quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik hier op de bank op mijn comp te werken, staat er weer een groepje toeristen*keurig rechtop gaat zitten*
zwaai eens naar ze?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik hier op de bank op mijn comp te werken, staat er weer een groepje toeristen*keurig rechtop gaat zitten*
Nou Peet, wat is vanmiddag?? Ik bedoel, die is nu gaande, maar gaat wel een tijdje door nog he?? Die gaat nog wel een tijdje door.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
zwaai eens naar ze?
zit je er vanmiddag ook? ( dan kan ik naar binnen turen)
waar ga je trouwens morgen heen dan? op vakantie?
ik kom zo richting Z. denk rond een uur of half 3 of 3 uur dat ik door centrum zelf zwerf .quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou Peet, wat is vanmiddag?? Ik bedoel, die is nu gaande, maar gaat wel een tijdje door nog he?? Die gaat nog wel een tijdje door.....
Ik ben er voorlopig nog welMaar ga ook naar D.
Want waaaaarrrrrr ga ik morgen toch ook alweer naartoe??
ik haat homo evenementenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
ik haat kermis
Arme SJquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef Sunjammer het volgende:
*aan de stevige pijnstillers zit*
als het maar blij, druk en geldklopperij is????quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef Ryan_R het volgende:
Kermis, als het maar hoog, snel en hard gaat![]()
Eens..quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het maar blij, druk en geldklopperij is????
kermissen zijn zoooo saaaaaaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |