Hmmm, hoogst interessantquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Mukie het volgende:
Leeftijdscategorie: 16 - 62
Die laatste kwam ik tegen in de sauna.
Mensen die anderen in hun waarde laten voor de keuzes die ze hebben gemaakt, daar kan ik nou wat mee. Een goede gesprek voeren bvb
Weer een naief meisje dat (zul je zien) achteraf een botsing krijgt met TC op het forum.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.
Ik ben niet verliefdquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennen![]()
ik ontken nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennen![]()
Uh?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Weer een naief meisje dat achteraf een botsing krijgt met TC op het forum.
That makes four.
Dude please...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm, hoogst interessant.
Vertel nog eens wat over die man van 62. Was hij rijk? En was hij goed in bed?
hihihiquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd
Alleen maar een klein beetje....![]()
Jij niet. Maar ik ga ze niet noemen, dat zou zielig voor ze zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Uh?
Als je mij maar buiten die telling laat
Maakt ook niet uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ontken niet
we zitten nog in de proefperiode
en ik ga morgen op vakantie voor een maand![]()
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Lemmeb het volgende:
Nou, vertel.
Ui z'n posts destijds kon ik vooral opmaken dat z'n ex-vriendin (ben alweer vergeten wie het was, maar was wel een lekker snackje geloof ik) gewoon op hem uitgekeken was, en dat hij, Het GodsGeschenk, zich daar helemaal niks bij voor kon stellen.
Dat laatste. Hij is niet te volgenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit
Wij letten wel op hem![]()
Als dat gaat lukken
Neehoor. Ik laat je gewoon in je waarde voor de keuzes die je hebt gemaaktquote:
Dat schreef ik ook niet.quote:noch heb ik iemands geld nodig
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Ik laat je gewoon in je waarde voor de keuzes die je hebt gemaakt.
[..]
Dat schreef ik ook niet.
Rightquote:Vertel nog eens wat over die man van 62. Was hij rijk? En was hij goed in bed?
Sjezus, wie ben jij? Z'n moeder ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.
Zodra hij het op Fok! gooit, heb ik het recht om erop te reageren. En ookal was het niet zonder reden, doe het dan prive. Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dawg, Lemmeb.. ik begrijp wel waarom jullie het zo zien. Ik heb het zelf niet gelezen, toentertijd.. en ik weet ook niet precies wat er op Fok gebeurd is. Ik begrijp dat jullie hem als een arrogant "godsgeschenk" zien.. door hoe hij soms reageerd. Een grapje moet kunnen, maar ga geen hout op het vuur gooien. Ik vind het eerder vrij triest van jullie, om nu zo op die situatie van toen in te gaan. Dan had je toen je mening moeten verkondigen, of gewoon niet want het is jullie zaak niet. Ik begrijp heel goed dat hij het geuit heeft op Fok, door zijn frustraties jegens hen. Menig ander had precies hetzelfde gedaan. Het was niet zonder reden, dat hij zo tegen haar deed. Écht niet.
Te benoemen bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Sommige mensen hier zien alles wat er op dit forum gebeurd als alles wat er in hun leven gebeurd. Daarvoor hebben die mensen vaak ook een extra therapeut.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef Christine het volgende:
[..]
En als het nou éventjes was geweest.... maar er wordt gewoon nóg over gesproken
Rightquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zien alles wat er op dit forum gebeurd als alles wat er in hun leven gebeurd. Daarvoor hebben die mensen vaak ook een extra therapeut.![]()
Mooi vergelijk. Je hebt blijkbaar ook het verstand van de afbeelding op je avatar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, mag ik je er dan even aan herinneren dat jouw Oogappeltje zelf naar deze behandeling solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |