Aan kortzichtigheid zit inderdaad geen termijn verbonden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
En trouwens, boeien. Ik leef nu, niet over 50 jaar.
Maak je borst maar nat dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan kortzichtigheid zit inderdaad geen termijn verbonden.![]()
Blij dat hier iemand positief ten opzichte van vrouwen blijft staan ondanks alles wat ze flikken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen zijn als kanker
een goor gezwel waar je eigenlijk zonder wilt zijn
maar toch doen ze als geen ander
je toch altijd weer pijn
Niet dat ik je iets misgun hoor, maar als je een vriendinnetje hebt, wat doe je dan in singles?quote:
Het is Mukie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef Laton het volgende:
[..]
Goh ik ben normaal geheel niet van de tattoee pierc en dergelijk, maar ik moet zeggen dat deze jou schitterend staat. Het straalt ondanks de grote een bepaalde rust uit...een soort evenwicht tussen jouw vorm en de voorstelling..ik twijfel er niet aan dat het helemaal jouw is.
![]()
Zij wel!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
HoiEn semi-doei. Ik heb nog iets van een trouwdag van mijn ouders te vieren.
Jij bent gek . . .quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
HoiEn semi-doei. Ik heb nog iets van een trouwdag van mijn ouders te vieren.
![]()
Het is nog pril, en het is hier gezelligquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef Averon het volgende:
[..]
Niet dat ik je iets misgun hoor, maar als je een vriendinnetje hebt, wat doe je dan in singles?
Wacht maar tot de grote 2 hier zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Het is nog pril, en het is hier gezellig
Wie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wacht maar tot de grote 2 hier zijn.![]()
Veldhuis en Kemper gezien? De eerste 3 maanden zijn de beste, daarna word het alleen maar slechter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Het is nog pril, en het is hier gezellig
Das mooi, das fijn, das jouw keuze en al dat. Maar wat heeft dat hier mee te maken?quote:
Thxquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
Goh ik ben normaal geheel niet van de tattoee pierc en dergelijk, maar ik moet zeggen dat deze jou schitterend staat. Het straalt ondanks de grote een bepaalde rust uit...een soort evenwicht tussen jouw vorm en de voorstelling..ik twijfel er niet aan dat het helemaal jouw is.
![]()
Je moest eens weten hoeveel mannen er juist op geilenquote:Ha-le-lu-ja.....da's een hele rug vol! Het verhaal erachter is wel tof, maar ik zou met toekomstige bedpartners niet doggy-style gaan vrijen als ik jou was. Ik vrees dat ze dan te veel worden afgeleid door andere zaken dan jouw vrouwelijke vormen....
Ik zal al op je te wachtenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen zijn als kanker
een goor gezwel waar je eigenlijk zonder wilt zijn
maar toch doen ze als geen ander
je toch altijd weer pijn
Jaaaaaaaaaaaaa, mwhoaaaaaaaaaa, nee, behalve lekkere vatsige wijven, lekker volpompen met butt....zo aangenaam he...quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Averon het volgende:
[..]
Das mooi, das fijn, das jouw keuze en al dat. Maar wat heeft dat hier mee te maken?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
[..]
Reageer gerust op bovenstaande punten..
Over 50 jaar loop ik sowieso niet meer rond met open truitjes en korte rokjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan kortzichtigheid zit inderdaad geen termijn verbonden.![]()
Waarom zou mij dat interesseren?. En trouwens, die stemmen zijn heel wat boeiender dan jou gezeik hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zij zijn wel samen. Jij bent alleen met de stemmen in je hoofd.![]()
Dan doe je wat verkeerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef bmwdevil het volgende:
Veel te weinig geil...
Preciesquote:
Och kun je geen tegengas hebben jongen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou mij dat interesseren?. En trouwens, die stemmen zijn heel wat boeiender dan jou gezeik hier.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wacht maar tot de grote 2 hier zijn.![]()
Geilen? Op een tattoe van 3 bij 3quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mannen er juist op geilen![]()
neequote:
yupquote:
Nu niet beide gaan kwijlen hequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:08 schreef saaw het volgende:
mijn dag [including date] was erg okee
hoi tc![]()
Je zou ze natuurlijk een setje kleurpotloden kunnen gevenquote:Ha-le-lu-ja.....da's een hele rug vol! Het verhaal erachter is wel tof, maar ik zou met toekomstige bedpartners niet doggy-style gaan vrijen als ik jou was. Ik vrees dat ze dan te veel worden afgeleid door andere zaken dan jouw vrouwelijke vormen....
Kijk eens achter het gordijn of in de kastquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor kijkt onder stoelen en banken maar kan ze niet vinden
Dat hebben ze al gedaan met carnaval. Mn rug zat onder de shminckquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou ze natuurlijk een setje kleurpotloden kunnen geven.
stijlvolle tattoo, Mukie. Ik heb de mijne maar iets kleiner gehouden, maar de balans hier is goed gevonden.
Wat voor mannen/jongetjes dan?quote:
quote:
Tsja, voor je het weet maken ze er een clownsgezicht van....*zou ik hebben gedaan*quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan met carnaval. Mn rug zat onder de shminck![]()
Balans is nl iets waar ik ten alle tijde naar streef
nja dat is nog maar de vraagquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Dat is heel mooi, dus jij bent hier binnenkort niet meer te bewonderen in dit topic?![]()
Damn weer een fris hoentje uit de ren gehuppeld.![]()
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:09 schreef petitlapin het volgende:
ik ben dan ook een conservatieve trut
humor enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.
Maar waarom vind je jezelf dan meteen een trut
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.
Maar waarom vind je jezelf dan meteen een trut
Hij bedoelt nog weer anderen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bedoel je die ene of bedoel je die andere?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.![]()
Het is maar een tip.![]()
Allebei!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bedoel je die ene of bedoel je die andere?![]()
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut héquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef saaw het volgende:
nja dat is nog maar de vraag
proeftijd enzojongens zijn ingewikkeld
![]()
ik snap het al: bier en tieten dat is wat mannen willenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.![]()
Het is maar een tip.![]()
Die ene en die andere, die ik denk dat je bedoelt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:
Allebei!
WTF? Waar zijn die twee als je ze nodig hebt?![]()
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is maar een tip.
Die ene met die twee benen ja en die andere...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Die ene en die andere, die ik denk dat je bedoelt?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut hé![]()
maar kom, dan kan je het gewoon verbreken op ieder moment zonder onderling overleg![]()
anders komen er opzegtermijnen bij en zo, da's toch ook zo'n ellende![]()
Lastigvallen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?
Gooi nog maar wat hout op het vuurquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?
Rellen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboekquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
Niet drie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Tranceptor het volgende:
Die ene met die twee benen ja en die andere...
sja die had ook twee benen.![]()
ja dat is waar maar van mij hoeft dat verbreken niet zo nodigquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut hé![]()
maar kom, dan kan je het gewoon verbreken op ieder moment zonder onderling overleg![]()
anders komen er opzegtermijnen bij en zo, da's toch ook zo'n ellende![]()
Vanalles wat onze wereld biedtquote:
Wie waren dat ook alweer??quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboek![]()
dan ben je echt gevaarlijk hé, dan ga je echt te ver![]()
![]()
Tuu'k. Niemand dumpt jou. Toch?quote:
Verliefd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat is waar maar van mij hoeft dat verbreken niet zo nodig
Doh, ik heb dat helemaal nooit gemerkt ofzo. Stalken?! Ach, alsof er niets ergers is dan posten in je ex zijn of haar fotoboek.quote:
Nee, dan ben je gewoon triest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboek![]()
dan ben je echt gevaarlijk hé, dan ga je echt te ver![]()
![]()
ik zou shiva een brilletje en een snor hebben gegevenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Tsja, voor je het weet maken ze er een clownsgezicht van....*zou ik hebben gedaan*![]()
Ook véél oudere mannen?quote:
Merkstiften!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou shiva een brilletje en een snor hebben gegeven
Weet je het hele verhaal erachter?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef Lemmeb het volgende:
Tuu'k. Niemand dumpt jou. Toch?
quote:
Hij is echt fantastisch moet ik zeggen.quote:
nahquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je al in de wie-neukt-wie lijst?
Nee, maar ik dacht dat jullie een relatie hadden gehad.. ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
Zeg ik dat?
Het was een one-night-stand. Niks meer niks minder.
Leeftijdscategorie: 16 - 62quote:
Was ze op date met iemand van fok dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je al in de wie-neukt-wie lijst?
Nou, vertel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Weet je het hele verhaal erachter?
HONDSbrutaal.. die PieterCK.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef PieterCK het volgende:
Hij is echt fantastisch moet ik zeggen.
En geheel verhaal erachter, helemaal top![]()
Doggy-style zal geen straf zijn nee![]()
in utzelfde stadium als Christine dus?quote:
Nee dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jullie een relatie hadden gehad.. ofzo.
Uberhaupt geen koeien, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef dawg het volgende:
Geen oude koeien trouwens.
vingerverfquote:
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
Was ze op date met iemand van fok dan?
Details graag![]()
hahahahaha, geweldig verwoord.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Ui z'n posts destijds kon ik vooral opmaken dat z'n ex-vriendin (ben alweer vergeten wie het was, maar was wel een lekker snackje geloof ik) gewoon op hem uitgekeken was, en dat hij, Het GodsGeschenk, zich daar helemaal niks bij voor kon stellen.
Ik heb niet geneuktquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
in utzelfde stadium als Christine dus?
hahahaquote:
oeh tell me something i don't know!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb niet geneukt
En dit is geen fokker
Compleet anders
Hmmm, hoogst interessantquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Mukie het volgende:
Leeftijdscategorie: 16 - 62
Die laatste kwam ik tegen in de sauna.
Mensen die anderen in hun waarde laten voor de keuzes die ze hebben gemaakt, daar kan ik nou wat mee. Een goede gesprek voeren bvb
Weer een naief meisje dat (zul je zien) achteraf een botsing krijgt met TC op het forum.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.
Ik ben niet verliefdquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennen![]()
ik ontken nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennen![]()
Uh?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Weer een naief meisje dat achteraf een botsing krijgt met TC op het forum.
That makes four.
Dude please...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm, hoogst interessant.
Vertel nog eens wat over die man van 62. Was hij rijk? En was hij goed in bed?
hihihiquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd
Alleen maar een klein beetje....![]()
Jij niet. Maar ik ga ze niet noemen, dat zou zielig voor ze zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Uh?
Als je mij maar buiten die telling laat
Maakt ook niet uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ontken niet
we zitten nog in de proefperiode
en ik ga morgen op vakantie voor een maand![]()
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Lemmeb het volgende:
Nou, vertel.
Ui z'n posts destijds kon ik vooral opmaken dat z'n ex-vriendin (ben alweer vergeten wie het was, maar was wel een lekker snackje geloof ik) gewoon op hem uitgekeken was, en dat hij, Het GodsGeschenk, zich daar helemaal niks bij voor kon stellen.
Dat laatste. Hij is niet te volgenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit
Wij letten wel op hem![]()
Als dat gaat lukken
Neehoor. Ik laat je gewoon in je waarde voor de keuzes die je hebt gemaaktquote:
Dat schreef ik ook niet.quote:noch heb ik iemands geld nodig
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Ik laat je gewoon in je waarde voor de keuzes die je hebt gemaakt.
[..]
Dat schreef ik ook niet.
Rightquote:Vertel nog eens wat over die man van 62. Was hij rijk? En was hij goed in bed?
Sjezus, wie ben jij? Z'n moeder ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.
Zodra hij het op Fok! gooit, heb ik het recht om erop te reageren. En ookal was het niet zonder reden, doe het dan prive. Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.
Te benoemen bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Sommige mensen hier zien alles wat er op dit forum gebeurd als alles wat er in hun leven gebeurd. Daarvoor hebben die mensen vaak ook een extra therapeut.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
En als het nou éventjes was geweest.... maar er wordt gewoon nóg over gesproken
Rightquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zien alles wat er op dit forum gebeurd als alles wat er in hun leven gebeurd. Daarvoor hebben die mensen vaak ook een extra therapeut.![]()
Mooi vergelijk. Je hebt blijkbaar ook het verstand van de afbeelding op je avatar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, mag ik je er dan even aan herinneren dat jouw Oogappeltje zelf naar deze behandeling solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.quote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.
Laat dat best maar weg en hou erover op. We hoeven geen oude koeien uit de sloot te halen, Lemmeb is hier al.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:40 schreef dawg het volgende:
Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.
Moeder? Ha! Dat zou wel flink grappig zijn! Die gast is zowat 2 meter. Ik ben vrij klein, smal en tevens een stuk jonger.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
Sjezus, wie ben jij? Z'n moeder ofzo
Afijn, mag ik je er dan even aan herinneren dat jouw Oogappeltje zelf naar deze behandeling solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Het gaat prima hoor. Met jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
*afleidingsmanoevre* Hoe is ´t voor de rest met iedereen? *afleidingsmanoevre*
Zal ik je ff helpen dan :pquote:
Ja, lekker hier. Net lekker gegeten enzo. Dagje gewerkt enzo. Prima hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
Jij hebt het door, vrouwen hebben gewoon geen kloten...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
...mannen zonder kloten.
Jij deed min of meer hetzelfde, door mij hierin te betrekken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Moeder? Ha! Dat zou wel flink grappig zijn! Die gast is zowat 2 meter. Ik ben vrij klein, smal en tevens een stuk jonger.Oogappel.. ? Dude..
Als je dan zo goed oplet op dit forum.. kijk dan voortaan wat beter. Dan zou je de verhouding tussen mij en Tranceptor ook beter begrijpen.
Oh ja, dus hij zegt iets over je Avatar.. jij zit meteen op de kast en ramt maar gelijk om je heen door over pijnlijke momenten te beginnen. Jij bent echt lame.
![]()
Uitstekend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
Het recht, het recht.. pffff.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:40 schreef dawg het volgende:
Zodra hij het op Fok! gooit, heb ik het recht om erop te reageren. En ookal was het niet zonder reden, doe het dan prive. Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.
En het gaat niet alleen om toen, maar zijn algehele houding. En het stoort duidelijk niet alleen mij, getuige enkele topics geleden.
Och, ik stelde Tranceptor, als reactie op het belachelijk maken van mijn avatar, slechts een hele korte, eenvoudig te beantwoorden vraag. Waarop ik overigens tot nu toe nog steeds geen antwoord van hem heb gehad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Oh ja, dus hij zegt iets over je Avatar.. jij zit meteen op de kast en ramt maar gelijk om je heen door over pijnlijke momenten te beginnen. Jij bent echt lame.
Ik heb zin in morgen. Lekker met vrienden biertjes wegdrinken op het terras. Dat zijn de momenten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef Moots het volgende:
Alles goed hier; biertjes op ´t terras gedronken, paar laatste zonnestraaltjes meegepikt....does life get any better?![]()
De poging werd gewaardeerd hoorquote:
Ga een haas zoeken man.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
-slap excuus-
Ik betrek jou? Je typt zelf een hoop tekst.. dat je dat bericht dan snel edit moet jij weten. Doe niet alsof je onschuldig bent en ik degene ben die je erin betrok. Je bent er zelf bij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef dawg het volgende:
Jij deed min of meer hetzelfde, door mij hierin te betrekken.
Terwijl ik zijn reactie enkel leuk geformuleerd vond en vind.
Idd. Niets beters dan op een terrasje zitten. Wit biertjes erbij. Slap ouwehoeren met maten en mooie vrouwen kijken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zin in morgen. Lekker met vrienden biertjes wegdrinken op het terras. Dat zijn de momenten.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Idd. Niets beters dan op een terrasje zitten. Wit biertjes erbij. Slap ouwehoeren met maten en mooie vrouwen kijken...![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Lemmeb het volgende:
Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.
Of je leest even wat beter en komt tot de conclusie dat ik het daar helemaal niet over had:quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Het recht, het recht.. pffff.Best triest is in dit geval niet de benaming. En hoe hij ermee omging is totaal niet te vergelijken met hoe triest haar actie was.
Nee, dôh. Het stoort mij ook, klopt. Maar dat neemt niet weg dat deze actie van jou en Lemmeb gewoon triest is.
Over triest gesproken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij deed min of meer hetzelfde, door mij hierin te betrekken.
Terwijl ik zijn reactie enkel leuk geformuleerd vond en vind.
in ieders belang is het het best dat het hoofdstuk tussen tranceptor en het betrokken meisje hier niet meer besproken wordt, je kan er dus ook gewoon best je mond over houden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
Och, ik stelde Tranceptor, als reactie op het belachelijk maken van mijn avatar, slechts een hele korte, eenvoudig te beantwoorden vraag. Waarop ik overigens tot nu toe nog steeds geen antwoord van hem heb gehad.
Als jij dat 'op de kast zitten' en 'om je heen rammen' vindt, tsja, dan moet je haast wel z'n moeder zijn.
Verschil moet er zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Idd. Niets beters dan op een terrasje zitten. Wit biertjes erbij. Slap ouwehoeren met maten en mooie vrouwen mannen kijken...![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Mooi vergelijk. Je hebt blijkbaar ook het verstand van de afbeelding op je avatar.
Kun je trouwens ook nog wat anders dan aleen maar beledigen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Tranceptor het volgende:
We hoeven geen oude koeien uit de sloot te halen, Lemmeb is hier al.
Bierquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:55 schreef dawg het volgende:
Maar anyway. Back ontopic. Wat dat ook moge zijn.
Ja hoor, knuffelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:55 schreef Lemmeb het volgende:
Kun je trouwens ook nog wat anders dan aleen maar beledigen?
Ach gut, ik heb niet genoeg smilies gebruikt naar de smaak van Het GodsGeschenkquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
Als hij nu enige vorm van humor in zijn donder had, had hij de affaire misschien nog lollig kunnen brengen.
Niet heel gek misschien. Zulke vragen zijn retorische vragen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
Och, ik stelde Tranceptor, als reactie op het belachelijk maken van mijn avatar, slechts een hele korte, eenvoudig te beantwoorden vraag. Waarop ik overigens tot nu toe nog steeds geen antwoord van hem heb gehad.
Als jij dat 'op de kast zitten' en 'om je heen rammen' vindt, tsja, dan moet je haast wel z'n moeder zijn.
Het punt was vooral dat het niet grappig was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach gut, ik heb niet genoeg smilies gebruikt naar de smaak van Het GodsGeschenk.
Hahaha!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:59 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles verliezen hun humor als ze te lang droogstaan
Je bent er toch zelf bij. Ik betrek je nergens in, dát doe je zelf. Je edit het snel en doet net of je niks gezegd hebt. Triest? Ja, jij, ja. De schuld afschuiven op anderen is natuurlijk altijd makkelijk.quote:
Roep me maar als ´t weer gezellig is.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:59 schreef Laton het volgende:
Wie start er vast het volgende deeldan kan het gezeur hier verder tot het vol zit.
Het is weer gezellig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:01 schreef Moots het volgende:
[..]
Roep me maar als ´t weer gezellig is.....![]()
Dan ga ik hier wel verder met op een normale manier posten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:02 schreef Phydomir het volgende:
Iedereen die TC wil afzeiken moeten gewoon ff een apart topic aanmaken en niet dit topic vervuilen als het ff kan
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is weer gezellig.![]()
Moots, apport!![]()
Ben je gek?? Een rel is altijd gezelligquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:01 schreef Moots het volgende:
[..]
Roep me maar als ´t weer gezellig is.....![]()
Dag Lemmeb, dawg... dawg!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:02 schreef Phydomir het volgende:
Iedereen die TC wil afzeiken moeten gewoon ff een apart topic aanmaken en niet dit topic vervuilen als het ff kan
Vuile lurker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben je gek?? Een rel is altijd gezellig
* Christine blijft nog even
Zeg. Vertel nou even over jou en Saaw. Daar hadden we het tenslotte over, voordat ze je af gingen zeikenquote:
'Let go'quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:56 schreef Moots het volgende:
*zucht*
Kan iemand Lemmeb het principe van `let go, let go` uitleggen
Die was er alquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:02 schreef Phydomir het volgende:
* Moots pakt er ´n biertje bij en gaat weer in lurkmodusquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben je gek?? Een rel is altijd gezellig
* Christine blijft nog even
Saaw is hier een user op FOK! en ik post hier ook regelmatig, in dit topic zelfs...quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:05 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zeg. Vertel nou even over jou en Saaw. Daar hadden we het tenslotte over, voordat ze je af gingen zeiken
Heeft die koe grote emotionele waarde voor je ofzo!?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'Let go'Ik heb anders nog geen enkel excuus, of iets wat daar ook maar enigszins op lijkt, van Het GodsGeschenk voorbij zien komen.
Het GodsGeschenk zou er verstandig aan doen zich in het vervolg wat gereserveerder op te stellen richting users die hij helemaal niet kent, in plaats van meteen hun avatars belachelijk te maken en hen vervolgens meerdere keren uit het niets te beledigen.
Lievie, hij zei wat over je avatar......quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'Let go'Ik heb anders nog geen enkel excuus, of iets wat daar ook maar enigszins op lijkt, van Het GodsGeschenk voorbij zien komen.
Het GodsGeschenk zou er verstandig aan doen zich in het vervolg wat gereserveerder op te stellen richting users die hij helemaal niet kent, in plaats van meteen hun avatars belachelijk te maken en hen vervolgens meerdere keren uit het niets te beledigen.
Ik ga mijn excuses niet aanbieden voor opmerkingen over een avatar, maak gerust allerlei suggestieve opmerkingen over mijn avatar. Dan zullen we zien hoe creatief jij bent.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:05 schreef Lemmeb het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gisternacht smeekte je me nog of je mijn bitch mocht zijn.![]()
Luister naar de wijze woorden van deze man. Als je nu al opgefok!ed raakt om een opmerking op een forum. Wil ik niet weten hoer het irl gaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:07 schreef Moots het volgende:
[..]
Lievie, hij zei wat over je avatar......Denk water onder de brug enzo, fijne belletjes op de achtergrond, het leven is ´n bloempje en dat soort shit. Dude, a fucking avatar!
![]()
Ok Ok, maak jij van mijn sterretje weer een rondje dan vanavond?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:08 schreef Moots het volgende:
[..]
Nou moet je de rollen niet gaan omdraaien, hé!
![]()
Waarschijnlijk geeft ie melk..quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Luister naar de wijze woorden van deze man. Als je nu al opgefok!ed raakt om een opmerking op een forum. Wil ik niet weten hoer het irl gaat.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Luister naar de wijze woorden van deze man. Als je nu al opgefok!ed raakt om een opmerking op een forum. Wil ik niet weten hoer het irl gaat.
hehe.. oopsquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef Moots het volgende:
[..]
Je moet wel één van de twee kiezen
*checkt eigen profiel* mmmmm, ik denk dat bij de keuze tussen deze opties ik voor man kies!!![]()
Hij zei natuurlijk niet alleen wat over mijn avatar, dat moge duidelijk zijn. Hij gebruikte mijn avatar, die inderdaad een grote emotionele waarde voor me zou kunnen hebben, slechts om mij als persoon te beledigen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:07 schreef Moots het volgende:
Lievie, hij zei wat over je avatar......Denk water onder de brug enzo, fijne belletjes op de achtergrond, het leven is ´n bloempje en dat soort shit. Dude, a fucking avatar!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ok Ok, maak jij van mijn sterretje weer een rondje dan vanavond?![]()
De jouwe is wel stoer. Lijkt op een mislukte barbapapa met borstharenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt natuurlijk ook wel een beetje een kut-avatar, Lemmeb...
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:11 schreef melismay het volgende:DO2!!!!!
Nou begint het weer van voren af aan!!
Dude, hij zei dat je met jouw avatar niet echt als een player overkomt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk niet alleen wat over mijn avatar, dat moge duidelijk zijn. Hij gebruikte mijn avatar, die inderdaad een grote emotionele waarde voor me zou kunnen hebben, slechts om mij als persoon te beledigen.
Normaal vind ik dat natuurlijk allemaal helemaal niet erg, maar uit de pen van Tranceptor komen dergelijke beledigingen toch echt ietwat belachelijk over. Belachelijk genoeg om erop te reageren.
Zeg dat nou niet. Dan gaat er straks nog iemand over de zeik om zijn avatar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
De jouwe is wel stoer. Lijkt op een mislukte barbapapa met borstharen![]()
![]()
Zie je mijn ondertitel??? Hou er eens over op joh... het is leuk geweeest, einde verhaal! Damn... mannen snappen het ook echt nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk niet alleen wat over mijn avatar, dat moge duidelijk zijn. Hij gebruikte mijn avatar, die inderdaad een grote emotionele waarde voor me zou kunnen hebben, slechts om mij als persoon te beledigen.
Normaal vind ik dat natuurlijk allemaal helemaal niet erg, maar uit de pen van Tranceptor komen dergelijke beledigingen toch echt ietwat belachelijk over. Belachelijk genoeg om erop te reageren.
Wilde plannen inderdaad... En van wie is de verjaardag?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor het weekend?
Ik ga naar een verjaardag. :")
[afbeelding]
Lul niet, man. En, is er geneukt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
Saaw is hier een user op FOK! en ik post hier ook regelmatig, in dit topic zelfs...
Verder zou ik zo 1,2,3 nix weten.![]()
Mijn ouders hebben me gedwongen het weekend bij hun door te brengen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga naar een verjaardag. :")
[afbeelding]
Opgefoktquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Phydomir het volgende:
Als je nu al opgefok!ed raakt om een opmerking op een forum. Wil ik niet weten hoer het irl gaat.
Een goede vriend van me. Dat wordt wel lachen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Wilde plannen inderdaad... En van wie is de verjaardag?
Ik kan het hebben, hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Dan gaat er straks nog iemand over de zeik om zijn avatar.![]()
Jouw avatar trekt volle zalen, bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Dan gaat er straks nog iemand over de zeik om zijn avatar.![]()
Jezus, dus jij zorgt voor dat mestoverschot...zelden zoveel bullshit uit eenzelfde persoon zien komen. Who gives a fuck man.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Door wie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Lul niet, man. En, is er geneukt?
Misschien... heel misschien hoor.... is het een ideetje om er niet op in te gaan als het je stoort? Het is maar een idee hoor...quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Opgefokt
Volgens mij is er maar één opgefokt hier en dat is Het GodsGeschenk, met zijn niet aflatende beledigingen.
Ja, maar ik vind zijn avatar echt koel en het was een goed bedoelde grap..quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Laton het volgende:
[..]
Jezus, dus jij zorgt voor dat mestoverschot...zelden zoveel bullshit uit eenzelfde persoon zien komen. Who gives a fuck man.![]()
Das niet lief he!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Jouw avatar trekt volle zalen, bedoel je?
Ik snap het uitstekend, miijn autismeniveau ligt voor een man betrekkelijk laag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef melismay het volgende:
Zie je mijn ondertitel??? Hou er eens over op joh... het is leuk geweeest, einde verhaal! Damn... mannen snappen het ook echt niet
Biertjes op ´t terrasquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
Knuffeltje dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind zijn avatar echt koel en het was een goed bedoelde grap..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |