quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut hé![]()
maar kom, dan kan je het gewoon verbreken op ieder moment zonder onderling overleg![]()
anders komen er opzegtermijnen bij en zo, da's toch ook zo'n ellende![]()
Lastigvallen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?
Gooi nog maar wat hout op het vuurquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?
Rellen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboekquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
Niet drie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Tranceptor het volgende:
Die ene met die twee benen ja en die andere...
sja die had ook twee benen.![]()
ja dat is waar maar van mij hoeft dat verbreken niet zo nodigquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut hé![]()
maar kom, dan kan je het gewoon verbreken op ieder moment zonder onderling overleg![]()
anders komen er opzegtermijnen bij en zo, da's toch ook zo'n ellende![]()
Vanalles wat onze wereld biedtquote:
Wie waren dat ook alweer??quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboek![]()
dan ben je echt gevaarlijk hé, dan ga je echt te ver![]()
![]()
Tuu'k. Niemand dumpt jou. Toch?quote:
Verliefd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat is waar maar van mij hoeft dat verbreken niet zo nodig
Doh, ik heb dat helemaal nooit gemerkt ofzo. Stalken?! Ach, alsof er niets ergers is dan posten in je ex zijn of haar fotoboek.quote:
Nee, dan ben je gewoon triest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboek![]()
dan ben je echt gevaarlijk hé, dan ga je echt te ver![]()
![]()
ik zou shiva een brilletje en een snor hebben gegevenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Tsja, voor je het weet maken ze er een clownsgezicht van....*zou ik hebben gedaan*![]()
Ook véél oudere mannen?quote:
Merkstiften!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou shiva een brilletje en een snor hebben gegeven
Weet je het hele verhaal erachter?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef Lemmeb het volgende:
Tuu'k. Niemand dumpt jou. Toch?
quote:
Hij is echt fantastisch moet ik zeggen.quote:
nahquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je al in de wie-neukt-wie lijst?
Nee, maar ik dacht dat jullie een relatie hadden gehad.. ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
Zeg ik dat?
Het was een one-night-stand. Niks meer niks minder.
Leeftijdscategorie: 16 - 62quote:
Was ze op date met iemand van fok dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je al in de wie-neukt-wie lijst?
Nou, vertel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Weet je het hele verhaal erachter?
HONDSbrutaal.. die PieterCK.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef PieterCK het volgende:
Hij is echt fantastisch moet ik zeggen.
En geheel verhaal erachter, helemaal top![]()
Doggy-style zal geen straf zijn nee![]()
in utzelfde stadium als Christine dus?quote:
Nee dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jullie een relatie hadden gehad.. ofzo.
Uberhaupt geen koeien, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef dawg het volgende:
Geen oude koeien trouwens.
vingerverfquote:
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
Was ze op date met iemand van fok dan?
Details graag![]()
hahahahaha, geweldig verwoord.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Ui z'n posts destijds kon ik vooral opmaken dat z'n ex-vriendin (ben alweer vergeten wie het was, maar was wel een lekker snackje geloof ik) gewoon op hem uitgekeken was, en dat hij, Het GodsGeschenk, zich daar helemaal niks bij voor kon stellen.
Ik heb niet geneuktquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
in utzelfde stadium als Christine dus?
hahahaquote:
oeh tell me something i don't know!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb niet geneukt
En dit is geen fokker
Compleet anders
Hmmm, hoogst interessantquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Mukie het volgende:
Leeftijdscategorie: 16 - 62
Die laatste kwam ik tegen in de sauna.
Mensen die anderen in hun waarde laten voor de keuzes die ze hebben gemaakt, daar kan ik nou wat mee. Een goede gesprek voeren bvb
Weer een naief meisje dat (zul je zien) achteraf een botsing krijgt met TC op het forum.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.
Ik ben niet verliefdquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennen![]()
ik ontken nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennen![]()
Uh?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Weer een naief meisje dat achteraf een botsing krijgt met TC op het forum.
That makes four.
Dude please...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm, hoogst interessant.
Vertel nog eens wat over die man van 62. Was hij rijk? En was hij goed in bed?
hihihiquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd
Alleen maar een klein beetje....![]()
Jij niet. Maar ik ga ze niet noemen, dat zou zielig voor ze zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Uh?
Als je mij maar buiten die telling laat
Maakt ook niet uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ontken niet
we zitten nog in de proefperiode
en ik ga morgen op vakantie voor een maand![]()
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Lemmeb het volgende:
Nou, vertel.
Ui z'n posts destijds kon ik vooral opmaken dat z'n ex-vriendin (ben alweer vergeten wie het was, maar was wel een lekker snackje geloof ik) gewoon op hem uitgekeken was, en dat hij, Het GodsGeschenk, zich daar helemaal niks bij voor kon stellen.
Dat laatste. Hij is niet te volgenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit
Wij letten wel op hem![]()
Als dat gaat lukken
Neehoor. Ik laat je gewoon in je waarde voor de keuzes die je hebt gemaaktquote:
Dat schreef ik ook niet.quote:noch heb ik iemands geld nodig
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Ik laat je gewoon in je waarde voor de keuzes die je hebt gemaakt.
[..]
Dat schreef ik ook niet.
Rightquote:Vertel nog eens wat over die man van 62. Was hij rijk? En was hij goed in bed?
Sjezus, wie ben jij? Z'n moeder ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.
Zodra hij het op Fok! gooit, heb ik het recht om erop te reageren. En ookal was het niet zonder reden, doe het dan prive. Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.
Te benoemen bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Sommige mensen hier zien alles wat er op dit forum gebeurd als alles wat er in hun leven gebeurd. Daarvoor hebben die mensen vaak ook een extra therapeut.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
En als het nou éventjes was geweest.... maar er wordt gewoon nóg over gesproken
Rightquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zien alles wat er op dit forum gebeurd als alles wat er in hun leven gebeurd. Daarvoor hebben die mensen vaak ook een extra therapeut.![]()
Mooi vergelijk. Je hebt blijkbaar ook het verstand van de afbeelding op je avatar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, mag ik je er dan even aan herinneren dat jouw Oogappeltje zelf naar deze behandeling solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.quote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.
Laat dat best maar weg en hou erover op. We hoeven geen oude koeien uit de sloot te halen, Lemmeb is hier al.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:40 schreef dawg het volgende:
Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.
Moeder? Ha! Dat zou wel flink grappig zijn! Die gast is zowat 2 meter. Ik ben vrij klein, smal en tevens een stuk jonger.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
Sjezus, wie ben jij? Z'n moeder ofzo
Afijn, mag ik je er dan even aan herinneren dat jouw Oogappeltje zelf naar deze behandeling solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Het gaat prima hoor. Met jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
*afleidingsmanoevre* Hoe is ´t voor de rest met iedereen? *afleidingsmanoevre*
Zal ik je ff helpen dan :pquote:
Ja, lekker hier. Net lekker gegeten enzo. Dagje gewerkt enzo. Prima hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
*afleidingsmanoevre* Hoe is ´t voor de rest met iedereen? *afleidingsmanoevre*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |