Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.quote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.
Laat dat best maar weg en hou erover op. We hoeven geen oude koeien uit de sloot te halen, Lemmeb is hier al.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:40 schreef dawg het volgende:
Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.
Moeder? Ha! Dat zou wel flink grappig zijn! Die gast is zowat 2 meter. Ik ben vrij klein, smal en tevens een stuk jonger.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
Sjezus, wie ben jij? Z'n moeder ofzo
Afijn, mag ik je er dan even aan herinneren dat jouw Oogappeltje zelf naar deze behandeling solliciteerde door mijn avatar belachelijk te maken?
Het gaat prima hoor. Met jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
*afleidingsmanoevre* Hoe is ´t voor de rest met iedereen? *afleidingsmanoevre*
Zal ik je ff helpen dan :pquote:
Ja, lekker hier. Net lekker gegeten enzo. Dagje gewerkt enzo. Prima hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
Jij hebt het door, vrouwen hebben gewoon geen kloten...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
...mannen zonder kloten.
Jij deed min of meer hetzelfde, door mij hierin te betrekken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Moeder? Ha! Dat zou wel flink grappig zijn! Die gast is zowat 2 meter. Ik ben vrij klein, smal en tevens een stuk jonger.Oogappel.. ? Dude..
Als je dan zo goed oplet op dit forum.. kijk dan voortaan wat beter. Dan zou je de verhouding tussen mij en Tranceptor ook beter begrijpen.
Oh ja, dus hij zegt iets over je Avatar.. jij zit meteen op de kast en ramt maar gelijk om je heen door over pijnlijke momenten te beginnen. Jij bent echt lame.
![]()
Uitstekend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Moots het volgende:
Het recht, het recht.. pffff.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:40 schreef dawg het volgende:
Zodra hij het op Fok! gooit, heb ik het recht om erop te reageren. En ookal was het niet zonder reden, doe het dan prive. Wat zij heeft gedaan zal dan misschien best triest zijn, maar de manier waarop hij ermee omging is dat net zo goed.
En het gaat niet alleen om toen, maar zijn algehele houding. En het stoort duidelijk niet alleen mij, getuige enkele topics geleden.
Och, ik stelde Tranceptor, als reactie op het belachelijk maken van mijn avatar, slechts een hele korte, eenvoudig te beantwoorden vraag. Waarop ik overigens tot nu toe nog steeds geen antwoord van hem heb gehad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Oh ja, dus hij zegt iets over je Avatar.. jij zit meteen op de kast en ramt maar gelijk om je heen door over pijnlijke momenten te beginnen. Jij bent echt lame.
Ik heb zin in morgen. Lekker met vrienden biertjes wegdrinken op het terras. Dat zijn de momenten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef Moots het volgende:
Alles goed hier; biertjes op ´t terras gedronken, paar laatste zonnestraaltjes meegepikt....does life get any better?![]()
De poging werd gewaardeerd hoorquote:
Ga een haas zoeken man.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
-slap excuus-
Ik betrek jou? Je typt zelf een hoop tekst.. dat je dat bericht dan snel edit moet jij weten. Doe niet alsof je onschuldig bent en ik degene ben die je erin betrok. Je bent er zelf bij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef dawg het volgende:
Jij deed min of meer hetzelfde, door mij hierin te betrekken.
Terwijl ik zijn reactie enkel leuk geformuleerd vond en vind.
Idd. Niets beters dan op een terrasje zitten. Wit biertjes erbij. Slap ouwehoeren met maten en mooie vrouwen kijken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zin in morgen. Lekker met vrienden biertjes wegdrinken op het terras. Dat zijn de momenten.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Idd. Niets beters dan op een terrasje zitten. Wit biertjes erbij. Slap ouwehoeren met maten en mooie vrouwen kijken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |