Merkstiften!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou shiva een brilletje en een snor hebben gegeven
Weet je het hele verhaal erachter?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef Lemmeb het volgende:
Tuu'k. Niemand dumpt jou. Toch?
quote:
Hij is echt fantastisch moet ik zeggen.quote:
nahquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je al in de wie-neukt-wie lijst?
Nee, maar ik dacht dat jullie een relatie hadden gehad.. ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
Zeg ik dat?
Het was een one-night-stand. Niks meer niks minder.
Leeftijdscategorie: 16 - 62quote:
Was ze op date met iemand van fok dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je al in de wie-neukt-wie lijst?
Nou, vertel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Weet je het hele verhaal erachter?
HONDSbrutaal.. die PieterCK.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef PieterCK het volgende:
Hij is echt fantastisch moet ik zeggen.
En geheel verhaal erachter, helemaal top![]()
Doggy-style zal geen straf zijn nee![]()
in utzelfde stadium als Christine dus?quote:
Nee dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jullie een relatie hadden gehad.. ofzo.
Uberhaupt geen koeien, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef dawg het volgende:
Geen oude koeien trouwens.
vingerverfquote:
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
Was ze op date met iemand van fok dan?
Details graag![]()
hahahahaha, geweldig verwoord.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Ui z'n posts destijds kon ik vooral opmaken dat z'n ex-vriendin (ben alweer vergeten wie het was, maar was wel een lekker snackje geloof ik) gewoon op hem uitgekeken was, en dat hij, Het GodsGeschenk, zich daar helemaal niks bij voor kon stellen.
Ik heb niet geneuktquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
in utzelfde stadium als Christine dus?
hahahaquote:
oeh tell me something i don't know!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
tc toch? althans.. dat maakte ik op uit een aantal posten.
ik had het over de fliefde, dat wat je maar blijft ontkennenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb niet geneukt
En dit is geen fokker
Compleet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |