Je bent de relnicht der relnichtenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de laatste [peilingen ben ik alles behalve saai.
Ik ben gewoon niet echt in trek bij nichten.
en jij vertrouwd die maurice de hond peilingen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens de laatste [peilingen ben ik alles behalve saai.
Ik ben gewoon niet echt in trek bij nichten.
en dan weg, of gewoon luieren?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Beetje hangen in lunteren en volgende week beginnen met werk op de vuilniswagen. Vakantie komt pas van de herfstvakantie ben ik bang voor
Die dweil is al een paar keer over de kop gegaan met z'n bedrijf en dat konie niet inschatten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jij vertrouwd die maurice de hond peilingen?
ja, dat is dan weer verdacht....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die dweil is al een paar keer over de kop gegaan met z'n bedrijf en dat konie niet inschatten?
Nee, het zijn mijn persoonlijke peilingen.
Zet nooit iets op papier daar kan men je later alleen maar op pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat is dan weer verdacht....
zijn die peilingen dan ook na te slaan ergens?
het is dat je de voordeel van twijfel hebt
Als je het vergelijkt met op de vuilniswagen zitten of in het algemeen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan naar Turkije. Hopen dat dat leuk is
turkije is relaxed....quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan naar Turkije. Hopen dat dat leuk is
Het lijkt me niet verstandig om momenteel dieper op het onderwerp sex in te gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:01 schreef Semisane het volgende:
Goh....was een gebabbel hier ook he....Comic-books en sex....op zich een combinatie die wel goed gaat...maar wat die kermis er nou tussen doet snap ik niet hoor.
Anyways goeiemiddag....helaas kan ik even niks nieuws brengen qua comic-books...want tja...de laatste die ik las was Wolverine....of was het het laatste deel van Storm.....Daarmee bedoel ik niet de Storm van Marvel
Sex kan ik wel over meepraten trouwens.....dat was gisteravond nog.![]()
vast een goede administratie in die kroegenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet nooit iets op papier daar kan men je later alleen maar op pakken.
Hoiquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:01 schreef Semisane het volgende:
Anyways goeiemiddag....
Sex kan ik wel over meepraten trouwens.....dat was gisteravond nog.![]()
Ik dacht van: dan ben ik alvast gewend aan de geurquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met op de vuilniswagen zitten of in het algemeen?
ik hoop 't. als 't maar goed weer isquote:
Ohw....te veel frustraties in dit topic wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig om momenteel dieper op het onderwerp sex in te gaan.
wat jij stiekem wilt zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
als je BrE3Z4H bent
Mag niet van meneer kooistra.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
vast een goede administratie in die kroegenBlur - Girls & Boys
Kut amerikanen ook altijdquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:03 schreef Semisane het volgende:
MTV-Filmploeg vernielt schildpaddenstrand <--- MTV En alle productie-maatschappijtjes die ze inhuren mag ook wel heel hard en pijnlijk dood....imho dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |