Aan kortzichtigheid zit inderdaad geen termijn verbonden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
En trouwens, boeien. Ik leef nu, niet over 50 jaar.
Maak je borst maar nat dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan kortzichtigheid zit inderdaad geen termijn verbonden.![]()
Blij dat hier iemand positief ten opzichte van vrouwen blijft staan ondanks alles wat ze flikken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen zijn als kanker
een goor gezwel waar je eigenlijk zonder wilt zijn
maar toch doen ze als geen ander
je toch altijd weer pijn
Niet dat ik je iets misgun hoor, maar als je een vriendinnetje hebt, wat doe je dan in singles?quote:
Het is Mukie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef Laton het volgende:
[..]
Goh ik ben normaal geheel niet van de tattoee pierc en dergelijk, maar ik moet zeggen dat deze jou schitterend staat. Het straalt ondanks de grote een bepaalde rust uit...een soort evenwicht tussen jouw vorm en de voorstelling..ik twijfel er niet aan dat het helemaal jouw is.
![]()
Zij wel!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
HoiEn semi-doei. Ik heb nog iets van een trouwdag van mijn ouders te vieren.
Jij bent gek . . .quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
HoiEn semi-doei. Ik heb nog iets van een trouwdag van mijn ouders te vieren.
![]()
Het is nog pril, en het is hier gezelligquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef Averon het volgende:
[..]
Niet dat ik je iets misgun hoor, maar als je een vriendinnetje hebt, wat doe je dan in singles?
Wacht maar tot de grote 2 hier zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Het is nog pril, en het is hier gezellig
Wie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wacht maar tot de grote 2 hier zijn.![]()
Veldhuis en Kemper gezien? De eerste 3 maanden zijn de beste, daarna word het alleen maar slechter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Het is nog pril, en het is hier gezellig
Das mooi, das fijn, das jouw keuze en al dat. Maar wat heeft dat hier mee te maken?quote:
Thxquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
Goh ik ben normaal geheel niet van de tattoee pierc en dergelijk, maar ik moet zeggen dat deze jou schitterend staat. Het straalt ondanks de grote een bepaalde rust uit...een soort evenwicht tussen jouw vorm en de voorstelling..ik twijfel er niet aan dat het helemaal jouw is.
![]()
Je moest eens weten hoeveel mannen er juist op geilenquote:Ha-le-lu-ja.....da's een hele rug vol! Het verhaal erachter is wel tof, maar ik zou met toekomstige bedpartners niet doggy-style gaan vrijen als ik jou was. Ik vrees dat ze dan te veel worden afgeleid door andere zaken dan jouw vrouwelijke vormen....
Ik zal al op je te wachtenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen zijn als kanker
een goor gezwel waar je eigenlijk zonder wilt zijn
maar toch doen ze als geen ander
je toch altijd weer pijn
Jaaaaaaaaaaaaa, mwhoaaaaaaaaaa, nee, behalve lekkere vatsige wijven, lekker volpompen met butt....zo aangenaam he...quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Averon het volgende:
[..]
Das mooi, das fijn, das jouw keuze en al dat. Maar wat heeft dat hier mee te maken?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
[..]
Reageer gerust op bovenstaande punten..
Over 50 jaar loop ik sowieso niet meer rond met open truitjes en korte rokjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan kortzichtigheid zit inderdaad geen termijn verbonden.![]()
Waarom zou mij dat interesseren?. En trouwens, die stemmen zijn heel wat boeiender dan jou gezeik hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zij zijn wel samen. Jij bent alleen met de stemmen in je hoofd.![]()
Dan doe je wat verkeerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef bmwdevil het volgende:
Veel te weinig geil...
Preciesquote:
Och kun je geen tegengas hebben jongen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou mij dat interesseren?. En trouwens, die stemmen zijn heel wat boeiender dan jou gezeik hier.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wacht maar tot de grote 2 hier zijn.![]()
Geilen? Op een tattoe van 3 bij 3quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mannen er juist op geilen![]()
neequote:
yupquote:
Nu niet beide gaan kwijlen hequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:08 schreef saaw het volgende:
mijn dag [including date] was erg okee
hoi tc![]()
Je zou ze natuurlijk een setje kleurpotloden kunnen gevenquote:Ha-le-lu-ja.....da's een hele rug vol! Het verhaal erachter is wel tof, maar ik zou met toekomstige bedpartners niet doggy-style gaan vrijen als ik jou was. Ik vrees dat ze dan te veel worden afgeleid door andere zaken dan jouw vrouwelijke vormen....
Kijk eens achter het gordijn of in de kastquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor kijkt onder stoelen en banken maar kan ze niet vinden
Dat hebben ze al gedaan met carnaval. Mn rug zat onder de shminckquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou ze natuurlijk een setje kleurpotloden kunnen geven.
stijlvolle tattoo, Mukie. Ik heb de mijne maar iets kleiner gehouden, maar de balans hier is goed gevonden.
Wat voor mannen/jongetjes dan?quote:
quote:
Tsja, voor je het weet maken ze er een clownsgezicht van....*zou ik hebben gedaan*quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan met carnaval. Mn rug zat onder de shminck![]()
Balans is nl iets waar ik ten alle tijde naar streef
nja dat is nog maar de vraagquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Dat is heel mooi, dus jij bent hier binnenkort niet meer te bewonderen in dit topic?![]()
Damn weer een fris hoentje uit de ren gehuppeld.![]()
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:09 schreef petitlapin het volgende:
ik ben dan ook een conservatieve trut
humor enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.
Maar waarom vind je jezelf dan meteen een trut
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.
Maar waarom vind je jezelf dan meteen een trut
Hij bedoelt nog weer anderen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bedoel je die ene of bedoel je die andere?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.![]()
Het is maar een tip.![]()
Allebei!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bedoel je die ene of bedoel je die andere?![]()
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut héquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef saaw het volgende:
nja dat is nog maar de vraag
proeftijd enzojongens zijn ingewikkeld
![]()
ik snap het al: bier en tieten dat is wat mannen willenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.![]()
Het is maar een tip.![]()
Die ene en die andere, die ik denk dat je bedoelt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef Tranceptor het volgende:
Allebei!
WTF? Waar zijn die twee als je ze nodig hebt?![]()
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is maar een tip.
Die ene met die twee benen ja en die andere...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Die ene en die andere, die ik denk dat je bedoelt?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut hé![]()
maar kom, dan kan je het gewoon verbreken op ieder moment zonder onderling overleg![]()
anders komen er opzegtermijnen bij en zo, da's toch ook zo'n ellende![]()
Lastigvallen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?
Gooi nog maar wat hout op het vuurquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij was toch dat jongetje die z'n ex-vriendinnetje ging stalken, zelfs tot in haar fotoboek?
Rellen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboekquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Lemmeb het volgende:
Niet drie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef Tranceptor het volgende:
Die ene met die twee benen ja en die andere...
sja die had ook twee benen.![]()
ja dat is waar maar van mij hoeft dat verbreken niet zo nodigquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, die proefperiodes zijn altijd zo kut hé![]()
maar kom, dan kan je het gewoon verbreken op ieder moment zonder onderling overleg![]()
anders komen er opzegtermijnen bij en zo, da's toch ook zo'n ellende![]()
Vanalles wat onze wereld biedtquote:
Wie waren dat ook alweer??quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboek![]()
dan ben je echt gevaarlijk hé, dan ga je echt te ver![]()
![]()
Tuu'k. Niemand dumpt jou. Toch?quote:
Verliefd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat is waar maar van mij hoeft dat verbreken niet zo nodig
Doh, ik heb dat helemaal nooit gemerkt ofzo. Stalken?! Ach, alsof er niets ergers is dan posten in je ex zijn of haar fotoboek.quote:
Nee, dan ben je gewoon triest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, zelfs tot in haar fotoboek![]()
dan ben je echt gevaarlijk hé, dan ga je echt te ver![]()
![]()
ik zou shiva een brilletje en een snor hebben gegevenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Tsja, voor je het weet maken ze er een clownsgezicht van....*zou ik hebben gedaan*![]()
Ook véél oudere mannen?quote:
Merkstiften!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou shiva een brilletje en een snor hebben gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |