quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef killerbeestje het volgende:
hey mensen, de tilburgse kermis is gaaf. ik kom zelf uit tilburg en kijk er altijd naar uit.
ik ben een meisje/vrouw en ga dan altijd op mannen jacht, ow wat heb ik al mannen mee naar huis genomen. roze maandag is gewoon leuk om op een terrasje te gaan zitten en mensen te kijken, moet je wel vroeg gaan heb je een goede plaats lekker vooraan en dan lachen, met een drankje erbij, super.
mar ik ga voor de mannen
Kweenie of er op roze maandag zoveel mannen komen die met je mee naar huis willenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef killerbeestje het volgende:
hey mensen, de tilburgse kermis is gaaf. ik kom zelf uit tilburg en kijk er altijd naar uit.
ik ben een meisje/vrouw en ga dan altijd op mannen jacht, ow wat heb ik al mannen mee naar huis genomen. roze maandag is gewoon leuk om op een terrasje te gaan zitten en mensen te kijken, moet je wel vroeg gaan heb je een goede plaats lekker vooraan en dan lachen, met een drankje erbij, super.
mar ik ga voor de mannen
Als je tenminste als 29 jarige op net-geen-tiener-meer jochies valt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan heeft een (niet geheel onaardige) vriend![]()
werd ik geroepen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je tenminste als 29 jarige op net-geen-tiener-meer jochies valt...
dat vond ik dan weer wel humorquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:06 schreef Andyvie het volgende:
Iemand dat stukje op MTV gezien net over een homo-tennistournooi?
Wat een eikels daar bij MTV zeg, elk vooroordeel kwam weer eens langs. Ben maar gauw doorgezapt
homogeen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alles waar Homo voor staat is fout.
Nice try.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:29 schreef error het volgende:
[..]
homogeen?
homologeren?niets fouts aan
(btw het 2e woord betekent dus niet dat er iemand die op mannen valt, komt logeren )
Je vindt dus eigenlijk dat alleen een hokje waar homo voor staat, fout is. Dat is niet alles, wees dan ook duidelijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nice try.
Ik heb het over dingen in hokjes stoppen.
Kom gerust een keer langsgefietst!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:37 schreef Vlarp het volgende:
My god..
Ik ga steeds gekker doen... 52 km gefietst met een tussenstop op m'n wek om af te koelen onder de airco en m'n bidon bij te vullen
Ehm, Deurne is nog ruim 2 uur fietsen van hier... Ik woon aan de gunstige kant van Eindhoven, voorbij Tilburg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deurne ofzo? Richting Eindhoven iig. toch?
Da's nog best een eindje weg
Heb je binnenmaten gevraagd en buitenmaten gekregen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef wonderer het volgende:
Koop ik via marktplaats een laptop rugzak, nadat ik voor de zekerheid de maten nog even gevraagd heb, past ie er niet in
Moet ik weer op zoek, en deze zien te slijten.
Nee, hij gaf de maten van zijn laptop op en zei dat die er "ruim inpaste". De mijne is maar 1 cm langer dus dat moest lukken, dacht ik. Niet dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:13 schreef tech het volgende:
[..]
Heb je binnenmaten gevraagd en buitenmaten gekregen?
Ohw.. da's "maar" 100 km denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef tech het volgende:
[..]
Ehm, Deurne is nog ruim 2 uur fietsen van hier... Ik woon aan de gunstige kant van Eindhoven, voorbij Tilburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |