Omdat we het meest over onzin zaken lullen...?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat ik nou nog steeds niet snap heal een flink tijdje niet is waarom die homo topics on Onz staan..?
omdat ik ze wil bekeren naar heteroquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat ik nou nog steeds niet snap heal een flink tijdje niet is waarom die homo topics on Onz staan..?
Er zijn kermissen die hele goede prijzen hebben hoor, alleen daar hoort Tilly dan weer niet bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het maar blij, druk en geldklopperij is????
kermissen zijn zoooo saaaaaaai
't is een homo evenement.. dat vind ie engquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn kermissen die hele goede prijzen hebben hoor, alleen daar hoort Tilly dan weer niet bij.
Maarre, neem ik hier uit op dat je niet van de partij bent?![]()
ben je voor hetzelfde geld ook een dag onder de pannen en kun je ergens zo vaak in als je wilt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eens..
Voor hoog, snel en hard ga ik wel naar Walibi
Geen ideequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dat mag..quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hmm oke toch vind ik het een beetje vaag
dat lijkt me bij voorbaat al logisch inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn kermissen die hele goede prijzen hebben hoor, alleen daar hoort Tilly dan weer niet bij.
Maarre, neem ik hier uit op dat je niet van de partij bent?![]()
1x per jaar moet je er heen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben je voor hetzelfde geld ook een dag onder de pannen en kun je ergens zo vaak in als je wilt...
haalt niet weg dat het natuurlijk een kutpark is, maar voor een keer kan dat best leuk zijn
Ja zeg, dan ga ik nog niet weten wie cybartje in werkelijkheid isquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat lijkt me bij voorbaat al logisch inderdaad
Nou, die was al dik... door dat gedoe zijn m'n lymfe-klieren ook ontstoken. Dus een dikke hals en wang. De verdoving heeft de linker kant van m'n gezicht zo'n beetje verlamd. Apart wel ghehe.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme SJ
Heb je ook zo'n dikke wang nu?
dat geld besteed ik dan liever aan de efteling, helaas niet zo veel thrillrides, maar wel tigkeer beter verzorgd en mooierquote:
Heb je al eens overwogen anti-depressieva-dingsels te nemen? Kan niet goed voor je bloeddruk zijn, hoe jij tegen het leven aankijktquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben je voor hetzelfde geld ook een dag onder de pannen en kun je ergens zo vaak in als je wilt...
haalt niet weg dat het natuurlijk een kutpark is, maar voor een keer kan dat best leuk zijn
daar moet je juist blij mee zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja zeg, dan ga ik nog niet weten wie cybartje in werkelijkheid is![]()
Werkt goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar moet je juist blij mee zijn...
sommige users hier zitten nog in therapie...
nee, ik kan maar beter in de anoniemiteit blijven tegenwoordig!
ik regel mijn bloed (en bloeddruk) met alcohol...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heb je al eens overwogen anti-depressieva-dingsels te nemen? Kan niet goed voor je bloeddruk zijn, hoe jij tegen het leven aankijkt![]()
Das leuk! Dan moet je de hele dag met een bakje onder je smoel rondhuppelen omdat je zelf niet door hebt dat je kwijltquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, die was al dik... door dat gedoe zijn m'n lymfe-klieren ook ontstoken. Dus een dikke hals en wang. De verdoving heeft de linker kant van m'n gezicht zo'n beetje verlamd. Apart wel ghehe.
Anywayz, hij heeft me 4 verdovingen gegeven en nog zat ik tegen het plafond toen ie bezig was. Hij heeft 'm niet getrokken, omdat het een vrij grote wond oplevert die verzorgt moet worden en dat gaat wat moeilijk op vakantie he. Dus nu heeft ie aan het schrapen en hakken en boren geweest om alles schoon te maken daaro...
Ben wel blij dat ik ff gegaan ben, want nu heb ik voorlopig geen last meer
Je stelt je aan..quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar moet je juist blij mee zijn...
sommige users hier zitten nog in therapie...
nee, ik kan maar beter in de anoniemiteit blijven tegenwoordig!
Ah.. dus na de vakantie mag ie er echt uit?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, die was al dik... door dat gedoe zijn m'n lymfe-klieren ook ontstoken. Dus een dikke hals en wang. De verdoving heeft de linker kant van m'n gezicht zo'n beetje verlamd. Apart wel ghehe.
Anywayz, hij heeft me 4 verdovingen gegeven en nog zat ik tegen het plafond toen ie bezig was. Hij heeft 'm niet getrokken, omdat het een vrij grote wond oplevert die verzorgt moet worden en dat gaat wat moeilijk op vakantie he. Dus nu heeft ie aan het schrapen en hakken en boren geweest om alles schoon te maken daaro...
Ben wel blij dat ik ff gegaan ben, want nu heb ik voorlopig geen last meer
Ik was al bang dat dit nog je GOEIE periode was. Maar wat voor alcohol dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik regel mijn bloed (en bloeddruk) met alcohol...
je komt me nu net in een slechte periode tegen
klopt..... meestal heb ik er meer moeite mee dan de tegenpartij...quote:
*de tijd voor deze zin nam*quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nee, bij het volgende periodieke consult. En da's peanuts. Hij kon 'm er vanochtend zo uithalen, maar heeft dat dus niet gedaan om de reden die ik opgaf. Oftewel: 8 maart 2006 ben ik 'm kwijtquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah.. dus na de vakantie mag ie er echt uit?
dat maakt niet veel uit....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik was al bang dat dit nog je GOEIE periode was. Maar wat voor alcohol dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |