quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Lemmeb het volgende:
Iedereen mag mijn avatar 'benoemen'. Iedereen, behalve het Oogappeltje van gekke_sandra.
Of je leest even wat beter en komt tot de conclusie dat ik het daar helemaal niet over had:quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Het recht, het recht.. pffff.Best triest is in dit geval niet de benaming. En hoe hij ermee omging is totaal niet te vergelijken met hoe triest haar actie was.
Nee, dôh. Het stoort mij ook, klopt. Maar dat neemt niet weg dat deze actie van jou en Lemmeb gewoon triest is.
Over triest gesproken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij deed min of meer hetzelfde, door mij hierin te betrekken.
Terwijl ik zijn reactie enkel leuk geformuleerd vond en vind.
in ieders belang is het het best dat het hoofdstuk tussen tranceptor en het betrokken meisje hier niet meer besproken wordt, je kan er dus ook gewoon best je mond over houden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
Och, ik stelde Tranceptor, als reactie op het belachelijk maken van mijn avatar, slechts een hele korte, eenvoudig te beantwoorden vraag. Waarop ik overigens tot nu toe nog steeds geen antwoord van hem heb gehad.
Als jij dat 'op de kast zitten' en 'om je heen rammen' vindt, tsja, dan moet je haast wel z'n moeder zijn.
Verschil moet er zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Idd. Niets beters dan op een terrasje zitten. Wit biertjes erbij. Slap ouwehoeren met maten en mooie vrouwen mannen kijken...![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Mooi vergelijk. Je hebt blijkbaar ook het verstand van de afbeelding op je avatar.
Kun je trouwens ook nog wat anders dan aleen maar beledigen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:45 schreef Tranceptor het volgende:
We hoeven geen oude koeien uit de sloot te halen, Lemmeb is hier al.
Bierquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:55 schreef dawg het volgende:
Maar anyway. Back ontopic. Wat dat ook moge zijn.
Ja hoor, knuffelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:55 schreef Lemmeb het volgende:
Kun je trouwens ook nog wat anders dan aleen maar beledigen?
Ach gut, ik heb niet genoeg smilies gebruikt naar de smaak van Het GodsGeschenkquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
Als hij nu enige vorm van humor in zijn donder had, had hij de affaire misschien nog lollig kunnen brengen.
Niet heel gek misschien. Zulke vragen zijn retorische vragen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
Och, ik stelde Tranceptor, als reactie op het belachelijk maken van mijn avatar, slechts een hele korte, eenvoudig te beantwoorden vraag. Waarop ik overigens tot nu toe nog steeds geen antwoord van hem heb gehad.
Als jij dat 'op de kast zitten' en 'om je heen rammen' vindt, tsja, dan moet je haast wel z'n moeder zijn.
Het punt was vooral dat het niet grappig was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach gut, ik heb niet genoeg smilies gebruikt naar de smaak van Het GodsGeschenk.
Hahaha!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:59 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles verliezen hun humor als ze te lang droogstaan
Je bent er toch zelf bij. Ik betrek je nergens in, dát doe je zelf. Je edit het snel en doet net of je niks gezegd hebt. Triest? Ja, jij, ja. De schuld afschuiven op anderen is natuurlijk altijd makkelijk.quote:
Roep me maar als ´t weer gezellig is.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:59 schreef Laton het volgende:
Wie start er vast het volgende deeldan kan het gezeur hier verder tot het vol zit.
Het is weer gezellig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:01 schreef Moots het volgende:
[..]
Roep me maar als ´t weer gezellig is.....![]()
Dan ga ik hier wel verder met op een normale manier posten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:02 schreef Phydomir het volgende:
Iedereen die TC wil afzeiken moeten gewoon ff een apart topic aanmaken en niet dit topic vervuilen als het ff kan
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is weer gezellig.![]()
Moots, apport!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |