minimaal 36 bij 27 bij 4 zijn. 15.4 inch. Ik zoek dus een rugzak, geen schoudertas.
*pissed is*
met dìt weer onder de zonnebank?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:03 schreef Ang3l het volgende:
*kruipt weg vanonder zonnebank*
pfff hoefde al bijna nit te kruipen, ik droop/s,olt
Jah ik word nooit zo snel bruin van natuurlijke zon en ik wil niet als melkfles op Miami Beach liggenquote:
Mag ik 'm lenen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ik word nooit zo snel bruin van natuurlijke zon en ik wil niet als melkfles op Miami Beach liggen
Standaard 15 inch, dus 33 bij 28 bij 5. En de mijne is 36quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoe groot is die je nu hebt ( tas) qua binnenmaten?
ik ook, op themepark...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ik lees
Hersenvliesonsteking is dat geloof ik.quote:LOS ANGELES - Actor Brad Pitt has been diagnosed with a mild case of viral meningitis and was released from the hospital Wednesday, his publicist said.
Pitt, 41, checked himself into Cedars-Sinai Medical Center on Monday night complaining of flu-like symptoms. He went home Wednesday afternoon, publicist Cindy Guagenti said.
"The actor is at home and doing well," she said in a statement.
Most patients recover from viral meningitis in a week. Severe illness and death is uncommon, according to the Centers for Disease Control.
Yep. Was eerder ook al op SBS.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hersenvliesonsteking is dat geloof ik.
Anders achtervolg je me even door 3 topics!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Yep. Was eerder ook al op SBS.
Arme Brad.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders achtervolg je me even door 3 topics!.
.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die maar steeds in het SHO forum rondhangt.
Nee dankjequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik jullie dan maar komen versterken?
*peuk opsteek*quote:
Ik zit er altijd, dat is het hem nou net.quote:
Dus mag ik er niet meer komen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit er altijd, dat is het hem nou net.![]()
Ik las "Ziek van liefde" (Enduring love) van Ian McEwan, maar het is geen aanrader. Nu uit gelukkig, op naar leukere literatuurquote:
M'n hand wordt moe.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus mag ik er niet meer komen?.
te klein hier ookalquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Standaard 15 inch, dus 33 bij 28 bij 5. En de mijne is 36
Interesse?
IJshockeyer.quote:
Neequote:
Ik heb twintig piek betaald voor een tas die ik niet kan gebruiken, beetje zonde, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NeeVan welk geld??
Maar nee, ik ben reedsch voorzien, dankjewel...
![]()
Aaaww zit je er zó mee in je maag??
Kut...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef creno het volgende:
vlarp lijkt ook op steve martin !
Vlarp ! we zijn look-a-like-a-likes !
ben niet langs geweestquote:
Vér?? Ik kan je hier horen sabbelen als jij bij Talamini staat, PEEJT!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben niet langs geweest
wel twee ijsjes gehaald, bij beide ijssalons.. en ff gewinkeld..was wel in de buurt eigenlijkmaar het was veel te warm om ver te lopen
( en ik heb vandaag maar 3x een ijsje gehad)
Linkje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
1. Mark Ruffalo
2. Sean Astin
3. Patrick Stewart..
*Beavy kidnapt en kwijlt*quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
1. Mark Ruffalo
2. Sean Astin
3. Patrick Stewart..
Mark Ruffaloquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
1. Mark Ruffalo
2. Sean Astin
3. Patrick Stewart..
quote:
Let's not and say i did.quote:
shannen doherty ! moet eerlijk zeggen, zou inderdaad een zus van je kunnen zijn als ik die foto's zo bekijk. Hopelijk lijkt alleen de fotoquote:
Qua haar of mij??!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef creno het volgende:
[..]
shannen doherty ! moet eerlijk zeggen, zou inderdaad een zus van je kunnen zijn als ik die foto's zo bekijk. Hopelijk lijkt alleen de fotoen niet het karakter
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |