2quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een bull, ik ken 2 gevallen genoeg in mijn omgeving waar een heel serieuze relatie zich snel opgevolgd heeft, en het is allemaal goed gekomen ...
twee vrienden, na een jarenlange relatie ... ze waren beide kapot, en een korte tijd later was de nieuwe er ... we gaven het geen kans, maar het ene koppel is getrouwd en het andere verloofd ...
Dus je weet ook dat ik ontzettend veel verschillende oorbellen, horloges, ringen, kettingjes, armbandjes en enkelbandjes heb...?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:03 schreef Laton het volgende:
[..]
Een gok, gebaseerd op algemeen bekende vooroordelen van vrouwelijk aanschafgedrag.
Nou dat is soms beter dan dat ze in je decollete zitten te kwijlenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:02 schreef Laton het volgende:
[..]
Nee dat is fijn, loopt zo'n kerel de hele dag naar je voeten te staren.![]()
Vaak is zo;n relatie eigenlijk al maanden over, maar pruttelt het nog in protest of weten de geliefden elkaar en de veiligheid van het samenzijn nog niet los te laten..voor de omgeving lijkt het dan alsof men zich halsoverkop direct in een nieuw avontuur stort..terwijl in feite de relatie al maanden over was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen is verschillend ...
sommigen zullen nooit over een relatie heengeraken omdat ze niet willen/kunnen, anderen zijn in staat de draad sneller op te pakken ...
dit zijn twee gevallen van mijn héél dichte omgeving ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:04 schreef Mukie het volgende:
2
Ik kan je zo honderden laten zien waar het dus niet bij werkt
ps ik tel de verwerking van de relatie binnen de relatie (zoals vrouwen dat soms doen al vorens het uit te maken) nu niet mee, plus de verwaterde relaties waarbij de partners alleen nog vrienden zijn.
Ik niet zo van de grote tieten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou dat is soms beter dan dat ze in je decollete zitten te kwijlen
Niet mijn ding, konijntje. Maarja, relaties zijn sowieso niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dit zijn twee gevallen van mijn héél dichte omgeving ...
ik zie het mislukken en ik zie het goedkomen ... en als het mislukt, denk ik dan nog dat het zelden met de ex te maken had ...
Mwoah, gokje erbij dan nog...je hebt zo'n 10+ "leuke" fotolijstjes?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus je weet ook dat ik ontzettend veel verschillende oorbellen, horloges, ringen, kettingjes, armbandjes en enkelbandjes heb...?
Zie je, wij vrouwen zijn soms best voorspelbaar. Je moet alleen de goede onderwerpen uitkiezen
Schuldig..quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
totdat het je eens overkomt ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:08 schreef dawg het volgende:
Niet mijn ding, konijntje. Maarja, relaties zijn sowieso niet zo mijn ding.
Dat klopt. Het is trouwens heel erg lang geleden dat ik verliefd ben geweest. En ik kom regelmatige leuke vrouwen tegen. Maar relaties is een ander verhaal. Voor mij dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
totdat het je eens overkomt ...
ik denk ook dat moest mijn vriend het ooit afmaken ik wel een periode zal nodig hebben om mezelf weer bij elkaar te rapen ...
maar ik sluit niet uit dat ik toch opeens sneller dan verwacht verliefd zou kunnen worden op iemand anders ... nobody knows, niemand weet hoe het leven loopt...
Ik las hier iets heel vreemds...mijn zelfbeeld wat doe je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:10 schreef petitlapin het volgende:
ik denk ook dat moest mijn vriend het ooit afmaken ik wel een periode zal nodig hebben om mezelf weer bij elkaar te rapen ...
ooit een lange relatie gehad eigenlijk, ooit samengewoond ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
Dat klopt. Het is trouwens heel erg lang geleden dat ik verliefd ben geweest. En ik kom regelmatige leuke vrouwen tegen. Maar relaties is een ander verhaal. Voor mij dan.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:14 schreef Laton het volgende:
Ik las hier iets heel vreemds...mijn zelfbeeld wat doe je?![]()
8 maanden het langst, en toen trok ik (al) het niet meer, al vond ik haar wel nog erg leuk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ooit een lange relatie gehad eigenlijk, ooit samengewoond ?
Je moet ook niet zelf trekken, dat moet je laten doen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
8 maanden het langst, en toen trok ik (al) het niet meer, al vond ik haar wel nog erg leuk.
Ik zou eerst effe de kat uit de boom kijken, beginnen met een LAT-relatie, daarna verder kijken. Tegenwoordig gaat men naar mijn mening veel te snel samenwonen. De kans is hierdoor groot dat je dan snel "je eigen ding" verliest...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ooit een lange relatie gehad eigenlijk, ooit samengewoond ?
Mijn rikketik, wat doe je ??quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wereldschokkend nieuws:
Ben single![]()
Ja echt waar, ik meen het.
mn enkel, mn lies en mn gehele rugquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:06 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoeveel heb je d'r? Beetje trashy sommie tatoo's
Daarvoor hoeven ze niet zo groot te zijnquote:
Zie het als een compliment.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou heb ik wel vrij grote handen en lange vingers.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarvoor hoeven ze niet zo groot te zijn![]()
Handjevol, de rest wat ernaast ligt is alleen maar zonde![]()
Er zijn zat foto's van Muux in dat userpics-gedeelte van FOK!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:29 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Zeg maar, het Amsterdams Stedelijk Museum op je rug of......valt het nog mee?
Ik ook en wat er naast rolt pak ik met mijn mond wel op!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou heb ik wel vrij grote handen en lange vingers.![]()
Nou, effe gluren dan....quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn zat foto's van Muux in dat userpics-gedeelte van FOK!![]()
Wat weet jij wat ik niet weet ??quote:
Tattoo topic deel Vllquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:29 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Zeg maar, het Amsterdams Stedelijk Museum op je rug of......valt het nog mee?
jupquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn zat foto's van Muux in dat userpics-gedeelte van FOK!![]()
Ha-le-lu-ja.....da's een hele rug vol! Het verhaal erachter is wel tof, maar ik zou met toekomstige bedpartners niet doggy-style gaan vrijen als ik jou was. Ik vrees dat ze dan te veel worden afgeleid door andere zaken dan jouw vrouwelijke vormen....quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tattoo topic deel Vll
Kun je het zien, toen was hij net gezet
Ik heb enkele foto's. En nee, die plaats ik niet. Nee, ook niet via msn/irc/icq/whatever.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik niet weet ??![]()
![]()
![]()
Ik hou er in totaliteit niet van. Zitten best mooie tekeningen bij, maar ik hoef daar niet zo mee rond te lopen ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik persoonlijk hou er niet van bij vrouwen; tattoo's. Een kleintje op de enkel of ergens in de schaamstreek prima, maar van die levensgrote tekeningen.
Ik ook niet. Vooral ook omdat je weet dat als je 40/50 bent de kans redelijk aanwezig is dat het er niet zo mooi meer uitziet, aangezien de meeste mensen zelf dan niet zo strak meer zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik hou er in totaliteit niet van. Zitten best mooie tekeningen bij, maar ik hoef daar niet zo mee rond te lopen . . .
Dat je nog steeds die mening bent toegedaan na je date snap ik niet helemaal...quote:Nou ja vrouwen zijn natuurlijk sowieso
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:44 schreef Tranceptor het volgende:
Nou ja vrouwen zijn natuurlijk sowieso![]()
Alsof je je op je 50e nog druk maakt om je uiterlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral ook omdat je weet dat als je 40/50 bent de kans redelijk aanwezig is dat het er niet zo mooi meer uitziet, aangezien de meeste mensen zelf dan niet zo strak meer zijn.
Nou ja vrouwen zijn natuurlijk sowieso
![]()
Ikzelf ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:46 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dat je nog steeds die mening bent toegedaan na je date snap ik niet helemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |