om eventueel de punten te pakken van die leuke berg...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef DeTolk het volgende:
jup, weer een hollander in de kopgroep, altijd leuk
jammer dat het pas zo laat erop komtquote:
waar niet op nederland 2 toch en ook niet op Sporza.quote:
Op Ned. 2 ook dacht ik, althans dat werd in vorige topic gezegdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waar niet op nederland 2 toch en oo niet op Sporza.
oow nou primaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zowel NOS als op Sporza is het om 14:05 te zien. Ze hebben het wat vervroegd aldus Dione.
avond is vanavond hier ergens in de buurt geloof ik.quote:
Quick '20 oow dat is nog wel een redelijke tegenstanderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond moeten ze tegen Quick ´20 Ik hou m'n hart vast
Ja blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond alweer?
Jep, het gaat maar doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond alweer?
CRTL+F5 dan is dat ding wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon hoor.
Goedenmorgen trouwens, puik dat uitslapen.
quote:Di. 12 jul Quick '20 - Ajax 19.30 Oldenzaal
Do. 14 jul HHC Hardenberg - Ajax 19.30 Hardenberg
Za. 16 jul Rijnsburgse Boys - Ajax 15.00 Rijnsburg
Wo. 20 jul Fortuna Sittard - Ajax 19.30 Sittard
Za. 23 jul Arminia Bielefeld - Ajax 17.00 Bielefeld (D)
Vr 29 jul Ajax - Arsenal 21.15 Amsterdam
Zo. 31 jul Ajax - Boca Juniors 20.45 Amsterdam
Wo. 3 aug Ajax - FC Omniworld 15.30 Amsterdam
dit keer niet tegen Excelsior was vorig jaar wel geslaagdquote:
plaatje hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad hij is weg.
Waar kan ik 400 kb uploaden?
Nee een filmpje, 400 kb. Met mobiele telefoon zaterdagnacht gemaakt, je ziet helemaal niets maar het gaat om de muziek die te horen is. Wil weten welk nummer dat isquote:
Putfile.com, rapidshare.de.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad hij is weg.
Waar kan ik 400 kb uploaden?
De eredivisieclubs hebben het wel lastig tegen de hoofdklasse C clubs . RBC verloren van Be Quick, Ajax nipt langs WHC. Eens kijken hoe HHC het doet donderdag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dit keer niet tegen Excelsior was vorig jaar wel geslaagd
Je bent te laat om te starten hoor, en de Tour is in Frankrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gaat naar Vlissingen fietsen, ben ik net op tijd voor de Tour
Error: Allowed video filetypes are wmv, mpg, avi, asx, mov.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je bent te laat om te starten hoor, en de Tour is in Frankrijk
verrek, je heb gelijkquote:
Ja ik las het. Ik had altijd wel zo'n vermoeden dat het niveau in de hoofdklasse helemaal niet zo veel verschillend de meest zullen denk ik moeiteloos meekomen in de GGD of overdrijf ik nu weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De eredivisieclubs hebben het wel lastig tegen de hoofdklasse C clubs . RBC verloren van Be Quick, Ajax nipt langs WHC. Eens kijken hoe HHC het doet donderdag.
meestal he, als je em kentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
Ok, kwaliteit is bagger maar de persoon die dit nummer kent zal hem zeker herkennen.
http://rapidshare.de/files/2994897/Video024.3gp.html
Openen met Quicktime.
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de meest zullen denk ik moeiteloos meekomen in de GGD of overdrijf ik nu weer
Bergetappes = langer fietsen = meer tour = meer tvquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow, Tour eerder op tv??
ja nu zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
Noca kwam thuis een broodje doen
Ow, Tour eerder op tv??
Hoor et nu ook,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja nu zo.
Levenslang geeist tegen Mohammed B. Nu moeten ze hem dat nog even geven en dan gaat ie goed
Mooi, en nu moeten ze inderdaad geven. Hadden ze bij Volkert ook moeten doen, want een straf die praktisch neerkomt op 12 jaar is natuurlijk een lachertjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Levenslang geeist tegen Mohammed B. Nu moeten ze hem dat nog even geven en dan gaat ie goed
Je overdrijft niet, de top in de hoofdklasse zou zeker goed mee kunnen draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik las het. Ik had altijd wel zo'n vermoeden dat het niveau in de hoofdklasse helemaal niet zo veel verschillend de meest zullen denk ik moeiteloos meekomen in de GGD of overdrijf ik nu weer
Ja, levenlang in Nederland, dat stelt ook geen hol voorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja nu zo.
Volgens mij is tegenwoordig levenslang in Nederland echt levenslang, ik dacht dat ze dat verandert hadden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, levenlang in Nederland, dat stelt ook geen hol voor.
Las net trouwens zijn achternaam, die kende ik nog niet.
Mohammed Bouyeri.
indoorsoccer weet niet zeker trouwensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
zeg wie weet het engelse woord voor zaalvoetbal ??
Dat noemen ze tegenwoordig toch overal Futsal?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
hall football?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
Correctie dan,top hoofdklasse kan makkelijk onderin de GGD meedraaienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je overdrijft niet, de top in de hoofdklasse zou zeker goed mee kunnen draaien.
Ja wel hier in Nederland.. weet niet of het overal zo is...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig toch overal Futsal?
heuuyyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens het woordenboek: indoor football
Middenmoot moet lukken hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Correctie dan,top hoofdklasse kan makkelijk onderin de GGD meedraaien
M'n woordenboek zegt indoor football.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
Thnxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n woordenboek zegt indoor football.
edit: na zo'n dubbelcheck moet het kloppen.
Jammer dat je het nooit kunt testen. De AC is geen graadmeter omdat de meeste amateurclubs dan nog niet begonnen zijn met trainen.quote:
Van mij mogen ze hem alles ontnemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze willen hem trouwens ook actief en passief stemrecht ontnemen.
mooi laat hem mooi weg rottenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef JaWi het volgende:
Hmm, het is inderdaad echt levenlang. Wist ik geen eens.
In de cel tot de dood, mits gratie van de koningin.
Of ze moeten hem op verlof sturen.
OM eist levenslang tegen Mohammed B.
Tot laterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
mooi laat hem mooi weg rotten
* Dos37 gaat tour even kijken
lig je te naaienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben gewoon met naald en draad in de weer
En dat terwijl mn vriendin in Zuid-Frankrijk ligt te bakken met haar jaarclubquote:
ben er al weer gebeurt nog nietsquote:
Je moet het bijhouden, anders komt het je oren uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En dat terwijl mn vriendin in Zuid-Frankrijk ligt te bakken met haar jaarclub
quote:
oh, jij noemt dat bakken...sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dat terwijl mn vriendin in Zuid-Frankrijk ligt te bakken met haar jaarclub
en in je bovenbenen toch ?quote:
quote:
Tour de France #24: Met Posthuma vooropquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef MaxPower het volgende:
hoe staat het er voor met le tourrrrrrrrrr?
tja, je mag niet hotlinken hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Sloggi het volgende:
Waarom doet mijn plaatje 't niet
Ik heb net 'n nieuwe. Hij was zo mooi
nee je mag niet linken naar fok vanaf daarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu weer niet
Zou Imageshack van van slag zijn
Deed ik met m'n vorige icon ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee je mag niet linken naar fok vanaf daar
ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deed ik met m'n vorige icon ook
Is dat nieuw dan
dat zijden ze in New York ook nog wel dat zal wel los lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef JaWi het volgende:
12/07 Scotland Yard: "Nieuwe aanslag in Londen waarschijnlijk"
Een nieuwe aanslag in Londen is "waarschijnlijk".
De Britse hoofdstad is samen met New York een "prioriteitsdoelwit" voor terroristen, zo heeft het hoofd van Scotland Yard, Ian Blair, dinsdag gezegd.
.
Hij is goedquote:
ach wel nee joh...de een vind dit mooi de andere dat !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij heb ik Bjoro beledigd omdat z'n dochtertje geen cup DD en lang blond haar heeft
Ze is kei liefquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach wel nee joh...de een vind dit mooi de andere dat !
no offence![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is zandbakkie schilderen![]()
zodat golfer als ie vanavond thuiskomt zich rot schrikt
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderenquote:
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderen![]()
ik meer aan Herman Finkersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"![]()
quote:
quote:Ik herinner me ook nog heel goed: Toen Koreander net geboren was, gebeurde het wel eens dat het kraambezoek naar de wieg liep zo van: "Hmmm...... dat is 't? Ja? Ja? Oh nou, Mooi kind hoor. Ja, 'tuurlijk is't een mooi kind, God, 't zou t zou geen mooi kind wezen zeg, nee, ben je gek. Nee, best wel een mooi kind."
Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
Zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderen. Nee hoor, voor 't kind zelf is het beter hoor. Jawel, ja u kent de ouders niet. U weet niet waarover u lacht. U kent de thuissituatie niet. Het is beter zo. Onze buren gaan op een beetje typische manier met hun kinderen om. Zo geven ze hun kinderen macrobiotisch te eten. Terwijl toch uit onderzoek niet zo gek lang geleden heeft uitgewezen dat kinderen die macrobiotisch gevoed worden later een taalachterstand krijgen. Woorden als gehaktdag, kuiltje jus...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"![]()
quote:Aah weet je?
Als je maar eerlijk bent he, dat is het belangrijk he
Dat je eerlijk bent, recht door zee, nergens doekjes om winden
Maja!
Da kan niet altijd he
Neeh!
Helaas, helaas, helaas, helaas.
Soms moet je gewoon, ja, rekening houwe, jahehjah
Ma als het kan, vind ik, moe je eerlijk zijn, moe je gewoon huppakee zegge wat je denkt.
Soms een beetje moeilijk he
Hmm
Laatst bijvoorbeeld,
Was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Eh
Heb ik dus ook gedaan
Die moeder staat bij die wieg zo..
'Nou Hans eh...TADAA'
En ik kijk:
GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T
BLEEHHHH
Schaam jij je niet kapot???
Ik bedoel, jij jij bent ook niet mooi, maar dit is tog werkelijk dat je zegt...
GATVER
't Is maar goed dat moeder Liefde blind is anders had ie eh bij eht grofvuil gelegen hoor!
GATVERDAMME
blabla
Nou, je zult zien dat mensen je daarom respecteren
Want ze weten wat ze aan je hebben
Maar dat softe gedoe man..
Sonst...iedereen is zo
Dat is het grote probleem
Hoe mensen kinderen opvoeden bijvoorbeeld, veel te soft man
Veel te soft
Die kinderen zijn straks weerloos, ten dode opgeschreven
Die kinderen kunnen zich niet handhaven in een keiharde wereld
Weet je, ik zou een goede vader zijn
Weet ik zeker
Zou een hele goeie vader zijn
Komt m'n zoontje bij mij
'Papa, papa, ik heb een tekening voor je gemaakt'
*zucht*
Ik sta uit het raam te kijken man!
Wat tekening?
wat is 't, laat es zien
PFFFLSZZ
Wat is dit voor shit?
Ey loser, wat is dit?
Hier dit, wat is dit?
KIJK DAN
Wat zijn dit?
Wat z... Handen?
Dit zijn handen!
Dit zijn harken
Ja, en dit is de zon neem ik aan, jah?
Waarom lacht ie?
De zon is een bal met lava, lava lacht niet, lul!
Sjonge, sjonge, sjonge
Ben ik dat?
Ben IK DAT?
Oh ja, pappa is net zo groot als het huis
Tuurlijk
Och kijk, en mamma is kaal
Is niet leuk he? Mamma's ziekte belachelijk maken
Zal ik jou eens wat vertellen?
Ik denk, dat mamma ziek geworden is, door jou tekening
Ja, jij hebt geen gevoel
Jij bent een sadist
Ik zal je zeggen, pappa en mamma wilde helemaal geen kind
En toen kwam jij en alles ging mis!
Ga maar naar je kamer en maak er nog maar een
Nou, dit kind red zich, want het is weerbaar, snap je?
IS heel belangrijk
Maar je moet, je moet die kinderen niet zo ser, dat gezeik van die kinderen ook man
'Kijk pappa zonder handen'
Ja man, is een driewieler, flikker toch op man!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
Heb gisteren ff een weblog aangemaakt voor Maud.
Ben van plan hier wekelijks een leuk verhaaltje voor en over haar te schrijven, wie weet vind ze dit leuk als ze kan lezen !
Misschien vinden jullie het nu ook wel leuk !
hier het linkje
die is idd goed.quote:
Hij staat in m'n favorieten hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
heb er verder nog weinig aan gedaan hoor !
Ben van plan hier wekelijks een leuk verhaaltje voor en over haar te schrijven, wie weet vind ze dit leuk als ze kan lezen !
hier het linkje
heeuyy wat een leuk idee. Zal er zeker vaker een kijkje nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
hier het linkje
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderen![]()
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig levenslang in Nederland echt levenslang, ik dacht dat ze dat verandert hadden.
of om good-old Jean te quotenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef DeTolk het volgende:
Het gaat beginnen!
Leuk! Hij staat ook bij mn favorietenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
hier het linkje
leuk even bij me bookmarks gezetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
hier het linkje
Het is zeker een leuke etappequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekkere etappe, za haken bij bosjes af.
Het kaf wordt van het koren gescheiden vandaagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekkere etappe, za haken bij bosjes af.
* BliksemSchigt doet de deur open en laat DeTolk hem intrappen met zijn oh-zo verrassende clichequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het kaf wordt van het koren gescheiden vandaag
ik ookquote:
mayo viel vorig jaar ook al zo door de mandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel jammer van Menchov en Mayo
Had ik meer van verwacht.
menchov al binnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel jammer van Menchov en Mayo
Had ik meer van verwacht.
Inderdaad. Prutserquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mayo viel vorig jaar ook al zo door de mand
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef clauwheee het volgende:
Rasmussen, mijn held!
beetje in het wiel meerijden en op het laatst demareren kan ik ook welquote:
ik nietquote:
Bluezz, wat was d'r gister allemaal met tuut84?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Zandbak is klaar en de weblog van Maudje heeft een berichtje
ik vond 't jammer dat lance weer superieur wasquote:
Ik niet. Hij is gewoon de beste, simpel. Hopen dat Rasmussen het nog spannend kan maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik vond 't jammer dat lance weer superieur was
3X kwetsende opmerking in F&F is exit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:56 schreef 9christensen het volgende:
Bluezz, wat was d'r gister allemaal met tuut84?
ownee tuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
3X kwetsende opmerking in F&F is exit.
Maar verder worden bans niet besproken ok
Maar jij bent dan ook een boefjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
Ik heb daar ook wel eens een ban gehad geloof ik.
Mijn ouders zijn vanaf vrijdag weer 10 dagen weg. Dat gaat ook nog een kookfestijn wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb net zelf gekookt. 't Smaakte ook nog
Pizza en friet zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn vanaf vrijdag weer 10 dagen weg. Dat gaat ook nog een kookfestijn worden.
Hmm, nee ik kan best aardig koken. Maar moet heel de week werken dus neem van daar wel wat mee. En na 10 uur werk heb ik geen zin om nog zelf te koken dus dan is het inderdaad pizza.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pizza en friet zeker
Die van mij zijn nog 3 weken weg, dus ik zal nog creatief moeten zijn wil ik wat afwisseling hebben
Moet nog geregeld wordenquote:
Je kamer is 1,50 meter hoogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
42
Plus 7 bij 1 vanwege de hoogte van 1,50
Nee, er zit een schuin gedeelte, maar daar gaik misschien een schot maken zodat ik geen kasten meer nodig hebquote:
alles wat onder de 1,50 hoog is mag je bij verkoop en huur niet bij het vloer oppervlak tellenquote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, er zit een schuin gedeelte, maar daar gaik misschien een schot maken zodat ik geen kasten meer nodig heb
Smurvenwoningquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Plus 7 bij 1 vanwege de hoogte van 1,50
Schopjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
Ok, kwaliteit is bagger maar de persoon die dit nummer kent zal hem zeker herkennen.
http://rapidshare.de/files/2994897/Video024.3gp.html
Openen met Quicktime.
Utrechtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef Againzender het volgende:
Leuk VoreG!
Waar is het eigenlijk?, is mij een beetje ontgaan
Da's best een knappe buurt! Tenminste, dat was het, weet niet of dat nog steeds zo isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utrecht
Mgr. van der Weteringstraat 128
Zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da's best een knappe buurt! Tenminste, dat was het, weet niet of dat nog steeds zo is
Ik wil er eerst zelf in wonen en dat duurt nog even. Maar ik heb al een tijdelijke huurwoning kunnen regelen via deze makelaar. Leuk leuk leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Hallo Hools
Wanneer geef je een housewarming VoreG?
* DeTolk alvast de barkrukken van Hools in auto laadt
Heuy!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Alejandro Valverde, mijn favoriete renner!
En VoreG betaalt mee, met zijn kamer.
Valverde was al een wielerheld van me en nu helemaalquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Alejandro Valverde, mijn favoriete renner!
En VoreG betaalt mee, met zijn kamer.
Het is een oud groot pand, maar dat wordt dus omgebouwd naar een studenten/starters woning. Met 9 aparte kamers met eigen keukens en douches (tenminste ik ben de enige met eigen douche en keukenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:53 schreef zjroentje het volgende:
Moet je nog gaan verbouwen?
Dat is wel puik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een oud groot pand, maar dat wordt dus omgebouwd naar een studenten/starters woning. Met 9 aparte kamers met eigen keukens en douches (tenminste ik ben de enige met eigen douche en keuken). Maar dat moet dus nog geregeld worden, mijn woning is in principe al helemaal klaar, maar er moet op de rest gewacht worden.
De kosten van de hypotheekquote:
Dat wordt dus helemaal voor me gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is wel puik.![]()
Verbouwen is wel ok, alleen moet je niet in je korte broek de tegels op de badkamer eraf gaan bikken.
Zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Voreggie
Leukkkk mgr vd weteringstraat, topplekkie![]()
* Dos37 is jaloersquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:die weersverwachting voor volgende week
Vandaag naar Zandvoort geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Schopje.
Iemand?
Het schijnt een of andere house uitvoering van Mozart - Piano Sonata No. 11 (in A major, K-331 - All turca) te zijn ofzo![]()
.
vierdaagsefeesten in de regenquote:
ik heb vandaag ook bevestiging gehad. 29 Augustusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei
Ik mag naar school volgend jaar, iedereen is ingeloot
Feliquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei
Ik mag naar school volgend jaar, iedereen is ingeloot
Enschedequote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:15 schreef VoreG het volgende:
Waar gaat iedereen naar toe?
Utreg het best natuurlijk.
Ja nee dus... Ken het origineel uiteraard wel, maar deze versie heb ik werkelijk nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:15 schreef JaWi het volgende:
Sandman, jij weet vast wel welk nummer ik bedoel (zie boven).
Grrr, niemand weet hetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja nee dus... Ken het origineel uiteraard wel, maar deze versie heb ik werkelijk nog nooit gehoord
neem je nou Raul weer terugquote:
Kijk wel uit, ik ben nu toch ook geen Feyenoord fanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
word je nu ook FC Utrecht fan VoreG?
je woont dan ook niet in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk wel uit, ik ben nu toch ook geen Feyenoord fan
Scheelt niet veel, ik moet hier niet proberen voor Ajax te juichen. Er lopen wel wat Ajacieden maar de rest kijkt je nijdig aanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je woont dan ook niet in Rotterdam
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
Net duidelijk gemaakt aan Methodmich dat er een My active topics knopje is. Ik vond het altijd al zo vreemd dat ie steeds een linkje vroeg naar een topic waar ie zelf net in had gepost.
Net duidelijk gemaakt aan Methodmich dat er een My active topics knopje is. Ik vond het altijd al zo vreemd dat ie steeds een linkje vroeg naar een topic waar ie zelf net in had gepost.
Allemaal overbodige handelingen man. Je kan toch gewoon onthouden in welke topics je gepost hebt??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
o en MM als je op je eigen naam klikt kom je bij je postgeschiedenis uit, kan soms ook handig zijn
Tong heeft het eerste half jaar alle topics waar ik in postte opgeschreven. Wist ik veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Allemaal overbodige handelingen man. Je kan toch gewoon onthouden in welke topics je gepost hebt??
kan, maar gemak dient de mensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Allemaal overbodige handelingen man. Je kan toch gewoon onthouden in welke topics je gepost hebt??
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong heeft het eerste half jaar alle topics waar ik in postte opgeschreven. Wist ik veel.
Zeker niet, maar die woningquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, Mgr van de Weteringstraat is zeker niet verkeerd!
voor de Aldi is de Amsterdamse straatweg t dichtste bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker niet, maar die woning
Weet je toevallig of er Aldi's en Lidl's in de buurt? En dan bedoel ik niet die aan de Amsterdamse Straatweg
Volgens mij is dat ook de enige Aldi in Utrechtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de Aldi is de Amsterdamse straatweg t dichtste bij
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige Aldi in Utrecht
en deze dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige Aldi in Utrecht
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef Eilanden het volgende:
Daar wen je ook wel aan. Ik zit hier op de 4e verdieping en dat vervloek ik wel eens als ik de zaterdag-boodschappen omhoog moet brengen, maar dat went
Agh hun halen daar hun beste voetballers weg dus dat zal wel goed komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, je begrijpt wel dat je gevaar loopt in je nieuwe stad met je clubvoorkeur?![]()
![]()
![]()
Dat werd me al duidelijk gemaakt op het selectiegesprek voor het ULC, want ik kon m'n kop weer eens niet houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, je begrijpt wel dat je gevaar loopt in je nieuwe stad met je clubvoorkeur?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en deze dan?
NL 3561 CV Utrecht, Euterpedreef 10
NL 3531 VG Utrecht, Groeneweg 52
OK, die op de Groeneweg idd vergeten! En nooit geweten dat ze ook op Overvecht zaten...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en deze dan?
NL 3561 CV Utrecht, Euterpedreef 10
NL 3531 VG Utrecht, Groeneweg 52
volgens de site is dat de dichtsbijzeinde, maar de AH is niet veel duurder als je Euroshoper kooptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
En Eend, die op de dreef is in ieder geval te ver weg
Ik zit in Tolsteeg...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
En Eend, die op de dreef is in ieder geval te ver weg
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]
OK, die op de Groeneweg idd vergeten! En nooit geweten dat ze ook op Overvecht zaten...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Die arme Gerben Löwik heeft last van een derde bal.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat werd me al duidelijk gemaakt op het selectiegesprek voor het ULC, want ik kon m'n kop weer eens niet houden
Ik ben vaak genoeg met het ov bij mijn zus in hartje utrecht geweest in shirtje of afca vest, nog nooit iemand gehoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hehehe draag maar eens een Ajax-shirtje in de binnenstad
![]()
![]()
![]()
overdreven gedoe. Dat zeggen ze ook in almelo over twente shirts nooit last van gehad. Kun je rustig met een vak p shirt lopen. alleen in groningen zou ik het niet proberenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hehehe draag maar eens een Ajax-shirtje in de binnenstad
![]()
![]()
![]()
Dan heb je geluk gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg met het ov bij mijn zus in hartje utrecht geweest in shirtje of afca vest, nog nooit iemand gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |