Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dit alles wat ik als weerwoord terug krijg?
valt me toch van je tegen.
ben je nog niet helemaal wakker ofzo, of ben je het aan het verleren?
dat waren je ouders toch of niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.
En ik heb gisteren al weer ruzie gemaakt met mensen op een zeer hoog niveau (Gristen-fundies afzeiken is een nieuwe hobby) dus ik heb mijn quota al weer vervuld voor deze week.
Geen excuusquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is mooi weer buiten, m'n hoofd is er niet bij.
En ik heb gisteren al weer ruzie gemaakt met mensen op een zeer hoog niveau (Gristen-fundies afzeiken is een nieuwe hobby) dus ik heb mijn quota al weer vervuld voor deze week.
Die plannen zijn er al jaren en nog beginnen ze er niet aan. Maar als ik je gerust moet stellen kan ik wel wat rondvragen binnen de gemeente of ze er werkelijk mee willen beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet? Waarom zijn er dan plannen voor een tweede, ik herhaal TWEEDE moskee?
Jim heeft trouwens een gave armband om![]()
Negeren heeft geen zin hoor.. ze zijn er dan nog steedsquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die Tilburgse kermis, sla hem maar over denk ik dit jaar
Ik heb het een beetje gehad met homo's
mijn ouders zijn geen Gristen-fundies, maar ex-hippies.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat waren je ouders toch of niet?
sfeer nog wel bijgetrokken daarna?
oja, dat forum...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn ouders zijn geen Gristen-fundies, maar ex-hippies.
en ik heb m'n pa nog niet gesproken sinds de ruzie.
Nee de fundies zijn amerikaanse weirdos die geloven dat Jezus nabij is, net als het einde van de wereld enzo... soort van Jehova getuigen, maar dan... zonder het idealistische happy-go-lucky pamfletje met het blonde meisjes dat een leeuw omarmt terwijl een lammetje in de weide achter haar aan het dansen is.
Nah.... wij zijn het óók hoor! En jij óók hoor, echt!! Tenminste, het schijnt dat jij.... en een andere jongen.... gewoon twee kérels dus, dáár heb ik het over, twéé kérels sámen.... van alles....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja die Tilburgse kermis, sla hem maar over denk ik dit jaar
Ik heb het een beetje gehad met homo's
ik ben er nu gebannedquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
oja, dat forum...
heb ik nog eens doorgekeken....
alle leuke woorden waren doorzeeft van *** om het maar niet te hoeven te typen
Pff gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die plannen zijn er al jaren en nog beginnen ze er niet aan. Maar als ik je gerust moet stellen kan ik wel wat rondvragen binnen de gemeente of ze er werkelijk mee willen beginnen
WAX!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah.... wij zijn het óók hoor! En jij óók hoor, echt!! Tenminste, het schijnt dat jij.... en een andere jongen.... gewoon twee kérels dus, dáár heb ik het over, twéé kérels sámen.... van alles....
Subaru Impreza toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Pff gelukkig maar![]()
Deze is trouwens mooi
Da's altijd bij christenen..quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ruimte voor discussies is er daar niet als het voor hun in negatieve zin is
Ik zie het aan je posts van afgelopen jaren.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie het aan je posts van afgelopen jaren.
Wad hep jei daaroofer te zeche dam?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is te confronterend als je aankomt met het mottoquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ruimte voor discussies is er daar niet als het voor hun in negatieve zin is
"Dossier: Waxxer"quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tolerant?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is te confronterend als je aankomt met het motto
leven en laten leven.
En de al-oude regel van:
wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet
...is daar als een of andere duivelse uitspraak die het babieltje Jezus doet janken.
Ze zijn zo tolerant... zo vergevingsgezind... zo hartelijk en vriendelijk en liefdevol... als ze er zelf baat bij hebben, zo niet dan heb je een probleem dat groter is dan een voet tussen de deur.
Nau me gaat wel eff med het trijn na je teo in Nuffesmorp of ze iets ik en op seoke ja voor wand je hazes in mekaa trimme aasnokkert!!!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nau me gaat wel eff med het trijn na je teo in Nuffesmorp of ze iets ik en op seoke ja voor wand je hazes in mekaa trimme aasnokkert!!!
Jaaaaaquote:
Spannnd!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Roze maandag word trouwens leuk, ik ben er en creno en zo. En mijn broer ook, en die weet nog van niks![]()
Anders kun je niet uit eten met je scharrel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:37 schreef Ryan_R het volgende:
Een dubbele baan hebben is ook niet alles, gister in waalwijk gewerkt, dadelijk weer terug, morgenavond weer in utrecht en dan zondag ook.
Maar goed het is wel kassa![]()
Dat zegt he-le-maal niksquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan heeft een (niet geheel onaardige) vriend![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Stout Stout Stout
Leuke nieuwe Avatar SAJ, ben je dat zelf
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef killerbeestje het volgende:
hey mensen, de tilburgse kermis is gaaf. ik kom zelf uit tilburg en kijk er altijd naar uit.
ik ben een meisje/vrouw en ga dan altijd op mannen jacht, ow wat heb ik al mannen mee naar huis genomen. roze maandag is gewoon leuk om op een terrasje te gaan zitten en mensen te kijken, moet je wel vroeg gaan heb je een goede plaats lekker vooraan en dan lachen, met een drankje erbij, super.
mar ik ga voor de mannen
Kweenie of er op roze maandag zoveel mannen komen die met je mee naar huis willenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef killerbeestje het volgende:
hey mensen, de tilburgse kermis is gaaf. ik kom zelf uit tilburg en kijk er altijd naar uit.
ik ben een meisje/vrouw en ga dan altijd op mannen jacht, ow wat heb ik al mannen mee naar huis genomen. roze maandag is gewoon leuk om op een terrasje te gaan zitten en mensen te kijken, moet je wel vroeg gaan heb je een goede plaats lekker vooraan en dan lachen, met een drankje erbij, super.
mar ik ga voor de mannen
Als je tenminste als 29 jarige op net-geen-tiener-meer jochies valt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nathan heeft een (niet geheel onaardige) vriend![]()
werd ik geroepen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je tenminste als 29 jarige op net-geen-tiener-meer jochies valt...
dat vond ik dan weer wel humorquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:06 schreef Andyvie het volgende:
Iemand dat stukje op MTV gezien net over een homo-tennistournooi?
Wat een eikels daar bij MTV zeg, elk vooroordeel kwam weer eens langs. Ben maar gauw doorgezapt
homogeen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alles waar Homo voor staat is fout.
Nice try.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:29 schreef error het volgende:
[..]
homogeen?
homologeren?niets fouts aan
(btw het 2e woord betekent dus niet dat er iemand die op mannen valt, komt logeren )
Je vindt dus eigenlijk dat alleen een hokje waar homo voor staat, fout is. Dat is niet alles, wees dan ook duidelijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nice try.
Ik heb het over dingen in hokjes stoppen.
Kom gerust een keer langsgefietst!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:37 schreef Vlarp het volgende:
My god..
Ik ga steeds gekker doen... 52 km gefietst met een tussenstop op m'n wek om af te koelen onder de airco en m'n bidon bij te vullen
Ehm, Deurne is nog ruim 2 uur fietsen van hier... Ik woon aan de gunstige kant van Eindhoven, voorbij Tilburg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Deurne ofzo? Richting Eindhoven iig. toch?
Da's nog best een eindje weg
Heb je binnenmaten gevraagd en buitenmaten gekregen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef wonderer het volgende:
Koop ik via marktplaats een laptop rugzak, nadat ik voor de zekerheid de maten nog even gevraagd heb, past ie er niet in
Moet ik weer op zoek, en deze zien te slijten.
Nee, hij gaf de maten van zijn laptop op en zei dat die er "ruim inpaste". De mijne is maar 1 cm langer dus dat moest lukken, dacht ik. Niet dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:13 schreef tech het volgende:
[..]
Heb je binnenmaten gevraagd en buitenmaten gekregen?
Ohw.. da's "maar" 100 km denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:12 schreef tech het volgende:
[..]
Ehm, Deurne is nog ruim 2 uur fietsen van hier... Ik woon aan de gunstige kant van Eindhoven, voorbij Tilburg.
Okee, nu krijg je 't ook te weten ook:quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef tech het volgende:
[..]
Okee, nu krijg je 't ook te weten ook:
[afbeelding]
89,5 km kortste route. Bij aankomst staan de consumpties klaar. Succes!
Neem je een totale bodysuit met masker?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:51 schreef keizerpinguin het volgende:
Kermis
![]()
Ik ga natuurlijk ook !!
Misschien dit jaar wel verkleed als hetero!!!![]()
hoe groot is die je nu hebt ( tas) qua binnenmaten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hij gaf de maten van zijn laptop op en zei dat die er "ruim inpaste". De mijne is maar 1 cm langer dus dat moest lukken, dacht ik. Niet dus.
Mocht iemand een leuke tegenkomen, ergens, voor een redelijke prijs, de binnenmaten moeten minimaal 36 bij 27 bij 4 zijn. 15.4 inch. Ik zoek dus een rugzak, geen schoudertas.
*pissed is*
met dìt weer onder de zonnebank?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:03 schreef Ang3l het volgende:
*kruipt weg vanonder zonnebank*
pfff hoefde al bijna nit te kruipen, ik droop/s,olt
Jah ik word nooit zo snel bruin van natuurlijke zon en ik wil niet als melkfles op Miami Beach liggenquote:
Mag ik 'm lenen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ik word nooit zo snel bruin van natuurlijke zon en ik wil niet als melkfles op Miami Beach liggen
Standaard 15 inch, dus 33 bij 28 bij 5. En de mijne is 36quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoe groot is die je nu hebt ( tas) qua binnenmaten?
ik ook, op themepark...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ik lees
Hersenvliesonsteking is dat geloof ik.quote:LOS ANGELES - Actor Brad Pitt has been diagnosed with a mild case of viral meningitis and was released from the hospital Wednesday, his publicist said.
Pitt, 41, checked himself into Cedars-Sinai Medical Center on Monday night complaining of flu-like symptoms. He went home Wednesday afternoon, publicist Cindy Guagenti said.
"The actor is at home and doing well," she said in a statement.
Most patients recover from viral meningitis in a week. Severe illness and death is uncommon, according to the Centers for Disease Control.
Yep. Was eerder ook al op SBS.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hersenvliesonsteking is dat geloof ik.
Anders achtervolg je me even door 3 topics!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Yep. Was eerder ook al op SBS.
Arme Brad.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders achtervolg je me even door 3 topics!.
.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die maar steeds in het SHO forum rondhangt.
Nee dankjequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik jullie dan maar komen versterken?
*peuk opsteek*quote:
Ik zit er altijd, dat is het hem nou net.quote:
Dus mag ik er niet meer komen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit er altijd, dat is het hem nou net.![]()
Ik las "Ziek van liefde" (Enduring love) van Ian McEwan, maar het is geen aanrader. Nu uit gelukkig, op naar leukere literatuurquote:
M'n hand wordt moe.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus mag ik er niet meer komen?.
te klein hier ookalquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Standaard 15 inch, dus 33 bij 28 bij 5. En de mijne is 36
Interesse?
IJshockeyer.quote:
Neequote:
Ik heb twintig piek betaald voor een tas die ik niet kan gebruiken, beetje zonde, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NeeVan welk geld??
Maar nee, ik ben reedsch voorzien, dankjewel...
![]()
Aaaww zit je er zó mee in je maag??
Kut...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef creno het volgende:
vlarp lijkt ook op steve martin !
Vlarp ! we zijn look-a-like-a-likes !
ben niet langs geweestquote:
Vér?? Ik kan je hier horen sabbelen als jij bij Talamini staat, PEEJT!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben niet langs geweest
wel twee ijsjes gehaald, bij beide ijssalons.. en ff gewinkeld..was wel in de buurt eigenlijkmaar het was veel te warm om ver te lopen
( en ik heb vandaag maar 3x een ijsje gehad)
Linkje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
1. Mark Ruffalo
2. Sean Astin
3. Patrick Stewart..
*Beavy kidnapt en kwijlt*quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
1. Mark Ruffalo
2. Sean Astin
3. Patrick Stewart..
Mark Ruffaloquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
1. Mark Ruffalo
2. Sean Astin
3. Patrick Stewart..
quote:
Let's not and say i did.quote:
shannen doherty ! moet eerlijk zeggen, zou inderdaad een zus van je kunnen zijn als ik die foto's zo bekijk. Hopelijk lijkt alleen de fotoquote:
Qua haar of mij??!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef creno het volgende:
[..]
shannen doherty ! moet eerlijk zeggen, zou inderdaad een zus van je kunnen zijn als ik die foto's zo bekijk. Hopelijk lijkt alleen de fotoen niet het karakter
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |