De jouwe is wel stoer. Lijkt op een mislukte barbapapa met borstharenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt natuurlijk ook wel een beetje een kut-avatar, Lemmeb...
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:11 schreef melismay het volgende:DO2!!!!!
Nou begint het weer van voren af aan!!
Dude, hij zei dat je met jouw avatar niet echt als een player overkomt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk niet alleen wat over mijn avatar, dat moge duidelijk zijn. Hij gebruikte mijn avatar, die inderdaad een grote emotionele waarde voor me zou kunnen hebben, slechts om mij als persoon te beledigen.
Normaal vind ik dat natuurlijk allemaal helemaal niet erg, maar uit de pen van Tranceptor komen dergelijke beledigingen toch echt ietwat belachelijk over. Belachelijk genoeg om erop te reageren.
Zeg dat nou niet. Dan gaat er straks nog iemand over de zeik om zijn avatar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
De jouwe is wel stoer. Lijkt op een mislukte barbapapa met borstharen![]()
![]()
Zie je mijn ondertitel??? Hou er eens over op joh... het is leuk geweeest, einde verhaal! Damn... mannen snappen het ook echt nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk niet alleen wat over mijn avatar, dat moge duidelijk zijn. Hij gebruikte mijn avatar, die inderdaad een grote emotionele waarde voor me zou kunnen hebben, slechts om mij als persoon te beledigen.
Normaal vind ik dat natuurlijk allemaal helemaal niet erg, maar uit de pen van Tranceptor komen dergelijke beledigingen toch echt ietwat belachelijk over. Belachelijk genoeg om erop te reageren.
Wilde plannen inderdaad... En van wie is de verjaardag?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor het weekend?
Ik ga naar een verjaardag. :")
[afbeelding]
Lul niet, man. En, is er geneukt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
Saaw is hier een user op FOK! en ik post hier ook regelmatig, in dit topic zelfs...
Verder zou ik zo 1,2,3 nix weten.![]()
Mijn ouders hebben me gedwongen het weekend bij hun door te brengen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga naar een verjaardag. :")
[afbeelding]
Opgefoktquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef Phydomir het volgende:
Als je nu al opgefok!ed raakt om een opmerking op een forum. Wil ik niet weten hoer het irl gaat.
Een goede vriend van me. Dat wordt wel lachen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Wilde plannen inderdaad... En van wie is de verjaardag?
Ik kan het hebben, hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Dan gaat er straks nog iemand over de zeik om zijn avatar.![]()
Jouw avatar trekt volle zalen, bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Dan gaat er straks nog iemand over de zeik om zijn avatar.![]()
Jezus, dus jij zorgt voor dat mestoverschot...zelden zoveel bullshit uit eenzelfde persoon zien komen. Who gives a fuck man.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Door wie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Lul niet, man. En, is er geneukt?
Misschien... heel misschien hoor.... is het een ideetje om er niet op in te gaan als het je stoort? Het is maar een idee hoor...quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Opgefokt
Volgens mij is er maar één opgefokt hier en dat is Het GodsGeschenk, met zijn niet aflatende beledigingen.
Ja, maar ik vind zijn avatar echt koel en het was een goed bedoelde grap..quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Laton het volgende:
[..]
Jezus, dus jij zorgt voor dat mestoverschot...zelden zoveel bullshit uit eenzelfde persoon zien komen. Who gives a fuck man.![]()
Das niet lief he!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Jouw avatar trekt volle zalen, bedoel je?
Ik snap het uitstekend, miijn autismeniveau ligt voor een man betrekkelijk laag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:13 schreef melismay het volgende:
Zie je mijn ondertitel??? Hou er eens over op joh... het is leuk geweeest, einde verhaal! Damn... mannen snappen het ook echt niet
Biertjes op ´t terrasquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
Knuffeltje dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind zijn avatar echt koel en het was een goed bedoelde grap..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |