quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie het aan je posts van afgelopen jaren.
Wad hep jei daaroofer te zeche dam?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is te confronterend als je aankomt met het mottoquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ruimte voor discussies is er daar niet als het voor hun in negatieve zin is
"Dossier: Waxxer"quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tolerant?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is te confronterend als je aankomt met het motto
leven en laten leven.
En de al-oude regel van:
wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet
...is daar als een of andere duivelse uitspraak die het babieltje Jezus doet janken.
Ze zijn zo tolerant... zo vergevingsgezind... zo hartelijk en vriendelijk en liefdevol... als ze er zelf baat bij hebben, zo niet dan heb je een probleem dat groter is dan een voet tussen de deur.
Nau me gaat wel eff med het trijn na je teo in Nuffesmorp of ze iets ik en op seoke ja voor wand je hazes in mekaa trimme aasnokkert!!!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nau me gaat wel eff med het trijn na je teo in Nuffesmorp of ze iets ik en op seoke ja voor wand je hazes in mekaa trimme aasnokkert!!!
Jaaaaaquote:
Spannnd!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Roze maandag word trouwens leuk, ik ben er en creno en zo. En mijn broer ook, en die weet nog van niks![]()
Anders kun je niet uit eten met je scharrel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:37 schreef Ryan_R het volgende:
Een dubbele baan hebben is ook niet alles, gister in waalwijk gewerkt, dadelijk weer terug, morgenavond weer in utrecht en dan zondag ook.
Maar goed het is wel kassa![]()
Dat zegt he-le-maal niksquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan heeft een (niet geheel onaardige) vriend![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Stout Stout Stout
Leuke nieuwe Avatar SAJ, ben je dat zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |