yupquote:
Nu niet beide gaan kwijlen hequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:08 schreef saaw het volgende:
mijn dag [including date] was erg okee
hoi tc![]()
Je zou ze natuurlijk een setje kleurpotloden kunnen gevenquote:Ha-le-lu-ja.....da's een hele rug vol! Het verhaal erachter is wel tof, maar ik zou met toekomstige bedpartners niet doggy-style gaan vrijen als ik jou was. Ik vrees dat ze dan te veel worden afgeleid door andere zaken dan jouw vrouwelijke vormen....
Kijk eens achter het gordijn of in de kastquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor kijkt onder stoelen en banken maar kan ze niet vinden
Dat hebben ze al gedaan met carnaval. Mn rug zat onder de shminckquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou ze natuurlijk een setje kleurpotloden kunnen geven.
stijlvolle tattoo, Mukie. Ik heb de mijne maar iets kleiner gehouden, maar de balans hier is goed gevonden.
Wat voor mannen/jongetjes dan?quote:
quote:
Tsja, voor je het weet maken ze er een clownsgezicht van....*zou ik hebben gedaan*quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan met carnaval. Mn rug zat onder de shminck![]()
Balans is nl iets waar ik ten alle tijde naar streef
nja dat is nog maar de vraagquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Dat is heel mooi, dus jij bent hier binnenkort niet meer te bewonderen in dit topic?![]()
Damn weer een fris hoentje uit de ren gehuppeld.![]()
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:09 schreef petitlapin het volgende:
ik ben dan ook een conservatieve trut
humor enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.
Maar waarom vind je jezelf dan meteen een trut
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Conservatief, misschien... Maar ook daar is een markt voor.
Maar waarom vind je jezelf dan meteen een trut
Hij bedoelt nog weer anderen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bedoel je die ene of bedoel je die andere?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien zouden met een andere avatar je playerskwaliteiten iets pregnanter naar voren komen.![]()
Het is maar een tip.![]()
Allebei!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bedoel je die ene of bedoel je die andere?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |