He zag ik daar Markiequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Markie-Mark het volgende:
He zag ik daar Jim![]()
![]()
En Turkije is helemaal niet breezah, want ik ga er heen
And you guys.....STILL SUCK
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dit alles wat ik als weerwoord terug krijg?
valt me toch van je tegen.
ben je nog niet helemaal wakker ofzo, of ben je het aan het verleren?
dat waren je ouders toch of niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.
En ik heb gisteren al weer ruzie gemaakt met mensen op een zeer hoog niveau (Gristen-fundies afzeiken is een nieuwe hobby) dus ik heb mijn quota al weer vervuld voor deze week.
Geen excuusquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.
En ik heb gisteren al weer ruzie gemaakt met mensen op een zeer hoog niveau (Gristen-fundies afzeiken is een nieuwe hobby) dus ik heb mijn quota al weer vervuld voor deze week.
Die plannen zijn er al jaren en nog beginnen ze er niet aan. Maar als ik je gerust moet stellen kan ik wel wat rondvragen binnen de gemeente of ze er werkelijk mee willen beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet? Waarom zijn er dan plannen voor een tweede, ik herhaal TWEEDE moskee?
Jim heeft trouwens een gave armband om![]()
Negeren heeft geen zin hoor.. ze zijn er dan nog steedsquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die Tilburgse kermis, sla hem maar over denk ik dit jaar
Ik heb het een beetje gehad met homo's
mijn ouders zijn geen Gristen-fundies, maar ex-hippies.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat waren je ouders toch of niet?
sfeer nog wel bijgetrokken daarna?
oja, dat forum...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn ouders zijn geen Gristen-fundies, maar ex-hippies.
en ik heb m'n pa nog niet gesproken sinds de ruzie.
Nee de fundies zijn amerikaanse weirdos die geloven dat Jezus nabij is, net als het einde van de wereld enzo... soort van Jehova getuigen, maar dan... zonder het idealistische happy-go-lucky pamfletje met het blonde meisjes dat een leeuw omarmt terwijl een lammetje in de weide achter haar aan het dansen is.
Nah.... wij zijn het óók hoor! En jij óók hoor, echt!! Tenminste, het schijnt dat jij.... en een andere jongen.... gewoon twee kérels dus, dáár heb ik het over, twéé kérels sámen.... van alles....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die Tilburgse kermis, sla hem maar over denk ik dit jaar
Ik heb het een beetje gehad met homo's
ik ben er nu gebannedquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
oja, dat forum...
heb ik nog eens doorgekeken....
alle leuke woorden waren doorzeeft van *** om het maar niet te hoeven te typen
Pff gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die plannen zijn er al jaren en nog beginnen ze er niet aan. Maar als ik je gerust moet stellen kan ik wel wat rondvragen binnen de gemeente of ze er werkelijk mee willen beginnen
WAX!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah.... wij zijn het óók hoor! En jij óók hoor, echt!! Tenminste, het schijnt dat jij.... en een andere jongen.... gewoon twee kérels dus, dáár heb ik het over, twéé kérels sámen.... van alles....
Subaru Impreza toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Pff gelukkig maar![]()
Deze is trouwens mooi
Da's altijd bij christenen..quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ruimte voor discussies is er daar niet als het voor hun in negatieve zin is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |