Stel je voor dat mensen doorkrijgen dat je eigenlijk een watje bentquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt..... meestal heb ik er meer moeite mee dan de tegenpartij...
en af en toe is het best gezellig.... maar dat moet ik natuurlijk niet toegeven nu
moeten we niet hebben he....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen doorkrijgen dat je eigenlijk een watje bent
Moslims?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef Cybart het volgende:
vanavond moet ik met mensen werken die niet drinken
Ah, je werkt in de horeca. Maarruh, werkze alvast dan maar, succes d'r mee.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat maakt niet veel uit....
zo kan ik me ook niet meer herrinneren wat ik gisteren op mn werk heb gezopen....
maar wel dat het gezellig was
vanavond moet ik met mensen werken die niet drinken
maar meestal gaat er gewoon bier naar binnen!
Zal wel meevaleen denk, en MM heeft het ook overleefdquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar moet je juist blij mee zijn...
sommige users hier zitten nog in therapie...
nee, ik kan maar beter in de anoniemiteit blijven tegenwoordig!
klopt ja. een klein uurtje inderdaad....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart was jij er vorig jaar niet met je homo-vriend?
wel je speakers van de auto vol open gooien he!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef Camoth het volgende:
Ik ben even mijn boeken naar school bonjouren en pimpen met me moeder's cabrio
![]()
Whaha.. iets met speld en ballon ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
moeten we niet hebben he....
die image-building begint eindelijk een beetje door te werken
vertaling:quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt ja. een klein uurtje inderdaad....
we vonden het echt 3 keer niks....
toen zijn we maar snel omgedraaid en gaan mc'en (als in mc donalds) en thuis een dvd gaan kijken
"Call on meeeee.... Call on me.... Call on meeee...."quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel je speakers van de auto vol open gooien he!
al een paar keer zelfsquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zal wel meevaleen denk, en MM heeft het ook overleefd![]()
's avonds zijn er ongetwijfeld nog genoeg bekenden hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Cazman het volgende:
Yay, ik heb eindelijk Constantine in huis. Nu moet alleen nog de nieuwe cd van Disturbed uitkomen.
Hmm, de tilburgse kermis. Ik zal vast moeten werken helaas. Misschien'sávond nog dan. Als er dan nog mensen zijn tenminste
Bart, stel je niet aan. Homo zijn is misschien een vloek, maar de seks blijft goed verdomme
praktisch hetzelfde.quote:
seks, seks....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Cazman het volgende:
Yay, ik heb eindelijk Constantine in huis. Nu moet alleen nog de nieuwe cd van Disturbed uitkomen.
Hmm, de tilburgse kermis. Ik zal vast moeten werken helaas. Misschien'sávond nog dan. Als er dan nog mensen zijn tenminste
Bart, stel je niet aan. Homo zijn is misschien een vloek, maar de seks blijft goed verdomme
Sommige scooterrijdersquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
praktisch hetzelfde.
allebei ongenode gasten![]()
Je moet niet naar de kermis gaan met de instelling dat er alleen maar kutnichten lopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
seks, seks....
ik heb in godverdomme al ruim een half jaar geen lichaam meer aangeraakt....
nee ok, dat is inderdaad welchill
Een boer'n gat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel een ontiegelijk lekker ventje...
maar ja, die scooter he.... en zn woonplaats...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |